Je bent gewoon te laatquote:Op zondag 29 april 2012 15:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, maar ze reageerde niet heel enthousiast op mijn voederen.
quote:Op zondag 29 april 2012 15:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
HIJ NEEMT EEN BAL OP Z'N BORST AAN, LATEN WE ALLEMAAL OM HANDS SCHREEUWEN.
Blinde tukkers
Leo is en blijft een kutjoodquote:Op zondag 29 april 2012 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
Leo voelt zich niet veilig in de schuddende kuip![]()
OMG KEI ERG!!quote:Op zondag 29 april 2012 15:44 schreef Eenskijken het volgende:
Omfg internet ligt er 10 sec uit en dan scoort feyenoord...
Ooit geweest in de kuip? T voelt ech fucking apartquote:Op zondag 29 april 2012 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
Leo voelt zich niet veilig in de schuddende kuip![]()
Ach, als er nog 2 van de 6 leven na een week met mij vind ik dat toch al een hele prestatie.quote:Op zondag 29 april 2012 15:43 schreef RvLaak het volgende:
Eindelijk... Veel te laat... Maar wel mooi doelpunt
[..]
Je bent gewoon te laat
twitter:superguidetti twitterde op zondag 29-04-2012 om 15:42:57JAAAAAAAAAAA OTMAN BAKAL
![]()
![]()
#Feyenoord reageer retweet
lolquote:Op zondag 29 april 2012 15:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach, als er nog 2 van de 6 leven na een week met mij vind ik dat toch al een hele prestatie.
NIgga please, wat is dit voor debiele vraag.quote:Op zondag 29 april 2012 15:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ooit geweest in de kuip? T voelt ech fucking apart
quote:Op zondag 29 april 2012 15:44 schreef Merkie het volgende:
twitter:superguidetti twitterde op zondag 29-04-2012 om 15:42:57JAAAAAAAAAAA OTMAN BAKAL
![]()
![]()
#Feyenoord reageer retweet
quote:Op zondag 29 april 2012 15:44 schreef Merkie het volgende:
twitter:superguidetti twitterde op zondag 29-04-2012 om 15:42:57jag vrèntem pre Feyenoord dû anje #Feyenoord reageer retweet
Onzinquote:Op zondag 29 april 2012 15:45 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Door hem hebben we wel 3 sterren
Hmmquote:Op zondag 29 april 2012 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
NIgga please, wat is dit voor debiele vraag.
Laat ze maar 6de wordenquote:Op zondag 29 april 2012 15:46 schreef GGMM het volgende:
Die Twente-supporters die blij zijn omdat Feyenoord voor staat![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 15:46 schreef wieisboos het volgende:
Twente-aanhang blij dat Feyenoord voor staat![]()
ach, zo waren er toch ook feijenoord supporters die blij waren dat twente won twee jaar gelede?quote:Op zondag 29 april 2012 15:46 schreef GGMM het volgende:
Die Twente-supporters die blij zijn omdat Feyenoord voor staat![]()
3e graag...quote:Op zondag 29 april 2012 15:46 schreef Quisho het volgende:
[..]
Alsof Twente nog een van die ploegen in kan halen
Twente volk hèquote:Op zondag 29 april 2012 15:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Haha debielen
Juichen voor Feyenoord als je om de tweede plek strijd
Dat maakt het niet minder dom.quote:Op zondag 29 april 2012 15:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach, zo waren er toch ook feijenoord supporters die blij waren dat twente won twee jaar gelede?
Nee maar echt opmerkelijk is het nie.quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 15:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Iedereen weet dat mensen niet voor hun eigen club zijn, maar voor of tegen Ajax.
Toen had Twente geen supporters.quote:Op zondag 29 april 2012 15:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Vroegah, waren we toch altijd vriendjes met twente supporters?
Heb ook totaal geen problemen met Twente.quote:Op zondag 29 april 2012 15:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Echt, met duitsland?quote:Op zondag 29 april 2012 15:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ja hoor.quote:Op zondag 29 april 2012 15:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Aansteker tegen z'n hoofd
Wtf
Affluiten en 3 punten voor Ajax
Mongool uit het publiek gooit aanstekker op toby z'n hoofd.quote:
neequote:Op zondag 29 april 2012 15:51 schreef Wilskracht het volgende:
Ik maak mij zorgen straks moet Ooijer er in.
Jawel.quote:Op zondag 29 april 2012 15:50 schreef vincerusso het volgende:
kijken of munsterman deze mensen veroordeeld, ik denk het niet
Als er wordt afgefloten (was begrijpbaar is)... Dan is het toch op een later tijdstip doorspelen?quote:
Ze gaan niet affluiten voor een aansteker hoorquote:Op zondag 29 april 2012 15:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als er wordt afgefloten (was begrijpbaar is)... Dan is het toch op een later tijdstip doorspelen?
idd, dan snap je het echt gewoon niet meer.quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 15:52 schreef Lemming22 het volgende:
Wat is het toch een gemoedelijk clubje daar in Enschede.
Van de Feyenoordsupporters kan ik dat op zich wel begrijpenquote:Op zondag 29 april 2012 15:49 schreef dieselnoi het volgende:
Bij deze stand hoeft Feyenoord alleen maar 2x hun wedstrijden met 11-0 en 12-0 te winnen en ajax moet 2x verliezen.
Trieste Feyenoord en Twente supporters ookGaan ze juichen als Feyenoord gescoord hebben.
Wellicht wel voor bloed, maar ik zie dat ze al weer spelenquote:Op zondag 29 april 2012 15:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze gaan niet affluiten voor een aansteker hoor
Ajax is altijd minder, logischquote:Op zondag 29 april 2012 15:53 schreef Eenskijken het volgende:
die stream van ajax is echt bagger vergeleken met az
OK.quote:Op zondag 29 april 2012 15:53 schreef Eenskijken het volgende:
Hier met EL nergens last van hoor.quote:Op zondag 29 april 2012 15:53 schreef Eenskijken het volgende:
Veel meer kijkers gok ikquote:Op zondag 29 april 2012 15:53 schreef Eenskijken het volgende:
Niet zo hypocriet doen. Als dit Feyenoord was overkomen schreeuwde je moord en brandquote:Op zondag 29 april 2012 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
Nigga please...al deze verontwaardiging om een fucking aanstekertje.
Dat hoor je gewoon niet te doen.quote:Op zondag 29 april 2012 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
kut op, hij bloedt ja, toby bloedtquote:Op zondag 29 april 2012 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2012 15:52 schreef TJV het volgende:
LEKKER TOBY SCHOP ZE HELEMAAL DE TYFUS IN JAAAAAAA
betalen voor voetbal kijkenquote:Op zondag 29 april 2012 15:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hier met EL nergens last van hoor.
Twente publiek is wat hersencellen kwijt geraakt, gaande weg.quote:Op zondag 29 april 2012 15:53 schreef MouzurX het volgende:
Waarom is er echt permanent een fluitconcert? Ga gewoon die wedstrijd kijken.
ah eckte eckte Fok!ersquote:Op zondag 29 april 2012 15:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
En normaal gesproken als het van die stoere bois zijn die stoer doen, daar verwacht je het van. Maar het waren ook van die net iets te dikke ICTers die eruit zagen alsof ze een erge vorm van autisme hebben
quote:Op zondag 29 april 2012 15:51 schreef PizzaGeit het volgende:
Affluiten en 3 punten voor Twente, wat een schwalbe van die Ajacied![]()
![]()
Nee juist niet. Veel mensen zullen niet genoeg uploaden voor de stream. Op die manier heb je te weinig uploadquote:Op zondag 29 april 2012 15:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dan zou de stream juist beter moeten lopen.
Laten we niet net doen alsof er iemand vermoord is. Gewoon een domme actie van een individu, niets meer en niets minder.quote:Op zondag 29 april 2012 15:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet zo hypocriet doen. Als dit Feyenoord was overkomen schreeuwde je moord en brand
OK, maar ook niet zo hypocriet dat er niets aan de hand is.quote:Op zondag 29 april 2012 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laten we niet net doen alsof er iemand vermoord is. Gewoon een domme actie van een individu, niets meer en niets minder.
Tussenstand, scorebord is 818quote:
Ja als je alle "harde kern" hooligans bij elkaar zet dan heb je denk ik 80% van de zwakzinnigen in nederland.quote:Op zondag 29 april 2012 15:55 schreef FredVleespet het volgende:
Dat je ook echt als volwassen vent iemand een euro naar zn kop smijt omdat je club achter staat
Ja, maar kan me wel voorstellen dat het ff flink kut is als je eigen speler geraakt wordt.quote:Op zondag 29 april 2012 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar is iedereen 't toch over eens?
Iedereen was bang dat Toby geblesseerd was, hij lag er nogal groggy bij namelijk. Dan raak je altijd een beetje gefrustreerd.quote:Op zondag 29 april 2012 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laten we niet net doen alsof er iemand vermoord is. Gewoon een domme actie van een individu, niets meer en niets minder.
Zeg ik dat dan?quote:Op zondag 29 april 2012 15:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
OK, maar ook niet zo hypocriet dat er niets aan de hand is.
Heel dom van die "supporter" idd, maar logisch dat de rest die Ajacied uitfluit, want niet het hele stadion ziet/weet dat 1 persoon iets heeft gegooid... of heeft heel Nederland betere ogen dan wij Duitsers?quote:Op zondag 29 april 2012 15:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
OK, maar ook niet zo hypocriet dat er niets aan de hand is.
quote:Op zondag 29 april 2012 15:56 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Meh was weinig aan de hand. waarschuwing was beter geweest
OK, en nou objectief?quote:Op zondag 29 april 2012 15:56 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Meh was weinig aan de hand. waarschuwing was beter geweest
Als je iemand uitfluit die bloedend op het veld ligt ben je wel gewoon een beetje zwakzinnig ja. En dat was goed te zien.quote:Op zondag 29 april 2012 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heel dom van die "supporter" idd, maar logisch dat de rest die Ajacied uitfluit, want niet het hele stadion ziet/weet dat 1 persoon iets heeft gegooid... of heeft heel Nederland betere ogen dan wij Duitsers?
Nee dat vind ik niet logisch .. Uitfluiten vind ik sowieso not-done. Tenzij er een penalty genomen wordt ofzo.quote:Op zondag 29 april 2012 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heel dom van die "supporter" idd, maar logisch dat de rest die Ajacied uitfluit, want niet het hele stadion ziet/weet dat 1 persoon iets heeft gegooid... of heeft heel Nederland betere ogen dan wij Duitsers?
gast, tyf op, je bent niet grappig met je teringopmerkingenquote:Op zondag 29 april 2012 15:57 schreef Paul het volgende:
Bij FC Utrecht hadden ze die aansteker opgevangen en een peukie opgestoken op het veld. Laatste wat ik er over zeg
Kédoei.quote:Op zondag 29 april 2012 15:58 schreef Eenskijken het volgende:
ah joh flikker toch op met dit topic. alles en iedereen is hier tegen AZ terwijl zij het beste speelden het hele seizoen. Tabee.
Glow in the dark?quote:Op zondag 29 april 2012 15:58 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]alvast kampioen 2012/13 lelijkste shirt van de wereld
quote:Op zondag 29 april 2012 15:58 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
gast, tyf op, je bent niet grappig met je teringopmerkingen
Ook vanaf de andere kant van het stadion?quote:Op zondag 29 april 2012 15:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als je iemand uitfluit die bloedend op het veld ligt ben je wel gewoon een beetje zwakzinnig ja. En dat was goed te zien.
Dit is serieus 't uitshirt?quote:Op zondag 29 april 2012 15:58 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]alvast kampioen 2012/13 lelijkste shirt van de wereld
Er zijn in dit hele topic in totaal 2 mensen die over AZ pratenquote:Op zondag 29 april 2012 15:58 schreef Eenskijken het volgende:
ah joh flikker toch op met dit topic. alles en iedereen is hier tegen AZ terwijl zij het beste speelden het hele seizoen. Tabee.
Huilie, anders probeer je objectief te kijkenquote:Op zondag 29 april 2012 15:58 schreef Eenskijken het volgende:
wtf?quote:Op zondag 29 april 2012 15:58 schreef Eenskijken het volgende:
Sowieso een beetje lomp om te fluiten als er een speler op het veld ligt met verzorgers er omheen...quote:Op zondag 29 april 2012 15:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ook vanaf de andere kant van het stadion?
Tijdrekken dit dat allesquote:Op zondag 29 april 2012 15:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso een beetje lomp om te fluiten als er een speler op het veld ligt met verzorgers er omheen...
Feyenoord staat toch voor speknek.quote:Op zondag 29 april 2012 15:59 schreef Evertjan het volgende:
is Ajax ook kampioen bij een gelijkspel?
Nope, zelfs bij winst is Ajax nog afhankelijkquote:Op zondag 29 april 2012 15:59 schreef Evertjan het volgende:
is Ajax ook kampioen bij een gelijkspel?
wordtquote:Op zondag 29 april 2012 16:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
1-1 of 0-1, Ajax word sowieso woensdag kampioen.
Leer rekenen, debiel.quote:Op zondag 29 april 2012 16:00 schreef MagicIsland1 het volgende:
ajax nog steeds kampioen als het zo blijft toch?
71' FC Twente Enschede 1 - 1 Ajax Amsterdam
71' Feyenoord Rotterdam1 - 0 AZ Alkmaar
Dat is de beste speler van de eredivisiequote:Op zondag 29 april 2012 16:00 schreef KingRoland het volgende:
Waarom wissel je nou boerrigter voor ebecilio.
neequote:Op zondag 29 april 2012 16:00 schreef MagicIsland1 het volgende:
ajax nog steeds kampioen als het zo blijft toch?
71' FC Twente Enschede 1 - 1 Ajax Amsterdam
71' Feyenoord Rotterdam1 - 0 AZ Alkmaar
Altijd hequote:
Dat doen ze toch?quote:Op zondag 29 april 2012 16:01 schreef RvLaak het volgende:
@ Ajacieden... Is het niet leuker voor jullie als Ajax op eigen kracht kampioen wordt?
?quote:Op zondag 29 april 2012 16:01 schreef RvLaak het volgende:
@ Ajacieden... Is het niet leuker voor jullie als Ajax op eigen kracht kampioen wordt?
Nog steeds op eigen kracht als je het mij vraagt. Tis nu niet de laatste wedstrijd ofzo.quote:Op zondag 29 april 2012 16:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet vandaag. Wat er ook gebeurt, ze zijn afhankelijk van het resultaat in Rotterdam
imo niet, maar okquote:Op zondag 29 april 2012 16:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nog steeds op eigen kracht als je het mij vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |