Hahaha goed idee, maarja mensen blijven toch meedoen he...quote:Op zondag 29 april 2012 15:01 schreef Nober het volgende:
Kutacties ja, ik zeg dat ik niet mee doe aan die acties en eis korting op mijn boodschappen.
niet zomaar chips maar de lekkerste chips ooitquote:Op zondag 29 april 2012 14:57 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Hahaha die ken ik inetMaar flippo's kreeg je toch bij chips?
Dat kan sowieso niet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:29 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
. (nog een voordeel: ze kunnen je niet beschuldigen van dat je op hun groenten drukt waardoor ze zwaarder lijken).
Nee hoor, want de weegschaal moet het gewicht gedurende twee seconden meten en hij meet alleen als het gewicht gedurende die seconden geheel stabiel is. Dat krijg je met de hand niet voor elkaar. Kan het vertellen uit eigen ervaring.quote:Op zondag 29 april 2012 16:03 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
jawel als er op de kassa gewogen wordt en je perongeluk je handen op de groenten houdt
Als ze maar decolleté heeft.quote:Op zondag 29 april 2012 16:12 schreef StevenTerpstra het volgende:
Magneetstripje heeft er meer dan zes (!) uur voor nodig om een kassa te leren bedienen,
wordt er bij 2 supermarkten direct weer uitgesmeten..............maar alles ligt aan de
supermarkten hoor! Niet aan haar
Dit geleesthebbende, dit is een lokmiddel voor pedofielen en zou dus verboden moeten worden!quote:Op zondag 29 april 2012 17:19 schreef EmTheBest het volgende:
Wat ook leuk is, is dat als je die spaardingen krijgt en je allemaal bedelende kinderen bij je krijgt, je die dingen in de prullenbak gooit. Uiteindelijk gaan ze er allemaal achteraan.
Ik weet niet wat je met je pedokop denkt, ik zeg alleen dat grappig, om die speelgoeddingen weg te gooien, zodat al die kinderen er achteraan gaan.quote:Op zondag 29 april 2012 17:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit geleesthebbende, dit is een lokmiddel voor pedofielen en zou dus verboden moeten worden!
ik kon het wel in 6 uur naar wist nog niet alles. En bij die tweede worden van heel veel mensen het contract niet verlengd als ik slecht was was ik wel op staande voet ontslagen ofzoquote:Op zondag 29 april 2012 16:12 schreef StevenTerpstra het volgende:
Magneetstripje heeft er meer dan zes (!) uur voor nodig om een kassa te leren bedienen,
wordt er bij 2 supermarkten direct weer uitgesmeten..............maar alles ligt aan de
supermarkten hoor! Niet aan haar
pica?quote:Op zondag 29 april 2012 17:28 schreef smitjew het volgende:
Wij hebben van die hekken speciaal voor kinderen
een betere oplossing lijkt mij om hokken neer te zetten speciaal voor die kinderen.quote:Op zondag 29 april 2012 17:28 schreef smitjew het volgende:
ik maak altijd fotos van hekken na de boodschappenquote:
met hun huppelde jonge kontjes zeker!quote:Op zondag 29 april 2012 17:30 schreef EmTheBest het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je met je pedokop denkt, ik zeg alleen dat grappig, om die speelgoeddingen weg te gooien, zodat al die kinderen er achteraan gaan.
nope, hier nog volop verkrijgbaar.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:07 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Kan niet die dingen ervoor zijn uitverkocht
Wie ben jij man? Duikt ineens in ELK topic op, kloon van iemand of net FOK! ontdekt? Je komt iig over als een autistisch zolderkamer ectoquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als jij ze persoonlijk komt brengen wil ik ze ook wel hebben.
ze kunnen beter een paar messen en geweren uitdelen om die kutkindjes eens af te knallen of in stukken te snijden. Daarna heb je meteen weer vlees voor je supermarkt.quote:Op zondag 29 april 2012 17:28 schreef smitjew het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |