abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110929574
We moeten nu eindelijk eens af van het verstikkene neoliberalisme dat ons land kapot heeft gemaakt.

Partijen als de VVD willen allene nog maar meer marktwerking en alleen maar meer de zwakkeren laten betalen voor bonussen en het verdampen van geld.

Stem tegen dit beleid, stem voor een beter beleid. Stem op de SP!

Deel 1: Stem SP

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2012 14:20:42 ]
  zondag 29 april 2012 @ 14:19:04 #2
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_110929601
Nee, ik ben tegen communisme..
pi_110929854
Geen gezeik, niemand rijk. Stem SP!
pi_110929894
Geen gezeik, altijd arm. Stem SP!
pi_110929975
En ja hoor, louter zielig rechts getroll weer, geeft het niveau aan die kant perfect aan.
pi_110930001
Hmmm ik klikte op 'open nieuw deel', maar zie dat hij niet gekoppeld is aan het vorige topic?
pi_110930104
Misschien hier de discussie uit het vorige deel voortzetten?
pi_110930133
quote:
2s.gif Op zondag 29 april 2012 14:19 schreef Bill_E het volgende:
Dan kun je dus met een gerust hart op de SP stemmen. De SP is namelijk sociaaldemocratisch.
Hoe ouder de foto, hoe jonger je er op staat
pi_110930139
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 14:28 schreef Dreassic het volgende:
En ja hoor, louter zielig rechts getroll weer, geeft het niveau aan die kant perfect aan.
Rechts is de oplossing niet. SP al helemaal niet. Die geven geld uit dat er simpel weg niet is.
De eerste de beste linkse partij die zonder begrotingstekort de economie kan laten groeien ieder jaar krijgt mijn stem.

En stem je inhoudelijk? Of omdat meneer Roemer zo'n joviale gast is?
pi_110930159
quote:
14s.gif Op zondag 29 april 2012 13:54 schreef themole het volgende:

[..]

Sorry ik niet, als er van elke euro die ik verdien 65 tot 70 cent naar de overheid zou gaan ben ik hier weg.
Dat is alleen voor het deel wat nu in de 52% schaal valt. Je verdient goed als je daar in valt.

quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 14:00 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik ken genoeg mensen die 4 dagen werken omdat het netto weinig uitmaakt, dat gaat iedereen doen bij 75% belasting, vrije tijd is ook wat waard.....
Dat geldt alleen voor degenen en het deel van je inkomen dat in de 52% schaal valt, die schaal wordt verhoogd naar 65% of er komt een schaal van 65% boven een bepaald bedrag, zeg 90.000 Euro per jaar.
pi_110930170
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 14:33 schreef beerten het volgende:

[..]

Rechts is de oplossing niet. SP al helemaal niet. Die geven geld uit dat er simpel weg niet is.
De eerste de beste linkse partij die zonder begrotingstekort de economie kan laten groeien ieder jaar krijgt mijn stem.
Dat redt momenteel geen enkele partij.
pi_110930250
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 14:34 schreef hendrik64 het volgende:

[..]

Dat redt momenteel geen enkele partij.
Klopt, er zijn in ieder geval partijen die proberen niet alles vooruit te schuiven.

Links komt met een slap excuus als "investeren".
Ik heb nog NOOIT een linkse partij gehoord over renderen en terugverdienen.

Onze kinderen opzadelen met de puinhoop. Net als wij nu opgezadeld zitten met die laffe babyboomers die nooit voor zichzelf hebben gezorgd en ons op laten draaien voor hun levensonderhoud. Daar kots ik op, dat wil ik niet. Ouders zorgen voor hun kinderen. Kinderen niet voor hun ouders.
  zondag 29 april 2012 @ 14:38:07 #13
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_110930256
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 14:33 schreef hendrik64 het volgende:

[..]

Dan kun je dus met een gerust hart op de SP stemmen. De SP is namelijk sociaaldemocratisch.
Vanuit de basis is het een communistische partij, al zullen ze het altijd blijven ontkennen.
pi_110930257
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 14:34 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat is alleen voor het deel wat nu in de 52% schaal valt. Je verdient goed als je daar in valt.

[..]

Dat geldt alleen voor degenen en het deel van je inkomen dat in de 52% schaal valt, die schaal wordt verhoogd naar 65% of er komt een schaal van 65% boven een bepaald bedrag, zeg 90.000 Euro per jaar.
Zelfs dat niet.

De SP wil en nieuwe belastingschijf invoeren: boven ¤ 150.000. Over het inkomen boven die 1,5 ton 60% belasting n de rest blijft ongewijzigd. Het is trouwens ook niet zo, at je nu 52% belasting over je hele inkomen betaalt, als je in de hoogste belastingschijf zit. Pas vanaf het inkomen, dat hoger is dan ¤ 55.600 wordt 52% betaald. Daaronder gewoon 43%, net als ieder ander.
pi_110930291
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 14:37 schreef beerten het volgende:

[..]

Klopt, er zijn in ieder geval partijen die proberen niet alles vooruit te schuiven.

Links komt met een slap excuus als "investeren".
Ik heb nog NOOIT een linkse partij gehoord over renderen en terugverdienen.

Onze kinderen opzadelen met de puinhoop. Net als wij nu opgezadeld zitten met die laffe babyboomers die nooit voor zichzelf hebben gezorgd en ons op laten draaien voor hun levensonderhoud. Daar kots ik op, dat wil ik niet. Ouders zorgen voor hun kinderen. Kinderen niet voor hun ouders.
De SP heeft een begroting opgesteld, waarbij het begrotingstekort in 2015 ONDER de 3% zit. Doorgerekend door het CPB.
pi_110930319
quote:
2s.gif Op zondag 29 april 2012 14:38 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Vanuit de basis is het een communistische partij, al zullen ze het altijd blijven ontkennen.
Veertig jaar geleden ja :')

Toen bestond de CPN ook nog, die nu is opgegaan in GroenLinks.
pi_110930356
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 14:38 schreef hendrik64 het volgende:

[..]

Zelfs dat niet.

De SP wil en nieuwe belastingschijf invoeren: boven ¤ 150.000. Over het inkomen boven die 1,5 ton 60% belasting n de rest blijft ongewijzigd. Het is trouwens ook niet zo, at je nu 52% belasting over je hele inkomen betaalt, als je in de hoogste belastingschijf zit. Pas vanaf het inkomen, dat hoger is dan ¤ 55.600 wordt 52% betaald. Daaronder gewoon 43%, net als ieder ander.
Ik noemde maar een getal.
Dat met die schijven begrijp ik uiteraard, zo zei ik het ook ;)
pi_110930424
quote:
2s.gif Op zondag 29 april 2012 14:38 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Als je "basis" bedoelt als "oorsprong" dan wel.
Anno 2012 is de partij echter minder links dan de PvdA in de jaren '80.

Daarnaast sprak de SP begin jaren 80 al over de problematiek waar later Pim en Geert populair mee werden. In die tijd was het benoemen echter een taboe.
Er is een hoop gebeurd... Als je het partijprogramma van de CD ernaast zou leggen, zou het CDA nu al bijna net zo "extreem" zijn.
pi_110930681
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 14:29 schreef Gewas het volgende:
Hmmm ik klikte op 'open nieuw deel', maar zie dat hij niet gekoppeld is aan het vorige topic?
Nu wel. :)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_110931732
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 14:38 schreef hendrik64 het volgende:
Daaronder gewoon 43%, net als ieder ander.
:?
I feel kinda Locrian today
  zondag 29 april 2012 @ 16:00:52 #21
374007 omzeildewietpas
Krijg de klere, Ivo
pi_110932985
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 14:33 schreef beerten het volgende:

[..]

En stem je inhoudelijk? Of omdat meneer Roemer zo'n joviale gast is?
Bwaaaa, alleen ALLE RECENTE WINNAARS VAN DE NOBELPRIJS INZAKE ECONOMIE... maarja, wie zijn zij om te zeggen wat deugt en wat niet? Het is niet zo dat ZIJ iets weten van macro-economie.

Ik raad je echt aan om eens een boek van J. Stiglitz te lezen. Het is haast profetisch te noemen.
pi_110933011
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 15:26 schreef starla het volgende:

[..]

:?
Sorry, 42%, net als ieder ander.
pi_110956216
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2012 13:16 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Afgezien van wat aanslagen op boeren in de bioindustrie, Volkert van der G en de aanslagen op Janmaat valt dat gelukkig wel mee. We hebben dan ook geen extreemlinkse regering gehad.

Volkert van der G. was toch een GroenLinks-stemmer?
Draaf je niet een beetje door? Alle aanslagen zijn extreem en gewelddadige dictaturen zijn in alle kleuren en geloven te vinden.
pi_110956229
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2012 14:53 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Nu wel. :)
Thanks!

quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 14:33 schreef hendrik64 het volgende:

[..]

Dat de SP sociaaldemocratisch is, of in ieder geval leden heeft die dat zijn heb ik eerder gehoord. Heb je daar ook een bron voor? :)

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2012 07:29:11 ]
pi_110959788
quote:
Ja, als je het partijprogramma van de SP er op na slaat, is dit echt communism ja. :')
pi_110959841
Zoals ik al zei, meesten bedrijven bijna McCarthiaanse retoriek.
Oftewel keihard liegen en demoniseren, en de rechtse meute slikt het als zoete koek.
  maandag 30 april 2012 @ 11:34:32 #27
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_110959867
SP :')

quote:
15s.gif Op maandag 23 april 2012 14:50 schreef Printerkabel het volgende:
Ik zal never en nooit op de SP of PVDA stemmen. Gooi ik me geld liever gewoon weg.

pi_110959983
quote:
15s.gif Op maandag 30 april 2012 11:34 schreef Printerkabel het volgende:
Ik zal never en nooit op de SP of PVDA stemmen. Gooi ik me geld liever gewoon weg.

[..]

Dat ben je dus nu al aan het doen door rechts te stemmen, dus je bent al goed onderweg. :D
pi_110986019
quote:
EU versoepelt mogelijk begrotingseis

De Europese Commissie overweegt de begrotingseisen voor de eurolanden tijdelijk te versoepelen om te voorkomen dat economische crisis verergert.

Dat schrijft de Volkskrant op basis van bronnen in Brussel. De eurolanden moeten hun tekorten binnen afzienbare tijd terugdringen tot minder dan 3 procent van het bruto binnenlands product. EU-commissaris Olli Rehn van Monetaire Zaken kan volgens de regels van het Stabiliteitspact de begrotingseis aanpassen. Het pact staat toe bij 'ernstige economische neergang in de eurozone of de EU als geheel' de budgetregels tijdelijk te verzachten.
http://www.powned.tv/nieu(...)ogelijk_budgete.html

Betekent dit dat de SP (en de PvdA en de PVV) gelijk krijgen en dat de Kunduz-coalitie het niet begrepen heeft? :D
pi_110986403
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 07:12 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Betekent dit dat de SP (en de PvdA en de PVV) gelijk krijgen en dat de Kunduz-coalitie het niet begrepen heeft? :D
Daar lijkt het op. Dat is natuurlijk koren op de molen van Wilders campagne. Nederland wil weer het braafste jongetje van de klas zijn.
pi_110987153
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 07:12 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Stoppen met constant maar meer geld over de balk te gooien dan dat er binnenkomt is niet alleen verstandig omdat de EU dat zo graag wil.
pi_110992447
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 09:11 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Stoppen met constant maar meer geld over de balk te gooien dan dat er binnenkomt is niet alleen verstandig omdat de EU dat zo graag wil.
Klopt, je moet er echter wel een balans in vinden.

Als je een bedrijf hebt moet je soms meer schulden maken om een investering te doen waar je meer winst door kan maken.

Nu maakt het bedrijf "Nederland" al héél lang schulden maar om dat nu persé op te willen gaan lossen in een tijd van crisis is niet verstandig.

Schulden aflossen doe je als het goed gaat, schulden maken als het nodig is.

Het tijdelijk (!) iets laten oplopen van het begrotingstekort was geen probleem geweest, als je het maar weer terugdringt zodra het goed gaat. Dan kan dat ook.

Die 3% begrotingstekort is ook maar een percentage. Het blijft een tekort en je zou het zeker weten een overschot kunnen maken als je maar genoeg bezuinigt. Maar ten koste van wat?
  dinsdag 1 mei 2012 @ 13:13:47 #33
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_110993226
Eens! De SP is een van de weinig echt consequente, betrouwbare partijen die Nederland rijk is!

In juni van dit jaar ga ik lid worden! :(
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  dinsdag 1 mei 2012 @ 13:18:38 #34
183178 Dreassic
Typo king
pi_110993396
Betrouwbaar als ze aan de macht komen, dat zullen we dan wel zien. Macht is nl. corrumperend, dat hebben we de afgelopen decennia hier wel gezien.
Consequent wel ja. Of dat zo blijft zullen we bij regeringsdeelname wel zien.
Ook SP zal moeten onderhandelen in een coalitie, dus je kan sowieso niet verwachten dat ze 100% van hun program kunnen verwezelijken.
pi_110993597
Ik vind vooral het afdracht-systeem bijzonder goed. Dat is principieel, consequent en geeft een goed signaal af.

Voorts houd je daarmee profiteurs mee buiten de deur, althans je werpt een drempel op. Er zijn genoeg mensen die in de politiek zitten om een redelijk gemakkelijke wijze geld te verdienen, en later een mooi baantje voor zichzelf veilig te stellen.

Vooral de PVDA zit vol met dit soort mensen.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:28:13 #36
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_110995601
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 13:24 schreef Ludd het volgende:
Ik vind vooral het afdracht-systeem bijzonder goed. Dat is principieel, consequent en geeft een goed signaal af.

Voorts houd je daarmee profiteurs mee buiten de deur, althans je werpt een drempel op. Er zijn genoeg mensen die in de politiek zitten om een redelijk gemakkelijke wijze geld te verdienen, en later een mooi baantje voor zichzelf veilig te stellen.

Precies. Maar ook de PVV en de vroegere LPF hebben (heeft) hier last van (gehad).
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_111005153
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 12:48 schreef MaGNeT het volgende:

[..]
...
Schulden aflossen doe je als het goed gaat, schulden maken als het nodig is.
...
Nee. het enige dat linkse partijen met in het bijzonder de SP willen is dat wat er overblijft weggeven aan werklozen. Omdat er verkiezingen zijn en zij stemmen willen. Onder het mom van k0oopkracht compensatie en eerlijk delen.

Als er werkelijk eerlijk gedeeld zou worden gingen die werkelozen mijn stoep sneeuwvrij maken in de winter. Omdat ik hun centen verdien. Dan gingen ze asperges steken, bloembollen pellen. Plantsoenen schoffelen. Maar nee, daar zijn ze niet voor opgeleid. Dat kan je niet verlangen van die mensen bla bla bla bla.
Dus heffen we extra belasting bij de hogere inkomens. Maken ondernemen onmogelijk. Maken ontslaan van werknemers onmogelijk Zodat mijn baas een godsvermogen kwijt is aan onbruikbaar personeel. En dat is eerlijk, want daar moeten al zijn collega's hard voor werken. Voor die mensen op die ontslag verdienen.
Dus huren we uitzendkrachten in. Maar dat mag niet te lang, want dan moeten ze in dienst komen. Met als gevolg dat ze helemaal niet in dienst worden genomen.

dinsdag 1 mei 2012 @ 18:31:42 #38
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_111005191
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 18:30 schreef beerten het volgende:

[..]

Nee. het enige dat linkse partijen met in het bijzonder de SP willen is dat wat er overblijft weggeven aan werklozen. Omdat er verkiezingen zijn en zij stemmen willen. Onder het mom van k0oopkracht compensatie en eerlijk delen.

Als er werkelijk eerlijk gedeeld zou worden gingen die werkelozen mijn stoep sneeuwvrij maken in de winter. Omdat ik hun centen verdien. Dan gingen ze asperges steken, bloembollen pellen. Plantsoenen schoffelen. Maar nee, daar zijn ze niet voor opgeleid. Dat kan je niet verlangen van die mensen bla bla bla bla.
Dus heffen we extra belasting bij de hogere inkomens. Maken ondernemen onmogelijk. Maken ontslaan van werknemers onmogelijk Zodat mijn baas een godsvermogen kwijt is aan onbruikbaar personeel. En dat is eerlijk, want daar moeten al zijn collega's hard voor werken. Voor die mensen op die ontslag verdienen.
Dus huren we uitzendkrachten in. Maar dat mag niet te lang, want dan moeten ze in dienst komen. Met als gevolg dat ze helemaal niet in dienst worden genomen.

God, wat een hoop onzin in 1 post..
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_111006800
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 18:30 schreef beerten het volgende:

[..]

Ik moest lachen.

Je verzint zelf een nieuw verkiezingsprogramma voor de SP en verkondigt dat als jouw waarheid.
Meer dan dat is het ook niet.
pi_111008472
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 13:24 schreef Ludd het volgende:

Echt een garantie is dat overigens niet, aangezien een paar eenmaal gesettelde SP-politici alsnog over die afdracht zijn gaan miepen, maar voor het grootste deel van zulke figuren zal het inderdaad toch teveel moeite zijn.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_111010540
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:13 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik moest lachen.

Je verzint zelf een nieuw verkiezingsprogramma voor de SP en verkondigt dat als jouw waarheid.
Meer dan dat is het ook niet.
quote:
God, wat een hoop onzin in 1 post..
Gelukkig weet je het op waarde te schatten ;)
pi_111012992
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:46 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Echt een garantie is dat overigens niet, aangezien een paar eenmaal gesettelde SP-politici alsnog over die afdracht zijn gaan miepen, maar voor het grootste deel van zulke figuren zal het inderdaad toch teveel moeite zijn.
Klopt, daarom zei ik ook dat het een drempel is.

Maar figuren, als Ali Lazrak, die hier over beginnen te zeuren vallen gewoon door de mand.

Bij de SP zitten echt een stuk minder salon-socialisten dan bij de PVDA is mijn stellige overtuiging.
Het hypocriet gedrag van de sociaaldemocraten is overigens niet iets specifiek voor Nederlands, in het buitenland gaat het net zo. Zie bijvoorbeeld Schröder die tijdens zijn regeringsperiode al in het belang van multinationals handelde om later een dikbetaalde baantjes als beloning te krijgen. Niet alleen hypocriet, maar waarschijnlijk ook niet integer.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 21:16:01 #43
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_111013847
Op zich begrijp ik de SP en haar standpunten wel. Maar het is nogal idealistisch en niet reeël in de uitdagingen die voor ons liggen, qua hervormingen en besparingen die dit land nodig heeft.

Dat betekent niet automatisch dat een CDA, PVV of VVD een oplossing zijn: imo zijn ze te bestuurlijk ingesteld en is er veel meer behoefte aan minder bestuurslagen. Daarbij ligt het electoraal weer gevoelig.. hervormingen enzo. Alleen rechts ad macht is weer te conservatief.

We betalen met z'n allen een vd hoogste belastingen ter wereld. Dat geld kan veel beter besteed worden. Ik pleit voor een stadstaat met parken, zoals Fortuyn het zo mooi omschreef. Het Singapore van Europa zeg maar. Weg met die provincies, 1e kamer etc en meer macht naar gemeentes en minder naar de overheid. Maar dat stuit weer tegen de borst van Europa. Het is altijd wat.

combi VVD/D66/PvdA dan maar. In ieder geval de HRa en de arbeidsmarkt op de schop.

Voor de rest: geen idee, maar in ieder geval niet SP
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  donderdag 3 mei 2012 @ 17:04:01 #44
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_111091715
quote:
Nog een sp-er erbij, welkom
  donderdag 3 mei 2012 @ 17:05:27 #45
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_111091784
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 21:16 schreef Sosa het volgende:
Op zich begrijp ik de SP en haar standpunten wel. Maar het is nogal idealistisch en niet reeël in de uitdagingen die voor ons liggen, qua hervormingen en besparingen die dit land nodig heeft.

Dat betekent niet automatisch dat een CDA, PVV of VVD een oplossing zijn: imo zijn ze te bestuurlijk ingesteld en is er veel meer behoefte aan minder bestuurslagen. Daarbij ligt het electoraal weer gevoelig.. hervormingen enzo. Alleen rechts ad macht is weer te conservatief.

We betalen met z'n allen een vd hoogste belastingen ter wereld. Dat geld kan veel beter besteed worden. Ik pleit voor een stadstaat met parken, zoals Fortuyn het zo mooi omschreef. Het Singapore van Europa zeg maar. Weg met die provincies, 1e kamer etc en meer macht naar gemeentes en minder naar de overheid. Maar dat stuit weer tegen de borst van Europa. Het is altijd wat.

combi VVD/D66/PvdA dan maar. In ieder geval de HRa en de arbeidsmarkt op de schop.

Voor de rest: geen idee, maar in ieder geval niet SP
Dus als nederland een nieuwe insteek nodig hebt stem je op het oude?

Waarom precies?
  donderdag 3 mei 2012 @ 17:08:39 #46
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_111091945
quote:
15s.gif Op maandag 30 april 2012 11:34 schreef Printerkabel het volgende:
SP :')

[..]

En daarom stemmen wij wel sp, ook jij verdient een opleiding
  donderdag 3 mei 2012 @ 18:25:26 #47
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111095070
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:08 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Dat is toch echt een leuke slogan voor de posters! :D
The truth was in here.
  donderdag 3 mei 2012 @ 19:49:49 #48
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_111098839
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:05 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Dus als nederland een nieuwe insteek nodig hebt stem je op het oude?

Waarom precies?
Eerlijkheidshalve zie ik SP-ers simpelweg als amateurpolitici. Ze zijn enorm vakkundig in vertellen hoe het niet moet, maar ik zie het ze zelf nog niet doen.

Een beetje zoals een fanatiek groepje voetbalsupporters als elftal opstellen. Ze denken te weten hoe het moet en kunnen mss best wel wat, maar het risico dat het fout gaat is gewoon te groot. Dat kan NL niet gebruiken.

Maar misschien zit ik er wel helemaal naast. Ik begrijp dat de SP ook gewoon een kans moet krijgen als ze winnen of mss wel de grootste worden. Ik zal de eerste zijn die mijn ongelijk toegeeft. Maar hou mijn hart vast als het zover is.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:12:07 #49
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_111100123
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 19:49 schreef Sosa het volgende:

[..]

Eerlijkheidshalve zie ik SP-ers simpelweg als amateurpolitici. Ze zijn enorm vakkundig in vertellen hoe het niet moet, maar ik zie het ze zelf nog niet doen.

Een beetje zoals een fanatiek groepje voetbalsupporters als elftal opstellen. Ze denken te weten hoe het moet en kunnen mss best wel wat, maar het risico dat het fout gaat is gewoon te groot. Dat kan NL niet gebruiken.

Maar misschien zit ik er wel helemaal naast. Ik begrijp dat de SP ook gewoon een kans moet krijgen als ze winnen of mss wel de grootste worden. Ik zal de eerste zijn die mijn ongelijk toegeeft. Maar hou mijn hart vast als het zover is.
De grap is dat deze amateurtjes toch wel weten wat wel en niet, het is niet alsof het een nieuwe partij zonder ervaring is ;)
pi_111110085
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:08 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

:D.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')