Dat kan ook. Arrogantie in een vrouw is echt een afknapper.quote:Op zondag 29 april 2012 12:49 schreef Scorpie het volgende:
Ik als man ben allergisch voor vrouwen die claimen er goed uit te zien en zich ook zo gedragen.
Dit dus. Waarschijnlijk straal je een soort van ongenaakbaarheid uit. Ontdooi, begin een gesprek.quote:
Je geeft zelf het antwoord al, wat mij betreft is het gewoon een kwestie van gebrek aan zelfvertrouwen. Zit allemaal in de bovenkamer, slaat vast nergens op, maar toch is het zo. Hoe (wat oneerbiedig gezegd) groter de 'catch' hoe meer druk je voelt, hoe zenuwachtiger je wordt. En hoe harder je faalt, in de regelquote:Op zondag 29 april 2012 12:46 schreef TripleS het volgende:
Nee, Nee en nog eens Nee.
Ik heb het hier weleens met andere dames overgehad en we kwamen erachter dat juist het tegenovergestelde het geval is en ik vraag me af waarom?!
Ik merk het zelf en ik vind het serieus frustrerend dat ik maar amper aangesproken word door mannen in bijv. een kroeg , waarom? Je kunt leuke gesprekken met me voeren , ik zie er goed uit maar toch lijkt het alsof mannen mij niet durven aan te spreken.
Meer vrouwen die last hebben van dit probleem?
En mannen, waarom spreken jullie mooie vrouwen niet zo makkelijk aan?
Niet elke mooie vrouw gedraagt zich zo.quote:Op zondag 29 april 2012 12:49 schreef Scorpie het volgende:
Ik als man ben allergisch voor vrouwen die claimen er goed uit te zien en zich ook zo gedragen.
Gelul!quote:Op zondag 29 april 2012 12:48 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Jezelf lekker vindenDat doen alleen lelijke mensen met te veel zelfvertrouwen.
Dat is pas gelul.quote:Op zondag 29 april 2012 12:50 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Niet elke mooie vrouw gedraagt zich zo.
[..]
Gelul!
Tegenover mannen die zij te min acht voor zichzelf wel.quote:Op zondag 29 april 2012 12:50 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Niet elke mooie vrouw gedraagt zich zo.
Wat zou je ervan vinden om zelf eens even in actie te komen?quote:Ik merk het zelf en ik vind het serieus frustrerend dat ik maar amper aangesproken word door mannen in bijv. een kroeg
geen pics in foboquote:Op zondag 29 april 2012 12:46 schreef TripleS het volgende:
Nee, Nee en nog eens Nee.
Ik heb het hier weleens met andere dames overgehad en we kwamen erachter dat juist het tegenovergestelde het geval is en ik vraag me af waarom?!
Ik merk het zelf en ik vind het serieus frustrerend dat ik maar amper aangesproken word door mannen in bijv. een kroeg , waarom? Je kunt leuke gesprekken met me voeren , ik zie er goed uit maar toch lijkt het alsof mannen mij niet durven aan te spreken.
Meer vrouwen die last hebben van dit probleem?
En mannen, waarom spreken jullie mooie vrouwen niet zo makkelijk aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |