He wat?quote:
oh loka we zitten in het zelfde (bom)schuitjequote:Op zondag 29 april 2012 19:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En dan nog, er is niet eens iets te vertellen.![]()
Elburg vond ik btw ook niets aan ja.
Nee hoor, ik ben het met ze eens.quote:Op zondag 29 april 2012 19:14 schreef kree het volgende:
[..]
oh loka we zitten in het zelfde (bom)schuitje
btw kut tt
Ik lapohunt niet meer sinds mijn ballen zijn ingedaald ja.quote:
Gisteren ofzo?quote:Op zondag 29 april 2012 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik lapohunt niet meer sinds mijn ballen zijn ingedaald ja.
Lolwut?quote:Op zondag 29 april 2012 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Bitch please.quote:
Da's klote.quote:Op zondag 29 april 2012 19:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Klinkt goed, op zich.
Ja wel prima, morgen hele dag werken.
Sinds gister dus?quote:Op zondag 29 april 2012 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
ghehe helemaal niet.quote:
van een simpele a naar een 75cquote:Op zondag 29 april 2012 19:16 schreef Lokasenna het volgende:
Is niet erg hoor heloef, mijn tieten groeien ook pas op mijn 18e.
Spreekwoordelijk zijn ingedaald, spreekwoordelijk.quote:Op zondag 29 april 2012 19:16 schreef Lokasenna het volgende:
Nou waarom blijf je zo doordrammen dan?quote:Op zondag 29 april 2012 19:17 schreef kree het volgende:
[..]
ghehe helemaal niet.
Een antwoord is er nog niet omdat?
Ik stel een hele simpele vraag.
Maargoed het enige wat mfn wil is haar mening geven zonder onderbouweing.
Jammer wel.
snap niet waar ze bang voor zijn?
Kom een keertje kijkenquote:Op zondag 29 april 2012 19:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
Sneek heeft wel iets, Katwijk ken ik niet.
Good for you.quote:Op zondag 29 april 2012 19:17 schreef formerjellybean het volgende:
Goed momenteel bezeten heel erg verliefd
O kom op kree, maak er nou niet een drama vanquote:Op zondag 29 april 2012 19:17 schreef kree het volgende:
[..]
ghehe helemaal niet.
Jammer wel.
Ik erger me altijd zo aan mensen die "letterlijk" verkeerd gebruiken.quote:Op zondag 29 april 2012 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Spreekwoordelijk zijn ingedaald, spreekwoordelijk.
Ik zou je nu nog wel harder raken.quote:Op zondag 29 april 2012 19:16 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is dat nou weer voor achterlijke opmerking, beetje suggereren dat ik bang ben.quote:Op zondag 29 april 2012 19:17 schreef kree het volgende:
[..]
ghehe helemaal niet.
Jammer wel.
Wat moet je doen als ik vragen mag?quote:Op zondag 29 april 2012 19:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ehm, 7 uur ongeveer. En ben zo'n 11.5 uur later weer thuis.
Tsjezus, lange dagquote:Op zondag 29 april 2012 19:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ehm, 7 uur ongeveer. En ben zo'n 11.5 uur later weer thuis.
Ik ben Newb114 zijn belangenbehartiger. Wil je daar even mee ophouden. Dank je wel.quote:
Is dat die ene waar jij geen hoogte van kon krijgen?quote:Op zondag 29 april 2012 19:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Sinds februari de avond voor valentijn kwam die bij me langs
Zal wel weer stoppen maar het blijft lomp.quote:Op zondag 29 april 2012 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O kom op kree, maak er nou niet een drama van
Niks mis met in theoretische vorm spreken.quote:Op zondag 29 april 2012 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben Newb114 zijn belangenbehartiger. Wil je daar even mee ophouden. Dank je wel.
Jawel, maar je krijgt niet altijd antwoord. Ik geef ook niet -altijd- antwoord als iemand me wat vraagt weet jequote:Op zondag 29 april 2012 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
Zal wel weer stoppen maar het blijft lomp.
Drama had er niet hoeven zijn als er een antwoord komt.
Maargoed
Ik heb je antwoord gegeven mafketel.quote:Op zondag 29 april 2012 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
Zal wel weer stoppen maar het blijft lomp.
Drama had er niet hoeven zijn als er een antwoord komt.
Maargoed
Sorry ik kan het niet laten..quote:Op zondag 29 april 2012 19:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor achterlijke opmerking, beetje suggereren dat ik bang ben.
Er is geen speciale ervaring, het is enkel een mening. Dat heb ik je al 20 keer gezegd.quote:Op zondag 29 april 2012 19:21 schreef kree het volgende:
[..]
Sorry ik kan het niet laten..
Vertel over je katwijk ervaring dan?
Alleen een mening hebben en wat hier in de lucht gooien is niet genoeg.
Daar zul je het toch wel een beetje mee eens zijn?
Waarom is dat niet genoeg?quote:Op zondag 29 april 2012 19:21 schreef kree het volgende:
[..]
Daar kan je wel gelijk in hebben, maar je kan het ook op een andere manier brengenquote:Op zondag 29 april 2012 19:21 schreef kree het volgende:
[..]
Check deze: Ik vind zure zult vies.quote:Op zondag 29 april 2012 19:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ik vind katwijk bij deze ook stom, ookal ben ik er nog nooit geweest. Zoquote:Op zondag 29 april 2012 19:21 schreef kree het volgende:
[..]
Nou mooi dat het uiteindelijk goedgekomen is.quote:Op zondag 29 april 2012 19:21 schreef formerjellybean het volgende:
Yup en ja is de ene waar ik geen hoogte van kon krijgen. Voor mijn doen inderdaad eigenlijk wel
Ja maar waarom dan.quote:Op zondag 29 april 2012 19:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik vind katwijk bij deze ook stom, ookal ben ik er nog nooit geweest. Zo
Waar baseer je die mening dan op?quote:Op zondag 29 april 2012 19:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er is geen speciale ervaring, het is enkel een mening. Dat heb ik je al 20 keer gezegd.
En nee ben het niet met je eens, alsjeblieft zeg.
Omdat Kree er woont, simpelequote:
Gevoel.quote:
Goede reden.quote:
Het gaat niet om eens te zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 19:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom is dat niet genoeg?
Waarom moet ze het er daar mee eens zijn?
Anytime honeyquote:Op zondag 29 april 2012 19:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja dat is een goed punt.
Mag ik het ook als mijn reden aandragen?
Dat heb ik je wel verteld, leer lezen.quote:Op zondag 29 april 2012 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
Het gaat niet om eens te zijn.
Het gaat om antwoord met onderbouwing te geven.
Als ze katwijk niet leuk vind best hoor.
Geen probleem mee maar wilde horen waarom.
En dat krijg ik niet omdat?....
Waarom onderbouwing dan?quote:Op zondag 29 april 2012 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
Het gaat niet om eens te zijn.
Het gaat om antwoord met onderbouwing te geven.
Als ze katwijk niet leuk vind best hoor.
Geen probleem mee maar wilde horen waarom.
En dat krijg ik niet omdat?....
nja laat ik dit maar negeren dan :Squote:Op zondag 29 april 2012 19:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik vind katwijk bij deze ook stom, ookal ben ik er nog nooit geweest. Zo
Toen werd Katwijk ook een stuk leuker.quote:
vooroordelen dus.quote:Op zondag 29 april 2012 19:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Op de indruk die ik ervan heb.
Tsja, balen. Volgende keer weer wel, hoop ikquote:Op zondag 29 april 2012 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heel leuk, jammer dat je er niet was
Met jou erbij altijd toch?quote:
Waarom?quote:
Nee het is een MENING.quote:Op zondag 29 april 2012 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
vooroordelen dus.
Jammer wel.
Je weet het gewoon niet en roept maar wat uit het niks.
Echt jammer
Omdat ik daar benieuwd naar ben?quote:Op zondag 29 april 2012 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom onderbouwing dan?
Waarom waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |