quote:Op zondag 29 april 2012 18:59 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahahah het is net alsof ik plannen had om te trouwen; maar die nu niet meer hebMaar ik snap wel wat je bedoelt
Ik denk dat ik vanavond gewoon saai m'n nagels ga lakken, en niet de stad in ga. Heb geen zin in dronken worden en dus ook niet in andere mensen die dronken zijn.quote:
Vervelend.quote:Op zondag 29 april 2012 19:19 schreef Mss het volgende:
Ik ben uit Amsterdam vertrokken omdat ik geen zin heb in koninginnedag/nacht. Alleen moest ik door de binnenstad heen, en dat duurde heel erg lang omdat daar rellen waren geweest vanwege het kampioenschap van Ajax.
Mijn trein net gehaald, maar die zit vol met dronken, schreeuwende boeren. Ik ben er zo níet voor in de stemming.
quote:
Ik ga ze neon oranje lakken.quote:Op zondag 29 april 2012 19:38 schreef Diconnected het volgende:
Oranje nagels en duimnagels zijn rood-wit-blauw![]()
Das ook wel tof, mijn oranje is ook best velquote:Op zondag 29 april 2012 19:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ga ze neon oranje lakken.
Die van jou klinken ook als goeden fouten koninginnedagnagels.
Ja, nou heb ik dat lakje, dan zal ik hem gebruiken ook!quote:Op zondag 29 april 2012 19:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Das ook wel tof, mijn oranje is ook best vel![]()
En ja tis best wel foutzal zo ff foto maken mwehehe
Het was ook de bedoeling om eerder te gaan, maar er kwam een hoop drama tussen.quote:Op zondag 29 april 2012 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Had je kunnen weten mss met een potentieel kampioenschap van ajax
Dan is het poepquote:Op zondag 29 april 2012 19:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Het was ook de bedoeling om eerder te gaan, maar er kwam een hoop drama tussen.
Hihi, dat heeft nog wel een laagje wit nodig. Maar ik vind ze goed fout!quote:Op zondag 29 april 2012 19:51 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen moet ff dat vlaggetje even goed doen, had wit al sowieso als onderlaag gedaan, en toen streepje rood en blauw, en toen weer een streepje wit
Ja vind ze wel tof ook mwehehquote:Op zondag 29 april 2012 19:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hihi, dat heeft nog wel een laagje wit nodig. Maar ik vind ze goed fout!
PICSquote:Op zondag 29 april 2012 19:57 schreef Mss het volgende:
Intussen staat er hier een koor met halfnaakte mannen te zingen. En niet op de goede manier. :[
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |