Kan niet die dingen ervoor zijn uitverkochtquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ben aan het sparen voor mijn eigen winkeltje.
Zo leren ze op mensen af te stappen. Heb jij dat nooit gedaan dan? Verklaard wel waarom je menselijk gedrag niet snapt.quote:Klacht 2: Ouders die hun kind toestaan te bedelen voor een stuk plastic bij mensen die rustig boodschappen willen doen
Als die mensen van hun bij de kassa gekregen stukken plastic afwillen geven ze die vanzelf wel aan kinderen, daar hoeven zij niet om te bedelen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo leren ze op mensen af te stappen. Heb jij dat nooit gedaan dan? Verklaard wel waarom je menselijk gedrag niet snapt.
Jij werkte toch bij Albert Heijn?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:07 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Kan niet die dingen ervoor zijn uitverkocht
Hahaha zo zieligquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:10 schreef KritischeMassa het volgende:
Drama dingen, mijn zoontje vindt ze ook leuk maar hij heeft alleen drie blikjes unox knakworsten
Dus dan koop ik in zijn winkeltje maar weer eens knakworsten...
best sneu
Haha ja ik deed kassacursus maar ze gooiden me deruit omdat ik nite alles in 6 uur werken wistquote:
quote:
Ach het leven is een schakering van kleine en grote teleurstellingen, dus hij leert ervan denk ik maarquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:12 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Hahaha zo zieligMijn moeder had een ovenkipmini gekregen
Best zielig, als je bedenkt dat hier geen kleine kinderen meer wonen en in andere huishoudens de kids echt verdrietig zijn dat zij niks meer kunnen krijgen.
Ja maar bij AH gebeurt het volgens mij elke keer... En bij Super de Boer was dat vroeger niet zo.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:13 schreef Lithia het volgende:
[..]![]()
Inderdaad TS, vrij zielig voor kinderen. Soms is het lastig om in te schatten hoe populair iets wordt. Alleen merk ik dat het heel erg vaak gebeurt.
Ik heb hier nog 4 ongeopende pakjes van de C1000 liggen, wil jij die hebben?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:14 schreef Dimens het volgende:
Niets leukers dan voetbal plaatjes sparen
Serieus? Wat achterlijk zeg!quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:13 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Haha ja ik deed kassacursus maar ze gooiden me deruit omdat ik nite alles in 6 uur werken wist
Als jij ze persoonlijk komt brengen wil ik ze ook wel hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:14 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Ik heb hier nog 4 ongeopende pakjes van de C1000 liggen, wil jij die hebben?
Jaa inderdaad, en ze liegen ook nog over je salaris, want als je minder dan 12 uur werkt krijg je all-in loon (4,71 per uur) maar ik kreeg het loon zonder toeslagen (3,54 per uur) en hoor van anderen ook alleen maar klachten over te weinig uitbetaald en geen toeslagen enzo! Maar misschien maar beter ook dat ik daar niet meer werk want als je kassa doet moet je moeilijk doen met bonuskaarten, groentecodes, koopzegels etc.quote:
Paniniquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:14 schreef Dimens het volgende:
Niets leukers dan voetbal plaatjes sparen
Ja, ik lees hier wel vaker dat soort dingen van mensen die daar werken. Lekker bedrijf!quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:16 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Jaa inderdaad, en ze liegen ook nog over je salaris, want als je minder dan 12 uur werkt krijg je all-in loon (4,71 per uur) maar ik kreeg het loon zonder toeslagen (3,54 per uur) en hoor van anderen ook alleen maar klachten over te weinig uitbetaald en geen toeslagen enzo! Maar misschien maar beter ook dat ik daar niet meer werk want als je kassa doet moet je moeilijk doen met bonuskaarten, groentecodes, koopzegels etc.
Ik hoorde later dat de AH ook helemaal geen goed bedrijf is om te werken. Ik werk tot 6 mei bij de Jumbo (contract wordt niet verlengd, geen reden opgegeven, kan maar 1 ding zijn je weet zelf wel wat...) maar het is hier allemaal veel beter geregeld. Je krijgt gewoon je toeslagen betaald, geen gezanik met spaaracties bij de kassa, ook overuren worden betaald en klanten moeten zelf hun AGF wegen. (nog een voordeel: ze kunnen je niet beschuldigen van dat je op hun groenten drukt waardoor ze zwaarder lijken). Rot winkel hoef nooit meer te werken bij de AH.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:22 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ja, ik lees hier wel vaker dat soort dingen van mensen die daar werken. Lekker bedrijf!
Dat gedoe met codes en zegels enzo lijkt me ook kut maar na een tijdje weet je dat allemaal wel, maar heel vreemd dat ze verwachten dat je dat binnen 6 uur allemaal weet!
Die Jumbo klinkt inderdaad perfect, zo goed dat ze je zelfs op straat zetten. AH betaalt zijn personeel ook volgens de regels als daar wat mis gaat (kan gebeuren) moet je eens je mond open trekken ipv gaan lopen klagen op een forum.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:29 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Ik hoorde later dat de AH ook helemaal geen goed bedrijf is om te werken. Ik werk tot 6 mei bij de Jumbo (contract wordt niet verlengd, geen reden opgegeven, kan maar 1 ding zijn je weet zelf wel wat...) maar het is hier allemaal veel beter geregeld. Je krijgt gewoon je toeslagen betaald, geen gezanik met spaaracties bij de kassa, ook overuren worden betaald en klanten moeten zelf hun AGF wegen. (nog een voordeel: ze kunnen je niet beschuldigen van dat je op hun groenten drukt waardoor ze zwaarder lijken). Rot winkel hoef nooit meer te werken bij de AH.
En ik vond ook dit, klacht over slechte opleiding komt erin terug: http://www.fnvbondgenoten(...)arkten/nieuws/231033
Stuur mij?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:14 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Ik heb hier nog 4 ongeopende pakjes van de C1000 liggen, wil jij die hebben?
Ik denk dat het eerder aan dit filiaal ligt, want een tijd terug zijn een aantal "hogere" personeelsleden vervangen. En toen dit nog een Super de Boer was was er nog helemaal geen leeftijdsdiscriminatie en gezanik met afgelopen contracten. Helaas is die tijd voorbij, wat voornamelijk komt doordat er dus een nieuwe lieding is en de Jumbo waarschijnlijk meer sollicitatieaanmeldingen krijgt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:34 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Die Jumbo klinkt inderdaad perfect, zo goed dat ze je zelfs op straat zetten. AH betaalt zijn personeel ook volgens de regels als daar wat mis gaat (kan gebeuren) moet je eens je mond open trekken ipv gaan lopen klagen op een forum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |