SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Vas, heb je Biutiful al gekeken? Die Spaanse film?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Dat zei Luke toch in de eerste aflevering he, nadat ie Ryan pak slaag gegeven hadquote:Op zondag 29 april 2012 14:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Welcome in Orange County bitch!
Ik volgde 't ook
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Die is best kut.quote:Op zondag 29 april 2012 14:16 schreef Juminelle het volgende:
Vas, heb je Biutiful al gekeken? Die Spaanse film?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Het is een anime van maar 5 eps 20 min, ziek veel geweld met harde beatsquote:Op zondag 29 april 2012 14:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet hoorVroeg het me oprecht af.
Wellicht ga ik binnenkort ook eens kijken of ik het kan waarderen, want Samuel Jackson en RZA![]()
![]()
Oh nee, ik had m opgezet maar ik was te stonedquote:Op zondag 29 april 2012 14:16 schreef Juminelle het volgende:
Vas, heb je Biutiful al gekeken? Die Spaanse film?Kijk 'm na koninginnedag wel als ik brak in m'n bed lig ofzo
![]()
Vind je? Ik vond 'm tof. Beetje deprimerend wel.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik vond het buiten de glansrol van Bardem nogal matig.quote:Op zondag 29 april 2012 14:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Vind je? Ik vond 'm tof. Beetje deprimerend wel.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Trouwens, The Avengers is echt 'n bazenfilm![]()
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
maandag pasquote:Op zondag 29 april 2012 14:21 schreef ThaTim het volgende:
Trouwens, The Avengers is echt 'n bazenfilm
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Zat woensdag met een natte boxer in de Arena ja.quote:Op zondag 29 april 2012 14:21 schreef ThaTim het volgende:
![]()
Ik wil 'm zien. Deze week nog. Period.quote:Op zondag 29 april 2012 14:21 schreef ThaTim het volgende:
![]()
Ja, ook een kutfilmquote:.
Jaquote:
begint leuk en dan is het een langzame afdaling.quote:Op zondag 29 april 2012 14:28 schreef junamii het volgende:
[..]
OhGaat lekker zo met al m'n foutjes. Maar moeite waard wel?
Ah oke, ga hem wel downloaden straks dan.quote:Op zondag 29 april 2012 14:29 schreef n8n het volgende:
[..]
begint leuk en dan is het een langzame afdaling.
Heb je trouwens al een paar hakken voor je vriendin gehaald?![]()
![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Volgens mij ben ik het enige meisje op fok die niet in de op staat.quote:Op zondag 29 april 2012 14:53 schreef Chocolatebear het volgende:
zijn er mooie meisjes op FOK?
Die OP.![]()
![]()
![]()
Ik sta er ook niet tussenquote:Op zondag 29 april 2012 14:57 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik het enige meisje op fok die niet in de op staat.
Oh wauw, ik zag de spoiler niet. De boys van fernandes![]()
![]()
![]()
Ik ook niet, wat is ditquote:Op zondag 29 april 2012 14:57 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Die foto's![]()
![]()
Het is toch algemeen bekend dat alle knappe dames hier posten!I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik voel me vereerd.quote:Op zondag 29 april 2012 14:53 schreef Chocolatebear het volgende:
Die OP.![]()
![]()
Maar jouw foto is ook niet echt bekend toch? Ik weet in ieder geval niet hoe jij eruit ziet.quote:Op zondag 29 april 2012 14:57 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik het enige meisje op fok die niet in de op staat.En die van jou ook niet.quote:Op zondag 29 april 2012 15:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ook niet, wat is dit
Die foto'sThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik snap die foto ook niet.quote:Op zondag 29 april 2012 15:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar ik snap niet waarom Unfckingtitled een man is naast Choco![]()
Heeft best wel een tijd in m'n fotoboek gestaan. Zal wanneer achter m'n laptop zit eens een foto uploaden.quote:Op zondag 29 april 2012 15:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar jouw foto is ook niet echt bekend toch? Ik weet in ieder geval niet hoe jij eruit ziet.![]()
![]()
Ik ben ook benieuwd naar jou nuquote:Op zondag 29 april 2012 15:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Heeft best wel een tijd in m'n fotoboek gestaan. Zal wanneer achter m'n laptop zit eens een foto uploaden.![]()
![]()
Idem.quote:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Fleur Agema vind ik niet eens lelijk en is iig een vrouw.quote:Op zondag 29 april 2012 14:53 schreef Chocolatebear het volgende:
Die OP.![]()
![]()
Wees gerust ik sta er ook niet inquote:Op zondag 29 april 2012 14:57 schreef ynuhh het volgende:
[..]
All good things are wild and free.![]()
Ik zie de gelijkenis alleen nietquote:Op zondag 29 april 2012 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Fleur Agema vind ik niet eens lelijk en is iig een vrouw.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Mij ook nietquote:Op zondag 29 april 2012 15:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee want Cher had mij er NOOOOIT ingezetMaar die lijst is sowieso onzin aangezien Kore en Oostblokker er ook instaan.
Daarnaast staat, behalve Ynuhh en Titi, heel vrouwelijk KLB SC erin.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik heb een sneaking suspicion dat ik ynuhh wel eens ergens op een feest heb gespot toen ik met mijn biertje aan de kant van de zaal stond te hangen. Met mijn voet nét niet op de beat tikkende.quote:Op zondag 29 april 2012 15:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Heeft best wel een tijd in m'n fotoboek gestaan. Zal wanneer achter m'n laptop zit eens een foto uploaden.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wanneer is Loverboys op tv?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nee. Toch besloten dat ik eerst vans ga halen voor d’r, ze heeft last van d’r knieën en de sneakers die ze heeft vind ik lelijkquote:Op zondag 29 april 2012 14:53 schreef junamii het volgende:
[..]
Ah oke, ga hem wel downloaden straks dan.
Heb je trouwens al een paar hakken voor je vriendin gehaald?
kut hebben is genoegquote:Op zondag 29 april 2012 15:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mij ook nietMaar die lijst is sowieso onzin aangezien Kore en Oostblokker er ook instaan.
Daarnaast staat, behalve Ynuhh en Titi, heel vrouwelijk KLB SC erin.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Zijn er weer nieuwe seizoenen of zijn het herhalingen?quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Beige suède vans!quote:Op zondag 29 april 2012 16:06 schreef n8n het volgende:
[..]
Nee. Toch besloten dat ik eerst vans ga halen voor d’r, ze heeft last van d’r knieën en de sneakers die ze heeft vind ik lelijk
Lafayette in Parijs was echt de hemel met allemaal mooie en hoge hakkenPrijzen waren minder leuk, ik kon wel janken van verdriet
![]()
![]()
je kijkt o zo zuur naar me haute couture
want me haute couture is o zo duur“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Volgens mij nieuwe, want seizoen 3 is net begonnen.quote:Op zondag 29 april 2012 16:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zijn er weer nieuwe seizoenen of zijn het herhalingen?![]()
Dit heb ik ook vaak bij Finds. Dat gekwijl daar bij die schoenenquote:Op zondag 29 april 2012 16:14 schreef junamii het volgende:
[..]
Beige suède vans!
Lafayette in Parijs was echt de hemel met allemaal mooie en hoge hakkenPrijzen waren ook erg leuk, ik kon wel janken van verdriet
![]()
Ook bij De Rode Loper trouwens. Tijdens de sale schoenen van 400 euro op een hoop gooien alsof het niets is
Is het voor hen ook, productie kost waarschijnlijk nog steeds twee tientjesquote:Op zondag 29 april 2012 16:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit heb ik ook vaak bij Finds. Dat gekwijl daar bij die schoenen![]()
Ook bij De Rode Loper trouwens. Tijdens de sale schoenen van 400 euro op een hoop gooien alsof het niets is“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Vanaf nu ga ik het rigoureus volgenquote:
Donderdagnacht heb ik teringtipsy iets moeten zeggen voor de camera voor Loverboys.
Hahaha nietquote:Op zondag 29 april 2012 16:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vanaf nu ga ik het rigoureus volgen
Donderdagnacht heb ik teringtipsy iets moeten zeggen voor de camera voor Loverboys.Dat moet ik zien.
![]()
in de sale kan je zo’n broek voor 5e krijgen, gewoon zelf de schaar er inquote:Op zondag 29 april 2012 16:19 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit jasje![]()
En het shortje.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Meen je nietquote:Op zondag 29 april 2012 16:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Donderdagnacht heb ik teringtipsy iets moeten zeggen voor de camera voor Loverboys.Moet ik zien.
Hehehe ja inderdaadquote:Op zondag 29 april 2012 16:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit heb ik ook vaak bij Finds. Dat gekwijl daar bij die schoenen![]()
Ook bij De Rode Loper trouwens. Tijdens de sale schoenen van 400 euro op een hoop gooien alsof het niets isIk kan ook echt geen weerstand tegen mooie hoge hakken bieden
Uiteindelijk toch één paar gekocht daar omdat ik echt niet zonder weg wilde
![]()
![]()
Dat jasjequote:Op zondag 29 april 2012 16:19 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit jasje![]()
En het shortje.![]()
Heb deze week een bikini met galaxy print besteld
Daar krijg je spijt van.quote:Op zondag 29 april 2012 16:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Donderdagnacht heb ik teringtipsy iets moeten zeggen voor de camera voor Loverboys.All good things are wild and free.![]()
Waarheid.quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Slim. Wellicht ga ik zoiets proberenquote:Op zondag 29 april 2012 16:20 schreef n8n het volgende:
[..]
in de sale kan je zo’n broek voor 5e krijgen, gewoon zelf de schaar er inIk wacht ook nog steeds op die studs zodat ik die blouse kan maken
Fotoquote:Op zondag 29 april 2012 16:24 schreef junamii het volgende:
[..]
Hehehe ja inderdaadIk kan ook echt geen weerstand tegen mooie hoge hakken bieden
Uiteindelijk toch één paar gekocht daar omdat ik echt niet zonder weg wilde
?
Tofquote:Op zondag 29 april 2012 16:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat jasje![]()
Heb deze week een bikini met galaxy print besteldWas jij niet diegene die zei dat ze al veel te veel bikini's had
? Zo ben ik ook hoor. Ik heb er echt ziek veel maar toch wil ik elk jaar weer nieuwe.
Je hoofd is amusement voor het plebsquote:Op zondag 29 april 2012 16:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Series kijken, amusement voor het plebs.
![]()
![]()
Heeeeeeee, hoe was het met die blonde chick gister?quote:Op zondag 29 april 2012 16:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Series kijken, amusement voor het plebs.
![]()
![]()
Ik ga doorbreken met deze shit.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Eeh, hofnar allesquote:Op zondag 29 april 2012 16:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je hoofd is amusement voor het plebs.
Zeg maar tegen Laura dat ze ook welkom isquote:Op zondag 29 april 2012 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heeeeeeee, hoe was het met die blonde chick gister?.
![]()
Lotte, niet Lauraquote:Op zondag 29 april 2012 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zeg maar tegen Laura dat ze ook welkom is.
![]()
![]()
En, al geappt of ze ook langskomt?quote:Op zondag 29 april 2012 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja, ik ken zijn overbuurmeisje toch. Die spioneert voor mij![]()
Sadder dan sad dit.quote:Op zondag 29 april 2012 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja, ik ken zijn overbuurmeisje toch. Die spioneert voor mij
Ohquote:Op zondag 29 april 2012 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja, ik ken zijn overbuurmeisje toch. Die spioneert voor mijIk dacht een privé-meet van jullie twee o.i.d.
Tuurlak.quote:Op zondag 29 april 2012 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen hè, zij appte mij opeensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Maar Titi, waar had je me nou gezien?
quote:Op zondag 29 april 2012 17:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tuurlak.Als ik volgende keer zo op m'n balkon zit weet ze hoelaat het is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Now shawty I been watchin' you watchin' me
Now tell me what you like more, my watch or me?![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 17:05 schreef junamii het volgende:
[..]Goede hakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En goede parfum. Hypnose
[..]Shawty's die willen cheaten met cm'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
[..]Would wearSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik probeerde hier een grap van te maken over je dick maar dat lukte niet.quote:Op zondag 29 april 2012 17:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Shawty's die willen cheaten met cm's.
Dat denk ik ook altijd als ik National Geographic Channel kijk.quote:"Zegt degene die in een week in z'n eentje een family pack WC-papier doorheen jaagt".quote:Op zondag 29 april 2012 17:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik probeerde hier een grap van te maken over je dick maar dat lukte niet.![]()
Meh.quote:Op zondag 29 april 2012 17:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Zegt degene die in een week in z'n eentje een family pack WC-papier doorheen jaagt".The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Na dit weekend zijn mijn T-rex benen in massa verdriedubbeld. Let op.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zo kan je toch nooit die rode skinny's van Jajong rocken.quote:Op zondag 29 april 2012 17:22 schreef Chocolatebear het volgende:
Na dit weekend zijn mijn T-rex benen in massa verdriedubbeld. Let op.![]()
Ik ga zo 2 mans met een mattie comazuipen en dan de rest in de stad joinen, geen flauw idee waar. Zoals het hoortquote:Op zondag 29 april 2012 17:25 schreef JackieBrown het volgende:
Wat zijn eigenlijk de qnight plannings van y'all?.
![]()
Het plan is om die skinny jeans aan te trekken en vervolgens mijn quads aan te spannen en er dan als The Incredible Hulk uit te scheuren.quote:Op zondag 29 april 2012 17:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo kan je toch nooit die rode skinny's van Jajong rocken.Werken tussen de spacende technotijgers.quote:Op zondag 29 april 2012 17:25 schreef JackieBrown het volgende:
Wat zijn eigenlijk de qnight plannings van y'all?Lief volk.
Vodka en wiet.quote:Op zondag 29 april 2012 17:25 schreef JackieBrown het volgende:
Wat zijn eigenlijk de qnight plannings van y'all?![]()
Belanden jullie eigenlijk uiteindelijk wel ergens binnen?quote:Op zondag 29 april 2012 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ga zo 2 mans met een mattie comazuipen en dan de rest in de stad joinen, geen flauw idee waar. Zoals het hoort.
Of is het gewoon nonstop struinen door de straten?![]()
Heb mn fresh gekochte nieuwe schoenen vervuild door dat ik een meid zat te vingeren en te vozen in het bosMijn suede wat doe je
![]()
Grootste deel is blank, geen stress. En anders heeft security security nodig.quote:Op zondag 29 april 2012 17:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Belanden jullie eigenlijk uiteindelijk wel ergens binnen?
Of is het gewoon nonstop struinen door de straten?![]()
Mensen die vragen of ze even je laptop mogen lenen en zeggen dat ze er over een kwartjer aankomen waardoor ik nu binnen 15 min. al mijn bestanden en geschiedenis moet wissen/overzetten
quote:Op zondag 29 april 2012 17:29 schreef RickoKun het volgende:
Heb mn fresh gekochte nieuwe schoenen vervuild door dat ik een meid zat te vingeren en te vozen in het bosMijn suede wat doe je
hardop gelachen
![]()
Je laten vingeren in een bos![]()
![]()
![]()
.
quote:Op zondag 29 april 2012 17:30 schreef Juminelle het volgende:
Mensen die vragen of ze even je laptop mogen lenen en zeggen dat ze er over een kwartjer aankomen waardoor ik nu binnen 15 min. al mijn bestanden en geschiedenis moet wissen/overzettenMoeite doen. Ik heb al die mappen incl. files gewoon tijdelijk onzichtbaar gevinkt sinds home alone
.
![]()
![]()
Wauwquote:Op zondag 29 april 2012 17:29 schreef RickoKun het volgende:
In een bos? Waarom in hemelsnaam?
Hoequote:Op zondag 29 april 2012 17:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Moeite doen. Ik heb al die mappen incl. files gewoon tijdelijk onzichtbaar gevinkt sinds home alone
.
?
![]()
![]()
![]()
Wat ben je toch een slet.quote:Op zondag 29 april 2012 17:29 schreef RickoKun het volgende:
![]()
Rechtermuisknop op map, eigenschappen, verborgen.quote:Op zondag 29 april 2012 17:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
WauwIn een bos? Waarom in hemelsnaam?
[..]
Hoe?
Doe ik ook altijd, maar dan toch gestresst blijven hoveren om te kijken of je niet iets vergeten ben wat ze dan precies openen ofzo![]()
![]()
En natuurlijk "apply changes to this folder, subfolder and files".quote:Op zondag 29 april 2012 17:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op map, eigenschappen, verborgen.
Kut JB, ik zou Jumi chanteren met pics van d'r buik![]()
![]()
Uiteraard.quote:Op zondag 29 april 2012 17:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En natuurlijk "apply changes to this folder, subfolder and files".
Kut JB, ik zou Jumi chanteren met pics van d'r buik
Jammer joh!![]()
![]()
Ik zat samen met een maat in de waggie van een meid met haar vriendin. Ik zat achter met haar. Daar was ik al lekker op dreef.quote:Op zondag 29 april 2012 17:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
WauwIn een bos? Waarom in hemelsnaam?
[..]
Hoe?
Op een gegeven moment zetten ze ons voor 10 minuten af bij een stukje bos met daar een bankje
![]()
![]()
In 10 minuten tijd kan ik toch nooit lekker sexen mang
![]()
Teleurstellend dit man. Heb je geen gewillige pre-teens kunnen hosselen tijdens Major Lazer?quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
ik laat men alleen mijn derderangs browser firefox gebruiken als ze op mn laptop willen. meerdere browsers yeah“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Heb nog wel een nr gekregen maar ik ben tog niet van plan binnenkort naar damsco te gaanquote:Op zondag 29 april 2012 17:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Teleurstellend dit man. Heb je geen gewillige pre-teens kunnen hosselen tijdens Major Lazer?![]()
![]()
Vroeg naar bed, morgenochtend sporten.quote:Op zondag 29 april 2012 17:25 schreef JackieBrown het volgende:
Wat zijn eigenlijk de qnight plannings van y'all?full stops and exclamation marks![]()
Klacht: Moeten lachen als je zit te eten waardoor de hot sauce (habanero/scotch bonnet) door je neus naar buiten komt die uitgedroogde slijmvliezen heeft door meds waardoor het openspringt en een beetje gaat bloeden.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 18:19 schreef krioro het volgende:
Klacht: Moeten lachen als je zit te eten waardoor de hot sauce (habanero/scotch bonnet) door je neus naar buiten komt die uitgedroogde slijmvliezen heeft door meds waardoor het openspringt en een beetje gaat bloeden.![]()
![]()
Jup.quote:Op zondag 29 april 2012 16:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Slim. Wellicht ga ik zoiets proberenIk wacht ook nog steeds op die studs zodat ik die blouse kan maken
[..]
Foto?
[..]
TofWas jij niet diegene die zei dat ze al veel te veel bikini's had
? Zo ben ik ook hoor. Ik heb er echt ziek veel maar toch wil ik elk jaar weer nieuwe.
Ik denk dat ik een maand lang elke dag een ander aan kan. Best sad.
quote:Op zondag 29 april 2012 18:19 schreef krioro het volgende:
Klacht: Moeten lachen als je zit te eten waardoor de hot sauce (habanero/scotch bonnet) door je neus naar buiten komt die uitgedroogde slijmvliezen heeft door meds waardoor het openspringt en een beetje gaat bloeden.![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 18:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Pics van jou in je nieuwe bikini maken het vast goed.![]()
![]()
Smooth deze man. Zelfs met bloedneus.quote:Op zondag 29 april 2012 18:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Pics van jou in je nieuwe bikini maken het vast goed.![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 17:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kut JB, ik zou Jumi chanteren met pics van d'r buik![]()
En thanks JBMoeite voor niets achteraf, want hetgeen dat hij wilde kon niet met mijn laptop.
Scumbag laptopquote:Op zondag 29 april 2012 19:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]![]()
En thanks JBMoeite voor niets achteraf, want hetgeen dat hij wilde kon niet met mijn laptop.
Tevens ben ik al sinds vrijdag misselijk![]()
![]()
Ik ook sinds vandaag. Voel me echt niet lekkerquote:Op zondag 29 april 2012 19:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Scumbag laptop
Tevens ben ik al sinds vrijdag misselijk![]()
Onmogelijkquote:Op zondag 29 april 2012 19:13 schreef RickoKun het volgende:
Hahah jullie zijn zwanger haha kk horetjes zie ze dan xdD xXZDx Xd SdXD XD xd D xDXZD![]()
Mijn dokter heeft dit afgelopen woensdag uitgeslotenquote:Op zondag 29 april 2012 19:13 schreef RickoKun het volgende:
Hahah jullie zijn zwanger haha kk horetjes zie ze dan xdD xXZDx Xd SdXD XD xd D xDXZDIk voel je.quote:Op zondag 29 april 2012 19:16 schreef Gridlok het volgende:
Het lente gevoel, iedereen wil weer iemand om bij te zijn.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Terechte klachtquote:Op zondag 29 april 2012 19:16 schreef Gridlok het volgende:
Het lente gevoel, iedereen wil weer iemand om bij te zijn.Waarom liet je dat uberhaupt testen, want double dutch?quote:Op zondag 29 april 2012 19:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mijn dokter heeft dit afgelopen woensdag uitgesloten![]()
![]()
Komt door bloot vlees.quote:Op zondag 29 april 2012 19:16 schreef Gridlok het volgende:
Het lente gevoel, iedereen wil weer iemand om bij te zijn.scheer je baard en maak me heet met je blote kin. no homo
Ik heb nog een best manlijke kin als er geen haar op staat.quote:Op zondag 29 april 2012 19:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Komt door bloot vlees.scheer je baard en maak me heet met je blote kin. no homo
![]()
Liet ik niet testen, maar ik ging naar de dokter omdat ik telkens uit het niets misselijk word en moet overgeven. Hij wist het ook niet dus ik moest bloedprikken en dan de uitslag afwachten. Als er dan nog niets gevonden wordt krijg ik een bovenbuik echo o.i.d.quote:Op zondag 29 april 2012 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom liet je dat uberhaupt testen, want double dutch?
Ahquote:Op zondag 29 april 2012 19:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Liet ik niet testen, maar ik ging naar de dokter omdat ik telkens uit het niets misselijk word en moet overgeven. Hij wist het ook niet dus ik moest bloedprikken en dan de uitslag afwachten. Als er dan nog niets gevonden wordt krijg ik een bovenbuik echo o.i.d.Hopelijk is het op te lossen zeg
![]()
Ik voel me ook slecht sinds ik aan m'n nieuwe pil ben begonnenquote:Op zondag 29 april 2012 19:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ook sinds vandaag. Voel me echt niet lekkerkutgevoel.
En dit.
Oh laatmaar te laat en zoquote:Op zondag 29 april 2012 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom liet je dat uberhaupt testen, want double dutch?![]()
![]()
![]()
Waarom slik je nieuwe dan? Doorbraakbloedingen?quote:Op zondag 29 april 2012 19:23 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik voel me ook slecht sinds ik aan m'n nieuwe pil ben begonnenkutgevoel.
quote:Op zondag 29 april 2012 19:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarom slik je nieuwe dan? Doorbraakbloedingen?![]()
DM materiaal dit.
Deathlift or Die.![]()
I don't trust anything that bleeds for five days and doesen't die etc.quote:Op zondag 29 april 2012 19:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Inderdaad, dan bloed ik liever uit m'n neus over het eten.![]()
Weet iemand waar je zo'n foute wietbril kan halen? Heb het nodig voor een feestje.
Die dus. Via fopshop zijn ze uitverkocht.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
We willen sperma in onze kutjes daarom slikken we de pil.quote:Op zondag 29 april 2012 19:31 schreef JackieBrown het volgende:
Algehele onthouding is de beste anticonceptiemethode.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
We willen sperma in onze kutjes daarom slikken we de pil.WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
We willen sperma in onze kutjes daarom slikken we de pil.KankerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slet.
Deathlift or Die.![]()
Nee dat niet, afname van foliumzuur was te veel door m'n oude pil en ik slik al pillen voor bloedarmoede dus die bijwerking kon ik er echt niet bij hebbenquote:Op zondag 29 april 2012 19:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarom slik je nieuwe dan? Doorbraakbloedingen?Altijd moe was ik er ook door.
[..]
We willen sperma in onze kutjes daarom slikken we de pil.WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
We willen sperma in onze kutjes daarom slikken we de pil.Jezus, VasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier sjoco, semi haarloos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:quote:Alsof jullie niet genieten van een volgespoten kut.quote:quote:Op zondag 29 april 2012 19:37 schreef Gridlok het volgende:
Hier sjoco, semi haarloos.Would.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
[..]
We willen sperma in onze kutjes daarom slikken we de pil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 19:37 schreef Gridlok het volgende:
Hier sjoco, semi haarloos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou ontvangen
![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 19:37 schreef Gridlok het volgende:
Hier sjoco, semi haarloos.WhutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel anders wel zo.
Nee.quote:Op zondag 29 april 2012 19:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Afgelopen paar maanden niet gecopuleerd?![]()
Stond net voor de spiegel en had mijn scheer apparaat in mijn hand, ik dacht even alles te gaan kortwieken. Maar ik krabbelde snel terug haha.quote:![]()
Doe het mang. Harde coupe wel.quote:Op zondag 29 april 2012 19:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Stond net voor de spiegel en had mijn scheer apparaat in mijn hand, ik dacht even alles te gaan kortwieken. Maar ik krabbelde snel terug haha.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hehe heb je nu echt een dikke baard dan?quote:Op zondag 29 april 2012 19:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Stond net voor de spiegel en had mijn scheer apparaat in mijn hand, ik dacht even alles te gaan kortwieken. Maar ik krabbelde snel terug haha.![]()
Jumi: http://www.carnavalsland.(...)wiet%2Bbrillen#p2119 Dit een optie?
En: http://www.damfeestartike(...)61.html#.T51-RcUt0Yo![]()
Dit is nu.quote:Op zondag 29 april 2012 19:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe heb je nu echt een dikke baard dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh huh, waarom vond ik dit zelf niet? Fucking scheelquote:Op zondag 29 april 2012 19:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Jumi: http://www.carnavalsland.(...)wiet%2Bbrillen#p2119 Dit een optie?
En: http://www.damfeestartike(...)61.html#.T51-RcUt0Yo
Maar thanks
quote:Op zondag 29 april 2012 19:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dit is nu.Staat je tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik vind je nu heter Grid, met kort haar ben je 'gewoontjes'Hahaha, graag gedaanquote:Op zondag 29 april 2012 19:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh huh, waarom vond ik dit zelf niet? Fucking scheel
Maar thanks![]()
![]()
Ik voel me ook zo excentriek nu.quote:Op zondag 29 april 2012 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik vind je nu heter Grid, met kort haar ben je 'gewoontjes'
[..]
Hahaha, graag gedaan![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 19:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dit is nu.RapefaceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ben het ermee eens ja, dit is toffer
Al voorbij de 6 mm's gegaan trouwens?![]()
Nu nog van dit ecto lichaam af en ik ben god.quote:Op zondag 29 april 2012 19:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
RapefaceMaar ben het ermee eens ja, dit is toffer
-
Nee ga niet groter denk ik, ik heb maar kleine oorlelletjes enzo :0![]()
Ik dacht altijd dat jij een beetje endo was.. btj fluffy enzo weetjewelquote:Op zondag 29 april 2012 19:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nu nog van dit ecto lichaam af en ik ben god.
-
Nee ga niet groter denk ik, ik heb maar kleine oorlelletjes enzo :0![]()
![]()
[..]
We willen sperma in onze kutjes daarom slikken we de pil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ging kijken op zn fb, geen ecto maar ook geen endoquote:Op zondag 29 april 2012 19:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een beetje endo was.. btj fluffy enzo weetjewel![]()
![]()
Full creepoquote:Op zondag 29 april 2012 19:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ging kijken op zn fb, geen ecto maar ook geen endoThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zondag 29 april 2012 19:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ging kijken op zn fb, geen ecto maar ook geen endoNa deze zomer ben ik endo etc.quote:![]()
Wat ga je nou stalke danquote:Op zondag 29 april 2012 19:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ging kijken op zn fb, geen ecto maar ook geen endo![]()
heeft iedereen elkaars fb hier ofzo ;oI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
ma pangpang ketjap atjang straight in je face suicidequote:Op zondag 29 april 2012 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ricko komt naar me toe om te haten, dus ik zeg: Klik klak boem laterszz![]()
Saka saka kom nie lauw doen dan hessesquote:Op zondag 29 april 2012 19:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ma pangpang ketjap atjang straight in je face suicide![]()
vas, praat jij eigenlijk altijd met jamaicaanse swaggalicous?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Geen idee, ik kan nooit 1 accent vasthouden, ik doe Brits, amerikaans en jamaicaans door elkaar geloof ikquote:Op zondag 29 april 2012 20:00 schreef ThaTim het volgende:
vas, praat jij eigenlijk altijd met jamaicaanse swaggalicous?Ik wil gewoon een brits accent
![]()
![]()
Hahaha toe maar toe maar.quote:Op zondag 29 april 2012 20:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yep, achter achter nichtje van Bob Marley![]()
Ja volgens mij wel.quote:Op zondag 29 april 2012 20:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Je hebt die Jamaicaanse voiceclip van mij dus gemist Grid?![]()
Ik was 'm net zoeken, vind 'm niet
hoe je niggas on g block zegt is zo mooi heI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Waar blijven die nieuwe OP foto's dan?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
moet met fernandes erop hequote:Op zondag 29 april 2012 20:09 schreef Chocolatebear het volgende:
Waar blijven die nieuwe OP foto's dan?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan je er gewoon op shoppen/painten.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
My nikkaz from G blockquote:Op zondag 29 april 2012 20:08 schreef ThaTim het volgende:
hoe je niggas on g block zegt is zo mooi hequote:Op zondag 29 april 2012 20:11 schreef Juminelle het volgende:
I see what you did there...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jumi weet van mijn benenfascinatie.quote:De eckten hebben gewoon eckte Fernandes.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zondag 29 april 2012 20:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
http://www38.zippyshare.com/v/97690966/file.html![]()
Kanker
![]()
Ja, jezusquote:Had alles er al afgehaald.
Voortaan 2x nadenken als je tegen me komt haten, Jamaicaanse connecties zijn gevaarlijkquote:
Jajaja, je hapt gewoon lekkerquote:Op zondag 29 april 2012 20:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, jezusHad alles er al afgehaald.
![]()
![]()
wil gwn me bene aan jou showe =$quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Gewoon mn oranje zwembroek.quote:Op zondag 29 april 2012 20:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat ga je morgen aantrekken eigenlijk?Deathlift or Die.![]()
Lekker genoeg voor in de TT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Geen idee nogquote:Op zondag 29 april 2012 20:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat ga je morgen aantrekken eigenlijk?Waarschijnlijk gewoon iets simpels met oranje nagellak en oranje accessoires ofzo. Jij?
Ik heb wel deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell naw dat ik daar mee rond ga lopen tho
quote:Op zondag 29 april 2012 20:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Geen idee nogWaarschijnlijk gewoon iets simpels met oranje nagellak en oranje accessoires ofzo. Jij?
Ik heb wel deze
Omg doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell naw dat ik daar mee rond ga lopen tho![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 20:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yep, achter achter nichtje van Bob Marley.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 20:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Geen idee nogWaarschijnlijk gewoon iets simpels met oranje nagellak en oranje accessoires ofzo. Jij?
Ik heb wel deze
Ja zo'n oranje jurkje voor 6 euro bij de Action gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell naw dat ik daar mee rond ga lopen tho![]()
En natuurlijk roodwitblauw op m'n gezicht en een klein oranje bloemspeldje
![]()
![]()
Neequote:Ik moest al weer een beetje van binnen huilen bij het zien van die foto.
Choco ik was vrijdagavond trouwens in de Abina ofzo, wat een slechte tent is dat dan
Deathlift or Die.![]()
Jezus gast. Wat de kanker doe je dáár nou weer.quote:Op zondag 29 april 2012 20:31 schreef Ethanolic het volgende:
Choco ik was vrijdagavond trouwens in de Abina ofzo, wat een slechte tent is dat dan
Lang verhaal, maar ik was daar met m'n vaderquote:Op zondag 29 april 2012 20:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jezus gast. Wat de kanker doe je dáár nou weer.
Kankertokkies daar man.Deathlift or Die.![]()
Vrienden van mij willen daar morgen heen.quote:Op zondag 29 april 2012 20:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar ik was daar met m'n vader
Kankertokkies daar man.Ik heb ze voor gek verklaard en een biertje naar hun hoofd gekankerd. Wat een paupertent is dat zeg. Enkel leuk als je kickt op aandacht van 40 jarige vrouwen.
Ja men allemaal fake titties met dikke inkijk. Dikke tokkies a la Sterretje van Oh oh Cherso die met 3 bier in hun hand tegen iedereen aan dansen enzo. Echt zeldzaam kankerslecht.quote:Op zondag 29 april 2012 20:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vrienden van mij willen daar morgen heen.Ik heb ze voor gek verklaard en een biertje naar hun hoofd gekankerd. Wat een paupertent is dat zeg. Enkel leuk als je kickt op aandacht van 40 jarige vrouwen.
Deathlift or Die.![]()
Moet je je even bedenken dat dit een van de populairdere tenten is van Amstelveen.quote:Op zondag 29 april 2012 20:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja men allemaal fake titties met dikke inkijk. Dikke tokkies a la Sterretje van Oh oh Cherso die met 3 bier in hun hand tegen iedereen aan dansen enzo. Echt zeldzaam kankerslecht.
Niet dat er veel zijn of zo.
Echt supergay die tent idd.quote:Op zondag 29 april 2012 20:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Moet je je even bedenken dat dit een van de populairdere tenten is van Amstelveen.
Niet dat er veel zijn of zo.
Deathlift or Die.![]()
Fuckin' veel oranje Duitsers in de stad...Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Wauw, leef jij ook nog?quote:Op zondag 29 april 2012 21:10 schreef IvanTower het volgende:
Fuckin' veel oranje Duitsers in de stad...There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Nog Koninginnenacht/dag plannen hier?Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Jaquote:Niets dan slapeloze nachten gehad.
Tevens ga ik de nacht doorbrengen met mijn PS3
Welke spellen heb je?quote:Op zondag 29 april 2012 22:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
JaNiets dan slapeloze nachten gehad.
Tevens ga ik de nacht doorbrengen met mijn PS3
If not now, then when.![]()
MW3, GTA IV, NBA, Saints Row The Third, Fifa, PES, Def Jam: Icon en nog wat gare spellen die ik nog nooit heb gespeeldquote:
Je moet Battlefield 3 kopen, dat is pas een bazen spel.quote:Op zondag 29 april 2012 22:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
MW3, GTA IV, NBA, Saints Row The Third, Fifa, PES, Def Jam: Icon en nog wat gare spellen die ik nog nooit heb gespeeldIf not now, then when.![]()
True dat. Al vind ik het wel zonde om games te kopen aangezien ik de laatste tijd echt nauwelijks meer game. Overdag werk ik en 's avonds ben ik te moequote:Op zondag 29 april 2012 22:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet Battlefield 3 kopen, dat is pas een bazen spel.
Laten we saampjes GTA IV online doen dan. Hahaha.quote:Op zondag 29 april 2012 22:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
True dat. Al vind ik het wel zonde om games te kopen aangezien ik de laatste tijd echt nauwelijks meer game. Overdag werk ik en 's avonds ben ik te moe
Okéquote:Op zondag 29 april 2012 22:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Laten we saampjes GTA IV online doen dan. Hahaha.Ik DM je zo wel.
Doe meequote:![]()
Probleem is alleen wel dat ik geen normale internetverbinding op mijn slaapkamer heb, dus ik ga eerst even proberen of online spelen te doen is zonder dat hij telkens stoort. Anders moet ik eerst even verhuizen naar de woonkamer
Oke ik kan niet wachten.quote:Op zondag 29 april 2012 23:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Doe mee![]()
Probleem is alleen wel dat ik geen normale internetverbinding op mijn slaapkamer heb, dus ik ga eerst even proberen of online spelen te doen is zonder dat hij telkens stoort. Anders moet ik eerst even verhuizen naar de woonkamer
kom erranquote:Op zondag 29 april 2012 23:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Doe mee![]()
Probleem is alleen wel dat ik geen normale internetverbinding op mijn slaapkamer heb, dus ik ga eerst even proberen of online spelen te doen is zonder dat hij telkens stoort. Anders moet ik eerst even verhuizen naar de woonkamer![]()
Het is een vrouw he.quote:Op zondag 29 april 2012 23:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jumi is sloom..................................................![]()
Ik probeer mijn signaalsterkte te fixen maar hier komt ie niet verder dan 10%. Is dat te doen?Ik heb geen zjn om benesden aan te sluiten namelijk.
Je kan de gok nemen. Voeg ons toe op PSN en dan zien we het vanzelf wel.quote:Op zondag 29 april 2012 23:19 schreef Juminelle het volgende:
Ik probeer mijn signaalsterkte te fixen maar hier komt ie niet verder dan 10%. Is dat te doen?Ik heb geen zjn om benesden aan te sluiten namelijk.
Ik voel me een buitenbeentje ik wil ook gamenIk ga denk ik m'n wii verkopen en ps3 kopen ofzo die wii is toch dood
![]()
![]()
NES 4 lifeI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Doequote:Op zondag 29 april 2012 23:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik voel me een buitenbeentje ik wil ook gamenIk ga denk ik m'n wii verkopen en ps3 kopen ofzo die wii is toch dood
En hij is aan het laden, Grid.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Al mn broeders hebben ook een ps3. De paar broeders die een xbox360 hebben spelen compleet andere spellen en hebben geen live gold![]()
![]()
Disconnected because your Router/ NAT is too strict.
Ahja dat port gezeik. Best simpel als je weet hoe je dat moet doen.quote:Op zondag 29 april 2012 23:33 schreef Juminelle het volgende:
Disconnected because your Router/ NAT is too strict.![]()
Ga snel naar beneden verhuizen dan.quote:Op zondag 29 april 2012 23:33 schreef Juminelle het volgende:
Disconnected because your Router/ NAT is too strict.
Ik en Grid zijn elkaar al aan het afmaken.
Ik ga het toch maar beneden proberen ja
ja kanker mensen toch, plaats ik m'n fernandesfoto, reageert niemand
Oh sorry,quote:Op zondag 29 april 2012 23:38 schreef ThaTim het volgende:
ja kanker mensen toch, plaats ik m'n fernandesfoto, reageert niemand![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een kankerbazige foto heeft die thatim. Ik ben hard geworden en er spuit allemaal prostaatvocht uit mijn penisbuis ik zit dr helemaal onder en ik gleed net uit en was even KO maar mama likte me wakker![]()
Whut, ik had 'm gemist. Leukquote:Op zondag 29 april 2012 23:38 schreef ThaTim het volgende:
ja kanker mensen toch, plaats ik m'n fernandesfoto, reageert niemand!
quote:Op zondag 29 april 2012 23:42 schreef RickoKun het volgende:
Wat een kankerbazige foto heeft die thatim. Ik ben hard geworden en er spuit allemaal prostaatvocht uit mijn penisbuis ik zit dr helemaal onder en ik gleed net uit en was even KO maar mama likte me wakkerYou make my day
![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 23:42 schreef RickoKun het volgende:
Wat een kankerbazige foto heeft die thatim. Ik ben hard geworden en er spuit allemaal prostaatvocht uit mijn penisbuis ik zit dr helemaal onder en ik gleed net uit en was even KO maar mama likte me wakkerHier kan ik wat mee.quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Gast.quote:Op zondag 29 april 2012 23:42 schreef RickoKun het volgende:
Wat een kankerbazige foto heeft die thatim. Ik ben hard geworden en er spuit allemaal prostaatvocht uit mijn penisbuis ik zit dr helemaal onder en ik gleed net uit en was even KO maar mama likte me wakker
Tevens ben ik er weer, gamenerdjes van me. Ik moet alleen nog even uitvinden hoe die multiplayer shit van GTA werkt want ik heb dat nog nooit gespeeld
Unable to join a game that you were kicked from.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
ik remakequote:Op zondag 29 april 2012 23:47 schreef Juminelle het volgende:
Unable to join a game that you were kicked from.![]()
Ik ookquote:Op zondag 29 april 2012 23:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Preparty voor morgen houden hierzo, bier wiet techno en chipsIk heb hier haze en pombeertjes .
Spelen we nu samen of tegen elkaar?![]()
En Yuri schiet op.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Samen dus. Ik wilde je al bijna killen![]()
Ik kom
Hahaha. Sorry Grid
Hij richtte uit zichzelf op jou
zal eens kijken of ik dat kan afzettenquote:Op zondag 29 april 2012 23:57 schreef Juminelle het volgende:
Hahaha. Sorry Grid
Hij richtte uit zichzelf op jou![]()
Vandaar mijn keuze om thuis te blijven.quote:Op zondag 29 april 2012 23:58 schreef jna het volgende:
koninginnenacht in Den Haag. Kutkleuters allemaal in de stad![]()
Hoe is het hier?
Waar was je precies?![]()
Zou fijn zijn jaquote:Op zondag 29 april 2012 23:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zal eens kijken of ik dat kan afzetten
Ik rij nu naar huis. Heb ook maar gezondigd en wat te smoken gehaald.quote:Op zondag 29 april 2012 23:52 schreef Juminelle het volgende:
Spelen we nu samen of tegen elkaar?![]()
En Yuri schiet op.If not now, then when.![]()
Oke, moet ik even laptop aanzetten.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Overal een beetje. Grote markt was zo druk dat ie werd afgesloten, dus daar ben ik niet eens gekomen. Plein later ook hoorde ik. Bij dat jazz podium was nog wel enigszins normaal publiek.quote:Op zondag 29 april 2012 23:59 schreef junamii het volgende:
[..]
Vandaar mijn keuze om thuis te blijven.
Waar was je precies?Jawel, je keek.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: