Mja, daar zit ik ook nog een beetje mee.quote:Op zondag 29 april 2012 12:02 schreef Xiance het volgende:
most likely.. de NS rijd een oranje dienstregeling, dus er zal wel niks rijden
mjah, ik word een saaie ouwelul, ik vier dit jaar geen koninginnenacht, heb de afgelopen week teveel slaap gemistquote:Op zondag 29 april 2012 12:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, daar zit ik ook nog een beetje mee.
Plus dat ik de Amsterdamse Koninginnennacht niet echt iets vindt toevoegen aan de Eindhovense, dus eigenlijk niet zoveel zin heb in al die extra moeite en dat reizen, maar m'n vrienden gaan er heen.
Twijfel nog of ik wel mee wil gaan. Geen nachtnet. Geen slaapplek. Geen zin om de nacht door te halen want morgen optreden.
oei!quote:Op zondag 29 april 2012 12:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik mag lekker werken van 22.00 tot 7.00.
Ik ben een oude lul, maar na gister goed geslapen te hebben is de friso vrijdag weer ingehaald volgens mij.quote:Op zondag 29 april 2012 12:13 schreef Xiance het volgende:
[..]
mjah, ik word een saaie ouwelul, ik vier dit jaar geen koninginnenacht, heb de afgelopen week teveel slaap gemistdus dat is sowieso geen probleem
150% nachttoeslag, meer ook niet.quote:Op zondag 29 april 2012 12:16 schreef Xiance het volgende:
[..]
oei!
naja je verdiend dan wel extra neem ik aan?
Nou ja, als je t zelf niet heel erg vindt?quote:
volgens verhalen ben jij nog een sexy jong blaadjequote:Op zondag 29 april 2012 12:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben een oude lul, maar na gister goed geslapen te hebben is de friso vrijdag weer ingehaald volgens mij.
en daar doet men het voor he!quote:Op zondag 29 april 2012 12:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De klanten van de [censuur] zullen je dankaar zijn.
Anders zou ik toch niks doen dus ok.quote:Op zondag 29 april 2012 12:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, als je t zelf niet heel erg vindt?
Opa is der ook weer.quote:Op zondag 29 april 2012 12:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De klanten van de [censuur] zullen je dankaar zijn.
Ook een keertje!quote:Op zondag 29 april 2012 12:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee hij heeft ervaring met jonge blaadjes, dat is wat anders.
Wiens verhalen dan?quote:Op zondag 29 april 2012 12:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
volgens verhalen ben jij nog een sexy jong blaadje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |