Bij mij niet hoor, zie nu al 12x t 'schot' van popovquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:05 schreef Mercan het volgende:
DSC 4 werkt goed, maar beetje vreemd beeld formaat
Goede tip, werkt goed nu!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:16 schreef Mercan het volgende:
Download ff de nieuwste versie (3.5.0)
Bij mij loopt alles soepel.
Met de nieuwste versie (3.5.0)?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:43 schreef DaMart het volgende:
Meer mensen last van een falende stream van EL bij Kiev-Feyenoord? Ik krijg alleen maar zwarte schermen met de tekst dat de stream niet gevonden kan worden of dat er geen verbinding kan worden gemaakt met de server.
Nee, ik probeer al een hele helft via de website van Eredivisielive te kijken, maar dat faalt behoorlijkquote:
Nee, beetje saai dat zwarte beeld de hele tijdquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dat ik DaMart hier ooit nog eens tegen zou komen. Leuke wedstrijd tot nu toe?
Kies de 1e maar. Blijkbaar doen ze in oekraine het journaal in de rust, maar deze werkte de gehele 1e helft zonder haperen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, beetje saai dat zwarte beeld de hele tijd.
heb ik ookquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:03 schreef Ladylicious het volgende:
Ik heb net de nieuwste versie gedownload en nu krijg ik 'can not access sopcast service'...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |