Woeh, dat vind ik wel meer dan een klein succesverhaaltjequote:Op zondag 29 april 2012 09:59 schreef Mystikvm het volgende:
Kaktyfus, volkomen gaar. Zes uur thuis, nu alweer wakker.
Wel een klein succesverhaaltje. Gisteren met iemand wezen stappen die ik vorige week heb leren kennen (we doen hetzelfde vrijwilligerswerk) en die nieuw is in de stad. Ik was direct wel een beetje weg van haar dus ik had me na het uitwisselen van Facebook vorige week aangeboden om haar de stad te laten zien e.d.
Stappen was supergezellig, na het stappen nog bij haar wat gedronken, gezoend en toen wel braaf naar huis. Maar ik geloof dat we elkaar wel leuk vinden
De vraag is: reageer je dan wel als je wakker bent of laat je haar links liggen?quote:Op zondag 29 april 2012 10:11 schreef Axel1988 het volgende:
Mijn kleine succesverhaaltje: Mijn ex blijft me maar sms'en terwijl ze op stap is; en ik reageer niet eens omdat ik lig te slapen. Niet dat het iets betekend verder; ik interpreteer het gewoon positief.
Vaak wel; maar soms zit er een tijd tussen... en soms laat ik ook niets weten. Maar we hebben verder ook wel vaak contact via MSN en ongeveer 1x per week IRL.quote:Op zondag 29 april 2012 10:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De vraag is: reageer je dan wel als je wakker bent of laat je haar links liggen?
En waarom is het een succesverhaaltje als je er niks mee doet?quote:Op zondag 29 april 2012 10:17 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Vaak wel; maar soms zit er een tijd tussen... en soms laat ik ook niets weten. Maar we hebben verder ook wel vaak contact via MSN en ongeveer 1x per week IRL.
Dat ze blijkbaar aan mij denkt, op momenten waarop ze normaal zo makkelijk andere mannen scoort. Ik ben niet zoals haar, ik had het er moeilijk mee toen de relatie uit ging. Voor haar leek het normaal; dus al die dingen die aangeven dat ze ergens iets voelt/voelde vind ik positief.quote:Op zondag 29 april 2012 10:20 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
En waarom is het een succesverhaaltje als je er niks mee doet?
Ah okee, kan ik me ergens wel indenken jaquote:Op zondag 29 april 2012 10:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat ze blijkbaar aan mij denkt, op momenten waarop ze normaal zo makkelijk andere mannen scoort. Ik ben niet zoals haar, ik had het er moeilijk mee toen de relatie uit ging. Voor haar leek het normaal; dus al die dingen die aangeven dat ze ergens iets voelt/voelde vind ik positief.
Waddan?quote:Op zondag 29 april 2012 14:24 schreef Skv het volgende:
Net een kwartier wakker. Baal nog steeds van gisterenavond. Had wel een smsje van het meisje in kwestie met 'sorry, sorry, volgens mij was ik heel irritant, ik ben toen maar gaan slapen want ik kon niet meer. Wat deed ik verkeerd?'
Kom op zeg.![]()
Ik vond 'r wel lekker tbh.
quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 05:35 schreef Skv het volgende:
De tering.
Had vanavond afgesproken met het meisje waar ik al twee keer mee had gedate. Had er wel vertrouwen in naar aanleiding van de dates en het contact ondertussen. Die chick blijk echt totaal psycho, werd half verkracht. Echt wtf.Ze zoende ook nog waardeloos. Heb maar gezegd dat ze op moest zouten. Niet weer gezien ook. Domper.
quote:Op zondag 29 april 2012 05:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja het sloeg echt nergens op. Ze was (leek) altijd een lief meisje. Maar volgens mij had ze een liter GHB op ofzo. Vanaf dat ik d'r zag hing ze aan me vast en ging ze me constant totaal ongepast proberen te zoenen.
Toen ik dat afhield pakte ze me gewoon letterlijk in mn nek zodat ik wel moest. Ik kreeg zelfs nog twee keer een vlakke hand op mn bakkes omdat ik stopte omdat ik het arelaxed vond.
Daarbuiten deed ze ook heel aptisch tegen mn vrienden, die vroegen zich ook af wat voor psychopaat ik mee had. Terwijl ik twee keer met dr had afgesproken al, toen was (leek) en deed ze normaal. Wtf zeg.
Ik heb ook zieke krassen op mn arm staan zie ik nu.quote:
You got molested!quote:Op zondag 29 april 2012 14:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb ook zieke krassen op mn arm staan zie ik nu.
Leuke chick.quote:Op zondag 29 april 2012 14:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb ook zieke krassen op mn arm staan zie ik nu.
Laat maar doorkomen.quote:Op zondag 29 april 2012 15:15 schreef Skv het volgende:
Ik weet niet zeker of dat ook door haar komt.
Maar grote kans. Ze is nog knap ook, wil je dr hebben?
quote:Op zondag 29 april 2012 15:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Laat maar doorkomen.![]()
Psycho chicks zijn mijn ding.
Want dat is ze niet?quote:Op zondag 29 april 2012 15:22 schreef Skv het volgende:
Hou je van halfbloedjes? Indo's? Zwart haar met krullen en groene ogen?
Uiterlijk maakt niet uit. Maar minimaal een score van 8/10 op de Murdera lijst van psychoheid.quote:Op zondag 29 april 2012 15:22 schreef Skv het volgende:
Hou je van halfbloedjes? Indo's? Zwart haar met krullen en groene ogen?
Hmm, nee dat is ze wel.quote:
En ik weet niet hoe jouw schaal in elkaar steekt, maar drie vrienden van me kwamen onafhankelijk van elkaar aan me vragen hoe ik in Godsnaam aan zo'n gestoord wijf kwam. En ze zijn behoorlijk wat gewend..quote:Op zondag 29 april 2012 15:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uiterlijk maakt niet uit. Maar minimaal een score van 8/10 op de Murdera lijst van psychoheid.
Was het een rotterdammer?
Klinkt als een ideale match voor Murderaquote:Op zondag 29 april 2012 15:27 schreef Skv het volgende:
[..]
En ik weet niet hoe jouw schaal in elkaar steekt, maar drie vrienden van me kwamen onafhankelijk van elkaar aan me vragen hoe ik in Godsnaam aan zo'n gestoord wijf kwam. En ze zijn behoorlijk wat gewend..
QFT.quote:Op zondag 29 april 2012 15:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klinkt als een ideale match voor Murdera
quote:Op zondag 29 april 2012 15:30 schreef muhahaha het volgende:
Maken we er dan wel een drie-hoeks verhouding van?![]()
![]()
Waarom ben ik niet verbaasd dat dat psycho-gehalte jou ook wel aanspreekt?quote:Op zondag 29 april 2012 15:30 schreef muhahaha het volgende:
Maken we er dan wel een drie-hoeks verhouding van?![]()
![]()
Je vergeet even voor het gemak dat Murdera en ik al een innige relatie hebben?quote:Op zondag 29 april 2012 15:47 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet verbaasd dat dat psycho-gehalte jou ook wel aanspreekt?
Beetje matig, achteraf je posts weghalenquote:Op zondag 29 april 2012 15:50 schreef Murdera het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik vannacht ook een faal verhaal heb gehad.
Dus maar even opgeruimd.
Mn ex is voor ajax dus dan doe ik nu maar:quote:
Nope, ze heeft een anderquote:Op zondag 29 april 2012 16:15 schreef Skv het volgende:
Wat is die haat tegen exen? Seks met je ex geen optie?
quote:Op zondag 29 april 2012 16:15 schreef Skv het volgende:
Wat is die haat tegen exen? Seks met je ex geen optie?
ja kuttyfuszooiquote:
Je kiest steeds de winnaar?quote:Op zondag 29 april 2012 17:23 schreef ovoxo het volgende:
Alle voetbalclubs waar ik voor ben geweest:
Ajax
NAC Breda
FC Utrecht
En jawel, Feyenoord.
Vraag me af waarom ik elke keer voor een andere voetbalclub was
Ik vond voetbal niet leuk op de basisschool, dus elke keer als ze over een club praatte deed ik alsof ik voor die club wasquote:
Troll ben je ookquote:Op zondag 29 april 2012 17:27 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik vond voetbal niet leuk op de basisschool, dus elke keer als ze over een club praatte deed ik alsof ik voor die club was
Thanks, het licht is fel hierquote:Op zondag 29 april 2012 18:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welkom terug in het land der levenden
Haha waarschijnlijk welquote:Op zondag 29 april 2012 18:28 schreef Skv het volgende:
Meldt iedereen zich weer om 6 uur morgenochtend hier?
Nah, gesuft op de bank en maar een uurtje of iets in slaap gevallen. Werd wakker met een kat naast mijn gezichtquote:Op zondag 29 april 2012 18:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha ben je de hele middag out geweest?
Beter dan OP je gezichtquote:Op zondag 29 april 2012 18:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nah, gesuft op de bank en maar een uurtje of iets in slaap gevallen. Werd wakker met een kat naast mijn gezicht
Zeker waar!quote:Op zondag 29 april 2012 18:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter dan OP je gezicht
Ga je vanavond de stad weer in?
Haha, ik zou het ook echt niet trekken om nog uit te gaan.quote:Op zondag 29 april 2012 18:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeker waar!Ben gister niet de stad in geweest, feestje gebouwd op Zuid
En ik moet echt even niet meer aan alcohol oid denken
dus ik blijf lekker thuis vanavond. Jij plannen?
Haha same here! Ik zal me dus niet om 6u, maar om 8u melden.quote:Op zondag 29 april 2012 20:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha, ik zou het ook echt niet trekken om nog uit te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 april 2012 00:46 schreef muhahaha het volgende:
Heel ff de stad in geweest, overal rete druk en ik had sjans![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me occupy your mind
As you do mine
Daarom de H erachter.quote:Op maandag 30 april 2012 10:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik voel me een klein kutmarrokaantje als ik jouw afkorting voor mij hardop zeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |