doelend op de verminking in je hals?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:25 schreef Ang3l het volgende:
Vandaag meegekeken met het monteren van de filmSuper leuk om eens te zien.
En hoeveel je in post-productie nog naar je hand kan zetten qua geluid en snelheid en poses etc.
Wel jammer dat ik mijn zin niet kreeg met mijn voorstel dat ik alleen van mijn linkerkant in beeld zou zijn![]()
Ja want die had ik tijdens op opnames natuurlijk ook al....quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
doelend op de verminking in je hals?
ik dacht dat er misschien nog wat gefilmd moest worden, maar waarom dan je linkerkant?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want die had ik tijdens op opnames natuurlijk ook al....![]()
Nja ik zou de film gewoon tegenhouden en anders dreigen met een rechtzaak hoor... Een beetje acteur heeft gewoon zo zijn eisen en daar moet wel volledig rekening mee gehouden worden natuurlijk...quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:25 schreef Ang3l het volgende:
Vandaag meegekeken met het monteren van de filmSuper leuk om eens te zien.
En hoeveel je in post-productie nog naar je hand kan zetten qua geluid en snelheid en poses etc.
Wel jammer dat ik mijn zin niet kreeg met mijn voorstel dat ik alleen van mijn linkerkant in beeld zou zijn![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik dacht dat er misschien nog wat gefilmd moest worden, maar waarom dan je linkerkant?
Precies. Ik vond het al heeeeeeel wat dat ik de rode M&Ms tolereerde!quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja ik zou de film gewoon tegenhouden en anders dreigen met een rechtzaak hoor... Een beetje acteur heeft gewoon zo zijn eisen en daar moet wel volledig rekening mee gehouden worden natuurlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Is het inmiddels je vriendje?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ben gierig en heb een nog gieriger vriendje die mij alles laat betalen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |