Ik meende iets opgepikt te hebben dat het sb labeltje straks gewoon geschrapt wordt om minder onderscheid tussen 6.0 en sb te krijgen. Zullen veel mensen niet blij mee zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 23:15 schreef vault_tec het volgende:
nike sb bestond niet meer ofzo... kreeg ik te horen... twijfel alleen nog of ik die lunar woven flows ga halen of niet. wil ze of beide of niet want ik kan niet kiezen.![]()
pick up:
[ afbeelding ]
Is ook oude info hoor, maar kon n-sb.org wel eens geweest zijn. Wel een beetje jammer, maar heel veel toffe releases zijn er de laatste tijd niet meer. De rode koston's vielen me irl wel tegen.quote:Op zondag 29 april 2012 23:38 schreef Nezhi het volgende:
Dat heb ik gelezen... in een thread van bijna 2 jaar oud op n-sb.
Beetje jammer.quote:Op zondag 29 april 2012 23:45 schreef vault_tec het volgende:
lees mijn post. Staan nu ook in janoski's (inleg zool) geen nike sb meer maar ZOOM AIR
Ik vind het jammer iig.quote:Op zondag 29 april 2012 23:56 schreef vault_tec het volgende:
iig, was met de levering van deze maand. Wilde wat dingen van deze maand halen maar zaten lijm vlekken op. Maar wel de doos gezien en er maar naar gevraagd. Gewoon kartonnen doos is het.
hier:
http://www.nikeblog.com/2(...)n-sport-red-preview/
De kleur van die koston's is ook heel flets irl. Dacht dat het veel feller rood zou zijn en van suède. Beide niet het geval. De nieuwe grijze zijn dan wel weer oké. Enige dat ik mis bij de koston's is wat meer ventilatie.quote:Op maandag 30 april 2012 09:14 schreef Atta-boy het volgende:
Zonde. Die kleur rood van die kostons is btw ook echt heel lelijk op die foto.
Zullen skateshops blij mee zijn, dat er modellen van de normale nike sb lijn nu ook in andere winkels komen te liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |