abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5399379
Hahaha, de discussie'technieken' van GLG zijn wel vrij lachwekkend

Z'n trucjes zijn een beetje te doorzichtig. En dus niet de moeite waard om serieus op te reageren.

En zijn reactie op deze post is ook voorspelbaar.

pi_5399473
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 01:49 schreef DennisMoore het volgende:

Z'n trucjes zijn een beetje te doorzichtig. En dus niet de moeite waard om serieus op te reageren.

Ik voel me aangesproken, maar dat had je natuurlijk al voorspelt. Hoef je dus niet serieus op te reageren zoals nu.

Verras me door eens in te gaan op de discussie

GLG

I just love the G4 Dual Powermacs
pi_5399481
quote:

Pffffffft.....ik word er zo moe van.

Omdat ik eenn mening niet deel, zie ik het volkomen verkeerd, ben ik dom, heb ik geen niveau,..blablabla..

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_5399500
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 02:01 schreef milagro het volgende:

[..]

Pffffffft.....ik word er zo moe van.

Omdat ik eenn mening niet deel, zie ik het volkomen verkeerd, ben ik dom, heb ik geen niveau,..blablabla..

Geen hoog niveau. Ik zei niet "geen" niveau. Anders klinkt het zo superlatief. Is verder overgens niet relevant. Trouwens, je reaktie is wel een beetje "pot verwijt de ketel".

GLG

pi_5399576
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 02:03 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:

[..]

Geen hoog niveau. Ik zei niet "geen" niveau. Anders klinkt het zo superlatief. Is verder overgens niet relevant. Trouwens, je reaktie is wel een beetje "pot verwijt de ketel".

GLG

(als het niet relevant is, moet je niet reageren.)

Kijk GLG, omdat ik het niet met je eens ben, hoef je niet zo'n minachtende houding aan te nemen.

Je slaat constant een toon aan van "ach kid, wat weet jij nu, volkomen belachelijke mening, drogredenaties, lees es een boek, kunje wat van leren".

Ik zeg nooit de waarheid in pacht te hebben, zeker niet, het is allemaal MIJN MENING afgeleid aan de hand van bepaalde feiten.

Jouw mening is ook geen feit, maar conclusies die jij trekt naar aanleiding van info die jou bereikt en die jij zus of zo interpreteert.

Hetzelfde geldt voor mij.

Maar hou nu es op om te doen alsof jij de enige bent van ons twee die ontwikkeld is, een heldere kijk op de zaken geeft en een zekere intelligentie beschikt.

Ik deel niet jouw mening maar dat maakt het niet o.k. jou af te schrijven als dom, onwetend en van een laag niveau zijnde.

Doe dat dan ook niet met mij.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_5399970
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 02:12 schreef milagro het volgende:

[..]

Kijk GLG, omdat ik het niet met je eens ben, hoef je niet zo'n minachtende houding aan te nemen.

Je slaat constant een toon aan van "ach kid, wat weet jij nu, volkomen belachelijke mening, drogredenaties, lees es een boek, kunje wat van leren".

Ik zeg nooit de waarheid in pacht te hebben, zeker niet, het is allemaal MIJN MENING afgeleid aan de hand van bepaalde feiten.

Jouw mening is ook geen feit, maar conclusies die jij trekt naar aanleiding van info die jou bereikt en die jij zus of zo interpreteert.

Maar hou nu es op om te doen alsof jij de enige bent van ons twee die ontwikkeld is, een heldere kijk op de zaken geeft en een zekere intelligentie beschikt.

Ik deel niet jouw mening maar dat maakt het niet o.k. jou af te schrijven als dom, onwetend en van een laag niveau zijnde.

Bespaar je de moeite, hier luistert ie toch niet naar.
Hij is niks anders dan een schreeuwlelijkerd, niet op ingaan.
pi_5399973
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 23:34 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:

[..]

Ik heb tenminste een baan
en nu weer ontopic gaarne.

GLG

Je reactie was totaal niet relevant, ik vraag me werkelijk af waarom je steeds offtopic blijft gaan.

Ga toch eens ontopic.

vrijdag 16 augustus 2002 @ 10:37:37 #183
15717 Festen
or is just me?
pi_5401243
quote:
Op donderdag 15 augustus 2002 19:40 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
Maar wel daartoe opdracht gegeven!!! Dat mijn beste is het verschil. Melkert gaf niemand de opdracht Pim Fortuyn te vermoorden. Sorry maar je vergelijking is stupide.
Tja, van een expert neem ik dat onmiddellijk aan.
quote:
Een vergelijk tussen een dictator die opdracht geeft om miljoenen op de trein te zetten richting Siberie en Melkert die hooguit verbaal respons gaf waar nimmer de opdracht klonk : "vermoord" Pim.
Natuurlijk is Melkert niet alleen verantwoordelijk, veel andere politici en journalisten hebben ook kilo's boter op hun hoofd.

En inderdaad was er geen direct bevel zoals bij Stalin (overigens heeft Stalin ook geen 20 miljoen doodvonnisen ondertekend, de NKVD/KGB kon betrekkelijk zelfstandig 'staatsgevaarlijke' personen opruimen).
Wel werd er een "mist", een diepe haat tegen Fotruyn gecreerd. En uit die mist hoefde maar 1 idioot op te staan met een wapen in zijn hand. Fortuyn werd van gewoon politicus tot een vijand van de beschaving, geen mens maar een "relnicht", een "populist", "extreem-rechts" nog wel.

quote:
Ik blijf erbij dat de moordenaar zelf verantwoordelijk is, en mogelijk meerdere lieden bij betrokken zijn maar Melkert, die is volstrekt onschuldig.
Een scherp debat voeren is namelijk geheel wat anders dan iemand vermoorden.
Klopt helemaal. Voor zo'n scherp debat heb je geen stupide vergelijkingen met neo-fascistische politici nodig. Het is bedroefend hoe weinig bijvoorbeeld de PvdA op de inhoud met Fortuyn debateerde.
"Gentlemen! You can't fight in here, this is the War Room!"
pi_5406140
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 10:37 schreef Festen het volgende:

[..]

[..]

Natuurlijk is Melkert niet alleen verantwoordelijk, veel andere politici en journalisten hebben ook kilo's boter op hun hoofd.

En inderdaad was er geen direct bevel zoals bij Stalin (overigens heeft Stalin ook geen 20 miljoen doodvonnisen ondertekend, de NKVD/KGB kon betrekkelijk zelfstandig 'staatsgevaarlijke' personen opruimen).
Wel werd er een "mist", een diepe haat tegen Fotruyn gecreerd. En uit die mist hoefde maar 1 idioot op te staan met een wapen in zijn hand. Fortuyn werd van gewoon politicus tot een vijand van de beschaving, geen mens maar een "relnicht", een "populist", "extreem-rechts" nog wel.
[..]

Klopt helemaal. Voor zo'n scherp debat heb je geen stupide vergelijkingen met neo-fascistische politici nodig. Het is bedroefend hoe weinig bijvoorbeeld de PvdA op de inhoud met Fortuyn debateerde.

Misschiem moet je Melkert of iedereen die door jouw als links wordt gerakteriseerd maar aanklagen voor moord. Het is toch werkelijk niet te geloven, wat een haatoproepende stemmingmakerij. Als dit de gemiddlede opvatting van de LPF-aanhang in Nederland is, dan kunnen we dekomende jaren wat beleven.
pi_5406147
quote:

Pffff.. ga je schamen!
pi_5406767
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 01:02 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:

[..]

es?

Ik zou zeggen, leer eens fatsoenlijk Nederlands praten, anders volgt er onvermijdelijk
een verplicht cursus van de LPF. M.a.w. reageer eens op de inhoud zou ik zeggen. Als je in de nachtuurtjes toch niets beters te doen hebt.
[..]

Tijgertje was het niet met je eens en de verklaring is dat ze je niet kan volgen? Wie is hier nu arrogant?
Je retoriek is anders ook niet van hoog niveau

GLG

Wie naar aanleiding van deze verwaten kwaadsprekerij niet in Homerisch gelach uitbarst, heeft geen gevoel voor humor.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_5413454
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 10:37 schreef Festen het volgende:

[..]

[..]

Hoef je geen expers voor te zijn, maar thanks anyway.

quote:
Bullshit. De hetze was volkomen wederzijds.
Fortuyn kreeg meer media aandacht dan welk ander persoon dan ook, en menig keer kreeg hij het woord zijn "haat" tegen alles wat "links" is (zoiezo belachelijk om alles in twee kampen te delen) te schoppen.
quote:
Onzin, Stalin was paranoide, en hij heeft dezelfde KGB in het leven geroepen en gemachtigd zulke daden te verichten.
quote:
Vica versa same story. Wat een hypocriete zooi. Jij hebt blijkbaar geen flauw benul wat pim Fortuyn allemaal riep!
Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten. Gaat niet alleen op in de politiek.
quote:
Mee eens. Maar wederom, hoe bizar "slecht" (!!) ging Fortuyn in op de standpunten van andere partijen. Het betrof enkel en alleen monologen, en dat overgoten met een saus die de naam "ik weet het beter" droeg.
Melkert's arrogantie (mijn mening) deed niet in het minst onder aan die van Fortuyn.

GLG

pi_5413479
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2002 01:59 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:

Bullshit. De hetze was volkomen wederzijds.
Fortuyn kreeg meer media aandacht dan welk ander persoon dan ook, en menig keer kreeg hij het woord zijn "haat" tegen alles wat "links" is (zoiezo belachelijk om alles in twee kampen te delen) te schoppen.

Nou je blijft er anders wel zelf vrolijk mee doorgaan.
pi_5413580
-edit: offtopic-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 17-08-2002 23:30]

Gisteren stonden we op rand van de afgrond, maar vandaag maken we een grote stap voorwaarts.
pi_5413601
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2002 02:02 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nou je blijft er anders wel zelf vrolijk mee doorgaan.

Leg eens uit. (serieuse poging dit keer)

GLG

[Dit bericht is gewijzigd door Good_Looking_Gobling op 17-08-2002 02:24]

zaterdag 17 augustus 2002 @ 08:17:39 #191
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5414646
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 01:02 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:

[..]

es?

Ik zou zeggen, leer eens fatsoenlijk Nederlands praten, anders volgt er onvermijdelijk
een verplicht cursus van de LPF.

En zelfs in deze eene zin vind ik 4 fouten...Ga eerst zelf maar eens op die cursus.
En doe er ook een cursus Sociale Omgang bij als je toch bezig bent.
quote:
M.a.w. reageer eens op de inhoud zou ik zeggen.
Zoals deze post?
quote:
Als je in de nachtuurtjes toch niets beters te doen hebt.
Zoals jij? Er ligt toch niemand op je wachten zeker dus waarom naar bed gaan he Machieltje?
quote:
Tijgertje was het niet met je eens en de verklaring is dat ze je niet kan volgen? Wie is hier nu arrogant?
Je retoriek is anders ook niet van hoog niveau
Zucht.....
Tia Tijger (wat een HIJ is trouwens) beweerde dat Fortuyn een Maoist was en dat Milagro omdat ze dat niet wist het niet kon volgen.
Echter... Tia Tijger blijkt het zelf niet zo te volgen, aangezien Fortuyn geen Maoist maar een Marxist was.

Groot verschil. Lees een keer een ECHT boek over Mao en je zal ook eens wat leren.

quote:
GLG
.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_5415959
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2002 01:59 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:

De hetze was volkomen wederzijds.

Vica versa same story.

Melkert's arrogantie (mijn mening) deed niet in het minst onder aan die van Fortuyn.

Was dat nou niet 't hele idee van dit topic?

Dat 't NRC onterecht beweert dat Fortuyn niet, maar Melkert wel werd gedemoniseerd.

pi_5415979
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2002 12:56 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Was dat nou niet 't hele idee van dit topic?

Dat 't NRC onterecht beweert dat Fortuyn niet, maar Melkert wel werd gedemoniseerd.

*Ding ding ding!*
De profeet is gearriveerd!
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_5415995
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 16:59 schreef Knormen het volgende:

Pffff.. ga je schamen!

Oh, dus jij vindt mijn opmerking dat ik iemands discussietechnieken lachwekkend vind, vergelijkbaar met jouw:

"Je zou eens met Volkert van derG. moeten praten. Die kent politieke methoden waar je je waarschijnlijk beter bij thuisvoelt."

Waarbij je dus zegt dat Kaalhei zich thuisvoelt bij moordenaars.

Wat een kronkel moet jij hebben in je hoofd... lachwekkend triest.

pi_5415998
Hoe lang blijf je nog doorzeiken R@b?

-edit-
Zie net dat het een ouder topic is, maar dan nog...

Geldt trouwens voor iedereen die er weer over begint.

Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_5416017
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2002 13:04 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Hoe lang blijf je nog doorzeiken R@b?
Voeg je ook nog iets nuttigs toe?
Blijf anders weg uit topics die je niet interessant vindt. 't Is maar een suggestie.
pi_5416038
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 02:12 schreef milagro het volgende:

[..]

Dan zijn we het tenminste over 1 ding eens
Ik zal mijn toon dimmen, that is, naar jou toe. Mits we afhaken om op de persoon in te spelen. Telt voor mij, ook voor jou.

GLG

pi_5416061
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2002 13:06 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Voeg je ook nog iets nuttigs toe?
Blijf anders weg uit topics die je niet interessant vindt. 't Is maar een suggestie.

Ik zie jullie niks nuttigs toevoegen...
Alleen maar "hij is wel gedemoniseerd" "hij is niet gedemoniseerd" "hij is wel gedemoniseerd" "hij is niet gedemoniseerd" en dan nog waarom erbij, en dan maar door blijven blaten tot je een ons weegt, geen doel erbij hebbend behalve mensen de schuld van iets geven.

NOEM JE DAT NUTTIG?

Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_5416088
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2002 13:13 schreef Sorcerer8472 het volgende:

[..]

Ik zie jullie niks nuttigs toevoegen...
Alleen maar "hij is wel gedemoniseerd" "hij is niet gedemoniseerd" "hij is wel gedemoniseerd" "hij is niet gedemoniseerd" en dan nog waarom erbij, en dan maar door blijven blaten tot je een ons weegt, geen doel erbij hebbend behalve mensen de schuld van iets geven.

NOEM JE DAT NUTTIG?

Ergens heb je wel een punt hier. Ik heb mijn mening al gegeven dus ik laat de topic voor wat het is.

GLG

pi_5419943
Mmmm... we moeten nu eindelijk eens naar een compromis toe.
Wat vinden jullie hiervan:
Fortuyn is gedemoniseerd (= zwartgemaakt en vergeleken met kwaadaardige figuren uit angst en poging zijn aanhang te remmen) maar nooit met de bedoeling hem fysiek geweld aan te doen, niemand kon dat voorzien.
Vervolgens heeft een deel van zijn aanhang Melkert ook gedemoniseerd, uit 'wraak'. Sommigen konden zich niet beheersen en stuurden Melkert een doorgeladen pistool. Ze werden opgejut door beschuldigingen van prominente LPF'ers.
Conclusie: mensen waren zich onvoldoende bewust van de uitwerking van hun uitspraken. Bizar einde van oververhitte campagne, moord op Fortuyn was daar een effect van.
Fortuyn provoceerde hevig en de gevestigde orde liet zich daardoor verleiden tot demonisering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')