Je kan in Play aanvinken dat ie de bestanden alleen binnenhaalt als je met WiFi verbonden ben. Dat moet wel wat schelen. Ik hoor graag van je wat uiteindelijk de boosdoener was voor je dataverbruik. Ik overweeg die telefoon namelijk ook.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:57 schreef kawa4 het volgende:
weet hier iemand een goede app,
om mijn MB bij te houden.
maar dan ook hoeveel MB per programmatje, hij verbruikt
ik heb nou mijn hi er op staan, is duidelijk alleen geeft alleen maar een totaal overzicht.
en ik zou graag willen weten wat elk programmatje gebruikt,
want ik heb nou sinds een week of 5 de HTC one X,
en op een 1 of andere manier verbruikt ik nou 2x zoveel MB als met mn oude desire
terwijl precies het zelfde er op staat.
NetCounter.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:57 schreef kawa4 het volgende:
ik heb nou mijn hi er op staan, is duidelijk alleen geeft alleen maar een totaal overzicht.
en op een 1 of andere manier verbruikt ik nou 2x zoveel MB als met mn oude desire
My Data manager. Werkt per app, laat de data per maand/dag/uur zien. Werkt ideaal wmb.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:57 schreef kawa4 het volgende:
dit zit standaard in ICS, ga naar instellingen -> meer -> gebruik, je kan daar ook nog wifi inschakelen.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:57 schreef kawa4 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom zou je nog een applicatie in de achtergrond willen hebben draaien als ics het al allemaal bijhoud, plus!! je kan zelfs die applicaties data verbinding verbieden.
door te klikken op de applicaties kan zien hoeveel voorgrond data, achtergrond data en achtergrondgegevens de app heeft gebruikt en eventueel beperken. (dan moet je wel een limiet instellen)
[ Bericht 8% gewijzigd door epicbeardman op 07-05-2012 13:21:29 ]Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Omdat ik niet wist dat dit in ICS zitquote:Op maandag 7 mei 2012 13:04 schreef epicbeardman het volgende:
Gasten!! please!
[..]
waarom zou je nog een applicatie in de achtergrond willen hebben draaien als ics het al allemaal bijhoud, plus!! je kan zelfs die applicaties data verbinding verbieden.
Ja true, maar ik zag 6 applicaties voorbij komen, natuurlijk goed bedoeld maar ja overbodig dus op een One X of een ander ICS toestel.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:04 schreef epicbeardman het volgende:
Gasten!! please!
[..]
dit zit standaard in ICS, ga naar instellingen -> meer -> gebruik, je kan daar ook nog wifi inschakelen.
ziet er zo uit op mijn sensation;precies wat ik nodig had/heb ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom zou je nog een applicatie in de achtergrond willen hebben draaien als ics het al allemaal bijhoud, plus!! je kan zelfs die applicaties data verbinding verbieden.
door te klikken op de applicaties kan zien hoeveel voorgrond data, achtergrond data en achtergrondgegevens de app heeft gebruikt en eventueel beperken. (dan moet je wel een limiet instellen)
wist ook niet dat ICS dit zelf al bij hield.
GOOD BUSY![]()
mee bekant vangde gin haas.
Hou ons niet langer in spanning, wat veroorzaakte de gestegen dataverbruik?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:46 schreef kawa4 het volgende:
[..]
precies wat ik nodig had/heb ja.
wist ook niet dat ICS dit zelf al bij hield.
GOOD BUSY![]()
Doet Google Music tegenwoordig eigenlijk al aan syncen? Dus dat als je muziek van je pc verwijdert, dat het dan ook automatisch op Google Music wordt verwijderd? Omdat-ie dat destijds niet deed (en omdat ik muziek via de telefoon vooral op de fiets/in ov luister, dus via 3G, en het dataverbruik vrij hoog was), ben ik uiteindelijk toch gewoon voor een sd-kaartje van 32GB en MediaMonkey gegaan. Veel prettiger.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:05 schreef Roolio het volgende:
Ik heb Play Music nu voor elkaar! Dat betekent mijn gehele muziekcollectie van 10000 nummers (max is 20000) altijd 'in the cloud' beschikbaar op mijn telefoon! En volgens mij ook op elke computer!
Ik heb dit even gevolgd:
http://philipvanoekel.blo(...)ok-in-belgie-en.html
Met als toevoeging dat ik mijn telefoon wel even op nieuw op moest starten om in te loggen in de Play Music app.
Even voor de duidelijkheid: als je eenmaal aangemeld bent op music.google.com heb je geen vpn/tunnel/pxoxy/wat dan ook nodig (ook niet op je telefoon uiteraard), vanaf dan werkt het gewoon normaal.
yep ikke nou weet.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hou ons niet langer in spanning, wat veroorzaakte de gestegen dataverbruik?
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:04 schreef epicbeardman het volgende:
Gasten!! please!
[..]
dit zit standaard in ICS, ga naar instellingen -> meer -> gebruik, je kan daar ook nog wifi inschakelen.
ziet er zo uit op mijn sensation;Verrek, ik wist het ook niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom zou je nog een applicatie in de achtergrond willen hebben draaien als ics het al allemaal bijhoud, plus!! je kan zelfs die applicaties data verbinding verbieden.
Eigenlijk wist ik 't wel, maar had gewoon nog nooit gekekenKon t zelfs niet vinden
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
Mwoah, ik heb sinds kort een Xperia Arc S, en ondanks dat het een vrij platte telefoon is, met een plastic achterkant, vind ik 'm toch solide aanvoelen.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:31 schreef Kloonhommel het volgende:
Hmmm, minpuntje dan dat er geen stevige phones meer zijn...
Net even bekeken op Play (quote:Op maandag 7 mei 2012 13:03 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
My Data manager. Werkt per app, laat de data per maand/dag/uur zien. Werkt ideaal wmb.
Droidstats heb ik even geinstalleerd gehad, maar vond ik niet zo duidelijk. Watchdog ken ik niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Net even bekeken op Play (waarom hebben ze in godsnaam de naam veranderd?) en dat ziet er goed uit.
Maar hoe verhoudt het zich tot 3G Watchdog en Droidstats? Qua mogelijkheden en qua geheugengebruik?
De HTC One X voelt wat mij betreft stevig genoeg aan, maar ik denk dat er nog weinig mensen zijn die hem hard hebben laten vallen dus er valt nog weinig te zeggen over de valbestendigheid.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:31 schreef Kloonhommel het volgende:
Hmmm, minpuntje dan dat er geen stevige phones meer zijn...
Om zich te distantiëren van Apple Market.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Net even bekeken op Play (waarom hebben ze in godsnaam de naam veranderd?) en dat ziet er goed uit.
Prachtig toestel, heb nooit gedacht van hmmm die is lelijk. Maar SE komt niet zo vaak over de brug met FW updates als Samsung en HTC. Toch?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb sinds kort een Xperia Arc S, en ondanks dat het een vrij platte telefoon is, met een plastic achterkant, vind ik 'm toch solide aanvoelen.
De laatste tijd heeft SE meer toestellen geüpdatet dan HTC.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Prachtig toestel, heb nooit gedacht van hmmm die is lelijk. Maar SE komt niet zo vaak over de brug met FW updates als Samsung en HTC. Toch?
Op 1 of andere vreemde manier is SE nooit in geslaagd om op nr 1 te komen, eerst was het de originele nexus, toen de HTC Desire en later de Samsung GS2. (uiteraard hebben er meerdere Samsungs en HTC varianten tussen gezeten maar immens populair waren ze niet zoals die 2)quote:Op maandag 7 mei 2012 22:25 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
De laatste tijd heeft SE meer toestellen geüpdatet dan HTC.
Te lange ontwikkeltrajecten en trage marktintroducties als ik zo verschillende berichten mag geloven. Zie de Xperia S, wanneer ze deze in het najaar van vorig jaar op de markt hadden kunnen brengen hadden ze een toptoestel gehad.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Op 1 of andere vreemde manier is SE nooit in geslaagd om op nr 1 te komen, eerst was het de originele nexus, toen de HTC Desire en later de Samsung GS2. (uiteraard hebben er meerdere Samsungs en HTC varianten tussen gezeten maar immens populair waren ze niet zoals die 2)
Iemand een idee waarom de SE nooit de top 1 bereikt heeft? (Motorola schijnt ook Android toestellen te hebben, heb er echter nooit 1 gezien of vastgehouden).
Oke, nou ik ben benieuwd. Hoop op meer concurrentie en zodoende innovatie. Samsung heeft overduidelijk de S3 afgezwakt want waar moeten ze nu precies tegen op boksen na hun nog altijd populaire S2. Als SE of HTC nu met een moordtoestel zou komen zou Samsung weer keihard moeten terugknokken. Op hun beurt weer zouden SE en HTC ook weer moeten knokken en dan zouden we nog wel eens vaker verrast kunnen worden dan nu het geval is.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:37 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Te lange ontwikkeltrajecten en trage marktintroducties als ik zo verschillende berichten mag geloven. Zie de Xperia S, wanneer ze deze in het najaar van vorig jaar op de markt hadden kunnen brengen hadden ze een toptoestel gehad.
Geruchten gaan dat dit kwam door de terughoudenheid van Ericsson, nu zij zijn afgekocht wordt er verwacht dat Sony de ontwikkeltijden korter maakt zodat ze concurrerende high-end toestellen kunnen introduceren.
HTC heeft dit jaar al hard moeten knokken en heeft naar mijn mening twee toptoestellen afgeleverd. Dat de S3 tegenvalt in de ogen van velen komt denk ik vooral door de hooggespannen verwachtingen, want als je puur naar de feiten kijkt is het wellicht wederom het beste androidtoestel verkrijgbaar (even de vergelijkingen met de One X afwachten).quote:Op maandag 7 mei 2012 22:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oke, nou ik ben benieuwd. Hoop op meer concurrentie en zodoende innovatie. Samsung heeft overduidelijk de S3 afgezwakt want waar moeten ze nu precies tegen op boksen na hun nog altijd populaire S2. Als SE of HTC nu met een moordtoestel zou komen zou Samsung weer keihard moeten terugknokken. Op hun beurt weer zouden SE en HTC ook weer moeten knokken en dan zouden we nog wel eens vaker verrast kunnen worden dan nu het geval is.
Klopt, komt door de sterke geruchten wat niet waar bleek te zijn, de specs zijn minder goed dan beweerd werd en hij is van geheel plastic itt de keramische achterkantgerucht destijds.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:44 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
HTC heeft dit jaar al hard moeten knokken en heeft naar mijn mening twee toptoestellen afgeleverd. Dat de S3 tegenvalt in de ogen van velen komt denk ik vooral door de hooggespannen verwachtingen, want als je puur naar de feiten kijkt is het wellicht wederom het beste androidtoestel verkrijgbaar (even de vergelijkingen met de One X afwachten).
http://tweakers.net/revie(...)opige-conclusie.htmlquote:Voor nu moeten we het echter doen met de eerste indruk van het toestel zelf. Die is behoorlijk positief; de S III kan zich meten met de One X van HTC en dat is toch een van de beste smartphones die je momenteel kan kopen. Hij maakt echter niet dezelfde knallende entree als zijn voorganger. We hopen snel meer tijd door te kunnen brengen met de S III om een mooi totaalplaatje te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |