Ik word zo vaak lekker ding genoemd...quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:13 schreef kree het volgende:
Owh ik wordt een lekker ding genoemd door facebook meid
Ik niet dus dit is een uitzondering voor mijquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:15 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik word zo vaak lekker ding genoemd...
Hell yeahquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:05 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Daar zat je op te wachten of niet dan?
Haha, Leuke jongen dat wil je niet horen je wil woorden horen als een Spaanse god of zoquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ik niet dus dit is een uitzondering voor mij
Trouwens je bent een leuke jongen.
Die hoor ik wel veel.
Dacht het alquote:
Die kan je in je zak stekenquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:13 schreef kree het volgende:
Owh ik wordt een lekker ding genoemd door facebook meid
Gewoon voor gaanquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:28 schreef kree het volgende:
Hmmm ik krijg er een beetje kriebels van.
Ze is toch wel echt leuk maar weet het niet :S
Fucking twijfels weer.
gewoon doen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:28 schreef kree het volgende:
Hmmm ik krijg er een beetje kriebels van.
Ze is toch wel echt leuk maar weet het niet :S
Fucking twijfels weer.
Hosselaarquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:38 schreef kree het volgende:
Nou heb het voor nu even afgesloten met we praten snel weer.
(wilde zij ook)
Dus optie weer na buur en bandmeisje
Het grappige is, ik ga er helemaal niet in met dat doel.quote:
Gewoon verder kletsen, je hebt iig een leuk contact. Waar het naar toe leidt weet je nooitquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:43 schreef kree het volgende:
[..]
Het grappige is, ik ga er helemaal niet in met dat doel.
Maar het gesprek komt erop omdat het ook een meid is richting 30 en zonder vent.
Weet niet of het wat voor me is hoor maar ze is wel gezellig.
Inderdaad, haha kan zo nog uren lullen met haar.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon verder kletsen, je hebt iig een leuk contact. Waar het naar toe leidt weet je nooit
Geen idee ik heb er nietquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
Inderdaad, haha kan zo nog uren lullen met haar.
Maar bewaar maar even wat gespreksstof voor de volgende keer.
Weinig nieuws vanuit de meet btw?
Stoppen met de pilquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
Mn tieten zijn gegroeid. Ik wil helemaal geen grotere.
Daarna worden ze weer kleinerquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
Van kinderen krijgen worden ze ook groter
Als je hetzelfde gewicht houdt welquote:
Geen idee zo goed let ik daar niet op. hahaquote:Op zondag 29 april 2012 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je hetzelfde gewicht houdt wel
De meeste vrouwen die moeder worden houden hun extra kilo's, tenminste als ik in mijn omgeving kijk.
Beetje aan de dikke kant.quote:
Ben benieuwd...quote:Op zondag 29 april 2012 00:08 schreef kree het volgende:
[..]
Beetje aan de dikke kant.
Maargoed daar ga ik niet op in eerste instantie.
Pic op verzoek via DM
Ik wil wel weten wat jij dik vindt, DM maarquote:Op zondag 29 april 2012 00:08 schreef kree het volgende:
[..]
Pic op verzoek via DM
2 weken vrij geweest. Naar een festival geweest, bruiloft zusje. Afgelopen week weer gewerktquote:Op zondag 29 april 2012 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
Heb jij nog wat leuks gedaan de afgelopen tijd Tijn?
Als je toch aan het sturen bent wil ik er ook wel eentjequote:Op zondag 29 april 2012 00:08 schreef kree het volgende:
[..]
Pic op verzoek via DM
En heel stiekem ik ook welquote:Op zondag 29 april 2012 00:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je toch aan het sturen bent wil ik er ook wel eentje
Nog gefeliciteerdquote:Op zondag 29 april 2012 00:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
2 weken vrij geweest. Naar een festival geweest, bruiloft zusje. Afgelopen week weer gewerkt
Dank jequote:Op zondag 29 april 2012 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd
Ik ben volgende week een halve week vrij, daarna weer elke dag werken tot juli
2x mijn gewicht als het niet meer is.quote:Op zondag 29 april 2012 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil wel weten wat jij dik vindt, DM maar
Hoeveel is jouw gewicht dan?quote:Op zondag 29 april 2012 00:12 schreef kree het volgende:
[..]
2x mijn gewicht als het niet meer is.
Maar DM mij maar als je het wil weten
Oh dat is wel twee jaar terug inmiddels dat ik haar zag.
hahaquote:
Dat kan bijna niet, of ze moet een echte walvis zijnquote:
Niks mis mee behalve haar kledingquote:Op zondag 29 april 2012 00:19 schreef kree het volgende:
Nou picje dan maar hier ze zal dit toch niet zien
[ afbeelding ]
Leuke fotoquote:Op zondag 29 april 2012 00:19 schreef kree het volgende:
Nou picje dan maar hier ze zal dit toch niet zien
[ afbeelding ]
Klopt ja, bij vrouwen ziet het er nog een stuk walvisseriger uit dan bij mannen.quote:Op zondag 29 april 2012 00:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan bijna niet, of ze moet een echte walvis zijn
Ze is heel veel kilo's kwijt hoor sinds dat ik haar de laatste keer zag.quote:
Niets mis als vrouwen dik zijn maar het moet er nog wel vrouwelijk uit zien en het gewicht moet niet zo zijn dat bepaalde dingen onmogelijk wordenquote:Op zondag 29 april 2012 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt ja, bij vrouwen ziet het er nog een stuk walvisseriger uit dan bij mannen.
Hey loefjequote:
Oostenrijkquote:Op zondag 29 april 2012 00:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuke fotovooral de achtergrond is erg mooi
Ik had op Noorwegen gegokt. Overigens leuke damequote:
Wat heb je gekocht? Schoen?quote:Op zondag 29 april 2012 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb geshopt overigens
Nu heb ik wel maandag mijn salaris nodig, want ziektekostenpremie
Jaaaa beetje kriebels heb ik.quote:Op zondag 29 april 2012 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
Maar het is best een leuke meid eigenlijk kree.
Hoiquote:
Ik ook.quote:
ik wacht tot detroit naar bed komt :p en ga zo nog ff tv kijkenquote:Op zondag 29 april 2012 00:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar laat me raden, je hebt nog geen zin om te slapen?
Oh leukquote:Op zondag 29 april 2012 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een zomerjas, drie bh's en zwemkleding. En schoenen via internet
Wat kijk je?quote:Op zondag 29 april 2012 00:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik wacht tot detroit naar bed komt :p en ga zo nog ff tv kijken
Nu is wel echt al mijn geld opquote:
Soms heb je datquote:Op zondag 29 april 2012 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu is wel echt al mijn geld op
En mijn aankopen waren pure noodzaak omdat mijn jas 4 gaten had, ik mijn schoenen moest weggooien, ik al 3 jaar geen zwemkleding meer had en mijn tieten waren gegroeid
criminal mindsquote:Op zondag 29 april 2012 00:29 schreef kree het volgende:
[..]
Wat kijk je?
Tv staat hier aan maar let er niet eens op.
Ja, en mijn kast is na 200 euro nog steeds bijna leeg. Stom dat kleren ook al zo teringduur zijn.quote:
trustequote:Op zondag 29 april 2012 00:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
criminal minds
slaap lekker allen
Inderdaad, helaas is alles duur tegenwoordigquote:Op zondag 29 april 2012 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, en mijn kast is na 200 euro nog steeds bijna leeg. Stom dat kleren ook al zo teringduur zijn.
gezellig?quote:Op zondag 29 april 2012 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ouders gaan om 0300 weg op vakantie, dus ik blijf nog even wakker denk ik.
Zij slapen, ik zit beneden te wachten tot ze weggaan omdat ik anders uit bed gehaald moet worden en dat niet leuk is voor mijn humeurquote:
haha waar gaan ze naar toe dan?quote:Op zondag 29 april 2012 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zij slapen, ik zit beneden te wachten tot ze weggaan omdat ik anders uit bed gehaald moet worden en dat niet leuk is voor mijn humeur
Beter, heb nog familie in Afrika met appartementen toch maar eens vragen daarquote:Op zondag 29 april 2012 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Spanje, appartement van de zus van mijn vader.
moest effe denken maar dat is gewoon een tante van je dus?quote:Op zondag 29 april 2012 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Spanje, appartement van de zus van mijn vader.
Ben ruzie met me zelf aan het maken.quote:Op zondag 29 april 2012 00:51 schreef kree het volgende:
doooooooooooooood weer.
Hehe waar blijven de pics van de meet?
vertel?quote:Op zondag 29 april 2012 00:53 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ben ruzie met me zelf aan het maken.
Ja wat dus?quote:Op zondag 29 april 2012 00:55 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik wil iets kopen maar kost effe 2000 Euro mijn gevoel zegt ja mijn verstand zegt nee
Teringquote:Op zondag 29 april 2012 00:59 schreef kree het volgende:
[..]
Nee ik snap niks, daar was ik wel achter onderhand
Ja maar tante klinkt zo vreemd, en het klinkt oudquote:Op zondag 29 april 2012 00:53 schreef kree het volgende:
[..]
moest effe denken maar dat is gewoon een tante van je dus?
Niet toch?quote:Op zondag 29 april 2012 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar tante klinkt zo vreemd, en het klinkt oud
Markten afstropen op verborgen kunstschattenquote:Op zondag 29 april 2012 01:08 schreef kree het volgende:
[..]
Ga anders drama maken
Wat doe jij met Koninginnedag?
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
quote:
Ik wil je nog even inwrijven dat je een ei bent.quote:
Nog gehosseld in de Next?quote:Op zondag 29 april 2012 03:42 schreef kingtoppie het volgende:
En strawberry hill, je bent gewoon lekker verdomme![]()
Onzeker gezeik over je uiterlijkEcht helemaal onterecht.
En die dingen over dat meisjes sletjes zijn als ze dingen doen vind ik ook een beetje.... ''![]()
waardig''
Om verschillende redenen.
Maar slaap lekker
Straks moet je nog bh's kopenquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
Wegens Casie natuurlijk!quote:
Drom!quote:
Iedereen die D66 stemt lijkt op elkaar. Dat is het grote probleem van D66.quote:Op zondag 29 april 2012 11:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Drom!
We kwamen gister nog iemand tegen die volgens twi op jou leek. Maar ik vond van niet.
Jij bent veel heter.
Denken dat er ook maar iemand is die in de buurt komt van mijn swagquote:Op zondag 29 april 2012 11:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Drom!
We kwamen gister nog iemand tegen die volgens twi op jou leek. Maar ik vond van niet.
Jij bent veel heter.
In my defense, hij werd door de dames wel beoordeeld als "verschrikkelijk hot".quote:Op zondag 29 april 2012 11:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat er ook maar iemand is die in de buurt komt van mijn swag![]()
Zo even mn schoenen schoonmaken
Je hebt een prijs gewonnen. Maar het is niet iets dat je mee naar huis kunt nemen, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:
Indien je voeten niet nat zijn geworden was ik het nietquote:Op zondag 29 april 2012 11:18 schreef twi het volgende:
[..]
In my defense, hij werd door de dames wel beoordeeld als "verschrikkelijk hot".
En Sinos, dat is kree's bangalijstje.
Jawel hoor, Sinos kan mij heus wel mee naar huis nemen.quote:Op zondag 29 april 2012 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt een prijs gewonnen. Maar het is niet iets dat je mee naar huis kunt nemen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Waarom om mij?quote:Op zondag 29 april 2012 10:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het was erg gezellig, zonder meer. Leuke nieuwe mensen leren kennen, andere mensen beter leren kennen. Beetje geinen, beetje serieus.
[..]
Wegens Casie natuurlijk!
quote:Op zondag 29 april 2012 11:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jawel hoor, Sinos kan mij heus wel mee naar huis nemen.
Volgens mij is er niemand echt dronken geweest. Meet was tofquote:Op zondag 29 april 2012 11:23 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Meuning skatjes! Fijne meet gehad? Nog dronken mensen?
Aan het einde werden er drie mensen binnen een kwartier eruit gezet. vond de sfeer zelf dus niet zo top.quote:Op zondag 29 april 2012 03:54 schreef kingtoppie het volgende:
Mijn zus was in de next
Maar mwah, was wel leukVoel me weer een sexy hunk nu
![]()
Alleen al die meisjes hadden vriendjes johSlaat nergens op.
Omdat heloef de taak had jou naar ons toe te brengen. Maar toen was hij vergeten dat hij had gepost en zaten we de hele avond zonder jou.quote:
Nice! En wat lees ik over twi die hosselt?quote:Op zondag 29 april 2012 11:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand echt dronken geweest. Meet was tof
Twi heeft gehosseld? Nice!quote:Op zondag 29 april 2012 11:27 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nice! En wat lees ik over twi die hosselt?
What a pityquote:Op zondag 29 april 2012 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat heloef de taak had jou naar ons toe te brengen. Maar toen was hij vergeten dat hij had gepost en zaten we de hele avond zonder jou.
Ik was niet op de meetquote:Op zondag 29 april 2012 11:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Twi heeft gehosseld? Nice!
What about you, player? Nog iets geregeld gisteren?
Daar had ik het ook overquote:Op zondag 29 april 2012 11:31 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik was niet op de meet
Iemand heeft mij daarvoor al geregeld
Ow je had meegelezen?quote:
Vorige week is bij het podium waar ik werk een nieuwe vrijwilligster komen werken die nieuw is in de stad. Toen direct haar FB gevraagd want ik vond haar wel erg leuk en aangeboden om te gaan stappen en de leuke plekken te laten zien. Stappen was heel gezellig, daarna bij haar nog wat gedronken, gezoend en toen naar huis. Ik geloof dat zij mij dus ook wel leuk vindt. Vanavond samen naar een feestje en verder maar kijken hoe het loopt.quote:Op zondag 29 april 2012 11:34 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ow je had meegelezen?
Wat heb jij gisteren uitgespookt?
Whatwhatwhaaaaattt?quote:Op zondag 29 april 2012 11:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vorige week is bij het podium waar ik werk een nieuwe vrijwilligster komen werken die nieuw is in de stad. Toen direct haar FB gevraagd want ik vond haar wel erg leuk en aangeboden om te gaan stappen en de leuke plekken te laten zien. Stappen was heel gezellig, daarna bij haar nog wat gedronken, gezoend en toen naar huis. Ik geloof dat zij mij dus ook wel leuk vindt. Vanavond samen naar een feestje en verder maar kijken hoe het loopt.
Sowieso Apeldoornquote:Op zondag 29 april 2012 11:37 schreef screwloose het volgende:
[..]
Whatwhatwhaaaaattt?
Dude! NICE!
De afters in Apeldoorn!
Hahaha.quote:Op zondag 29 april 2012 11:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sowieso ApeldoornElk weekend weer een ander episch verhaal.
Maar jij dan? Jij was dus al 'geregeld'? Neem dus aan dat het kat in het bakkie was? Kende je haar al? Specifics, please!quote:Op zondag 29 april 2012 11:40 schreef screwloose het volgende:
[..]
Hahaha.
Nah echt tof man. En ze is er dus net komen wonen. Kan je haar mooi de epicness showen van die stad
quote:Op zondag 29 april 2012 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De teleurstelling is erg diep hier.
Yeah.quote:
Natuurlijk ik zat rustig met een wijntje ergens in een hoekje. Zo ben ik, rustig, netjes, altijd op de achtergrond.quote:
Zoete witte wijn.quote:Op zondag 29 april 2012 13:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk ik zat rustig met een wijntje ergens in een hoekje. Zo ben ik, rustig, netjes, altijd op de achtergrond.
Klopt.quote:
Bullshit and you know itquote:Op zondag 29 april 2012 13:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk ik zat rustig met een wijntje ergens in een hoekje. Zo ben ik, rustig, netjes, altijd op de achtergrond.
quote:
Bartje is gewoon jaloersquote:
Jij gaat stuiteren van alcohol. En je lust het primaquote:Op zondag 29 april 2012 13:25 schreef Myraela het volgende:
Waarom heb jij zo'n slecht beeld van mij, bartlodingetje?
Ze was redelijk rustig, gisteren. Maar ze had dan ook niet erg veel op.quote:Op zondag 29 april 2012 13:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij gaat stuiteren van alcohol. En je lust het prima
Maar je bent wel echt heleboel lief hoor
Kunnen we ook aan jou vragen.quote:
Heel tof!quote:Op zondag 29 april 2012 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goedemiddag Loka. Hoe was het in Haarzuilens?
Boh.quote:Op zondag 29 april 2012 13:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heel tof!
Maar ik had mijn camera op mijn bureau laten liggen
Goeden vraag. Ik ben met C_M, Koffie en Heloef naar het station gelopen. En die zijn allemaal aangekomen thuis.quote:Op zondag 29 april 2012 13:42 schreef Myraela het volgende:
Hoe zijn watertornado en straw eigenlijk thuis gekomen?
quote:Op zondag 29 april 2012 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, Koffie bleef bij C_M slapen...
Dat bedoel ik dus :pquote:Op zondag 29 april 2012 13:42 schreef Myraela het volgende:
Hoe zijn watertornado en straw eigenlijk thuis gekomen?
Moet ik je helpen?quote:Op zondag 29 april 2012 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik student was geweest had ik morgen een pandapunt gehad.
Whatskebeurt met Newb dan?quote:Op zondag 29 april 2012 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik student was geweest had ik morgen een pandapunt gehad.
Ignis Fatuu was erg leuk, wel echt mijn smaak muziek. En sowieso vind ik rondkijken in de stands altij leuk want egens diep vanbinnen hou ik toch wel van shoppen. En mensen kijken natuurlijk.quote:Op zondag 29 april 2012 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boh.![]()
Wat waren een beetje de hoogtepunten?
Whut?quote:Op zondag 29 april 2012 13:48 schreef b4kl4p het volgende:
het schijnt dat pandaness is getransformeerd tot de laatste persoon die seks heeft gehad ipv jaarlijks.
Nou dat je panda bent als je in een groepje zit en het langst geen seks meer hebt gehad. Vroegah was je panda als je een jaar niet geneukt had.quote:
Ach, ik hoef het niet uit te spreken en de 4 typt net zo makkelijk als de a.quote:Op zondag 29 april 2012 13:50 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
je mag me ook baklap of baquellappue noemen
Wanneer word je een mammoet?quote:Op zondag 29 april 2012 13:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jammer dat FOK! geen panda-emoticon heeft he. Maar deze is ook zwart-wit.
quote:Op zondag 29 april 2012 13:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jammer dat FOK! geen panda-emoticon heeft he. Maar deze is ook zwart-wit.
Oh zo. Nou dan ben ik duidelijk de panda tussen dit topic.quote:Op zondag 29 april 2012 13:50 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nou dat je panda bent als je in een groepje zit en het langst geen seks meer hebt gehad. Vroegah was je panda als je een jaar niet geneukt had.
Ben je zo braaf ja?quote:Op zondag 29 april 2012 13:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh zo. Nou dan ben ik duidelijk de panda tussen dit topic.
Nee hoorquote:Op zondag 29 april 2012 13:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het klinkt wel leuk, dat Fatuu.quote:Op zondag 29 april 2012 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ignis Fatuu was erg leuk, wel echt mijn smaak muziek. En sowieso vind ik rondkijken in de stands altij leuk want egens diep vanbinnen hou ik toch wel van shoppen. En mensen kijken natuurlijk.
We deden nog mee aan een workshop Chinees zwaardvechten, maar die was een beetje verregend
Gelukkig was het weer het grootste deel van de dag wel aanvaardbaar, alleen een beetje koud.
Maar het grootste deel
Heeft iemand de auto nog genomen?quote:Op zondag 29 april 2012 13:48 schreef Myraela het volgende:
Faxie was zo lief om ons thuis te brengen. In zijn mooie auto. Terwijl ik half zat te slapen.![]()
Maar watertornado en straw zouden uiteindelijk ook weer naar het station gaan. Maar toen waren we alweer helemaal bij de plantage.
quote:Op zondag 29 april 2012 13:49 schreef twi het volgende:
Als Faxie nog haren zou hebben gehad, zouden ze allemaal spontaan grijs zijn geworden op 't moment dat straw zijn auto begon te knuffelen. Er zitten toch geen krasjes op, Fax?
Ik kan wat mensen die er meer voor in aanmerking komen...quote:Op zondag 29 april 2012 13:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ah vandaar dat dit topic me trekt.quote:Op zondag 29 april 2012 13:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee maar de rest hier zijn wilde seksbeesten.
Een boek, the Lord of the Rings: Weapons and Warfare, en een dromenvanger. Maar ik moest Newbs kaartje ook al betalen dus ik kon niet zoveel kopenquote:Op zondag 29 april 2012 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het klinkt wel leuk, dat Fatuu.
Nog iets leuks gekocht?
quote:Op zondag 29 april 2012 13:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee maar de rest hier zijn wilde seksbeesten.
Zelfs die zitten hier nogquote:Op zondag 29 april 2012 13:54 schreef b4kl4p het volgende:
Hebben we ook nog werkelijke maagden in dit topic?
Een paar.quote:Op zondag 29 april 2012 13:54 schreef b4kl4p het volgende:
Ik vind het eten en drinken in combinatie met de muziek en de verkleedde mensen altijd het leukst eigenlijk.quote:Op zondag 29 april 2012 13:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een boek, the Lord of the Rings: Weapons and Warfare, en een dromenvanger. Maar ik moest Newbs kaartje ook al betalen dus ik kon niet zoveel kopen
Nee, maar misschien is het een excuus at je zat was. Ik ken haar niet, maar wie weet heb je geluk.quote:Op zondag 29 april 2012 13:56 schreef b4kl4p het volgende:
Heb gisteren iemand uitgemaakt voor strontslet, nu heb ik ruzie denk ik. Is er een manier om daar nog ergens de humor van in te zien?
denk dat dat wel luktquote:Op zondag 29 april 2012 13:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar misschien is het een excuus at je zat was. Ik ken haar niet, maar wie weet heb je geluk.
Zeggen dat je 't slecht verstond? Of was het zo overduidelijk op haar gericht dat je daar niet mee weg komt?quote:Op zondag 29 april 2012 13:56 schreef b4kl4p het volgende:
Heb gisteren iemand uitgemaakt voor strontslet, nu heb ik ruzie denk ik. Is er een manier om daar nog ergens de humor van in te zien?
Muziek is altijd goedquote:Op zondag 29 april 2012 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het eten en drinken in combinatie met de muziek en de verkleedde mensen altijd het leukst eigenlijk.
Maar strontslet, kom opquote:Op zondag 29 april 2012 13:58 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
denk dat dat wel lukt
was ook goed zat wel, vaag he hoe je dat dan grappig kunt vinden
quote:Op zondag 29 april 2012 13:54 schreef b4kl4p het volgende:
Nou het was meer smsquote:Op zondag 29 april 2012 13:58 schreef twi het volgende:
[..]
Zeggen dat je 't slecht verstond? Of was het zo overduidelijk op haar gericht dat je daar niet mee weg komt?
ah heb je hulp nodig?quote:Op zondag 29 april 2012 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben al een poosje geen maagd meer, maar nog steeds wel onervaren
Dit klinkt als een uitnodiging voor een aantal heren in dit topic.quote:Op zondag 29 april 2012 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
Niet met die instelling, ik denk dat je hulp nodig hebt.quote:Op zondag 29 april 2012 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, het zal wel komen met de jaren.
Same here, niet meer dan een handvol ervaringen. No phunquote:Op zondag 29 april 2012 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
Dan krijg je wel ruzie met iemand hoor.quote:Op zondag 29 april 2012 14:01 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Niet met die instelling, ik denk dat je hulp nodig hebt.
En wellicht damesquote:Op zondag 29 april 2012 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt als een uitnodiging voor een aantal heren in dit topic.
Kan ik hebben.quote:Op zondag 29 april 2012 14:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan krijg je wel ruzie met iemand hoor.
Gaat ook niet werken ouwe, heb het eerst verkeerd gespeld en toen nog eens gestuurd. Het was een hele bewuste strontslet smsquote:Op zondag 29 april 2012 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
"WTF AutoComplete was echt fucked gisteravond! Ik bedoelde......"
Ik wilde fecaliënprostituee zeggen.quote:Op zondag 29 april 2012 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
"WTF AutoComplete was echt fucked gisteravond! Ik bedoelde......"
I like the way you think.quote:
Wat is er mis met je tieten dan?quote:
Ja, dan verdien je het ook om uitgekafferd te worden, pisvlek.quote:Op zondag 29 april 2012 14:03 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Gaat ook niet werken ouwe, heb het eerst verkeerd gespeld en toen nog eens gestuurd. Het was een hele bewuste strontslet sms
quote:
haha kutwijfquote:Op zondag 29 april 2012 14:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, dan verdien je het ook om uitgekafferd te worden, pisvlek.
Me too, men, women. Both at the same time.quote:Op zondag 29 april 2012 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde fecaliënprostituee zeggen.
[..]
I like the way you think.
Vorig jaar had ik nog een keurig A-tje, nu is het verdomme 75C en ik hou niet van tieten.quote:Op zondag 29 april 2012 14:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat is er mis met je tieten dan?
quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 14:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik nog een keurig A-tje, nu is het verdomme 75C en ik hou niet van tieten.
Say wut? Dat is wel extreem Loka. Kan het liggen aan de hormonen in de pil enzulks?quote:Op zondag 29 april 2012 14:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik nog een keurig A-tje, nu is het verdomme 75C en ik hou niet van tieten.
Waarom moet jij eigenlijk afzeggen? Zit ik vol smart op tijnbrein te wachten, komt 'ie niet opdagen!quote:
Ja, de pil en ik weeg nu 60 kilo in plaats van 54.quote:Op zondag 29 april 2012 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Say wut? Dat is wel extreem Loka. Kan het liggen aan de hormonen in de pil enzulks?
Dat is alleen maar sxy, doe ff tiny chat met mij dan?quote:Op zondag 29 april 2012 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, de pil en ik weeg nu 60 kilo in plaats van 54.
Vind ik ook, met mijquote:Op zondag 29 april 2012 14:08 schreef xFriendx het volgende:
Wellicht zitten er vetjes bij Loka. Conclusie is denk ik dat je meer moet seksen voor wat meer verbranding.
Loka pas maar op, straks word je nog een onvervalst lekker dingquote:Op zondag 29 april 2012 14:08 schreef Lokasenna het volgende:
Maar ik loop sowieso achter en als mensen me 14 vinden is het niet zo raar dat mijn tieten nog volwassen moeten worden.
Ik heb wel vetjes maar niet echt veel hoor.quote:Op zondag 29 april 2012 14:08 schreef xFriendx het volgende:
Wellicht zitten er vetjes bij Loka. Conclusie is denk ik dat je meer moet seksen voor wat meer verbranding.
Straks wordt je nog een chubby.quote:Op zondag 29 april 2012 14:08 schreef Lokasenna het volgende:
Maar ik loop sowieso achter en als mensen me 14 vinden is het niet zo raar dat mijn tieten nog volwassen moeten worden.
Alles boven maatje 24, duhquote:
Goed zo.quote:Op zondag 29 april 2012 14:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga zo maar een eind fietsen denk ik.
Als je niet meer opwindend bent nakend.quote:
Schrik je als ik zeg dat ik een vrouwelijk metalfan ben die nodig naar de kapper moet en geen make-up gebruikt?quote:
Wel een beetje, maar je hebt 75c, dus dat maakt wel wat goedquote:Op zondag 29 april 2012 14:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Schrik je als ik zeg dat ik een vrouwelijk metalfan ben die nodig naar de kapper moet en geen make-up gebruikt?
Volgens Cassandra87 woon ik in een achterlijk boerengatquote:
Nee. Want tietenquote:Op zondag 29 april 2012 14:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Schrik je als ik zeg dat ik een vrouwelijk metalfan ben die nodig naar de kapper moet en geen make-up gebruikt?
WAT zegt ze?!?quote:Op zondag 29 april 2012 14:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Volgens Cassandra87 woon ik in een achterlijk boerengat
Dan zou ik je daten, jeweet.quote:Op zondag 29 april 2012 14:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ontevreden over je huidige opgezwollen melkklieren en vetjes?quote:
Jaquote:Op zondag 29 april 2012 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ontevreden over je huidige opgezwollen melkklieren en vetjes?
Ik schijn nu mooie haartjes te hebben. Maar dat zou jou raar staan.quote:Op zondag 29 april 2012 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga naar de kapper deze week. iemand tips? Pic van huidig kapsel komt zo.
Wat is er mis mee?quote:
Hoe groot is te groot?quote:
Smooth, real smooth. Well played, player.quote:Op zondag 29 april 2012 14:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joh ik moest me inhouden om je niet te motorboaten.
Omnia.quote:Op zondag 29 april 2012 14:30 schreef Lokasenna het volgende:
Schrik niet, het is zeer verwaarloosd.
[ afbeelding ]
AAAAAAAAAAAAAH, SCHEER HET WEGGGGGquote:Op zondag 29 april 2012 14:30 schreef Lokasenna het volgende:
Schrik niet, het is zeer verwaarloosd.
[ afbeelding ]
Ik heb op mijn werk een staart in, alleen de voorste plukjes passen er nog niet bij. Maar dit is wel het langste dat het is geweest ooit eigenlijk. Ik laat het ook groeien nu, maar het is nu niet echt handhaafbaar als ik niet heb gedoucht 's ochtends, en twee keer op een dag douchen is ook zo vervelend.quote:Op zondag 29 april 2012 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omnia.![]()
Al eens echt lang haar gehad? Zodat je een staart in kan zeg maar?
Gelukkig dat je dat niet hebt gedaan.quote:Op zondag 29 april 2012 14:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joh ik moest me inhouden om je niet te motorboaten.
quote:Op zondag 29 april 2012 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig dat je dat niet hebt gedaan.
Oplossing: Hip kort kapsel.quote:Op zondag 29 april 2012 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb op mijn werk een staart in, alleen de voorste plukjes passen er nog niet bij. Maar dit is wel het langste dat het is geweest ooit eigenlijk. Ik laat het ook groeien nu, maar het is nu niet echt handhaafbaar als ik niet heb gedoucht 's ochtends, en twee keer op een dag douchen is ook zo vervelend.
Toppie wil het vast wel voordoen bij je.quote:
Moet lukken met die C'squote:Op zondag 29 april 2012 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toppie wil het vast wel voordoen bij je.
Wat is nu precies de lol van op FOK! posten hoe zat je bent geweest elke keer?quote:Op zondag 29 april 2012 14:35 schreef b4kl4p het volgende:
godverdomme ik heb blijkbaar meer projectjes verziek vannacht. met mijn zatte kop
Is geen lol aan. Moet het ergens uitten.quote:Op zondag 29 april 2012 14:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is nu precies de lol van op FOK! posten hoe zat je bent geweest elke keer?
Is ht ook.quote:Op zondag 29 april 2012 14:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind motorboating raar heb ik net besloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |