quote:Op zondag 29 april 2012 18:59 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahahah het is net alsof ik plannen had om te trouwen; maar die nu niet meer hebMaar ik snap wel wat je bedoelt
Ik denk dat ik vanavond gewoon saai m'n nagels ga lakken, en niet de stad in ga. Heb geen zin in dronken worden en dus ook niet in andere mensen die dronken zijn.quote:
Vervelend.quote:Op zondag 29 april 2012 19:19 schreef Mss het volgende:
Ik ben uit Amsterdam vertrokken omdat ik geen zin heb in koninginnedag/nacht. Alleen moest ik door de binnenstad heen, en dat duurde heel erg lang omdat daar rellen waren geweest vanwege het kampioenschap van Ajax.
Mijn trein net gehaald, maar die zit vol met dronken, schreeuwende boeren. Ik ben er zo níet voor in de stemming.
quote:
Ik ga ze neon oranje lakken.quote:Op zondag 29 april 2012 19:38 schreef Diconnected het volgende:
Oranje nagels en duimnagels zijn rood-wit-blauw![]()
Das ook wel tof, mijn oranje is ook best velquote:Op zondag 29 april 2012 19:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ga ze neon oranje lakken.
Die van jou klinken ook als goeden fouten koninginnedagnagels.
Ja, nou heb ik dat lakje, dan zal ik hem gebruiken ook!quote:Op zondag 29 april 2012 19:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Das ook wel tof, mijn oranje is ook best vel![]()
En ja tis best wel foutzal zo ff foto maken mwehehe
Het was ook de bedoeling om eerder te gaan, maar er kwam een hoop drama tussen.quote:Op zondag 29 april 2012 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Had je kunnen weten mss met een potentieel kampioenschap van ajax
Dan is het poepquote:Op zondag 29 april 2012 19:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Het was ook de bedoeling om eerder te gaan, maar er kwam een hoop drama tussen.
Hihi, dat heeft nog wel een laagje wit nodig. Maar ik vind ze goed fout!quote:Op zondag 29 april 2012 19:51 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen moet ff dat vlaggetje even goed doen, had wit al sowieso als onderlaag gedaan, en toen streepje rood en blauw, en toen weer een streepje wit
Ja vind ze wel tof ook mwehehquote:Op zondag 29 april 2012 19:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hihi, dat heeft nog wel een laagje wit nodig. Maar ik vind ze goed fout!
PICSquote:Op zondag 29 april 2012 19:57 schreef Mss het volgende:
Intussen staat er hier een koor met halfnaakte mannen te zingen. En niet op de goede manier. :[
quote:Op zondag 29 april 2012 20:43 schreef Lindytje het volgende:
Zo, friet in de mik.. ik trek maar een pilsje open, misschien voel ik mijn kater dan minder
quote:Op zondag 29 april 2012 21:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee wij zitten met drieen te fokken en een matige horrorfilm te kijken
Absoluut niks van kater hieroquote:
Dat is helemaal beterquote:Op zondag 29 april 2012 21:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Absoluut niks van kater hieroIk begin nu wel wat in te kakken; maar das niet zo gek met maar 4u slaap. Verder gewoon super
Theheheh zekersquote:Op zondag 29 april 2012 21:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is helemaal beterJij hebt anders ook aardig wat pintjes op gisteren
Gij mevrouw Andie![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 21:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Theheheh zekers![]()
Niks te kort gedaan thehehe
Cif was ook zo zat als iets... Flikkerde met de enveloppendoos bijna in de vijver
Zag een randje niet toen we naar ons huisje liepen; maar kon zich gelukkig nog op tijd herstellen
Oh, die moet ik ook nog kijken jonguh, BAM!quote:Op zondag 29 april 2012 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
Op terugweg naar new kids nitro gekeken trouwen pahahaha. Goeien film jongeuh !! BAM![]()
Nee waren nog speciaal níet langs bruggetje gegaan; maar via het pad; maar daar lag een halve borderquote:Op zondag 29 april 2012 21:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
Je moet ook niet over bruggetjes moeten lopen met een zatte kop
![]()
Hadden de andere gasten het ook zo leuk gevonden?
quote:Op zondag 29 april 2012 21:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee waren nog speciaal níet langs bruggetje gegaan; maar via het pad; maar daar lag een halve border![]()
Ja krijgen echt veel positieve commentaren en dat doet ons wel goedHet is misschien wel 'ons' feest; maar feest zou nooit zo geweldig geweest zijn als de gasten het er ook niet naar hun zin hadden en het er niet naar gemaakt hadden
![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 21:53 schreef PriemGirl het volgende:
Er is nog niks geboektGaan we deze week doen
![]()
Da wete tochquote:
Ik heb een collega die al ruim twee jaar roept dat hij een keer komt housewarmen bij mij.quote:Op zondag 29 april 2012 21:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
+1
En zucht, mensen blijven om een housewarming vragen. Dat past toch nooit.
Ja jonguh, tuurlijkquote:
quote:Op zondag 29 april 2012 21:56 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb een collega die al ruim twee jaar roept dat hij een keer komt housewarmen bij mij.
Theheehe echt hequote:Op zondag 29 april 2012 21:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja jonguh, tuurlijk![]()
En echt jonge, die DJ/goochelaar, wat een eindbaas![]()
Ja zeker jonguh!! Idd een lange zit jaquote:Op zondag 29 april 2012 22:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Theheehe echt heHij was ook dj/goochelaar op trouw van mijn broer. Daar vonden we hem al zo geweldig en vooral omdat het de lange zit (vooral voor de Nederlanders) ook wat breekt
Hij het er een skon fisje van gemakt jongeuh
We hebben ons goed vermaakt met de lepeltjesquote:Op zondag 29 april 2012 22:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja zeker jonguh!! Idd een lange zit jaIk kon op een gegeven moment niet meer stil zitten... ik zat met mijn benen te wiebelen, kopjes op mijn hoofd te zetten, met mijn vork overal in te prikken...
Dus
(add-kop
![]()
'ik kan me niet langer dan een uur concentreruhhhh....
)
Maar Kurt was briljant
Ohja!! de lepeltjesquote:Op zondag 29 april 2012 22:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
We hebben ons goed vermaakt met de lepeltjes
Tuurlijk. Ik zei ook de hele tijd dat ik jullie heul niet kendequote:Op zondag 29 april 2012 22:20 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, en een glas bier over tafel
En eentje op de grond....
Priem, had je spijt dat je ons had uitgenodigd??![]()
Precies!! In een kringetjequote:Op zondag 29 april 2012 22:20 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehhee ja snap ikHadden het wel gedacht dat het even lastig zou zijn voor de NL'ers (tenslotte is het meestal hap-slik-weg hiero
) maar daarna mocht je lekker de benen los gooien
![]()
Ja snap ik!!quote:Op zondag 29 april 2012 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik zei ook de hele tijd dat ik jullie heul niet kende
Thehehe nee hoor schatjesIk had jullie er niet bij willen missen
![]()
Heerrrrrlijk
Peheheh en de typische belgischen dansjes zoals de huckle-buckquote:
Ohjaquote:Op zondag 29 april 2012 22:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wacht ook nog op de duckface foto van mij en Priem
Ja man!! Ik keek mijn ogen uitquote:Op zondag 29 april 2012 22:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Peheheh en de typische belgischen dansjes zoals de huckle-buck![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 22:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja snap ik!!
'Wie zijn die partypoopers???'
- Geen idee... stonden opeens voor de deur![]()
Ik had het ook niet willen missen!! Was keigezellig! En je zag er zo goed uit
Pahahah wrom moeten altijd duckfacen als wij elkaar zienquote:Op zondag 29 april 2012 22:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wacht ook nog op de duckface foto van mij en Priem
Dat is tof om te horenquote:Op zondag 29 april 2012 22:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En dankzij de uber make-up(trouwens écht veel die mijn make-up zo mooi vonden en vooral dat het nog zo super zat 's avonds laat... Ze vroegen of ik het had bijgewerkt en alles; maar heb er niet 1x aan hoeven te zitten
![]()
![]()
![]()
)
Ben benieuwd, volgende maand heb ik ook een Belsj feestje. Aangetrouwde oom van mijn vriend wordt 50 dus dat zal ook wel leuk wordenquote:Op zondag 29 april 2012 22:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Peheheh en de typische belgischen dansjes zoals de huckle-buck![]()
ohja!! Die moet Lin mij nog sturenquote:Op zondag 29 april 2012 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pahahah wrom moeten altijd duckfacen als wij elkaar zien![]()
bij biosmeet ook al
Euh.......hoor je mijn hersenen kraken?quote:Op zondag 29 april 2012 22:29 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik probeer foto's te uploaden via mijn mobiel nu... maar het mobiel internet is zo verschrikkelijk poeptraag...![]()
(foto's van onze bed and breakfast en een geylen foto van Tan en Skjoe
![]()
)
Maar als ie op dit tempo blijft uploaden, is ie morgenmiddag wel klaar
Ohja... ik zal eens kijken waar die zijn...quote:Op zondag 29 april 2012 22:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ohja!! Die moet Lin mij nog sturen
Als ik duckface kan je niet goed zien hoe oud ik eigenlijk ben
Het was al iets later op de avond...quote:Op zondag 29 april 2012 22:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Euh.......hoor je mijn hersenen kraken?
ik ben echt keihard aan het nadenken hier.....quote:Op zondag 29 april 2012 22:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het was al iets later op de avond...![]()
Als ie online staat, pleur ik hem hier wel in een spoiler, dan kan iedereen om jullie lachen![]()
trustuh mevrouwquote:Op zondag 29 april 2012 22:35 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh nice lin![]()
Ja en wimpers zaten ook keiiiigoeiWas helemaal top
![]()
Maar ik ben nu echt echt echtttt kapot... ogen vallen dicht; dus ik duik nu meteen mijn bed in en hoop een uurtje of 12 te kunnen bijslapen nu![]()
Truste lievies![]()
Als ik eenmaal wat officiele foto's heb; zal ik (wellicht voor de laatste keer dan) nog wat trouwfoto's online zetten.
Ja, die wimpers gingen ook verrassend goed in 1xquote:Op zondag 29 april 2012 22:35 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh nice lin![]()
Ja en wimpers zaten ook keiiiigoeiWas helemaal top
![]()
Maar ik ben nu echt echt echtttt kapot... ogen vallen dicht; dus ik duik nu meteen mijn bed in en hoop een uurtje of 12 te kunnen bijslapen nu![]()
Truste lievies![]()
Als ik eenmaal wat officiele foto's heb; zal ik (wellicht voor de laatste keer dan) nog wat trouwfoto's online zetten.
Nee man, alles er over vertellen enzo, keileuk juistquote:Op zondag 29 april 2012 22:39 schreef PriemGirl het volgende:
(Laatste keer dat ik het over trouwen zal hebben![]()
![]()
![]()
)
Truste chickiesss![]()
faalquote:Op zondag 29 april 2012 22:41 schreef Lindytje het volgende:
Tan, mijn mobiele internet is zo traag dat zelfs whatapp niet werkt
quote:Op zondag 29 april 2012 22:56 schreef Diconnected het volgende:
Ik moest heel erg lachen om dit van een vriend van me![]()
: 'Ter ere van Friso vanavond comazuipen!
'
http://www.gelderlander.n(...)so-ergert-Loesje.ecequote:Op zondag 29 april 2012 22:56 schreef Diconnected het volgende:
Ik moest heel erg lachen om dit van een vriend van me![]()
: 'Ter ere van Friso vanavond comazuipen!
'
liefdesnestjequote:Op zondag 29 april 2012 22:58 schreef Lindytje het volgende:
Bed and Breakfast in Bels:
[ afbeelding ]
De kamer dus:
[ afbeelding ]
En geefen mij een uur in een kamer, en het ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bwheheheheh![]()
Don't come closer, I might hurt you
Jaaaa!!quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 23:00 schreef Lindytje het volgende:
Puckz en Skjoe op hun bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bwheheheheh![]()
![]()
![]()
![]()
Wat cutequote:Op zondag 29 april 2012 22:58 schreef Lindytje het volgende:
Bed and Breakfast in Bels:
[ afbeelding ]
De kamer dus:
[ afbeelding ]
En geefen mij een uur in een kamer, en het ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Puckz en Skjoe op hun bestVerrrrrry sexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bwheheheheh![]()
it's the map in my mind that sends me on my way.
Gezelligquote:Op zondag 29 april 2012 23:02 schreef Diconnected het volgende:
Vriendin komt nu langs, die verveelt zich ook
Jaaa even wijntje drinken enzoquote:Op zondag 29 april 2012 23:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gezellig
En ja, ik maak er altijd binnen een uur een teringbende van... Skillz, I haz dem
Ontzettende mongolquote:Op zondag 29 april 2012 23:05 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb volgens mij ook mijn favo zonnebril op de kamer laten liggen
quote:
jaja....of weer een 3rd degreequote:
trustuh moppie!quote:Op zondag 29 april 2012 23:10 schreef Lindytje het volgende:
Ik duik mijnen mandje eens in....
Tot morgen weer![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 23:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
HELP MIJ
WAAROM HEBBEN UNF EN IJS SAMBUCASHOTJES EN ZIT IK AAN DE BREEZER
Nee ik heb vroeger teveel sambuca gezopen daarom drink ik het niet. Ik ga meestal al over mn nek door de geurquote:Op zondag 29 april 2012 23:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Omdat jij een kutpuber bent?
Gewoon afpakken die shotjes!
Aaah, vandaar. Nouja, geniet van je breezer dan?quote:Op zondag 29 april 2012 23:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ik heb vroeger teveel sambuca gezopen daarom drink ik het niet. Ik ga meestal al over mn nek door de geur
Veel plezier!quote:Op maandag 30 april 2012 04:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Over kwartiertje lekker vliegen, tot over een weekjes meisjes!
Priem, fijne huwelijksreis als ik je niet meer spreek voor die tijd.
Tabeeeeeeeeeeeeeee
Heeeel veel plezier liefje!quote:Op maandag 30 april 2012 04:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Over kwartiertje lekker vliegen, tot over een weekjes meisjes!
Priem, fijne huwelijksreis als ik je niet meer spreek voor die tijd.
Tabeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op maandag 30 april 2012 09:52 schreef Diconnected het volgende:
Goodmorning![]()
Meneer komt vanmiddag hierheen want hij mist me
quote:Op maandag 30 april 2012 09:52 schreef Diconnected het volgende:
Goodmorning![]()
Meneer komt vanmiddag hierheen want hij mist me
Ja is echt heel liefquote:
Hello chickie! Hoe is het daar?quote:Op maandag 30 april 2012 09:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
goeiemorgen wijfie. Gaan jullie nog wat leuks doen?
Nicequote:Op maandag 30 april 2012 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
Zo eens douchen, de vlag uithangen en transformeren tot eine oranje mongol!
ja man, zon!!!quote:Op maandag 30 april 2012 10:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NiceGa je zo de stad in
Wat een weer heHeb eigenlijk ook wel zin om te bieren op terrasje zo
Misschien dat de buren nog naar et dorp gaan.. Straks eens aanbellen
jonge wij hadden tenminste value for moneyquote:Op maandag 30 april 2012 10:34 schreef PriemGirl het volgende:
Rekening binnen van de feestzaal *delete mailtje*Nee?
Eens kijken wat de schade is van jullie drankgelag![]()
(gelukkig hebben we het af gekocht
)
Zekerssss !! Was ook de bedoelingquote:Op maandag 30 april 2012 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge wij hadden tenminste value for money
Owjah ! Zal ik straks (of morgen) even doen. Gsm ligt nog boven en cif ligt knock-outquote:
Jaa gezelligquote:Op maandag 30 april 2012 10:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hello chickie! Hoe is het daar?
Ja we gaan hier de stad in enzo, kom vast wel bekenden tegen
pehehe... armen cifquote:Op maandag 30 april 2012 10:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah ! Zal ik straks (of morgen) even doen. Gsm ligt nog boven en cif ligt knock-out
die is er ook niet. Ik was toen poepenquote:Op maandag 30 april 2012 10:59 schreef PriemGirl het volgende:
Lol... goeien matigen duckface weer
Awwww skjoe ! Heb je blaadje niet![]()
(schoonzusjes hebben heleboel blaadjes kunnen verzamelen; maar niet allemaal helaasch. Zitten wel lache dingen tussen![]()
Vind het nog steeds stoer dat ik het blaadje van Opa er tussenuit heb gehaald. Opa
90 jaar.. En pas rond 4u naar huis willen gaan
)
Zekeerrrrrrrsquote:Op maandag 30 april 2012 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die is er ook niet. Ik was toen poepenmaar je hebt kaarten en een goeden matigen dronken gastenboek tekst
Troost je: Het is niet het ergste handschrift in het boekquote:
Oh hai!quote:
Wat leueueuk!quote:Op maandag 30 april 2012 10:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja is echt heel liefvannacht had ie geappt dat ie me miste enzo
Babesquote:
quote:Op maandag 30 april 2012 12:08 schreef Lindytje het volgende:
Ola chicks!
Nou ja zeg priem, dat je ons cadeau niet kan waarderen![]()
Schande!!!!
En idd Skjoe, wij hadden zeker value for money![]()
Oh mijn god.... why god, whyyyy???????????????????quote:Op maandag 30 april 2012 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
leven den koningin jonge
[ afbeelding ]
Heb je je eerste pintje al op?quote:Op maandag 30 april 2012 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
leven den koningin jonge
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lijken wassen
Haterquote:Op maandag 30 april 2012 12:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh mijn god.... why god, whyyyy???????????????????![]()
ja best goed! Ik kon niet shuffelen maar wel lekker gedanst!quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja best goed! Ik kon niet shuffelen maar wel lekker gedanst!
Priem kan keigoei shuffelen
Ik heb al 2 dagen "Everyday I'm shuf-shuf-shuffeling" im kopfKurt
cif zit wel te feesboekenquote:Op maandag 30 april 2012 12:58 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahaha skjoe briljant![]()
![]()
Have fun
Ik ga bankhangen; cif is nog steeds kapot en wil voorlopig nog geen bier zien
[..]![]()
![]()
Heb em net koffie gegeven en vroeg of ie zin had in terrassen.. Antwoord was meteen 'nee ik ben nog steeds kapot'quote:
Dubbel staat tofferder!quote:Op maandag 30 april 2012 13:02 schreef PriemGirl het volgende:
En moet ik er nu S.-Priem van maken of enkel S...fb dilemma's
Allez, dat hoort er bij als je getrouwd bent. Dan mag je niet meer voor jezelf denken.quote:
Nee klopt en aangezien iedereen nu ook zegt dat er babies moeten volgen....quote:Op maandag 30 april 2012 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Allez, dat hoort er bij als je getrouwd bent. Dan mag je niet meer voor jezelf denken.
precies, ga maar vast met de benen wijd liggenquote:Op maandag 30 april 2012 13:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee klopt en aangezien iedereen nu ook zegt dat er babies moeten volgen....Thehehehhe
Er uit rukken,nu!! Gewoon met den bloten handquote:Op maandag 30 april 2012 13:11 schreef PriemGirl het volgende:
Benen wijd is geen probleem; maar zolang dat spiraaldingesen in mijn zit; komen er heul geen babiesMaar oefenen is altijd goed
goeden!quote:Op maandag 30 april 2012 13:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat!!!!
Baar meteen een drieling, dan ben je er van af
haaknaaldquote:Op maandag 30 april 2012 13:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Er uit rukken,nu!! Gewoon met den bloten hand
ik vind 'm redelijk briljantquote:
diclofenac kopen?quote:Op maandag 30 april 2012 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
Het idee alleen al is zeerrrrrrrrr pijnlijk![]()
![]()
quote:
ja toch wel? Ondanks onze algehele dronkenschap?quote:Op maandag 30 april 2012 13:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]NEEN
![]()
Maar ik was toch wel zeer blijde da ge er bij waart schatteken
Datquote:Op maandag 30 april 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja toch wel? Ondanks onze algehele dronkenschap?
Puckz en Skjoe op hun bestik blijf me verbazen over de algehele dronken gaarheid die ik hier uitstraal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bwheheheheh![]()
disclaimer
tehehequote:Op maandag 30 april 2012 13:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat![]()
En onzen mooien dansen op de dansvloer?
Hij is zeer goed aanwezig op den fotoquote:Op maandag 30 april 2012 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik blijf me verbazen over de algehele dronken gaarheid die ik hier uitstraal.
quote:Op maandag 30 april 2012 13:19 schreef PriemGirl het volgende:
Pwheheheh jullie algehele dronkenstunten pak ik maar voor lief![]()
jouw opa was goe aan het mopperen awel allee. Dat 't zo jammer was dat er tegenwoordig alleen maar boemboem muziek gedraaid werd. Vroeger he, toen dansten de mensen nog een fatsoenlijken swing of walsquote:Op maandag 30 april 2012 13:19 schreef PriemGirl het volgende:
Pwheheheh jullie algehele dronkenstunten pak ik maar voor lief![]()
Opa priemquote:Op maandag 30 april 2012 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jouw opa was goe aan het mopperen awel allee. Dat 't zo jammer was dat er tegenwoordig alleen maar boemboem muziek gedraaid werd. Vroeger he, toen dansten de mensen nog een fatsoenlijken swing of wals
Of een marsquote:Op maandag 30 april 2012 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jouw opa was goe aan het mopperen awel allee. Dat 't zo jammer was dat er tegenwoordig alleen maar boemboem muziek gedraaid werd. Vroeger he, toen dansten de mensen nog een fatsoenlijken swing of wals
Jij ook echt: Maar daar kun je toch heul niet op dansenquote:Op maandag 30 april 2012 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OHJA![]()
Toen was zelfs ik een bietjen flabberghasted
ja 't is maar wat je onder dansn wil verstaanquote:Op maandag 30 april 2012 13:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jij ook echt: Maar daar kun je toch heul niet op dansen![]()
En zo is het maar net, opa priemquote:Op maandag 30 april 2012 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
" Ze houdn gheen reekning met den ouwn mensn"
nee, geen pauper, een poser! Omdat ie zo ontzettend hanerig arrogant liep te doenquote:Op maandag 30 april 2012 13:24 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moest zoooooo lachen toen je mijn neef pauper noemde pahahahBriljante directheid. Ow en de neven van cif moesten ook nogal lachen aangezien jullie echt alles er uit flapten thehehe
(wel allemaal positief hoor
)
Echt?? Aan tafel? Of..??quote:Op maandag 30 april 2012 13:24 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moest zoooooo lachen toen je mijn neef pauper noemde pahahahBriljante directheid. Ow en de neven van cif moesten ook nogal lachen aangezien jullie echt alles er uit flapten thehehe
(wel allemaal positief hoor
)
OWJAH poser ja lolquote:Op maandag 30 april 2012 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, geen pauper, een poser! Omdat ie zo ontzettend hanerig arrogant liep te doen![]()
![]()
Jup diequote:
Oh, nou, dan is het goed hequote:Op maandag 30 april 2012 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup dieZe vonden het wel garpig ende tof
![]()
Dromquote:
Dat hedde goed gedaan danquote:Op maandag 30 april 2012 13:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DromIk wist wel dat ze m'n keuze qua tafelschikking zouden appreciëren
Peheheh heul niet... Opa priem kwam ook gewoon vertellen dat ie met 'mijn vriendinnekes wat had gekletst'quote:
Cif, NEEquote:Op maandag 30 april 2012 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
Noezzz.. cif wil alle slingers al wegdoen in huisss...bwaohh
met z'n hoorapparaat uitquote:Op maandag 30 april 2012 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Peheheh heul niet... Opa priem kwam ook gewoon vertellen dat ie met 'mijn vriendinnekes wat had gekletst'![]()
Stond jij niet op een gegeven moment met 1 van mijn ooms te dansen ofzo? *krijgt een vage flashback*quote:
Pahahahahquote:Op maandag 30 april 2012 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
Bb: je make-up is redelijk over-the-top, dat weet je he?
ja dien blijde dans nonkelquote:Op maandag 30 april 2012 13:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Stond jij niet op een gegeven moment met 1 van mijn ooms te dansen ofzo? *krijgt een vage flashback*
O nee wacht; vlg mij weet ik al weer met wie !!! Met de vader van mijn schoonzus (met behoorlijke pens enzulksquote:
Succes!!quote:Op maandag 30 april 2012 13:38 schreef PriemGirl het volgende:
Goei... ik ga maar even mee opruimen dan
laters chicksEn hf straks skjoe
ongetwijfeld , hij was iig zéér blijde!quote:Op maandag 30 april 2012 13:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O nee wacht; vlg mij weet ik al weer met wie !!! Met de vader van mijn schoonzus (met behoorlijke pens enzulks).
En wie stond er ons nou zo:quote:Op maandag 30 april 2012 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ongetwijfeld , hij was iig zéér blijde!
eerst je oude opmaken lin!quote:Op maandag 30 april 2012 13:39 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil een beestje, maar ik mag er geen van![]()
dezelfde dacht ikquote:Op maandag 30 april 2012 13:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En wie stond er ons nou zo:![]()
![]()
toen we weer eens aan elkaars tieten zaten??
Maar er is er al eentje op: Hammiequote:
Nu ekten schoonoudersquote:
Ik geloof dat die er niet zijn...quote:Op maandag 30 april 2012 14:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nu ekten schoonouders![]()
Ik heb nog steeds geen pic van de outfit van Lin gezien
quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 16:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hey darlingnog lekker aan het nagloeien van jullie mooie dag?
Ja veul... Maar soms wel erg duurquote:Op maandag 30 april 2012 17:04 schreef Incantrix het volgende:
Haha, dan was het een goed feestje
Kun je wat vinden?
Wij zitten in de tuin, in de bbq-rook van de buren
ondertussen is de garenmarkt hier ook te volquote:Op maandag 30 april 2012 17:22 schreef Diconnected het volgende:
Hallonben alweer thuis, 3 uurtjes lopen in de stad en je kan me opvegen
![]()
Meneer was uiteindelijk met vrienden naar Amsterdam gegaan, bleek vol te zijn dus issie naar Leiden gegaan
Ik ben tussen 10 en 12 in de binnenstad geweest, daarna wil ik er niet meer zijnquote:Op maandag 30 april 2012 17:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Met de rolstoel door de binnenstad van delft. Ik ben niet claustrofobisch maar daar kreeg ik het wel ff benauwd
oi, ik moet er niet aan denken iddquote:Op maandag 30 april 2012 17:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Met de rolstoel door de binnenstad van delft. Ik ben niet claustrofobisch maar daar kreeg ik het wel ff benauwd
Choorstraat begon al helemaal vol te lopen. Manlief was aan het duwen en toen stonden we ineens op de beestenmarkt vast. Kon niet meer voor of achteruit. Heb wel wat hielen en tenen gekeusd en een paar chickies op schoot gehadquote:Op maandag 30 april 2012 17:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben tussen 10 en 12 in de binnenstad geweest, daarna wil ik er niet meer zijn.
Met een rolstoel zal het helemaal rampzalig zijn. Nog door de Choorstraat gekomen? Daar is altijd hele gezellige filevorming.
Bij de Beestenmarkt is het ook geen doen later in de middagquote:Op maandag 30 april 2012 17:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Choorstraat begon al helemaal vol te lopen. Manlief was aan het duwen en toen stonden we ineens op de beestenmarkt vast. Kon niet meer voor of achteruit. Heb wel wat hielen en tenen gekeusd en een paar chickies op schoot gehad
Als je de andere garage had gepakt (en dan niet die bij het spoor, maar de andere), had je mij en Cody kunnen zienquote:Op maandag 30 april 2012 18:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bij de veste. Makkelijk aan de rijden en altijd plek
En de andere kant was ook takkedruk ja
Maar wel weer eens wat anders dan schubbekutteveen waar een rondje op de doorgezakte dorpsezel het koninginnedaghoogtepunt is
Is dat jullie huwelijksreis of komt dat daarna nog?quote:Op maandag 30 april 2012 18:10 schreef PriemGirl het volgende:
Heb alleen queensday op tv gevolgdVerder niks... En net even een hotelletje noordwijk geboekt
Donderdag dan naar keukenhof en vrijdag maar half uurtje rijden (ipv 2u) naar zandvoort
![]()
En nu... frietjes halen
Lol die komt daarna nogquote:Op maandag 30 april 2012 18:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat jullie huwelijksreis of komt dat daarna nog?
En de romantiek!quote:Op maandag 30 april 2012 18:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol die komt daarna nog
Dit is omdat we via mijn werk vrijdag bij f3 racing team aanwezig mogen zijn als vip op zandvoortMaar we moeten reeds om 8u30 aanwezig zijn.. zouden we ten laatste om 6u30 moeten vertrekken
Dus nu gewoon hotel geboekt voor de makkelijkheid
Ik denk al.. waar heb ik dit eerder gelezenquote:Op maandag 30 april 2012 18:51 schreef Puckzzz het volgende:
Yeuyyyy Queensday all the way![]()
Nouja tot halverwege dan want Lief heeft nachtdienst....maar nu ff wat Chinees naar binnen douwen en dan op naar Queensday Veghel
Oeh, zit je in het palace??quote:Op maandag 30 april 2012 18:10 schreef PriemGirl het volgende:
Heb alleen queensday op tv gevolgdVerder niks... En net even een hotelletje noordwijk geboekt
Donderdag dan naar keukenhof en vrijdag maar half uurtje rijden (ipv 2u) naar zandvoort
![]()
En nu... frietjes halen
Inclusief FOK-smiley's kopiëren naar Feestboek, lijken wassen!quote:Op maandag 30 april 2012 18:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik denk al.. waar heb ik dit eerder gelezen
Oh daar. Leuk wonen wel denk ikquote:Op maandag 30 april 2012 18:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je de andere garage had gepakt (en dan niet die bij het spoor, maar de andere), had je mij en Cody kunnen zien. Ik woon aan de ene kant van die garage, mijn ouders bij de andere en ik had een tussenstop bij m'n ouders gemaakt voor de lunch
.
Ja Delft schijnt bekend te staan als een leuke stad voor Koninginnedag. Ik weet niet beter, de enige keren dat ik Koninginnedag niet in Delft ben geweest was als ik op vakantie was in het buitenland
copy pastequote:Op maandag 30 april 2012 18:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik denk al.. waar heb ik dit eerder gelezen
quote:Op maandag 30 april 2012 18:58 schreef Lindytje het volgende:
Hallon ballon! Ik ben Sien en ik ben naar de kapper geweest en zie er nu uit wie unne mongol![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet steeds zo hard lachen als ik d'r zie![]()
![]()
I iz naked!!!! Go awayyyyy!!!!!quote:Op maandag 30 april 2012 18:58 schreef Lindytje het volgende:
Hallon ballon! Ik ben Sien en ik ben naar de kapper geweest en zie er nu uit wie unne mongol![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ja, echt!!quote:
Zeker! M'n broer woont er nog tussenin, we wilden geen van beide wegquote:Op maandag 30 april 2012 18:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh daar. Leuk wonen wel denk ik
O mijn god wat ziet dat beest eruitquote:Op maandag 30 april 2012 18:58 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ja echt he!! Blijft niks van over zoquote:Op maandag 30 april 2012 19:02 schreef Diconnected het volgende:
Ze lijkt ook gelijk een stuk kleiner
Ja, is zeker lekker voor d'r, d'r vacht begon helemaal te viltenquote:Op maandag 30 april 2012 19:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O mijn god wat ziet dat beest eruit![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wel lekker voor haar, Cody moet ook van z'n haar af, die had het warm vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |