Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Bullshit hypequote:Op zondag 29 april 2012 18:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoezo is Marlos alleen maar goedkoper geworden? Ik koop nu een CDM versie () voor 85k BIN. Uiteraard maak ik hem wel CM
Elia, Nigel de Jong, Wijnaldum/ Braafheid/ Babel ( wie bert meeneemt), Van der Wiel, Emanuelsonquote:Op zondag 29 april 2012 18:43 schreef Jonnsie het volgende:
Misschien gaan die hooligans dan wel voor ons lopen juichen xD
Engeland ook hahaquote:Op zondag 29 april 2012 18:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
als dat van die hooligans serieus is, dan zullen we waarschijnlijk Frankrijk moeten missen op het wk van 2014
Is een artikel gemaakt door the sun en eerlijk gezegd is dit wel beter om te weten voor mensen die van plan zijn naar Oekraine te gaan.quote:Op zondag 29 april 2012 18:47 schreef Kamikazie het volgende:
Beetje raar dat het AD een podium geeft aan dit soort mensen om hun mening te verkondigen eerlijk gezegd.
Tja ieder zijn mening he.quote:Op zondag 29 april 2012 18:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is een artikel gemaakt door the sun en eerlijk gezegd is dit wel beter om te weten voor mensen die van plan zijn naar Oekraine te gaan.
Robben en Ribery zijn sowieso zwaar wasted op LM en RMquote:Op zondag 29 april 2012 18:50 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga denk ik 352 spelen en dan een Bundesliga met France nationaliteit team. jammer dat je robben dan niet goed kwijt kan maarja..
Daarom, maar ik weet gewoon niks anders, bpl heb ik al te vaak gehad.quote:Op zondag 29 april 2012 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Robben en Ribery zijn sowieso zwaar wasted op LM en RM
Mongolen..quote:Op zondag 29 april 2012 18:52 schreef BDIL het volgende:
Lees net dat Zenit supporters politie en ME in eigen stadion hebben kapot getrapt en landstitel op het veld hebben gevierd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hou nou is op met al die bangmakerij man. Over het WK in 2010 gingen ook de gekste verhalen rond dat er een en al overvallen zouden zijn en elke dag er wel mensen vermoord zouden worden en het viel uiteindelijk ook mee. Eerst zien dan geloven.quote:Op zondag 29 april 2012 18:52 schreef BDIL het volgende:
Lees net dat Zenit supporters politie en ME in eigen stadion hebben kapot getrapt en landstitel op het veld hebben gevierd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maak gewoon een brasil team met Ibra, zo lekkerquote:Op zondag 29 april 2012 18:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Daarom, maar ik weet gewoon niks anders, bpl heb ik al te vaak gehad.
Je begrijpt mijn punt toch wel? Voor het WK werden er ook allemaal van dit soort verhalen vertelt over dat er in ZA de meeste moorden waren en verkrachtingen etc etc en uiteindelijk is ook dat toernooi gewoon goed verlopen.quote:Op zondag 29 april 2012 18:54 schreef marcie216 het volgende:
als je het eerst moet zien, is het misschien al te laat.
Ik snap dat het aandacht besteden aan hun juist niet de bedoeling hoort te zijn.Alleen vind ik niet dat je mensen niet moet laten weten van deze praktijken, als zwarte toeschouwer dadelijk doodgeslagen worden omdat je toevallig niet in de juiste wijk rondloopt zou wel heel schandalig zijn.quote:
dat is echt te standaard. Ik wil zoiezo 352,quote:Op zondag 29 april 2012 18:55 schreef Walxie het volgende:
[..]
Maak gewoon een brasil team met Ibra, zo lekker
Ik snap het, maar een grote groep die gaan discrimineren etc zal niet goed gaan. Ik denk dat wij als Nederlanders er ook weinig last van zullen hebben van die getrainde groep.quote:Op zondag 29 april 2012 18:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je begrijpt mijn punt toch wel? Voor het WK werden er ook allemaal van dit soort verhalen vertelt over dat er in ZA de meeste moorden waren en verkrachtingen etc etc en uiteindelijk is ook dat toernooi gewoon goed verlopen.
En fransozen niet..quote:Op zondag 29 april 2012 18:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dat is echt te standaard. Ik wil zoiezo 352,
Maar als iemand een ligue weet met goede snelle cb's en goede cvm's kan ik die gebruiken
snel is niet gelijk aan goed.quote:Op zondag 29 april 2012 18:57 schreef Jonnsie het volgende:
Serie A heeft over het algemeen snelste gouden CB's?
Oke dan gebruik ik die, alleen dan moet ik nog een land ofso, wil niet weer zo standaard serie aquote:Op zondag 29 april 2012 18:57 schreef Jonnsie het volgende:
Serie A heeft over het algemeen snelste gouden CB's?
Ja maar dat is het ook als het in elk ander land gebeurd.quote:Op zondag 29 april 2012 18:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik snap dat het aandacht besteden aan hun juist niet de bedoeling hoort te zijn.Alleen vind ik niet dat je mensen niet moet laten weten van deze praktijken, als zwarte toeschouwer dadelijk doodgeslagen worden omdat je toevallig niet in de juiste wijk rondloopt zou wel heel schandalig zijn.
Ten eerste dit is Rusland en ten 2e probeer ik niemand bang te maken ( als jij bang wordt van de mediaquote:Op zondag 29 april 2012 18:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hou nou is op met al die bangmakerij man. Over het WK in 2010 gingen ook de gekste verhalen rond dat er een en al overvallen zouden zijn en elke dag er wel mensen vermoord zouden worden en het viel uiteindelijk ook mee. Eerst zien dan geloven.
Fransozen hoeft niet per se hoor. Dat gaat beetje buiten mijn budget maarjaquote:Op zondag 29 april 2012 18:57 schreef Walxie het volgende:
[..]
En fransozen niet..maak een pacenegers team met IF Utaka, IF Odemwingie IF Yakubu, Ba etc..
Thiago Silva ookquote:Op zondag 29 april 2012 18:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Chiellini is anders een van de beste CB's in het spel.
Nou ja, ik denk dat je het allemaal iets te serieus neemt. Maar we zullen het deze zomer zien. En we kunnen er nu ook beter over ophouden, blijft toch steeds hetzelfde cirkeltje omdat onze meningen botsen.quote:Op zondag 29 april 2012 18:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ten eerste dit is Rusland en ten 2e probeer ik niemand bang te maken ( als jij bang wordt van de media) maar post ik wat gewoon staat op nederlandse sites. Helaas gaan debielen ook in Nederland te keer op het Leidseplein ...
Dat is een combinatie van dingen. Als een verdediger alleen maar snel is, dan is het een waardeloze verdediger. Zie cordoba of Wynne. Beide wel snel, maar eigenlijk kut als verdediger.quote:Op zondag 29 april 2012 18:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Chiellini is anders een van de beste CB's in het spel.
Ik heb Thiago Silva atm en ik vind hem uitstekendquote:Op zondag 29 april 2012 19:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat je het allemaal iets te serieus neemt. Maar we zullen het deze zomer zien. En we kunnen er nu ook beter over ophouden, blijft toch steeds hetzelfde cirkeltje omdat onze meningen botsen.
Thiago Silva vond ik helemaal niet zo goed toen ik hem had.
quote:Op zondag 29 april 2012 19:00 schreef Jonnsie het volgende:
Wou net zeggen...
Anders kun je ook nog Cacares gebruiken...
Ik zou voor Italie gaan, Chiellini en IF Bonnuci
Dankje, maar serie A+ italie? en speel met 3 cb'squote:Op zondag 29 april 2012 19:00 schreef Jonnsie het volgende:
Wou net zeggen...
Anders kun je ook nog Cacares of Cordoba gebruiken...
Ik zou voor Italie gaan, Chiellini en IF Bonnuci
Wie zegt dat er niks is gebeurtquote:Op zondag 29 april 2012 18:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je begrijpt mijn punt toch wel? Voor het WK werden er ook allemaal van dit soort verhalen vertelt over dat er in ZA de meeste moorden waren en verkrachtingen etc etc en uiteindelijk is ook dat toernooi gewoon goed verlopen.
quote:Op zondag 29 april 2012 18:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dat is echt te standaard. Ik wil zoiezo 352,
Maar als iemand een ligue weet met goede snelle cb's en goede cvm's kan ik die gebruiken
http://www.futhead.com/12/squad/617410quote:Op zondag 29 april 2012 19:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dankje, maar serie A+ italie? en speel met 3 cb's
te standaard hahah, en iets te duurquote:Op zondag 29 april 2012 19:03 schreef n0ir het volgende:
[..]
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/617410
dit is een goeie man
Ik zou sowieso IF Julio Cesar of Buffon op de goal doen!:Pquote:Op zondag 29 april 2012 19:03 schreef n0ir het volgende:
[..]
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/617410
dit is een goeie man
Ja dat kan ook zal even kijkenquote:Op zondag 29 april 2012 19:06 schreef DutchSL het volgende:
Doe gewoon
M'Bia - Sakho - Mangala
Als je geen Serie A of Brazilië wilt doen.
8 spelersquote:Op zondag 29 april 2012 19:08 schreef DutchSL het volgende:
Benzema - IF Mounnier
Menez
Sissoko - M'Vila
M'Bia - Sakho - Mangala
Lloris
Baas
Nee.quote:Op zondag 29 april 2012 19:16 schreef marcie216 het volgende:
ligt Futhead eruit :s
Oke ben even team aan maken, maar is er een IF van m bia, sissokho of mangala?
Er zit een verdwaalde Koreaan met een vlassnorretje op de bankquote:Op zondag 29 april 2012 19:17 schreef DutchSL het volgende:
Dit is echt het beste team wat ik ooit heb gemaakt, hoe kan ik 7 maanden lang gedacht hebben dat 4-1-2-1-2 kut was.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hWkeAJ4ebdq7i
Laatste 4 wedstrijden 25 goals tegen volledige gouden teams.![]()
Goed, dat was geluk hebben met slechte tegenstanders waarschijnlijk, maar in 23 wedstrijden maar 2x verloren is voor mijn doen echt een bizar goed gemiddelde. Alle spelers zijn bazen, behalve de RM / RB die zijn wel iets minder. Vooral De Guzman is echt zo ongelooflijk goed in dit team.
Maar als iemand niet in packs zit moet hij toch duurder worden en niet goedkoper dus het slaat nergens op dat hij zoveel in prijs is gedaald.quote:
Haha ja, die heb ik gehaald omdat het anders 4.5 sterren wordt en dan kom ik alleen maar mensen tegen met 85/83/85 ofzoquote:Op zondag 29 april 2012 19:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zit een verdwaalde Koreaan met een vlassnorretje op de bank
Ik had IF Mounnier daar neergezet omdat hij linksbenig en goedkoop is. Hij doet het bij mij heel goed samen met Benzema (in 4-2-2-2 dan wel).quote:Op zondag 29 april 2012 19:20 schreef marcie216 het volgende:
jawel internal server Error.
Ja die heb ik, maar ik ga denk ik die if spits vervangen voor in het begin remy, en als ik genoeg geld heb IF remy. of is er een betere spits?
Precies. Met mijn 4.5* team kom ik bijna alleen maar sterkere teams tegen dan met mijn 5* team.quote:Op zondag 29 april 2012 19:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Haha ja, die heb ik gehaald omdat het anders 4.5 sterren wordt en dan kom ik alleen maar mensen tegen met 85/83/85 ofzo
Oke dankjewel. Of heb je een andere fijne ligue 1 spits?quote:Op zondag 29 april 2012 19:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had IF Mounnier daar neergezet omdat hij linksbenig en goedkoop is. Hij doet het bij mij heel goed samen met Benzema (in 4-2-2-2 dan wel).
Als je IF Remy haalt zou ik die wel als linkerspits doen en dan maar Benzema rechterspits, want Remy kan niet schieten met links.
Jij baseert alles wat je zegt op artikelen uit diezelfde media over groepen die getraind worden dus beetje tegenstrijdig als je het mij vraagt.quote:Op zondag 29 april 2012 19:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wie zegt dat er niks is gebeurtDe media manipuleert het nieuws dat naar buiten komt en overheden zelf ook, je ziet wat bepaald is dat er op het nieuws komt of in bladen meer niet.
Ik ben het niet oneens met jou alleen vind ik wel dat hier meer achter zit dan wat wij weten. Bovendien als groepen getrained worden lijkt het mij een serieuzere zaak.
bastos en if menez ofzo oh en sif ben arfaquote:Op zondag 29 april 2012 19:34 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/617535
Ik twijfel nog, nene if , of menez if of nog een andere?
Bij het Work It Out toernooi kom ik altijd team tegen met de zelfde ratingquote:Op zondag 29 april 2012 19:34 schreef Pietjuuhh het volgende:
mijn 3-4-1-2 opstelling gaat lekker, net het work it out tournooi gewonnen!
Bastos lm idd, en waar dan SIF ben arfa en die gaat mijn budget te boven.quote:Op zondag 29 april 2012 19:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
bastos en if menez ofzo oh en sif ben arfa
Haha, moet ik eens proberen, ik kom inderdaad wel altijd tegen gouden tegen, is wel normaal maar ik verwachtte wel eens een zilver teampje of enkele silvers/golden, maar wat je in de packs krijgt, is het ook niet waard, 0 shiny players in die 2 packs.quote:Op zondag 29 april 2012 19:38 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Bij het Work It Out toernooi kom ik altijd team tegen met de zelfde rating. Als ik met een zilver 2,5 team speel dan kom ik alleen tegen 2,5 teams tegen. Speel ik met goud dan kom ik ook gouden tegen. Best wel fijn, dan heb je geen last van handicap. Bij iemand anders ook zo en anders heb ik gewoon geluk
Ikke 1tje en dat was Bartonquote:Op zondag 29 april 2012 19:39 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Haha, moet ik eens proberen, ik kom inderdaad wel altijd tegen gouden tegen, is wel normaal maar ik verwachtte wel eens een zilver teampje of enkele silvers/golden, maar wat je in de packs krijgt, is het ook niet waard, 0 shiny players in die 2 packs.
ben arfa als rm maar nvm als ie te duur is. Ohja Bastos is niet frans natuurlijk.quote:Op zondag 29 april 2012 19:40 schreef marcie216 het volgende:
bastos heeft 7 chem, en IF menez is een lm...
SIF menez is een spits maar zal vast wel in CAM zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 19:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ben arfa als rm maar nvm als ie te duur is. Ohja Bastos is niet frans natuurlijk.En bedoelde sif Menez
nice, laat maar weten hoe het speelt. Wil ook een half frans team gaan maken maar heb de coins er niet voor om alle duurste versies te kopenquote:Op zondag 29 april 2012 19:47 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/617535
Dit wordt hij dan.
Dat concludeer jij, in de oude sovjet landen heerst een totaal ander gedachte gang dan westerse Europeanen denken. In het voormalig Yugoslavie heeft een communistisch regime geheerst en geloof me ik zelf heb gezien hoe de gedachtegang zich afspeelt. Weliswaar heeft er een ander vorm van communisme geheerst tot 1991 maar het geeft voldoende indicatie hoe Oosterse Europeanen over andere rassen denken.quote:Op zondag 29 april 2012 19:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij baseert alles wat je zegt op artikelen uit diezelfde media over groepen die getraind worden dus beetje tegenstrijdig als je het mij vraagt.
Bouw hem pas als de TOTY's uitzijn denk ik, heb het nu ook nog niet bij elkaar het geld.quote:Op zondag 29 april 2012 19:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice, laat maar weten hoe het speelt. Wil ook een half frans team gaan maken maar heb de coins er niet voor om alle duurste versies te kopen![]()
of ik moet teams gaan verkopen maar dat gaat te ver.
omdat 9 op de 10 pace teams zijnquote:Op zondag 29 april 2012 19:53 schreef OmniRocket het volgende:
pfff, waarom steeds een pace team als ik met mijn 2e team speel
Zelfde geld voor Zuid-Afrika waar de 'zwarte' echt nog wel iets van wrok tegen de blanke rijken hebben. Punt is dat heel deze discussie begon over een kranten artikel en jij daarna komt met 'alles wat in de media staat kan nep zijn en gemanipuleerd' waardoor ook dat artikel wat ik overdreven noem en jij als waarheid beschouwt ook gemanipuleerd kan zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 19:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat concludeer jij, in de oude sovjet landen heerst een totaal ander gedachte gang dan westerse Europeanen denken. In het voormalig Yugoslavie heeft een communistisch regime geheerst en geloof me ik zelf heb gezien hoe de gedachtegang zich afspeelt. Weliswaar heeft er een ander vorm van communisme geheerst tot 1991 maar het geeft voldoende indicatie hoe Oosterse Europeanen over andere rassen denken.
Jij geeft ook niks toe, jij begon hysterisch te worden na 2 kranten artikelen over onrust zaaien anders was deze discussie nooit aan bod geweest.quote:Op zondag 29 april 2012 19:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zelfde geld voor Zuid-Afrika waar de 'zwarte' echt nog wel iets van wrok tegen de blanke rijken hebben. Punt is dat heel deze discussie begon over een kranten artikel en jij daarna komt met 'alles wat in de media staat kan nep zijn en gemanipuleerd' waardoor ook dat artikel wat ik overdreven noem en jij als waarheid beschouwt ook gemanipuleerd kan zijn.
Er komen woensdag als het goed is de Golden TOTY van spelers die nog geen IF hebben gehad en hetzelfde geldt voor een Silver/Bronze team.quote:Op zondag 29 april 2012 20:00 schreef GekkeZuiden het volgende:
Hoeveel teams komen er tijden TOTY. Zijn er bijvoorbeeld categorieën zoals: BPL of de beste spelers onder 21. Hoe zit dat nou precies?
Ja beetje discussiëren op zijn tijd kan geen kwaad, we gaan lekker dwars door al dat on-topic gelul heen. Ik trok alleen dat artikel in twijfel en vond het overdreven om daar aandacht aan te besteden, toen ging jij daartegen in en daarna zeg je dat de media alles verdraait en manipuleert (wat ik dus aan het begin al zei). Beetje tegenstrijdig vind ik het. Maar laten we er nu dan echt over ophouden wat ik al 5 post eerder zei maar mezelf toch niet kon inhouden daarna blijkbaarquote:Op zondag 29 april 2012 20:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij geeft ook niks toe, jij begon hysterisch te worden na 2 kranten artikelen over onrust zaaien anders was deze discussie nooit aan bod geweest.
Die komt woensdag? de competitie is nog niet afgelopen dan?quote:Op zondag 29 april 2012 20:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Er komen woensdag als het goed is de Golden TOTY van spelers die nog geen IF hebben gehad en hetzelfde geldt voor een Silver/Bronze team.
Er zou nog een Gold TOTY komen met most improved spelers, die wordt bepaald door EA zelf. Weet niet of die ook dan komt.
Misschien was ik ook te koppigquote:Op zondag 29 april 2012 20:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja beetje discussiëren op zijn tijd kan geen kwaad, we gaan lekker dwars door al dat on-topic gelul heen. Ik trok alleen dat artikel in twijfel en vond het overdreven om daar aandacht aan te besteden, toen ging jij daartegen in en daarna zeg je dat de media alles verdraait en manipuleert (wat ik dus aan het begin al zei). Beetje tegenstrijdig vind ik het. Maar laten we er nu dan echt over ophouden wat ik al 5 post eerder zei maar mezelf toch niet kon inhouden daarna blijkbaarExcuus!
Dus iedereen die al eens een IF is geweest kan niet in het TOTY team komen.quote:Op zondag 29 april 2012 20:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Er komen woensdag als het goed is de Golden TOTY van spelers die nog geen IF hebben gehad en hetzelfde geldt voor een Silver/Bronze team.
Er zou nog een Gold TOTY komen met most improved spelers, die wordt bepaald door EA zelf. Weet niet of die ook dan komt.
Oké bedankt, even lezen dan maarquote:Op zondag 29 april 2012 20:09 schreef BDIL het volgende:
http://forum.ea.com/uk/forums/show/64.page
In het eerste topic lees je hoe of wat over TOTY en topic 4 en 5 staan de voorlopige teams
TOTW blijven doorgaan zolang competities worden gespeelt.
In de laatste weet ik niet in de 1e 2 genoemde TOTY zeker niet.quote:Op zondag 29 april 2012 20:09 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dus iedereen die al eens een IF is geweest kan niet in het TOTY team komen.
quote:Op zondag 29 april 2012 20:10 schreef poker4lifee het volgende:
weer een 100 chem team helemaal weg geskilled![]()
bijna op 70 wins op rij nu, 3x verloren door een disconnect terwijl ik voor stond, rest gewonnen.
Ik tel die 3 matches gewoon niet mee dusdan bijna op een 70 streak
noobquote:Op zondag 29 april 2012 20:10 schreef poker4lifee het volgende:
bijna op 70 wins op rij nu, 3x verloren door een disconnect terwijl ik voor stond, rest gewonnen.
Oké, zullen denk je alle spelers dalen in prijs, of alleen die in het TOTY team zitten?quote:Op zondag 29 april 2012 20:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
In de laatste weet ik niet in de 1e 2 genoemde TOTY zeker niet.
Marketcrashquote:Op zondag 29 april 2012 20:13 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Oké, zullen denk je alle spelers dalen in prijs, of alleen die in het TOTY team zitten?
quote:
Maar ik zie dat sommige mensen al hun spelers wat ze niet gebruiken (if) bv op de tp zetten, maar duurt die crash gewoon tot fifa13?quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 20:15 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]. Zal dit weer goed komen of zal de marktcrash tot aan Fifa 13 blijven?
![]()
Sorry dat ik zoveel vragen stel. Heb nog helemaal niks van TOTY meegekregen.![]()
Met TOTY in Januari daalde heel veel spelers in waarde, laatste tijd is het erger geweest; Gerrard was 1 maand geleden nog 100 k nu kan je hem voor 25 k kopen. Ik denk dat 95 % van alle normale spelers niks meer waard zullen zijn op Rooney, Ronaldo , Messi , Robben en nog een paar na. IF's zullen nooit niks waard worden door de discard waarde maar veel IF's worden steeds minder waard omdat het aanbod aan vervangers veel groter is en wordt.quote:Op zondag 29 april 2012 20:15 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Maar ik zie dat sommige mensen al hun spelers wat ze niet gebruiken (if) bv op de tp zetten, maar duurt die crash gewoon tot fifa13?
Oké bedankt voor de uitleg, het begint duidelijk te worden. Woensdag avond dan maar even een leuk team maken.quote:Op zondag 29 april 2012 20:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Met TOTY in Januari daalde heel veel spelers in waarde, laatste tijd is het erger geweest; Gerrard was 1 maand geleden nog 100 k nu kan je hem voor 25 k kopen. Ik denk dat 95 % van alle normale spelers niks meer waard zullen zijn op Rooney, Ronaldo , Messi , Robben en nog een paar na. IF's zullen nooit niks waard worden door de discard waarde maar veel IF's worden steeds minder waard omdat het aanbod aan vervangers veel groter is en wordt.
Of het tot Fifa 13 doorgaat denk ik wel voor meeste spelers, aangezien het aantal mensen dat speelt ook af zal nemen.
Wow, zeer veel dank voor de uitlegquote:Op zondag 29 april 2012 20:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Met TOTY in Januari daalde heel veel spelers in waarde, laatste tijd is het erger geweest; Gerrard was 1 maand geleden nog 100 k nu kan je hem voor 25 k kopen. Ik denk dat 95 % van alle normale spelers niks meer waard zullen zijn op Rooney, Ronaldo , Messi , Robben en nog een paar na. IF's zullen nooit niks waard worden door de discard waarde maar veel IF's worden steeds minder waard omdat het aanbod aan vervangers veel groter is en wordt.
Of het tot Fifa 13 doorgaat denk ik wel voor meeste spelers, aangezien het aantal mensen dat speelt ook af zal nemen.
Gerrard is een grote fout geweest met betrekking tot de cardweight, dus die kan je moeilijk meerekenen.quote:Op zondag 29 april 2012 20:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Als nog iemand kanquote:
Bronze bankquote:Op zondag 29 april 2012 20:46 schreef poker4lifee het volgende:
tegen een 86 86 85 team ofzo met 4.5 sterren, hoe dan? nani-tevez-di maria voorin en mata en sanchez op midflanken.
Wel gewonnen natuurlijk, maar moest wel veel counteren.
Ik zie een ruzie aankomenquote:Op zondag 29 april 2012 20:42 schreef TheFastOne het volgende:
M'n broertje heeft me genaaid. Hij heeft m'n coins(400k) overgeplaatst naar het account van een vriendje via een trade
Nu dus alleen nog een SIF Guidetti en Torres als de enige spelers met wat waarde.
teampic?quote:Op zondag 29 april 2012 20:10 schreef poker4lifee het volgende:
En dat pik je? Ik zou nu gewoon 50 euro eisen! Dat is 400K namelijk waard!quote:Op zondag 29 april 2012 20:42 schreef TheFastOne het volgende:
M'n broertje heeft me genaaid. Hij heeft m'n coins(400k) overgeplaatst naar het account van een vriendje via een trade
Nu dus alleen nog een SIF Guidetti en Torres als de enige spelers met wat waarde.
doe het met 5 teams, alle 5 niet zoveel waard. 2 trollend goede bronze squads op 1.5 ster.quote:
Ik pak hem nog wel terug. Z'n PSN is op mysterieuze wijze verwijdert.quote:Op zondag 29 april 2012 20:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
En dat pik je? Ik zou nu gewoon 50 euro eisen! Dat is 400K namelijk waard!
Dat "vriendje" van je broertje heeft hem dan wel aardig opgelichtquote:Op zondag 29 april 2012 20:56 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik pak hem nog wel terug. Z'n PSN is op mysterieuze wijze verwijdert.
SIF Guidetti stond op de TP en Torres had ik net gekocht.
M'n broertje speelt zelf geen FIFAquote:Op zondag 29 april 2012 20:57 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dat "vriendje" van je broertje heeft hem dan wel aardig opgelicht.
Gewoon stompen, zo handel je dat afquote:Op zondag 29 april 2012 20:58 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
M'n broertje speelt zelf geen FIFACOD verslaafde.
COD is gewoon een goed spel.quote:Op zondag 29 april 2012 20:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon stompen, zo handel je dat af
COD
Stompen in het kwadraat.quote:Op zondag 29 april 2012 20:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon stompen, zo handel je dat af
COD
Wat voor opstelling? en moet het een BPL team zijn?quote:Op zondag 29 april 2012 21:01 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Stompen in het kwadraat.
Dus. Weet iemand een leuk team
Met Torres in de spits en een 2 spitsen systeem? Voor ongeveer 70k
Gewoon wat er om heen. Niet alleen maar BPL liever.quote:Op zondag 29 april 2012 21:01 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wat voor opstelling? en moet het een BPL team zijn?
http://futhead.com/12/squad/618368quote:Op zondag 29 april 2012 21:03 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Gewoon wat er om heen. Niet alleen maar BPL liever.
Welkequote:Op zondag 29 april 2012 20:49 schreef GekkeZuiden het volgende:
Me inkoop van toe net, werkt perfectheb er al 8 verkocht voor 1,7K
LM heeft toch een link met de spits? Dan zou je Mata LM kunnen doen en Torres kunnen wisselen met Lukakuquote:Op zondag 29 april 2012 21:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/618368
goh dacht ik kies overal goedkope opties, behalve ribery dan. alsnog wat te duur dus.
Dit kan nog wel eens wat worden. Alleen geen Lukaku, die is zwaar ruk. En Ribéry kan ik niet betalenquote:Op zondag 29 april 2012 21:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/618368
goh dacht ik kies overal goedkope opties, behalve ribery dan. alsnog wat te duur dus.
Lukaku isquote:Op zondag 29 april 2012 21:18 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Dit kan nog wel eens wat worden. Alleen geen Lukaku, die is zwaar ruk. En Ribéry kan ik niet betalenMata dus. Dede
hmm dan moet er meer veranderen want lm linkt niet met spits ofzo. en zo linkt mata niet met de cb dus dat gaat 'm niet wordenquote:Op zondag 29 april 2012 21:18 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Dit kan nog wel eens wat worden. Alleen geen Lukaku, die is zwaar ruk. En Ribéry kan ik niet betalenMata dus. Dede
Maar wel 0,0 balbehandeling. Alleen maar sterk.quote:Op zondag 29 april 2012 21:20 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Lukaku is![]()
![]()
Hij beukt iedereen opzij. en scoort van uit elke hoek
1 potje mee gespeeld en 6-1 winst of 5-1 speelt wel prima, Luijkx heeft wel prima stats imo en speelt ook decent.quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 21:18 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/618519quote:Op zondag 29 april 2012 21:18 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik kijk nog effe verder. Het idee is prachtigquote:Op zondag 29 april 2012 21:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hmm dan moet er meer veranderen want lm linkt niet met spits ofzo. en zo linkt mata niet met de cb dus dat gaat 'm niet worden
Ah nice, wat voor toernooi(en) speel je? Ik wil ook 1/2 Eredivisie teams maken.quote:Op zondag 29 april 2012 21:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
1 potje mee gespeeld en 6-1 winst of 5-1 speelt wel prima, Luijkx heeft wel prima stats imo en speelt ook decent.
Geen toernooienquote:Op zondag 29 april 2012 21:22 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ah nice, wat voor toernooi(en) speel je? Ik wil ook 1/2 Eredivisie teams maken.
Waarom die RWquote:Op zondag 29 april 2012 21:24 schreef dion_v_k het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/618540
Deze ga ik maken
Haha ik ga een bronze 451 maken, en mixed 4321quote:Op zondag 29 april 2012 21:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen toernooienik heb wel eens gespeeld en minimaal altijd halve finale en helft van de tijd finale maar nog maar 1x gewonnen en de tegenstanders zijn fucking irritant en zweterig
96 pacequote:
nah die linkt niet met nasri.quote:
Nadeel: De formatie modifiers zijn verschrikkelijk duurquote:Op zondag 29 april 2012 21:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe speelt 4-1-2-1-2 nu eigenlijk? Heb nu mijn coins te koop staan en ga dan een nieuw account starten en een nieuw team opbouwen. Zelf lijkt het me wel een fijne formatie en ik heb het dan ook erg vaak lastig tegen teams met deze formatie. Ik weet dat hij overpriced is, en dat sommige mensen hier het een klote formatie vinden, maar waarom is het geen goede formatie?
Wat zijn de voor- en nadelen van de formatie 4-1-2-1-2?
Speelt ongelooflijk chill, je moet alleen een sterke spits hebben die de bal vasthoudt(Ibra) en een snellere gozer ernaast. Met wat handigheid rol je iedereen op.quote:Op zondag 29 april 2012 21:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe speelt 4-1-2-1-2 nu eigenlijk? Heb nu mijn coins te koop staan en ga dan een nieuw account starten en een nieuw team opbouwen. Zelf lijkt het me wel een fijne formatie en ik heb het dan ook erg vaak lastig tegen teams met deze formatie. Ik weet dat hij overpriced is, en dat sommige mensen hier het een klote formatie vinden, maar waarom is het geen goede formatie?
De LM en RM komen niet vaak (genoeg) voor in het spel.quote:Op zondag 29 april 2012 21:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Klopt. Dat weet ikquote:Op zondag 29 april 2012 21:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nadeel: De formatie modifiers zijn verschrikkelijk duur
Klinkt goedquote:Op zondag 29 april 2012 21:33 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Speelt ongelooflijk chill, je moet alleen een sterke spits hebben die de bal vasthoudt(Ibra) en een snellere gozer ernaast. Met wat handigheid rol je iedereen op.
Ja klopt, dat had ik al gehoord ja. Heb je ook met 442, je kan daar net zo goed niemand neerzettenquote:Op zondag 29 april 2012 21:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
De LM en RM komen niet vaak (genoeg) voor in het spel.
haha wtf is datquote:Op zondag 29 april 2012 21:36 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
ik moest daarstraks tegen deze pace hommo's. CDM en GK weet ik niet meer.
en dat met [ afbeelding ]
1-1 eindstand en zo heb ik het maar gelaten. Ondanks dat er helemaal geen verdediging in zijn team zat, kwam ik er niet voorbij. Had ook geen zin meer om telkens 100 meter achteruit te lopen om een pass te onderscheppen met mijn 53 & 58 pace verdediging
Die andere CDM had 83 pace en dat was ook direct het laagste op zijn keeper naquote:Op zondag 29 april 2012 21:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha wtf is datzo erg is GJE niet eens
Dit had je hier eerder gepost, de GK was Guzan en die andere CDM weet ik niet. Sowieso Fetfatzidis CDM =quote:Op zondag 29 april 2012 21:36 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
ik moest daarstraks tegen deze pace hommo's. CDM en GK weet ik niet meer.
en dat met [ afbeelding ]
1-1 eindstand en zo heb ik het maar gelaten. Ondanks dat er helemaal geen verdediging in zijn team zat, kwam ik er niet voorbij. Had ook geen zin meer om telkens 100 meter achteruit te lopen om een pass te onderscheppen met mijn 53 & 58 pace verdediging
Toen had niemand gereageerd, dus ik dacht ik probeer het nog maar een keerquote:Op zondag 29 april 2012 21:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit had je hier eerder gepost, de GK was Guzan en die andere CDM weet ik niet. Sowieso Fetfatzidis CDM =
Marlos CM verkocht voor 95k, ik had hem voor 85k in CDM (waarom je hem CDM zou maken weet ik ook niet)
quote:Op zondag 29 april 2012 21:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Toen had niemand gereageerd, dus ik dacht ik probeer het nog maar een keer
Ja, zoveel moeite gedaan en dan gaan ze lekker door met een of andere vage discussie over nieuwsberichtenquote:
Ik speelde een keer tegen dit:quote:Op zondag 29 april 2012 21:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Toen had niemand gereageerd, dus ik dacht ik probeer het nog maar een keer
kan je op any?quote:Op zondag 29 april 2012 21:44 schreef GekkeZuiden het volgende:
Zijn er nog PS3 mensen die nog eens een PS3club willen beginnen?
Ik wil het best wel doen hoor. Divisie 1, maar of het goed gaatquote:
Ik ook niet. Wel 90.quote:Op zondag 29 april 2012 21:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik wil ook wel clubben maar ik heb mijn poppetje niet gehackt
Dat kan niet eens op de PS3.quote:Op zondag 29 april 2012 21:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik wil ook wel clubben (ps3) maar ik heb mijn poppetje niet gehackt..
Ik bedoel gewoon offline. Jou team schot etc 100 en keeper van tegenstander op 0 duiken etc zetten.quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 21:52 schreef DutchSL het volgende:
Ik doe ook wel mee, mijn pro is nu een 86-rated als spits en ik geloof 89 ofzo als buitenspeler.
Da's geen hacken.quote:Op zondag 29 april 2012 21:53 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon offline. Jou team schot etc 100 en keeper van tegenstander op 0 duiken etc zetten.
Ow. Dat wist ik niet. Sorryquote:Op zondag 29 april 2012 21:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Da's geen hacken.Je pro hacken (xbox) moet via een programma op de computer.
Dan heb je dus in één keer de maximale stats. Met die sliders ben je alsnog best een tijd bezig.quote:
idd, duurde mij alsnog urenquote:Op zondag 29 april 2012 21:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan heb je dus in één keer de maximale stats. Met die sliders ben je alsnog best een tijd bezig.
M'n billenmaat Pino doet ook meequote:Op zondag 29 april 2012 21:58 schreef marcie216 het volgende:
Hoeveel man hebben we nu?
GekkeZuiden
GJE
Marcie
Vooral kut is om penalties en vrije trappen te farmen tegen de CPU, eikels maken geen overtredingen. Ik heb bijna alles gehaald behalve dat: 11 penalties - omdat ik hands heb aan gezet en probeer ze express tegen hun hand te schietenquote:Op zondag 29 april 2012 21:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan heb je dus in één keer de maximale stats. Met die sliders ben je alsnog best een tijd bezig.
Je kan ook online tegen een vriend met je eigen speler er in en je vriend vrijetrappen laten veroorzaken.quote:Op zondag 29 april 2012 22:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vooral kut is om penalties en vrije trappen te kregen tegen de CPU, eikels maken geen overtredingen. Ik heb bijna alles gehaald behalve dat: 11 penalties - omdat ik hands heb aan gezet en probeer ze express tegen hun hand te schietenen 0 vrije trappen.
lol je hoeft niet alles te halen hequote:Op zondag 29 april 2012 22:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vooral kut is om penalties en vrije trappen te farmen tegen de CPU, eikels maken geen overtredingen. Ik heb bijna alles gehaald behalve dat: 11 penalties - omdat ik hands heb aan gezet en probeer ze express tegen hun hand te schietenen 0 vrije trappen.
Ik wil ook wel nu, maar dan moet iemand wel even een club maken. Verder moet er veel gepasst etc. worden anders blijft onze club niet lang bestaan denk ikquote:Op zondag 29 april 2012 22:02 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben nu online, maar als niemand vanavond komt ga ik wel wat anders doen.
Heb geen skype.quote:Op zondag 29 april 2012 22:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iedereen die mee wilt clubben gelieve op skype bellen
passen is mijn specialiteitquote:Op zondag 29 april 2012 22:03 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik wil ook wel nu, maar dan moet iemand wel even een club maken. Verder moet er veel gepasst etc. worden anders blijft onze club niet lang bestaan denk ik
ik wil welquote:Op zondag 29 april 2012 21:58 schreef marcie216 het volgende:
Hoeveel man hebben we nu?
GekkeZuiden
GJE
Marcie
Ben jij nieuw hier? Welokmquote:Op zondag 29 april 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
FC Pino is gemaakt. Laat je PsN achter voor een invite
GJE, bedankt voor de delete btwquote:Op zondag 29 april 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
FC Pino is gemaakt. Laat je PsN achter voor een invite
Kan ik met paypal betalen hier?quote:
Was m'n vrienden aan het opschonen vanmiddag, wat is je PSN?quote:
haha, je delete me en nu wil je me weer toevoegen hoe iemand anders voor de gek vriendquote:Op zondag 29 april 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was m'n vrienden aan het opschonen vanmiddag, wat is je PSN?
quote:Op zondag 29 april 2012 22:12 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
haha, je delete me en nu wil je me weer toevoegen hou iemand anders voor de gek vriend
Wat doe je gefrustreerd?quote:Op zondag 29 april 2012 22:12 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
haha, je delete me en nu wil je me weer toevoegen hoe iemand anders voor de gek vriend
Bemoei je niet, hij heeft me al eerder toegevoegd en toen hadden we ook al tegen elkaar gespeeld, waarschijnlijk kon hij het verlies niet aan ofsoquote:Op zondag 29 april 2012 22:13 schreef marcie216 het volgende:
Kerel misschien wist hij niet wie je was, en dacht hij die wis ik voor ruimte te maken, heb ik ook vaak gedaan. Hij wil je toch weer toevoegen
PS of XBOX?quote:Op zondag 29 april 2012 22:15 schreef DutchSL het volgende:
We zijn nu met drie: GJE, Pino en ik. Komt er nog iemand aan?
Dikke kak.quote:
Vertel... voel je je nu stoerder nadat je GJE hebt verteld wat je er van vind? Ik vind van wel hoorquote:Op zondag 29 april 2012 22:14 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Bemoei je niet, hij heeft me al eerder toegevoegd en toen hadden we ook al tegen elkaar gespeeld, waarschijnlijk kon hij het verlies niet aan ofso
Je komt in de buurt.quote:Op zondag 29 april 2012 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
NIF Twigg in een pack
Waarom kan ik nu geen wedstrijd spelen? Als ik dat wil doen word ik uit FUT gekickt.
ik, nixor22 is psnquote:Op zondag 29 april 2012 22:15 schreef DutchSL het volgende:
We zijn nu met drie: GJE, Pino en ik. Komt er nog iemand aan?
quote:Op zondag 29 april 2012 22:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vertel... voel je je nu stoerder nadat je GJE hebt verteld wat je er van vind? Ik vind van wel hoorchapeau. Je bent de baas van dit topic
.
Ik heb vandaag al een aantal wedstrijden gespeeld maar na een ragequit in de 2e ronde van het bronzen toernooi kon ik geen wedstrijd meer spelen.quote:Op zondag 29 april 2012 22:17 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Je komt in de buurt.
Dat heb ik ook gehad, ik wisselde een bank speler voor een reserve speler en toen deed die het weer. EA heeft tal van bugs in zitten
Op het moment dat je een wedstrijd wilt spelen kickt EA je er uit toch?quote:Op zondag 29 april 2012 22:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al een aantal wedstrijden gespeeld maar na een ragequit in de 2e ronde van het bronzen toernooi kon ik geen wedstrijd meer spelen.
Moet je console opnieuw opstarten.quote:Op zondag 29 april 2012 22:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al een aantal wedstrijden gespeeld maar na een ragequit in de 2e ronde van het bronzen toernooi kon ik geen wedstrijd meer spelen.
GJEquote:Op zondag 29 april 2012 22:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Oke, ik heb net ps3 aangedaan.
Ene richie heeft me toegevoegd, wie is dat?
quote:Op zondag 29 april 2012 22:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
GJE,quote:Op zondag 29 april 2012 22:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
GJEquote:Op zondag 29 april 2012 22:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat heb ik al 2 keer gedaan. Maar ik heb nu toch geen zin meer.quote:Op zondag 29 april 2012 22:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Moet je console opnieuw opstarten.
Wat houdt dat in?quote:Op zondag 29 april 2012 22:21 schreef GekkeZuiden het volgende:
Waar zijn jullie nu GJE en DutchSL,
Isaac wil jij any staan?
Ik wil het wel doen morgen, vraag maar aaan GJE wie beter deed, ik kon het niet super dus als jij het goed kan mag jij het voor altijd doen hahaquote:Op zondag 29 april 2012 22:21 schreef DutchSL het volgende:
Als niemand any wilt doen, doe ik het wel. Nog nooit gedaan dus dat wordt wat...
Probeer eens wat ik zeiquote:Op zondag 29 april 2012 22:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik al 2 keer gedaan. Maar ik heb nu toch geen zin meer.
Donequote:
Nilmar eruit..quote:Op zondag 29 april 2012 22:23 schreef kilozout het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 100K over. Iemand nog tips?
Je cdms houden toch nooit een bal tegen?quote:Op zondag 29 april 2012 22:23 schreef kilozout het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 100K over. Iemand nog tips?
Ja zet daar een andere braziliaan neer hahah bv neymar st en dan lucas camquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |