idd. Kut PSVquote:Op zondag 29 april 2012 14:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Lololol, nu krijgt PSV zelfs Viér kansen in een wedstrijd![]()
![]()
Het is toch niet te geloven jongens
Ajax komt straksquote:
je bedoelt 40?quote:Op zondag 29 april 2012 14:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Lololol, nu krijgt PSV zelfs Viér kansen in een wedstrijd![]()
![]()
Het is toch niet te geloven jongens
eens?quote:Op zondag 29 april 2012 14:14 schreef Nuchterheid het volgende:
Ach, winnen ze ook weer eens een uitwedstrijd
En een belangrijke ook.quote:Op zondag 29 april 2012 14:14 schreef Nuchterheid het volgende:
Ach, winnen ze ook weer eens een uitwedstrijd
5 punten uit uitduelsquote:Op zondag 29 april 2012 14:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Schrik je wel van he, als PSV-supporter
Ja man, bijna kampioenquote:
Beetje nutteloos om 1 topic te hebben voor 2 wedstrijden. Zeker als er geen andere wedstrijden gespeeld worden.quote:
Omdat ik het dan kan ontlopen denk ikquote:Op zondag 29 april 2012 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom weer een apart topic, kan dat hier niet?
Laat de Ajacieden en Twente supporters in het andere topic spelen. Kunnen we het hier over Fey-AZ hebben.quote:
iddquote:Op zondag 29 april 2012 14:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje nutteloos om 1 topic te hebben voor 2 wedstrijden. Zeker als er geen andere wedstrijden gespeeld worden.
Kost een Berg...quote:Op zondag 29 april 2012 14:18 schreef Nuchterheid het volgende:
MatavsWat een kerel
Wat een uitstraling
Er staat wel iemand
Je bedoeld Matavz, en die bakt er geen fuck vanquote:Op zondag 29 april 2012 14:18 schreef Nuchterheid het volgende:
MatavsWat een kerel
Wat een uitstraling
Er staat wel iemand
quote:Op zondag 29 april 2012 14:18 schreef Wilskracht het volgende:
Dit topic moet vrijgehouden worden voor de topper NEC-RKC
Dat riep ik daar ookquote:Op zondag 29 april 2012 14:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje nutteloos om 1 topic te hebben voor 2 wedstrijden. Zeker als er geen andere wedstrijden gespeeld worden.
Klopt die bedoel ikquote:Op zondag 29 april 2012 14:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je bedoeld Matavz, en die bakt er geen fuck van
en een banaanvraag aub.quote:Op zondag 29 april 2012 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
We doen maar gewoon hier. Voor andere topic TR gedaan en in de FB aanvraag gedaan
W'rom niet Aja-Twe daar en Fey-AZ hier? Scheelt een hoop postsquote:Op zondag 29 april 2012 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
We doen maar gewoon hier. Voor andere topic TR gedaan en in de FB aanvraag gedaan
En kampioenschap van ajax op pagina 2quote:Op zondag 29 april 2012 14:21 schreef Nober het volgende:
PSV wint in Kerkrade?? Dat mag op de voorpagina.
quote:Op zondag 29 april 2012 14:22 schreef Doublepain het volgende:
Volgend seizoen vBommel, Zanka en als toetje hopelijk Narsingh![]()
Dacht ik vorige jaar ook.quote:
Chelseaquote:
Ik verwacht niet dat de voorronde CL overleefd zal worden.quote:Op zondag 29 april 2012 14:26 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En bij die andere pot ook. Op naar de tweede plek.
Cheer Arsenalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |