Je hebt gelijk mn jong. #murderafanboisforlife #indieanuszonderlubricatie #bukkendemannenquote:
Kappeniskansloosquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Kutje ik wou kapen maar toen zag ik dat Mur lapo had
Dat deed Pechtold toch al?quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:20 schreef DigitalGirl het volgende:
Drommel is goed zijn werk aan het doen om een aversie tegen d66 te krijgen.
Je moeder heeft een aversie tegen jouquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:20 schreef DigitalGirl het volgende:
Drommel is goed zijn werk aan het doen om een aversie tegen d66 te krijgen.
Maar natuurlijkquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zelfkennis heet dat in mijn geval.
Voor wat?quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Groene hippie die je bent, we moeten kappen om ruimte te maken
InB4 Alexander Skarsgårdquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:23 schreef screwloose het volgende:
Goddamn Generation Kill is echt een puyke serie. Aanradertje
Ik zou verhuizen naar een land waar ze nog boos hebbenquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Voor mijn grootste ego en grootse ideeen natuurlijk #[ afbeelding ]
Ik zou iig niet boos worden indien je dit doet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou verhuizen naar een land waar ze nog boos hebben
Mensen die niet genoeg boos hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou verhuizen naar een land waar ze nog boos hebben
Waarom moet ik lachenquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die niet genoeg boos hebben.
Waarom zou ik weg gaan?quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou iig niet boos worden indien je dit doet.
Mijn idee, maar de OP is nog steeds niet veranderd.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar is het niet handiger om bij het station af te spreken?
Hoe komt dat nou?quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:53 schreef Myraela het volgende:
Hoeveel wondjes kan je krijgen tijdens 1 keer in de douche.
Best veel kan ik je vertellen.
19 uur toch?quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:52 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Mijn idee, maar de OP is nog steeds niet veranderd.
Ja, dat weet ik Casie. Mag wel, na een half jaar.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:56 schreef Casie het volgende:
Kaneel, weet jij hoelang een voorstelling van soldaat van oranje duurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik wou dat ik beelden hadquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ruzie met scheren en vervolgens ruzie met zo'n droogmaak ding van de douche
Ik weet in ieder geval dat het rond 8 uur half 9 ofzo begint.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:56 schreef Casie het volgende:
Kaneel, weet jij hoelang een voorstelling van soldaat van oranje duurt?
Ja, wie komt er nog meer?quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik Casie. Mag wel, na een half jaar.Oh dat is wel lang. Dan kijk ik tegen die tijd wel in het topic of jullie nog ergens in Leiden zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De avond voorstelling (waar Casie straks heen gaat) begint om 8 uur. Kwart voor 8 aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat het rond 8 uur half 9 ofzo begint.
En om 11 uur half 12 sta ik daar in de file.
Dus zoiets.
Heb je die niet meer?quote:
Ik vergeet altijd namen erbij te zettenquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De avond voorstelling (waar Casie straks heen gaat) begint om 8 uur. Kwart voor 8 aanwezig zijn.
[..]
Heb je die niet meer?
Is er nog nieuws over hoelang die voorstelling nog draait eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De avond voorstelling (waar Casie straks heen gaat) begint om 8 uur. Kwart voor 8 aanwezig zijn.
5 voor half 12 is de show klaar dus. Dan nog wat gedrang en dan file.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:59 schreef Casie het volgende:
[..]
Oh dat is wel lang. Dan kijk ik tegen die tijd wel in het topic of jullie nog ergens in Leiden zijn.
Er zitten vanaf het station ongeveer 10 van die shoarma tenten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:00 schreef Myraela het volgende:
Maar gewoon iets kleins en simpels en goedkoops.
Nee, maar je moet de hele avond achter kaneel aanlopen, want die laat je de pin wel zien. Wat die gewoon vergeet en dan wel verplicht is je drank te betalen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik bedenk me opeens, kan ik daar ergens geld pinnen??
Op het station en ook richting het centrum.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik bedenk me opeens, kan ik daar ergens geld pinnen??
Ik ga thuis shoarma vreten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:59 schreef Myraela het volgende:
Maar wij gaan eerst even iets eten he, moeten jullie ook nog eten?
Je hebt mn nummer, laat maar wat horen als je in leiden bent. Misschien zijn we dan nog wel bij het station in de buurt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga thuis shoarma vreten.
Ik vertrek 7 uur van huis.
Minstens tot oktober.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:01 schreef kree het volgende:
[..]
Is er nog nieuws over hoelang die voorstelling nog draait eigenlijk?
Ben er nog niet geweest en wil er zeker een keer heen.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar je moet de hele avond achter kaneel aanlopen, want die laat je de pin wel zien. Wat die gewoon vergeet en dan wel verplicht is je drank te betalen.
Zo deed ik het de eerste keer.
Ok, super. Want met 1 euro kom je niet zo verquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Op het station en ook richting het centrum.
Je hebt je hakken al even geprobeerd lees ik net?quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:04 schreef Myraela het volgende:
Mijn benen zitten vol blauwe plekken en wondjes nu.Volgens mij ben ik een beetje onhandig
hehe net wat ik ook dachtquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je hebt je hakken al even geprobeerd lees ik net?
Haha in mijn land hebben ze datquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Om naar een land te verhuizen waar ze nog "boos" hebben natuurlijk.
Altijd leuk file.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
5 voor half 12 is de show klaar dus. Dan nog wat gedrang en dan file.
[..]
Er zitten vanaf het station ongeveer 10 van die shoarma tenten.
Vanwege de jarige job.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:13 schreef dawg het volgende:
waarom moet dat eigenlijk altijd zo fucking ver weg?
leiden.
Volgende keer in jouw dorp/stad danquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:13 schreef dawg het volgende:
waarom moet dat eigenlijk altijd zo fucking ver weg?
leiden.
dan zal het druk worden inderdaad, gezien de commentaren over helmond.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende keer in jouw dorp/stad dan
Captain_Maximumquote:
Niks mis met Helmand toch behalve wat haatbaarden dan...quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:16 schreef dawg het volgende:
[..]
dan zal het druk worden inderdaad, gezien de commentaren over helmond.
Daarom begin ik ook maar niet aan een meetquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:16 schreef dawg het volgende:
[..]
dan zal het druk worden inderdaad, gezien de commentaren over helmond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van de zomer op het Katwijkse strandquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom begin ik ook maar niet aan een meetniemand wil naar Dordrecht toe
Dat lijkt mij leukquote:
Ja idd eigen drank mee, ondergaan zonnetje, mfn aan m'n zijquote:
Voor mij is dat een van de plaatsen die het beste te doen is eigenlijkquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom begin ik ook maar niet aan een meetniemand wil naar Dordrecht toe
Katwijk is maar een klein stukkie verder als den haagquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:23 schreef dawg het volgende:
een strandmeet zie ik wellicht ook wel zitten. mits heet weer (dus 's avonds nog warm), wat lekkere wijven natuurlijk, koud bier, en niet in het noorden van het land. dus alles boven den haag is te ver.
Wanneer?quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ja idd eigen drank mee, ondergaan zonnetje, mfn aan m'n zij
uurtje of 8 ofzo Heeeerlijk
Van de zomer een keer ofzo.quote:
murdera en joysa hebben hier niet de macht heh.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:26 schreef kree het volgende:
[..]
Van de zomer een keer ofzo.
Kweet niet, kijken we nog wel even, als ik niet al verband ben uit dit topic dan onderhand.
Haha, dat zou zo maar kunnen inderdaadquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:26 schreef kree het volgende:
[..]
Van de zomer een keer ofzo.
Kweet niet, kijken we nog wel even, als ik niet al verband ben uit dit topic dan onderhand.
Wat ga je er mee doen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:26 schreef Sneezeechu het volgende:
Ik heb net 2000 oude foto's gekocht![]()
Mijn project gaat echt groot worden
Hehe zal wel meevallen denk.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, dat zou zo maar kunnen inderdaad
Op zoek naar 2000 fotolijstjes en dan een een hele muur ermee behangen zoiets als ditquote:
Je bent ook aardig hoorquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:29 schreef kree het volgende:
[..]
Hehe zal wel meevallen denk.
Ik probeer nog wel een beetje aardig te zijn
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:23 schreef dawg het volgende:
een strandmeet zie ik wellicht ook wel zitten. mits heet weer (dus 's avonds nog warm), wat lekkere wijven natuurlijk, koud bier, en niet in het noorden van het land. dus alles boven den haag is te ver.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
murdera en joysa hebben hier niet de macht heh.
Zodra je tieten hebt wil iedereen jou ook verwennen. Als ze over je heen mogen kwijlen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:43 schreef Faxie het volgende:
Strandmeet klinkt goed
Wel als er wind is natuurlijk he![]()
Ik ga zo douchen en dan vertrekken. Zal er half 8-8 uur ofzo zijn denk ik.
Ow ik was vorige week donderdag jarig he, ik wil ook cadeautjes
Tellen manboobs ook?quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zodra je tieten hebt wil iedereen jou ook verwennen. Als ze over je heen mogen kwijlen.
Ik wist niet wat ik voor je moest kopen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:43 schreef Faxie het volgende:
Strandmeet klinkt goed
Wel als er wind is natuurlijk he![]()
Ik ga zo douchen en dan vertrekken. Zal er half 8-8 uur ofzo zijn denk ik.
Ow ik was vorige week donderdag jarig he, ik wil ook cadeautjes
ik heb geen idee. don't care ook. weet ook niet wie sh is.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:41 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Overigens waren wij niet degenen die Kree en SH wegjoegen hoor.
Dat is iets te veel credit voor ons.
Het is bijna etenstijd.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:45 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb geen idee. don't care ook. weet ook niet wie sh is.
ik wist alleen dat jij zou happen. wat dat betreft doet joysa het beter dan jou.
True story.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:46 schreef Sneezeechu het volgende:
Murdera is net een dikke brasem als die iets ziet bewegen in het water moet ie het hebben
Daar zou ik toch niet blij van worden al hebben brasems wel een mooi zuigmondjequote:Op zaterdag 28 april 2012 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Murdera heeft een dikke brasem in zijn broek.
Het is een hoax, want Mur heeft nooit een broek aan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:54 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Daar zou ik toch niet blij van worden al hebben brasems wel een mooi zuigmondje
Enkel een lange jas zekers?quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een hoax, want Mur heeft nooit een broek aan.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een hoax, want Mur heeft nooit een broek aan.
Wat verwacht jij dat er allemaal gaat gebeuren?quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:53 schreef Myraela het volgende:
Hoeveel wondjes kan je krijgen tijdens 1 keer in de douche.
Best veel kan ik je vertellen.
Je kan nog slapen toch? Gast ik wil jou zien, jij komt maarquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:05 schreef tijnbrein het volgende:
Oh ik kom toch niet naar de meet. Toch een beetje te moe
quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:23 schreef dawg het volgende:
Tijn jongen, dat is de tweede keer al. Wat is deze?quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:05 schreef tijnbrein het volgende:
Neehee, je komt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:05 schreef tijnbrein het volgende:
Vorige keer was toch bij Royco toen had ik al wat anders. Wandelweekend. Nu ben ik echt te moequote:Op zaterdag 28 april 2012 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijn jongen, dat is de tweede keer al. Wat is deze?
Je zou eerst ook komen naar de eerste Leiden meet, in de week voor SER. Toch?quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vorige keer was toch bij Royco toen had ik al wat anders. Wandelweekend. Nu ben ik echt te moe
Het is hier prima te doen. Niet geweldig, maar wel goed genoeg.quote:
Iddquote:
werkenquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:20 schreef kree het volgende:
[..]
Idd
Geen strandweer in ieder geval.
Maar voor koninginnedag voorspellen ze goed weer.
Ze zijn hier trouwens al druk bezig met podia opbouwen zie ik net.
Goh makkelijk loop van uit huis zo het terrein op
Wat gaan jullie allemaal doen met koninginnedag?
B&J eten en in een hoekje oude kaartjes en sms'jes lezen terwijl de tranen over mijn wangen biggelen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:20 schreef kree het volgende:
[..]
Idd
Amsterdam in. Vriend van me woont er. Plus geen 538 en zo dus misschien alles niet zo massaal meer. Lekker rondslenteren en op een rustig tempo van wat biertjes genieten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:20 schreef kree het volgende:
[..]
Idd
SER?quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zou eerst ook komen naar de eerste Leiden meet, in de week voor SER. Toch?
[..]
Het is hier prima te doen. Niet geweldig, maar wel goed genoeg.
Serious request was dat dacht ik.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
SER?
Met konningendag doe ik niets
Van het lachen, hoop ik?quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
B&J eten en in een hoekje oude kaartjes en sms'jes lezen terwijl de tranen over mijn wangen biggelen.
Uitbrakken van twee dagen partyenquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:20 schreef kree het volgende:
[..]
Idd
waarom?quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
B&J eten en in een hoekje oude kaartjes en sms'jes lezen terwijl de tranen over mijn wangen biggelen.
aaagh. Er zal toch wel wat te doen zijn voor je?quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwam Pater Moeskroen niet naar Valkenburg maandag?quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:28 schreef kree het volgende:
Haha gaat voor mij een rondje dorp worden
Langs de nodige kroegjes, bandje kijken.
Nja zelfde als altijd eigenlijk, niks specieaals.
Weet niet eens wat voor bands er komen.
Oh wacht daar was ik ook niet. Ik faal een beetjequote:Op zaterdag 28 april 2012 18:26 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Serious request was dat dacht ik.
Geen idee, moet de programma's eens doornemen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die mij serieus nemen.![]()
Nee, ik ga gewoon aan mijn studie werken, ik heb geen tijd voor emoties.
[..]
Kwam Pater Moeskroen niet naar Valkenburg maandag?
Geen idee waar. Ik kom nooit verder dan het vliegveld en het bos.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:32 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee, moet de programma's eens doornemen.
Waar dan? voor die kerk op dat plein in die tent?
Ik weet waar het isquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tot straks fax. Weet je ons te vinden?
Ja zal daar wel zijn denk, staat altijd zo'n tent.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee waar. Ik kom nooit verder dan het vliegveld en het bos.
Oh 20:30 zie ik op die site.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ja zal daar wel zijn denk, staat altijd zo'n tent.
Ja dus, castellumpleinquote:
LOLquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:44 schreef kree het volgende:
en toen was het dood, iedereen opweg naar de meet natuurlijk
En heb je wat aan dit topic gehad?quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:50 schreef Y_U_NO het volgende:
Een tijdje geleden moeite met versieren op google opgezocht. En deze topic reeks stond er tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |