abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_333481
OK Schots voetbal dus. Ikzelf ben daarin nogal voor
Ookal ben ik de grootste ketter die er rond loopt waarschijnlijk en zegt de grote strijd tussen Protestant en Katholiek me dus zelf niks. Maar de club vind ik gewoon prachtig, en ze hebben imho gewoon de mooiste thuisoutfit van de wereld.

Zie bv hier:

(Zeer veel Ierse fans laatst in de ArenA liepen btw in Celtic shirts rond, waarbij velen in de mooiste ooit, toen CR Smith nog hun shirtsponsor was)

Nu is het seizoen in Schotland al iets langer onderweg dan in Nederland, ze hebben er nu 6 wedstrijden gespeeld, en Celtic staat fier aan de leiding, heeft 18 uit 6, alles gewonnen dus, met als hoogtepunt de 6-2 in de 1e 'old firm' van het seizoen. En daar ben ik dus bijzonder blij om. En het is ook goed te zien dat Henke Larsson, de ex Feyenooiter, weer lekker meespeelt en topscoorder is in de SPL.
Bij de Rangers lopen natuurlijk veel Nederlanders rond, zeker dit seizoen, maar die club kan me niet echt bekoren. Mols en Van Bronckhorst vind ik OK, Haagse Dickie is ook OK maar de andere Nederlanders daar doen me weinig tot niks. Maar ik vindt met name dat de Rangers net ff iets van die uitstraling missen welke Celtic wel heeft.

Maar goed, de SPL is dus al 6 wedstrijden onderweg en voorlopig heeft Celtic een voorsprong van 5 punten op hun eeuwige rivalen. En ik zie ze graag eens de Hegemonie van de Rangers weer eens doorbreken. Wat dat betreft ook wel leuk dat 'Hibs' de competitie goed gestart is.

Wat ik ook zo mooi vind aan Celtic is dit:

Celtic park, of Parkhead stadium zoals het ook wel heet. imho Het mooiste voetbalstadion ter wereld, ja zelfs mooier als Anfield road, een stadion wat sfeer uitademt en wat elke wedstrijd vol zit (capaciteit 60.350).

Zijn er andere mensen hier die Celtic (Of de Rangers) een mooie voetbalclub vinden en het Schotse voetbal, met name de strijd tussen die 2 ploegen, volgen?

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 09-09-2000 23:28]

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_333489
Tranen in mijn ogen...

Inderdaad DIGGER, prachtige duels tussen twee mooie clubs, ik heb dezelfde voorkeur als jij: Celtic.

Zou er graag een keer bij zijn, zal alleen niet makkelijk zijn vrees ik.

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_333496
Voor info, zie bv celtic.rivals.net of www.celticfc.co.uk of www.bhoyzone.com Dylan Dog.

Ze hebben echter wel ruim 53.000 seizoenkaarthouders (het grootste aantal van alle Britse clubs, dus ook meer als Man Utd) en een mega wachtlijst.

Ze lopen trouwens in vele zaken voor, zo kun je alle wedstrijden van Celtic live via Realplayer bekijken, benieuwd wanneer ze dat soort dingen in Nederland mogelijk gaan maken.

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 09-09-2000 23:44]

pi_333527
quote:
Op 09 september 2000 23:22 schreef DIGGER het volgende:

Ookal ben ik de grootste ketter die er rond loopt waarschijnlijk en zegt de grote strijd tussen Protestant en Katholiek me dus zelf niks.

volgens mij is een ketter juist een echte protestant.but anyway,
Celtic is natuurlijk de club van schotland
ik vond het vooral prachtig toen pierre er nog voetbalde
There's only one pierre,There's only one pierre
kippevel
maar als je eerlijk bent is die hele schotse competitie
natuurlijk een spek en bonen competitie
of glasgow of celtic
maar laten we met zijn allen hopen celtic
bad to tha bone
  zondag 10 september 2000 @ 00:20:11 #5
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_333535
Persoonlijk ben ik natuurlijk weer voor de met club de meeste Nederlanders Hoe gaat het eigenlijk met Mols? Ik baalde echt toen ie weg ging uit Nederland en vond het ook erg klote toen ie zo ernstig gebleseerd raakte. Maar idd the old firm is waarschijnlijk een van de zo niet de mooiste derby die er is. En voor de balans is het geloof ik idd wel goed dat Celtic m wint
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_333560
quote:
Op 10 september 2000 00:17 schreef craziest het volgende:

ik vond het vooral prachtig toen pierre er nog voetbalde

pi_333563
quote:
Op 10 september 2000 00:20 schreef Machiel het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Mols?
Heeft vandaag in de wedstrijd tegen Dundee FC (1-1) voor het eerst, als invaller, weer een stukje meegebald.
  zondag 10 september 2000 @ 01:08:07 #8
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_333584
Das mooi hopen dat ie gauw weer op t niveau van voor z'n blesure komt dan.
  woensdag 13 september 2000 @ 16:34:03 #9
1243 G. Orwell
En daar houd ik mij aan!
pi_339495
Gisteren in de CL leek Mols weer aardig de oude.
Overigens ben ik het met digger eens dat celtic een ultiem mooi tenue heeft, maar mijn voorkeur gaat al een aantal jaren uit naar de rangers. Een gevoelskwestie, al is het nu leuk dat dickie coach is en met mols, van bronckhorst en de boer goede nederlandse voetballers heeft binnen gehaald.
Voetbal is oorlog

pi_339535
Mols was wel aardig op dreef ja, zelfs niet volledig fit straalt ie klasse uit. Een Schot van Albertz zou ik btw niet graag blocken, die schiet nog harder als Koeman volgens mij
pi_373063
Celtic zojuist voor het eerst een wedstrijd niet gewonnen in de SPL, 1-1 uit bij Aberdeen, maar dus nog wel ongeslagen. Wat in die Larsson trouwens enorm op dreef voor Celtic. Sinds ie weg is bij Feyenooit schopt ie ze er achter elkaar in voor Celtic.
pi_381483
hmmmm!!! heerlijk geschreven topic met leuke plaatjes. Ik vind het celticshirt ook zo mooi, maar ja allen het voetbal zelf daar hou ik niet zo veel van
pi_381542
Ik zal weer ff een plaatje opzoeken van het tenue van Celtic, daar die url naar die oude veranderd is, ik edit hem dan hier zometeen wel in.

Hier Morten Wieghorst in het vorige thuistenue

Hier het huidige tenue vanuit de online celtic catalogus:

Ik vind wel de oudere shirtjes, met CR Smith nog als sponsor, mooier, maar het blijt het mooiste tenue ter wereld. Hier een plaatje van Paul McStay in het Celtic shirt uit begin jaren 90

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 06-10-2000 13:22]

vrijdag 6 oktober 2000 @ 15:09:48 #14
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_381712
Jij vind het het mooiste tenue Digger

Moeten ze maar eens prijzen voor uit gaan delen welke club het mooiste tenue heeft Persoonlijk vind ik het AC Milan erg mooi dit seizoen heb ik ze nog niet zien spelen dus daar oordeel ik niet over.

pi_394694
Johooo Celtic vandaag weer 2-0 Gewonnen met alweer de 11e competitietreffer van Larsson, dik bovenaan de topscoorderslijst in Schotland. En aangezien de Rangers in Edinbrough onderuit gingen tegen Hibernian hebben de Hoobs nu 6 punten voor op hun rivalen uit Glasgow. de hibs staan zelfs nog tussen beiden in, 4 punten boven de Gers, maar wel met een wedstrijd meer.

O wat hoop ik dat Celtic dit seizoen kampioen wordt....

zaterdag 14 oktober 2000 @ 22:29:32 #16
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_394796
Dem dem dem ik toch niet helemaal als ze wel kampioen worden ben ik net zo blij als voor Ferrari Oftewel ik gun het Digger wel
pi_396198
Waarom hebben Celtic en de Rangers in godsnaam dezelfde shirtsponsor? Wie bedenkt zoiets? Pikken de fans dit wel?
pi_408744
Celtic dit weekend weer gewonnen (met weer een Goal van Larson, zijn 13e competitietreffer alweer), Rangers wederom verloren...En Hibs vernederde stadsgenoot Hearts ook nog tussendoor met 6-2

stand aan kop:

1 Celtic 12-34
2 Hibs 12-29
3 Kilmarnock 12-23
4 Ranger 11-22

Rangers dus al 12 punten achter de Bhoys, in totaal 9 verliespunten meer. Als de Rangers hun CL kansen deze midweek uit handen geven vrees ik dat Advocaat zijn positie wel eens flink onder vuur kan komen te liggen, want de resultaten zijn zo niet wat je verwachten mag van de Dick's selectie.

maandag 23 oktober 2000 @ 12:24:49 #19
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_409036
Nee kom op Dickie boy's!

Die andere clubs zijn niet stiekem beter geworden Digger?

pi_417799
quote:
Op 23 oktober 2000 06:58 schreef DIGGER het volgende:
Als de Rangers hun CL kansen deze midweek uit handen geven vrees ik dat Advocaat zijn positie wel eens flink onder vuur kan komen te liggen, want de resultaten zijn zo niet wat je verwachten mag van de Dick's selectie.
En de Rangers verloren dus.... met nog eens rood voor Numan ook.
Ze hebben plaatsing nog wel in eigen hand, thuis winnen van Monaco is genoeg, wat er ook bij Galatasary - Sturm Graz zou gebeuren dan, omdat het onderlinge resultaat in van de Rangers tegen de Oostenrijkers in Schots voordeel uitvalt.

Maar Dick moet daar snel de zaken op het spoor krijgen, anders is ie daar snel weg, denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 26-10-2000 00:38]

donderdag 26 oktober 2000 @ 00:57:32 #21
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_417821
Dat rood is dankzij Lopez Nietto de Pietlut!
pi_430465
Numan z'n rood is inmiddels tenietgedaan door de UEFA, die hebben zijn 1e geel eraf gehaald en dus kan ie spelen tegen Monaco. Maar de vraag is of Dick dan nog trainer is, nadat zijn ploeg zaterdag wel erg har dop hun bek ging, met 0-3 thuis verliezen van Kilmarnock...

Celtic speelde voor het eerst gelijk, 3-3 maar staat nu (wel met een wedstrijd meer gespeeld) al 13 punten voor op hun eeuwige rivalen. EN Celtic staat daarmee dik aan kop, de Rangers pas 4e....

pi_445351
Deze week wonnen beide teams hun wedstrijden, zowel in de competitie, als in de kwartfinale van de CIS cup.

Advocaat zal wel blij geweest zijn na de 7-1 zege van zijn team zaterdag tegen St Mirren (met 5 goals, waaronder een echte hattrick van de jonge Schot Miller binnen 8 minuten) en Celtic won de lastige uitwedstrijd bij Kilmarnock met 0-1 (en voor de verandering scoorde Larsson nu eens een keertje niet). Rangers staan wel nog altijd 13 punten achter Celtic, wat wel een wedstrijd meer gespeeld heeft.

In de halve finales van de CIS cup zijn Rangers en Celtic trouwens tegen elkaar geloot, duel zal pas 6 of 7 februari gespeeld worden in het beroemde Hampden Park. Zal wel een heerlijke kraker worden

Dinsdag zal trouwens D-day zijn voor Advocaat als Rangers in de laatste CL poulewedstrijd thuis speelt tegen Monaco en plaatsing in eigen handen heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 07-11-2000 22:41]

pi_450925
En toen kon Dick vermoedelijk zijn koffers pakken... Kan me niet indenken dat ze op Ibrox tevreden zijn met uitschakeling voor de CL (hoewel ze nu iig nog UEFA cup spelen)
  dinsdag 7 november 2000 @ 23:14:07 #25
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_451002
Laten we het niet hopen...
pi_482633
Nou Dick zit er nog, maar dit weekend een brilscore voor de Rangers, daar waar Celtic er 6 tegen Hearts inschoot. En Larsson die gemiddeld meer als 1 doelpunt per wedstrijd scoort, gaat erg strak daar op Parkhead...
pi_496024
Auch, Old firm vandaag op Ibrox, 5-1 voor de Gers.....
  zondag 26 november 2000 @ 23:43:26 #28
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_496324
Whahahahahahaha! Mols kicks ass. En de bal in het netje niet te vergeten

[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 27-11-2000 15:17]

maandag 27 november 2000 @ 10:47:32 #29
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_496796
Ach, volgende keer beter DIG, het is Ajakkus niet...
pi_728801
Vanavond was het dan weer eens zo ver: The Old firm, dit keer in de halve finale van de League cup.

Resultaat: Celtic - Rangers 3-1

Oa 2 goals van, hoe kan ut ook anders, Larsson. Zijn 37e en 38 van het seizoen alweer (31 competitie, 7 voor bekertoernooien).

Larsson met kort haar tegenwoordig

Op het einde nog 3 rode kaarten, waaronder 1 voor Mols overigens.

Maar Celtic heeft dus mooi gewonnen en speelt de league cup finale tegen Kilmarnock.

* DIGGER is zeer content

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 08-02-2001 01:02]

pi_729200
Prachtig resultaat. Lang leve Celtic!
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 8 februari 2001 @ 09:48:05 #32
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_729208
ik heb et niet gezien, maar hoe in vredesnaam krijg je 3 rode kaarten in dezelfde minuut/blessuretijd voor elkaar ?

(allemaal in 90ste minuut volgens teletekst)

zeker nog filnk relletje op et einde oid ?

You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_730229
Eventually the first red card was brandished, as Reyna picked up a second yellow card for hacking down Petta in the 89th minute.

In the inevitable melee that followed, Lennon was seen to punch Reyna in the face but in the end it was Moravcik and Mols who were shown straight red cards for violent conduct.

The chaos seemingly continued in the tunnel after the fina whistle when Reyna was reportedly shown his second red card of the night.

Ennuh, Dick Advocaat was er niet al te blij mee:

Rangers manager Dick Advocaat was furious with Michael Mols and Claudio Reyna after the pair was dismissed in the 3-1 defeat against Celtic in the League Cup.

Celtic had Lubomir Moravcik sent off in the fiery encounter and the three players will now be suspended for the league game between the two sides on Sunday.

Rangers are nine points behind Celtic and can ill afford to be without two of their first team players. And Gers manager Dick Advocaat said after the game that he was disappointed with some players and their behaviour.

"I wasn't satisfied with some of my players and I'm not happy with how they behaved," Advocaat said. "So now we have two players out for Sunday. Mols and Reyna are out and at the moment we don't have too many players.

donderdag 8 februari 2001 @ 21:17:54 #34
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_731280
Valt mij ook een beetje tegen van Mols, maarja ik heb het niet gezien.
pi_733224
Geweldig toch, the Old Firm, zondag weer 1.

de SPL heeft supporters, spelers, etc van beide clubs al opgeroepen om kalm te blijven, nadat de gemoederen afgelopen woensdag erg verhit werden, wat uiteindelijk tot rode kaarten leidde voor 3 spelers, waarvan Reyna er dus 2 ontving: 1 voor wangedrag op het veld en 1 voor het veld niet afwillen gevlgd door wangedrag in de spelerstunnel.

Maar vandaag werd er weer ff olie op het vuur gegooid, vooruitlopend aan de Old Firm op Parkhead dit weekend door niemand minder dan Rod Stewart.

Dit is wat Onefootbal.com er over schreef:

Rangers fans turn on rock star Rod Stewart

Rod Stewart, a devoted Celtic fan, was accused of encouraging Old Firm hatred after making derogatory comments about Rangers fans just 48 hours before Sunday’s crucial league clash between the two rivals.

When asked if there was anything he wanted to say in an interview with GQ magazine, Stewart said: "To all you blue-nosed *******s out there, Celtic Football Club will win the Scottish league this year."

The outburst also comes two days after the Parkhead club beat Rangers in a bad-tempered CIS Cup semi-final clash, after which 41 people were arrested.

Rangers Supporters' Association chief John Macmillan told the Daily Record: "It is ridiculous that a man in his position should use that position for comments like this. "His outburst certainly does not help when we are trying to eradicate all the sectarian rivalry."

Rangers fan Kenny Campbell, from Glasgow, added: "Those kind of comments just bring the game down. We are all trying hard to leave that image behind and bigoted outbursts like that are stupid."

Nergens kan een wedstrijd zoveel doen opwaaien als the Old Firm toch altijd weer voor mekaar krijgt...

Trouwste user 2022 zondag 11 februari 2001 @ 16:06:01 #36
7889 tong80
Spleenheup
pi_737221
Ricksen rood,

momenteel 1-0 voor celtic.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_738326
YES, Celtic gewonnen!!!!

De titel moet nu wel richting het Oostelijke deel van Glasgow gaan

pi_743671
Grote opschudding momenteel bij alle Celtic fans, en nog wel over iets wat niet direct met het spel van hun club te maken heeft. De fans zijn boos en woest over het nieuwe shirt voor het komende seizoen.

Celtic, met nota bene 'The Hoops' als 1 van hun bijnamen, raakt die 'Hoops' op het nieuwe shirt kwijt en dit is aanleiding voor felle protesten van de fans.

Nieuwe Celtic shirt

Zoals je kunt zien lopen de groene banen niet meer helemaal door maar worden ze aan de zijkanten onderbroken door een witte baan.

Ik vind het persoonlijk ook belachelijk, dit nieuwe shirt. Die 'Hoops' horen gewoon bij Celtic, punt, daar moet je nimmer aankomen. Ik snap daarom ook echt niet waarom ze nu bovenstaand shirt hebben ontworpen als nieuw thuisshirt voor het seizoen 2001-2002. Zonde, doodzonde...

woensdag 14 februari 2001 @ 14:39:07 #39
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_744662
Heel vaag wie bedenkt dat? Niet iemand met een Celtichart das duidelijk! Ik ben niet zo'n Celtic 'fan' maar dit is idd helemaal niets.
pi_744774
Commercie slaat dus overal toe...
Wat een vrouw!
spits!
pi_825529
Nou, Advocaat kan wel inpakken, Verliezen van FC Dundee thuis met 0-2. De achterstand van de Rangers op Celtic bedraagt nu maar liefst 16 punten, hoewel de Gers wel 1 wedstrijd te goed hebben nog. maar dit betekent gewoon dat Celtic al in April kampioen wordt als het zo doorgaat.

Dit weekend speelt Celtic overigens in de Finale van de CIS Insurance Cup op Hampden park tegen Kilmarnock, kunnen ze vast de 1e prijs van het seizoen pakken. En ze zijn ook nog in de race voor de nationale Treble, want ze zitten nog in de FA cup met een halve finale voor de boeg (pas op 14 April) tegen Dundee United.

Go Bhoyz!

pi_899359
Ik durf hem nu al wel aan: as zaterdagmiddag, zo rond de klok van 15.45, is Celtic kampioen.

nadat de Rangers afgelopen weekend alweer verloren (een beschamende 0-2 thuisnederlaag tegen Dundee United) stond vanavond voor Celtic de inhaalwedstrjd tegen FC Dundee op het programma.

Celtic had, nogal wat moeite met FC Dundee (Waar Caniggia nu speelt, staat in de belangstelling van de Rangers iig) ondanks dat het na 6 minuten al 1-0 stond. Dundee kwam terug tot 1-1 maar vlak voor tijd wist Mjalby de 2-1 eindstand vast te leggen.

Door dit resultaat staat Celtic, weliswaar met 1 wedstrjid meer gespeeld, liefst 19 punten voor op de Rangers. Dit houd in dat Celtic dit weekend bij winst op de staartploeg, St Mirren, kampioen is.

Doc, heb je zaterdagmiddag wat te doen of heb je zin om in de kroeg (je weet wel welke) met een biertje voor de neus deze wedstrijd te kijken?

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 05-04-2001 02:57]

pi_901213
quote:
Op 09 september 2000 23:22 schreef DIGGER het volgende:

knipperdeknipknip

Zijn er andere mensen hier die Celtic (Of de Rangers) een mooie voetbalclub vinden en het Schotse voetbal, met name de strijd tussen die 2 ploegen, volgen?

* is Schot uit Gairloch en jouw aartsrivaal
erger me alleen mateloos aan onze donald duck competitie verders

alhoewel ik wel iedere competitie old firm live bekijk

't word tijd voor de Euro league Celtic - Feijenoord, of Ajax - Rangers klinkt wel okee

[Dit bericht is gewijzigd door Atrimar op 05-04-2001 15:41]

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_905609
Nog 1 dagje en Celtic is kampioen

Morgen maar eens kijken hoeveel Larsson er in weet te prikken

pi_3442297
geen zin om een nieuw topic te maken dus ik schop deze maar even omhoog

morgen is er weer een old firm

Mols en de Boer zijn geblesseerd terwijl Fergusen en Konterman met een injectie spelen. Die Ferguson heeft gewoon een gebroken rib nog van de eerste keer tegen Feyenoord en heeft sindsdien geen een nacht goed geslapen maar hij speelt toch.

http://news.bbc.co.uk/sport/hi/english/football/scot_prem/newsid_1861000/1861195.stm

[Dit bericht is gewijzigd door _Fulton_ op 10-03-2002 00:21]

Grootste gemis op het WK:[br]Friesland ;)
  zondag 10 maart 2002 @ 00:35:21 #46
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_3442565
quote:
Op zondag 10 maart 2002 00:16 schreef _Fulton_ het volgende:
geen zin om een nieuw topic te maken dus ik schop deze maar even omhoog

morgen is er weer een old firm

Mols en de Boer zijn geblesseerd terwijl Fergusen en Konterman met een injectie spelen. Die Ferguson heeft gewoon een gebroken rib nog van de eerste keer tegen Feyenoord en heeft sindsdien geen een nacht goed geslapen maar hij speelt toch.

Mols en de Boer zijn mietjes,spuit erin en spelen.

wordt het een leuk dagje voetbal kijken:
13:00 RTL5 Rangers - Celtic
14:00 BBC1 Middlesborough - Everton
17:00 C+ Hotspur -Chelsea
17:30 RTL5 Schalke - Stuttgart
19:30 C+ West Bromwich - Fulham 1e helft
20:30 C+ Lazio -Roma 1e helft
21:15 C+ West B.- Fulham 2e helft
21:30 C+ Lazio - Roma 2e helft
22:25 C+ overzicht Europese competities
00:05 C+ Lakers - Knicks om af te kicken

May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_3442671
grrr... ik heb geen C+
al is dat op zich wel goed voor m'n huiswerk
pi_3446003
Dat doelpunt van Celtic werd gewoon onterecht afgekeurd.
was echt geen buitenspel
pi_3446369
Wat ik erg apart vind is dat zowel de Rangers als Celtic de zelfde shirtsponsor hebben (NTL). 2 aartsrivalen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen en wel beide dezelfde shirtsponsor hebben.

Hier in Nederland zullen er best Ajax- fans zijn die nooit geen Philips TV willen kopen. En ook zullen er wel PSV- fans zijn die nooit en te nimmer een bankrekening af zullen sluiten bij ABN - AMRO.

Trouwste user 2022 zondag 10 maart 2002 @ 14:14:37 #50
7889 tong80
Spleenheup
pi_3446384
Lekker doelpunt van Numan.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_3447150
quote:
Op zondag 10 maart 2002 14:10 schreef Leatherface het volgende:
Wat ik erg apart vind is dat zowel de Rangers als Celtic de zelfde shirtsponsor hebben (NTL). 2 aartsrivalen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen en wel beide dezelfde shirtsponsor hebben.

Hier in Nederland zullen er best Ajax- fans zijn die nooit geen Philips TV willen kopen. En ook zullen er wel PSV- fans zijn die nooit en te nimmer een bankrekening af zullen sluiten bij ABN - AMRO.

Aston Villa, Newcastle, Rangers, Celtic
allemaal zo'n NTL:
vinnik ook vreemd
pi_3455811
quote:
Op zondag 10 maart 2002 13:15 schreef _Fulton_ het volgende:
Dat doelpunt van Celtic werd gewoon onterecht afgekeurd.
was echt geen buitenspel
Rangers heb mazzel gehad, zelfs een 0-3 bij rus twas nog mild geweest, tis dat Celtic (en de scheids) het maar bij 1 treffer hielden.

Ach ja, staan ze een weekje later met de kampioensbeker op Park Head.

FA cup final wordt, als alles normaal verloopt, ook tussen deze 2 beslecht.

pi_3457429
quote:
Op zondag 10 maart 2002 14:10 schreef Leatherface het volgende:

Precies de reden waarom ze beide clubs sponsoren, als ze alleen Rangers steunden zal de afzet met 50% ofzo dalen. Door ook bij Celtic op het shirt te staan houden ze iedereen tevreden...
pi_3655908
quote:
Op maandag 11 maart 2002 13:09 schreef DIGGER het volgende:

FA cup final wordt, als alles normaal verloopt, ook tussen deze 2 beslecht.

Dat is inmiddels een feit.

League titel zal Celtic dit weekend wel in de lucht kunnen houden (Ze hebben nog 3 puntjes nodig)

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 29-03-2002 11:08]

pi_3906745
Vandaag weer een nieuwe Celtic - Rangers
om de kat z'n *** want celtic is allang kampioen
alhoewel, zo'n Old Firm willen ze allebei niet verliezen en de rangers zeker niet 2x in 1 jaar dus ze gaan er wel voor.
eindelijk weer eens iets live op RTL 5 zodat ik ook mee kan kijken
pi_3906858
hoe laat begint het? 13.00uur?
Forever and ever let's make this last forever!
pi_3906915
14.00 op RTL 5
  zondag 21 april 2002 @ 11:35:34 #58
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_3907033
quote:
Op zondag 21 april 2002 10:06 schreef _Fulton_ het volgende:

eindelijk weer eens iets live op RTL 5 zodat ik ook mee kan kijken

laat die wedstrijd in Schotland nou toch om 12:00 plaatselijke tijd beginnen
pi_3907625
quote:
Op zondag 21 april 2002 11:35 schreef CAZZO het volgende:

[..]

laat die wedstrijd in Schotland nou toch om 12:00 plaatselijke tijd beginnen

ja dat is dus 14:00 nederlandse tijd
  zondag 21 april 2002 @ 13:03:17 #60
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_3907641
quote:
Op zondag 21 april 2002 13:01 schreef _Fulton_ het volgende:

[..]

ja dat is dus 14:00 nederlandse tijd

moet je ff op de BBC TT pagina 309 kijken dan zie je dat de Rangers na 2 minuten al met 0-1 voorstaan
pi_3907776
quote:
Op zondag 21 april 2002 13:03 schreef CAZZO het volgende:

[..]

moet je ff op de BBC TT pagina 309 kijken dan zie je dat de Rangers na 2 minuten al met 0-1 voorstaan

GODVERDOMME DAT KUT RTL 5!
wat staat hier?:
Live verslag van de wedstrijd Celtic tegen Glasgow Rangers

Nou dat is dus godverdomme geen live-verslag
tering rtl! Ik kijk nooit meer naar die klotezender

[Dit bericht is gewijzigd door _Fulton_ op 21-04-2002 13:33]

zondag 21 april 2002 @ 13:34:16 #62
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_3907825
quote:
Op zondag 21 april 2002 13:25 schreef _Fulton_ het volgende:

[..]

GODVERDOMME DAT KUT RTL 5!
wat staat hier?:
Live verslag van de wedstrijd Celtic tegen Glasgow Rangers

Nou dat is dus godverdomme geen live-verslag
tering rtl! Ik kijk nooit meer naar die klotezender

Je weet toch dat RTL5 je nept waar je bijstaat
en je gaat dus ook niet kijken naar Arsenal-Ipswich om 17:00 wat wel LIVE zal worden uitgezonden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')