Ga weg manquote:Op zondag 29 april 2012 16:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet vandaag. Wat er ook gebeurt, ze zijn afhankelijk van het resultaat in Rotterdam
Ja. Al kan Feyenoord Ajax virtueel nog inhalenquote:Op zondag 29 april 2012 16:04 schreef AryaMehr het volgende:
Wat? Als Feyenoorder hoop je toch gewoon dat Twente verliest? Ik iig wel. Ajax wordt toch kampioen en wij moeten nog 2de worden.
TS denkt dat Feyenoord nog kampioen wordtquote:Op zondag 29 april 2012 16:04 schreef AryaMehr het volgende:
Wat? Als Feyenoorder hoop je toch gewoon dat Twente verliest? Ik iig wel. Ajax wordt toch kampioen en wij moeten nog 2de worden.
spring voor aanstekers olequote:Op zondag 29 april 2012 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPRING VOOR TWENTE, SPRING VOOR TWENTE, HEUJ HEUJ!
Klopt, dat ontken ik ook niet. Het lijkt mij alleen leuker als supporter van Ajax om zo kampioen te worden ipv afhankelijk te zijn van het resultaat ergens anders.quote:Op zondag 29 april 2012 16:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ga weg man
Als het zo blijft, word je woensdag kampioen.
Wie helpt TS dan uit zijn dromen?quote:Op zondag 29 april 2012 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TS denkt dat Feyenoord nog kampioen wordt
Thxquote:Op zondag 29 april 2012 16:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.livefootball.com/football/holland/eredivisie/
Fixedquote:Op zondag 29 april 2012 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TS denkt droomt dat Feyenoord nog kampioen wordt
Rare redenatie hou je er op na.quote:Op zondag 29 april 2012 16:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, dat ontken ik ook niet. Het lijkt mij alleen leuker als supporter van Ajax om zo kampioen te worden ipv afhankelijk te zijn van het resultaat ergens anders.
quote:
Ach kampioen is kampioen, en of je nou vandaag of woensdag kampioen word, maat het ook niet uit.quote:Op zondag 29 april 2012 16:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, dat ontken ik ook niet. Het lijkt mij alleen leuker als supporter van Ajax om zo kampioen te worden ipv afhankelijk te zijn van het resultaat ergens anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |