Heb MW2 en het is geen platinum. Je mag een PM sturen!quote:Op maandag 30 april 2012 18:29 schreef appelschaap het volgende:
Op zoek naar MW2 voor een leuk prijsje. voorwaarde: geen Platinum edition
Ik heb evt uncharted 3 met online pass of mw3?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:53 schreef domestic het volgende:
Fifa Street 4 te koop, 1 x gespeeld niet mijn ding, online pass nog niet gebruikt.
35.00 of ruil met bijbetaling van jouw kant zoek Splinter Cell double agent nog.
Uc3 is uncharted 3?quote:Op donderdag 3 mei 2012 07:38 schreef knuppelhout het volgende:
Dead island uitgespeeld, ruilen tegen infamous2, of misschien wat anders leuks? Dark souls, recente voetbalgame, recente fps bvb?
Uc3 ook te ruil trouwens. En helaas online gecheckt en te sneu bevonden.
Beide spellen 20€ in verkoop, maar liever ruilen
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:32 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Uc3 is uncharted 3?
Zo ja, ruilen tegen rayman origins?
Liefst ruilen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:16 schreef DoDie het volgende:
[..]
Verkoop je ze ook? Zo ja wat wil je voor Uncharted 1?
deus ex ruilen tegen bayonetta?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:29 schreef wingbee het volgende:
Te ruil, * betekent (online) codes gebruikt:
- Battlefield - Bad Company
- Battlefield 3*
- Brink
- Call of Duty - Modern Warfare 2
- Demon's Souls (full promo)
- Deus Ex 3: Human Revolution
- Elder Scrolls IV Oblivion - Game of the year edition
- Heavenly Sword
- Heavy Rain
- Metal Gear Solid 4
- Ninja Gaiden Sigma
- Ninja Gaiden Sigma 2
- Rage*
- Uncharted 1
- Wet
Gezocht:
- L.A. Noire
- Uncharted 3
- Dead Island
- God of War - Collection
- Gran Turismo 5
- Silent Hill: Downpour
- Max Payne 3
- Metal Gear Solid: HD Collection
- Ninja Gaiden 3
- Prototype 2
- Saints Row: The Third
hoeveel voor GOW collection (1 of 2 ?)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:07 schreef killermj het volgende:
F1 Championship Edition
NBA Street Homecourt
Turning Point - Fall of Liberty
LittleBigPlanet
Star Wars - Force Unleashed
WarHawk
Army Of Two
FallOut 3 - GOTY
The Elders Scrolls IV - Oblivion - GOTY
God of War Collection
God of War 3
Ratchet & Clank - Tools of Destruction
Dead Space 2 - Limited Edition
DarkSiders (sealed)
Nee dank. Bayonetta op de Xbox gespeeld. Ik hoor die irritante muziekjes nu nog.quote:
deus ex ruilen tegen rayman origins?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:48 schreef vossen6 het volgende:
Te ruil (mogelijk ook tegen Gamecube-spellen) of Te Koop
- Fallout New Vegas
- Twisted metal
- Brink
- Deus Ex: Augmented edition
- Fifa 11
- Red Faction: Guerilla
- Mercenaries 2
- Lost planet 1
- Bayonetta
- Dead space
- Fallout 3
- White knight chronicles
- Nier
- Majin and the forsaken kingdom
- Resident evil 5
- Little big planet 2
- Lost planet 2
- Little big planet 1
- Overlord 2
- Fairytale fights promo
Ik ruil hem liever voor rayman originsquote:
dat is wat mij betreft een deal, ik moet je er even bijzeggen dat de extra weapen en mission code wel al gebruikt zijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:10 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
deus ex ruilen tegen rayman origins?
oh, dat boeit me nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:57 schreef vossen6 het volgende:
[..]
dat is wat mij betreft een deal, ik moet je er even bijzeggen dat de extra weapen en mission code wel al gebruikt zijn
Gedaanquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oh, dat boeit me niet
Pm me maar!
Ik heb Prototype 2 voor je voor 35 euro incl. verzendkosten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:30 schreef wingbee het volgende:
Te koop, bij voorkeur te ruil (*codes gebruikt):
- Battlefield - Bad Company
- Battlefield 3*
- Brink (¤10.00)
- Call of Duty - Modern Warfare 2 (¤12.00)
- Demon's Souls (full promo)
- Deus Ex 3: Human Revolution
- Elder Scrolls IV Oblivion - Game of the year edition (¤10.00)
- Heavenly Sword (¤10.00)
- Heavy Rain (¤12.00)
- Metal Gear Solid 4 (¤12.00)
- Ninja Gaiden Sigma
- Ninja Gaiden Sigma 2
- Rage* (¤12.00)
- Uncharted 1 (¤12.00)
- Wet
Gezocht:
- L.A. Noire
- Uncharted 3
- Dead Island
- God of War - Collection
- Gran Turismo 5
- Silent Hill: Downpour
- Max Payne 3
- Metal Gear Solid: HD Collection
- Ninja Gaiden 3
- Prototype 2
- Saints Row: The Third
Ik doe bij voorkeur aan ruilen. Prototype 2 ruilen tegen drie van mijn spellen?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:48 schreef mendelboaz het volgende:
[..]
Ik heb Prototype 2 voor je voor 35 euro incl. verzendkosten.
Sorry, geen interesse. Heb momenteel geld nodig.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:11 schreef wingbee het volgende:
[..]
Ik doe bij voorkeur aan ruilen. Prototype 2 ruilen tegen drie van mijn spellen?
Mag weg voor 25, of combi ruil met splinter cell daquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:53 schreef domestic het volgende:
Fifa Street 4 te koop, 1 x gespeeld niet mijn ding, online pass nog niet gebruikt.
35.00 of ruil met bijbetaling van jouw kant zoek Splinter Cell double agent nog.
Ik ben wel geintereseerd. Heb wel Prince of Persia collection voor je. Anders wil ik voor het spel wel 30 euro bieden inclusief? wat denk je er van?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:08 schreef Nooxx het volgende:
Ik heb de nieuwe Fifa Street liggen , niet echt mijn game.
Mag weg voor 35 euro, of bied een game aan.
Prince of persia is helaas ook niks voor mij. Ik hou je bod in mijn hoofd, wacht het nog even af!quote:Op maandag 21 mei 2012 21:54 schreef osj het volgende:
[..]
Ik ben wel geintereseerd. Heb wel Prince of Persia collection voor je. Anders wil ik voor het spel wel 30 euro bieden inclusief? wat denk je er van?
Soul Calibur IV - 12,50quote:Op maandag 21 mei 2012 19:52 schreef Fuszy het volgende:
Te koop:
(excl. verzendkosten)
Bioshock 2 (rapture editie) -10 euro
Fifa 09 - 7,50 euro
Fifa 10 - 7,50 euro
Red Dead redemption - 12,50 euro
Assassin’s Creed (platinum) -10 euro
Assassin’s Creed 2 - 12,50 euro
Assassin’s Creed Brotherhood -12,50 euro
Final Fantasy XIII - 15 euro
Ninja Gaiden sigma - 12,50 euro
Devil May Cry 4 - 12,50
Dante’s Inferno - 12,50 euro
Metal Gear Solid 4: Guns of the patriots (Platinum) - 12,50 euro
Soul Calibur IV - 12,50
Fifa 12 - 20 euro (online pass gebruikt)
of doe een goed bod.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:01 schreef pleeborstel het volgende:
Ik zoek
Rayman Origins
Tomb Raider Trilogy
Rachet & Clarck
hoeveel voor uncharted 3?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:24 schreef VampiricDemon het volgende:
omdat ik er klaar mee ben bied ik de volgende spelletjes te ruil aan:
Enslaved: Odyssey to the west
Eyepet
Singstar Abba
Bayonetta
History Great battles medieval
Alpha protocol
Sims 3
Rapala pro bass fishing
Uncharted 3: (ongebruikte on-line code)
Star Wars: The force unleashed 2
Mafia 2
Wet
Ik ben o.a. nog op zoek naar onderstaande spelletjes maar laat gerust weten wat je te ruil hebt!
Sims huisdieren
Cabela's outdoor adventures 2012
Catherine
Sniper elite V2
Cursed Crusade
Knights Contract
How to train a dragon
Bakugan Defenders of the Core
Kuifje
Happy feet 2
PDC darts
Ni no kuni
Playstation move
Groetjes!
Fuel of James Bond QoS ruilen tegen Mafia 2?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:24 schreef VampiricDemon het volgende:
omdat ik er klaar mee ben bied ik de volgende spelletjes te ruil aan:
Enslaved: Odyssey to the west
Eyepet
Singstar Abba
Bayonetta
History Great battles medieval
Alpha protocol
Sims 3
Rapala pro bass fishing
Uncharted 3: (ongebruikte on-line code)
Star Wars: The force unleashed 2
Mafia 2
Wet
Ik ben o.a. nog op zoek naar onderstaande spelletjes maar laat gerust weten wat je te ruil hebt!
Sims huisdieren
Cabela's outdoor adventures 2012
Catherine
Sniper elite V2
Cursed Crusade
Knights Contract
How to train a dragon
Bakugan Defenders of the Core
Kuifje
Happy feet 2
PDC darts
Ni no kuni
Playstation move
Groetjes!
Een leuk spelletje dat ik nog wil spelenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:39 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
hoeveel voor uncharted 3?
( oh, en alpha protocol word zwaar ondergewaardeerd)
Nee sorry, racen en first person shooters zijn niks voor mij.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:44 schreef appelschaap het volgende:
[..]
Fuel of James Bond QoS ruilen tegen Mafia 2?
ik heb rage en wil deze wel verkopen/ruilen.quote:interesse?[quote]Op maandag 7 mei 2012 18:59 schreef asabeta het volgende:
Te ruil:
Mafia II
Litlle big planet
Battlefield Bad Company 2
Fifa 10
Sing It High School Musical 3
Gezocht:
Silent Hill Downpour
Silent Hill HD Collection
Rage
16 euro voor Uncharted en Metal Gearquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:38 schreef wingbee het volgende:
Te koop
- Brink (¤10.00)
- Call of Duty - Modern Warfare 2 (¤12.00)
- Elder Scrolls IV Oblivion - Game of the year edition (¤10.00)
- Heavenly Sword (¤10.00)
- Heavy Rain (¤12.00)
- Metal Gear Solid 4 (¤12.00)
- Rage (¤12.00)
- Uncharted 1 (¤12.00)
Voor 20 euro inclusief verzendkosten mag je ze overnemen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:46 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
16 euro voor Uncharted en Metal Gear
30 euro inclusief verzendkosten voor de drie spellen, mooi rond bedrag.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:16 schreef BrokenArrow het volgende:
Wat wil je ervoor met Heavy Rain erbij?
Hoe verstuur je ze dan? Zijn het platinum versies?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:36 schreef wingbee het volgende:
[..]
30 euro inclusief verzendkosten voor de drie spellen, mooi rond bedrag.
Reguliere versies. Als brief in A4 envelop.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:43 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Hoe verstuur je ze dan? Zijn het platinum versies?
Ik snap niet wat je bedoelt want je wil nu dat ik nog een game koop omdat je drie games niet kunt versturen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:09 schreef wingbee het volgende:
Een bubbelenvelop gaat helaas niet lukken i.v.m. max hoogte van 3.2cm
Kan wel in een reguliere A4 envelop en dan strak gewrapped in folie zodat het niet gaat schuiven.
Kan ik je misschien interesseren in (voor jou gereduceerde prijs):
• Brink (¤5.00)
• Call of Duty - Modern Warfare 2 (¤10.00)
• Elder Scrolls IV Oblivion - Game of the year edition (¤5.00)
• Heavenly Sword (¤5.00).
• Rage (¤10.00)
Komen verder geen verzendkosten meer bij omdat alles dan in een pakketje kan.
Meer dan 2 games in een envelop is natuurlijk niet goed voor de hoesjes. Je wil het dus niet in twee enveloppen sturen? Ik kijk wel even naar de games (reviews) en anders doen we optie 3.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:36 schreef wingbee het volgende:
1. Ik kan het versturen, maar in een gewone envelop en niet in een bubbel-envelop.
Dit ivm hoogte bij drie games.
2. Als je er nog iets bijneemt maak ik er wel een pakketje van.
3. Uncharted en Metal Gear Solid 4 samen voor 18 euro inclusief verzenden is ook prima. Dat past in een bubbel-envelop.
Je hebt ook bubbelenvelopen in A4 formaatquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:09 schreef wingbee het volgende:
Een bubbelenvelop gaat helaas niet lukken i.v.m. max hoogte van 3.2cm
Kan wel in een reguliere A4 envelop en dan strak gewrapped in folie zodat het niet gaat schuiven.
Kan ik je misschien interesseren in (voor jou gereduceerde prijs):
• Brink (¤5.00)
• Call of Duty - Modern Warfare 2 (¤10.00)
• Elder Scrolls IV Oblivion - Game of the year edition (¤5.00)
• Heavenly Sword (¤5.00).
• Rage (¤10.00)
Komen verder geen verzendkosten meer bij omdat alles dan in een pakketje kan.
Wanneer je drie spellen in een a4 envelop wil doen, dan moeten er twee boven elkaar. Samen met de bubbels komt dit boven een hoogte van 3.2cm. Dan wordt het pakketpost.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je hebt ook bubbelenvelopen in A4 formaat
Je hebt pm.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:36 schreef ROFLOL het volgende:
Als je niet uitkomt met BrokenArrow, ¤12,50 inclusief voor Heavy Rain
Ik heb ook 3 spellen in een A4 gedaan, dus het kan welquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:20 schreef wingbee het volgende:
[..]
Wanneer je drie spellen in een a4 envelop wil doen, dan moeten er twee boven elkaar. Samen met de bubbels komt dit boven een hoogte van 3.2cm. Dan wordt het pakketpost.
Het past wel in een A4 bubbel-envelop, het voldoet alleen niet meer aan briefpost en wordt dan een pakket. Twee spellen op elkaar is 3cm, weerszijden nog bubbels geeft >3.2cm; Verschil tussen 2.50 aan postzegels (250-500g, spel ongeveer 150g) of 6.75 aan pakketkosten (2kg max).quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb ook 3 spellen in een A4 gedaan, dus het kan wel
Wat voor soort game zoek je?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:12 schreef MiesieNL het volgende:
ik heb nog steeds gran turismo 5 platinum te ruil
In het bijzonder spiderman games, ultimate marvel vs capcom 3 of gewoon andere spellen. Zolang het maar geen race of sportspellen zijn. Ik heb al wel veel gehad. Dus mocht je wat hebben: geef gerust een gilquote:
Heb je interesse in James Bond: Bloodstone?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:28 schreef MiesieNL het volgende:
[..]
In het bijzonder spiderman games, ultimate marvel vs capcom 3 of gewoon andere spellen. Zolang het maar geen race of sportspellen zijn. Ik heb al wel veel gehad. Dus mocht je wat hebben: geef gerust een gil
Moet ik even over nadenken. Ik heb hem namelijk al eens eerder gespeeld en vond hem wel aardig. Heb je nog iets anders?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:28 schreef 75020 het volgende:
[..]
Heb je interesse in James Bond: Bloodstone?
Het is ook een goed spel. Maar ik heb het al drie keer uitgespeeld en dan ben je er wel een keer klaar mee.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:22 schreef MiesieNL het volgende:
[..]
Moet ik even over nadenken. Ik heb hem namelijk al eens eerder gespeeld en vond hem wel aardig. Heb je nog iets anders?
Is goed. Ik hoor het morgen welquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:35 schreef 75020 het volgende:
[..]
Het is ook een goed spel. Maar ik heb het al drie keer uitgespeeld en dan ben je er wel een keer klaar mee.![]()
En wat betreft andere games, ik weet zo uit mijn hoofd niet welke ik nog heb en weg kan. Ik kan morgen pas kijken en dan laat ik het je wel weten.
Hoi heb je deze nog en zo ja voor hoeveel wil je deze verkopen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:48 schreef vossen6 het volgende:
Te ruil (mogelijk ook tegen Gamecube-spellen) of Te Koop
- - Little big planet 2
-
Uncharted voor ¤8,50 incl?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:48 schreef Tyr80 het volgende:
Te koop:
- Eat Lead (2.50)
- Prototype Platinum (7.50)
- Dante's Inferno (hologram cover versie) (15.00)
- Uncharted 1 Platinum (7.50)
- Sonic & Sega All Stars Racing (10.00)
- Metal Gear Solid 4 (10.00)
Prijzen zijn exclusief verzendkosten.
Hoeveel voor Tekken 6?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:38 schreef jurgen112 het volgende:
hey ik heb de volgende games ter aanbieding voor jullie
skyrim
streetfighter x tekken
batman arkham city
rage anarchy version
gta 4 complete edition
dantes inferno
tekken 6
bioshock 2
assasins creed brotherhood
red faction guerrilla
prototype
25 inc?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:09 schreef impact010 het volgende:
TK
Sleeping Dogs (benelux edition, codes ongebruikt)
30 inc.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:09 schreef impact010 het volgende:
TK
Sleeping Dogs (benelux edition, codes ongebruikt)
Uncharted 2 voor ¤12 inclusief?quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:00 schreef jefjef het volgende:
TK/TR
Battlefield 3 (code is gebruikt)
Guitar Hero Warriors of Rock
Uncharterd 2
Call of Duty MW3 (code is gebruikt)
Op zoek naar Little Big Planet 2, Assassin's Creed: Brotherhood, Assassin's Creed: Revelations, Assassin's Creed III, Uncharted 2: Among Thieves, Uncharted 3: Drake's Deception, Guitar Hero ****
heb ik al dank jequote:Op maandag 20 augustus 2012 14:22 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Uncharted 2 voor ¤12 inclusief?
Ben bovendien op zoek naar de HD collection van ICO & Shadow of the Colossus, heeft iemand die in de aanbieding?
Oke! heb je niets te ruilen? Ik DM je verder welquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:36 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Ik wil hem van je kopen.
Niks te ruil ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:29 schreef domestic het volgende:
Iemand toevallig bloodstone,quantum of solace,fallout new vegas,lego pirates,lego indiana jones 1&2,ufc 2010 voor een leuk prijsje te koop?
Ik heb QoS nog uitgespeeld liggen. ¤12,- vind ik wel een mooie prijs.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:29 schreef domestic het volgende:
Iemand toevallig bloodstone,quantum of solace,fallout new vegas,lego pirates,lego indiana jones 1&2,ufc 2010 voor een leuk prijsje te koop?
Geen dingen te ruil neequote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:29 schreef domestic het volgende:
Iemand toevallig guitar hero,lego indiana jones 1,ufc 2010 voor een leuk prijsje te koop?
15,- inc. voor batman arkham city?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:38 schreef jurgen112 het volgende:
hey ik heb de volgende games ter aanbieding voor jullie
skyrim
streetfighter x tekken
batman arkham city
rage anarchy version
gta 4 complete edition
dantes inferno
tekken 6
bioshock 2
assasins creed brotherhood
red faction guerrilla
prototype
Uncharted 3 ruilen tegen Battlefield 3 (code is gebruikt)?quote:Op maandag 10 september 2012 21:38 schreef Schunckelstar het volgende:
te ruil:
uncharted 3
ac: revelations+assassins creed 1
Battlefield heb ik alquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:47 schreef jefjef het volgende:
[..]
Uncharted 3 ruilen tegen Battlefield 3 (code is gebruikt)?
Oke dank je!quote:Op woensdag 12 september 2012 09:12 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Battlefield heb ik al
Uncharted is trouwens ook al weg
Saints row ruilen 5egen assassins creed revelations+assassins creed 1?quote:Op donderdag 13 september 2012 09:03 schreef liamzor1 het volgende:
Te Ruil:
Skyrim
Fifa 12
Pes 12
Saints Row The Third
Pain
Lair
Watchmen the end is neigh part 1 en 2
Fifa 11
Fifa 10
Ben op zoek naar:
Sniper Elite V2
Spec Ops The Line
Sleeping Dogs
Als je een andere game hebt is het ook goed
Nee hou niet zo van assasins creedquote:Op donderdag 13 september 2012 09:10 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Saints row ruilen 5egen assassins creed revelations+assassins creed 1?
Die heb ik nog wel liggen hiero, aan welk bedrag zat je te denken?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:15 schreef leolinedance het volgende:
Iemand hier toevallig Bayonetta te koop voor weinig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |