twitter:superguidetti twitterde op zondag 29-04-2012 om 15:42:57JAAAAAAAAAAA OTMAN BAKAL
![]()
![]()
#Feyenoord reageer retweet
Waarom juichen ze dan? Omdat Ajax dan niet officieel kampioen wordt?quote:Op zondag 29 april 2012 15:48 schreef NumberSeven het volgende:
Lekker hoor, bij Twente gingen ze juichen terwijl het juist slecht is voor Twente als Feyenoord wint.
Bij Twente supporters valt het kwartje nu eenmaal wat laterquote:Op zondag 29 april 2012 15:48 schreef NumberSeven het volgende:
Lekker hoor, bij Twente gingen ze juichen terwijl het juist slecht is voor Twente als Feyenoord wint.
Hij begon juist heel erg sterk met zn invalbeurten en ook met oranje speelde hij een supergoed EK volgens mij. Alleen de laatste 2 a 3 invalbeurten doet hij het niet heel goed nee, maar heb vertrouwen dat het goed komt. Hij liet op momenten al zijn klasse zien.quote:Op zondag 29 april 2012 15:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Achachbar (of zo iets) valt me wel tegen. Hij is natuurlijk super jong, maar moet nog flink wat stappen maken om de spits van de toekomst te worden....
Maar goed, ik heb hem veel te weinig aan het werk gezien om een oordeel over hem te vellen.
Precies, haha.quote:Op zondag 29 april 2012 15:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarom juichen ze dan? Omdat Ajax dan niet officieel kampioen wordt?
Ja. Ik weet natuurlijk ook dat het een supertalent is. Maar ik heb zelf nog niet meer dan een paar invalbeurtjes gezien van hem en ik heb hem nog niet ECHT goed zien spelen.quote:Op zondag 29 april 2012 15:49 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Hij begon juist heel erg sterk met zn invalbeurten en ook met oranje speelde hij een supergoed EK volgens mij. Alleen de laatste 2 a 3 invalbeurten doet hij het niet heel goed nee, maar heb vertrouwen dat het goed komt. Hij liet op momenten al zijn klasse zien.
Nu lijkt het me als Twente-supporter sowieso vervelend dat Ajax in jouw huis kampioen wordt, maar dit gaat wel te ver.quote:
Of dezequote:Op zondag 29 april 2012 15:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja. Ik weet natuurlijk ook dat het een supertalent is. Maar ik heb zelf nog niet meer dan een paar invalbeurtjes gezien van hem en ik heb hem nog niet ECHT goed zien spelen.
Je ziet bij vlagen wel dat hij een fantastische voetballer is, zoals net hoe hij die AZ verdediger te kijk zet
Ik vind het een prachtig scenario, munstermannetje dacht stiekem weer kampioen te worden. Adriaanse zou zeker hoger zijn geëindigd dan Mcclaren.quote:Op zondag 29 april 2012 15:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nu lijkt het me als Twente-supporter sowieso vervelend dat Ajax in jouw huis kampioen wordt, maar dit gaat wel te ver.
Gun het Munsterman ook wel ja. Sowieso roept Twente en PSV dit seizoen ergernissen bij me op.quote:Op zondag 29 april 2012 15:55 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtig scenario, munstermannetje dacht stiekem weer kampioen te worden. Adriaanse zou zeker hoger zijn geëindigd dan Mcclaren.
Ze willen gewoon niet dat 020 daar kampioen wordtquote:Op zondag 29 april 2012 15:48 schreef NumberSeven het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |