quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:11 schreef Kamergezocht het volgende:
Vandaag moest ik 14, 60 afrekenen. Toen heb ik er nog maar snel een pakje kauwgom bijgekocht, zodat ik ook eindelijk eens zou mogen ervaren hoe het is om een mini te krijgen.
Nu heb ik een belachelijk klein macaroni-doosje. Toch minder spannend dan ik had gehoopt.
Je krijgt dus geld om die koopzegels te kopen, want je betaald 49 euro voor 490 zegels en je krijgt 52 euro terug. Dus heb ik laatst 49000 zegels gekocht voor 4900 euro en kreeg ik 5200 euro terug.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:17 schreef Jan-Slagter het volgende:
Die zegeltjes bij AH zijn ook best kansloos
''Voor iedere euro boodschappen kunt u bij de kassa een zegel kopen ter waarde van 0.10 eurocent. Bij inlevering van een vol zegelboekje (490 zegels) ontvangt u 52 euro contant. De waarde van de zegels bedraagt 0.10 x 490 = 49 euro. De premie op een vol boekje bedraagt 3 euro. Bij inlevering van een halfvol geplakt boekje (255 zegels) ontvangt 26 euro contant. Dat is de zegelwaarde plus een premie van 0.50. Bevat het boekje minder dan 255 zegels, dan ontvangt u uitsluitend de zegelwaarde.'''
Moet je wel eerst voor 49.000 euro aan boodschappen bij AH doen, terwijl je bij goedkopere supermarkten misschien 40.000 euro kwijt was geweest.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Je krijgt dus geld om die koopzegels te kopen, want je betaald 49 euro voor 490 zegels en je krijgt 52 euro terug. Dus heb ik laatst 49000 zegels gekocht voor 4900 euro en kreeg ik 5200 euro terug.
Alsof er mannen zijn die voor een mislukt-kassameisje willen werken.........quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:33 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
boeit meh ik ga wel in mannen handelen ofzo, verdient ook wel wat
of ik vraag gwn uitkering aannjatochquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:10 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Alsof er mannen zijn die voor een mislukt-kassameisje willen werken.........
Welk WK?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:20 schreef magneetstrip het volgende:
Grr ze hebben nu voor die WK acties ook bij drogisterijen troep als gaaivogels bij de Kruidvat, bah!
Waar is dat jurkje van dan? Stuk beter dan van het biermerk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:48 schreef Plantagehouder het volgende:
Vandaag naar de ah speciaal voor de voetbal kaartjes zodat ik de dubbele seedorf van mijn huisgenoot kon ruilen![]()
Krijg ik ene lars smeenk en 2 keer xavi..
[ afbeelding ]
Dat jurkje is trouwens wel leuk als ik google mag geloven.
[ afbeelding ]
Het zal haar goed staan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:51 schreef Plantagehouder het volgende:
Dat is dat supertrash jurkje, magneetstrip gaat hem showe
AH is sowieso een kutwinkel. Het lijkt verdomme wel alsof alleen steuntrekkers, bejaarden en huisvrouwen mogen profiteren van die acties van hun .quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:05 schreef magneetstrip het volgende:
Klacht 5: Bij de AH zijn die dingen al uitverkocht voordat de actie is afgelopen
Maak fotoquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:43 schreef magneetstrip het volgende:
Haha ik wil best dat Supertrash jurkje showenHet is idd diezelfde als die plantagehouder heeft gepost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |