Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Juan en Schönequote:Op zaterdag 28 april 2012 15:27 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ArfaCaceres
Helaas geen contracten dus weinig coins return op dit pakje
Haal je vaak die 5k pakjes? Die heb ik echt nog nooit gehaald.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:27 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ArfaCaceres
Helaas geen contracten dus weinig coins return op dit pakje
Kjaer!quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nu alle CB's van Roma. Heb Burdisso en Heinze ook al.
Ik momenteel alleen maar. 5k krijg ik steeds wel door de meuk te verpatsen, beetje spelen en af en toe een beetje traden. Qua kaarten zit er evenveel in als die 7,5k packs dus dat vind ik een beetje zonde, die rares zijn de helft van de tijd toch kits enzo.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haal je vaak die 5k pakjes? Die heb ik echt nog nooit gehaald.
Njah, dit pakje had anders wel winst opgeleverd denk ik, door Caceres en Arfa. Maar die 2 houd ik voor mezelfquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
In die van 5k krijg je vaak wel redelijk goede spelers zoals Lukaku en soms een 4 at the back formatie dus dan heb je niet te veel verlies. Op dit moment koop ik weer wat 2.5k silver packs en ik kreeg UP Gilberto die veel te weinig waard is voor iemand met zijn stats (maar ja, het is een LB met 74 pace) en een Copa 4-3-3 dus het had slechter gekund.
Op de Xbox levert dat waarschijnlijk geen winst op, maar dat soort spelers zijn best goed om mee te beginnen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Njah, dit pakje had anders wel winst opgeleverd denk ik, door Caceres en Arfa. Maar die 2 houd ik voor mezelf
POTje doen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Mijn oma is nog beter dan Chamakh volgens mij.
Gister avond.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
Sinds wanneer is Work It Out toernooi er al?
Ow helemaal niet op gemerkt.quote:
Nou ja, ik bedoel ook eigenlijk geen winst maar break even. Zou Caceres en Arfa beide wel voor 1000c kwijt kunnen, Pienaar 800c en nog wat losse rommel.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op de Xbox levert dat waarschijnlijk geen winst op, maar dat soort spelers zijn best goed om mee te beginnen.
Spelen lekker samen ja, maar Lukaku-Ba is nog 100 keer beter.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:17 schreef vandermar het volgende:
Ik heb een koningskoppel gevonden. UP Ba en SIF Adebayordie kracht, geniaal allebei lopen ze iedereen voorbij en die schoten
haha dacht ook al wtf toen ik het zagquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:19 schreef Tim86 het volgende:
lol Gervinho, heb je een voorhoofd van 2 bij 2, mis je hem nog
Nee man, SIF Adebayor > Lukaku. Finesse schot Adebayor is bizar, net als zijn harde schot en kopballen. 7 goals in 2 wedstrijdenquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spelen lekker samen ja, maar Lukaku-Ba is nog 100 keer beter.
Ik denk 3-4-3, 3-5-2, 3-4-1-2 of 3-4-2-1.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:21 schreef Pietjuuhh het volgende:
wat is de beste formatie als je 3@the back wilt spelen?
Ok, bedanktquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik denk 3-4-3, 3-5-2, 3-4-1-2 of 3-4-2-1.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ach, hou jij je Ade maar, doe ik het met Lukaku. 264 goals in 181 wedstrijdenquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, SIF Adebayor > Lukaku. Finesse schot Adebayor is bizar, net als zijn harde schot en kopballen. 7 goals in 2 wedstrijden
3-5-2 is uberverdedigendquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Niet 3-4-3 of 3-4-2-1 want dan lopen je RW en LW en je RM en LM praktisch op dezelfde plek. Met 3-4-1-2 en 3-5-2 heb je in het midden zo veel mannetjes staan dat de hoeken van het veld vaak helemaal openliggen voor de vleugelspelers.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:21 schreef Pietjuuhh het volgende:
wat is de beste formatie als je 3@the back wilt spelen?
En je 4321 versie van Lukaku?quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, hou jij je Ade maar, doe ik het met Lukaku. 264 goals in 181 wedstrijden
quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3-5-2 is uberverdedigend
3-4-3 is de 3atb variant van 4-3-3 (logisch) en heeft dus wingers die erg ver naar buiten staan
3-4-2-1 is de variant op 4-3-2-1 en heeft wingers die dichterbij de spits staan en vaak naar binnen komen
3-4-1-2 heeft een echte nummer 10 (CF) die veel scoort
Net wat je zelf wil dus..Er is niets beter of slechter, al heb ik zelf wel een hekel aan 3-5-2. Dat is in de praktijk vaak 7 at the back als je het een beetje verdedigend in gaat delen.
Bedankt beide! ik denk dat ik de 343 ga proberen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:34 schreef n0ir het volgende:
[..]
[..]
Niet 3-4-3 of 3-4-2-1 want dan lopen je RW en LW en je RM en LM praktisch op dezelfde plek. Met 3-4-1-2 en 3-5-2 heb je in het midden zo veel mannetjes staan dat de hoeken van het veld vaak helemaal openliggen voor de vleugelspelers.
Of je 3-4-1-2 (aanvallender) of 3-5-2 (CMs iets meer verdedigend) wil spelen ligt vooral aan wat handig is met chemistry omdat die lijntjes iets anders lopen.
Speel zelf ook met 3 at the back en ik zweer erbij
deze lijkt me idd wel uit te proberen en het fijne is er ook aan dat ze lekker goedkoop zijnquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik vond zelf 3-4-3 wel tof. Moet je imho wel wingers hebben die ook kunnen schieten.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:39 schreef Fuszy het volgende:
Nee man, je moet 5-2-2-1 gaan spelen. Dat is voor de ekte ekte kneusjes
netjes!quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:37 schreef Tim86 het volgende:
oh foutje, dat was de 4-3-2-1 versie.
MIjn 4-2-2-2 heeft 115 uit 82.
4-3-2-1 dus gemiddeld 1,46 goals per wedstrijd
4-2-2-2 gemiddeld 1,4 (Ba 1,37)
Volgend jaar Lukaku - Hunti in de spits?quote:De komst van Marko Marin naar Chelsea betekent indirect toch goed nieuws voor Romelu Lukaku. De spits was in Londen op een zijspoor beland, maar als onderdeel van de Marin-deal vertrekt de Belg op huurbasis naar de Bundesliga-club. De laatste details moeten nog worden besproken, maar waarschijnlijk zullen de clubs snel duidelijkheid verschaffen over de precieze constructie. (Daily Mail)
Wie wat waar hoe?quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:44 schreef Pino0 het volgende:
Pizza besteld voor 90 cent via justeat.
chillings
Courtois ipv mignolet!quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
netjes!![]()
Mijn Lukaku loopt 100 uit 76 nu. Iets minder goed dus. Verder Hazard 49 uit 49 en SIF Miralles 26 uit 26. Jammer dat ze niet allemaal evenveel wedstrijden hebben gespeeld maar dat komt omdat SIF Miralles nog niet zo lang uit is en ik Lukaku ook in dit team gebruik:
[ afbeelding ]
Dembele>Fellaini?quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
netjes!![]()
Mijn Lukaku loopt 100 uit 76 nu. Iets minder goed dus. Verder Hazard 49 uit 49 en SIF Miralles 26 uit 26. Jammer dat ze niet allemaal evenveel wedstrijden hebben gespeeld maar dat komt omdat SIF Miralles nog niet zo lang uit is en ik Lukaku ook in dit team gebruik:
[ afbeelding ]
Je mag van mij wel coins kopen om packs te halen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:44 schreef GuRBuH het volgende:
http://psncardsdirect.nl/psn-card-nl-20-euro
Het jeukt weer. Heb geen zin om steeds te wachten tot ik weer een pack kan kopen
Hoopte dat Lukaku wel in de EPL zou blijvenquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Volgend jaar Lukaku - Hunti in de spits?Tenzij KJ ineens naar Arsenal gaat ofzo.
Nee, het is een silver/gold hybrid. En Mignolet is ziek goed!quote:
quote:
Ik ook!quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoopte dat Lukaku wel in de EPL zou blijven
Toch niet als verdedigende middenvelder.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:50 schreef vandermar het volgende:
Ik vind Dembele ook beter dan Fellaini
Verdedigen is voor mietjesquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Toch niet als verdedigende middenvelder.
Moses kriebelquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:52 schreef vandermar het volgende:
Lol, Newcastle wil zeker niet dat Wigan degradeert
Ik wist niet dat jij zoveel verdedigde?quote:
5 at the back, ultra defensive op de counter allesquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zoveel verdedigde?
mietjequote:Op zaterdag 28 april 2012 16:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
5 at the back, ultra defensive op de counter alles
Kutvent!quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:55 schreef vandermar het volgende:
Hooiveld IF imo, gescoord voor Southampton
wat voor kwaliteit?quote:
En toch blijven spelenquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Man, wtf is dat met die EA servers. Nu al voor 5de keer op rij dat ik in de eerste helft een disconnect krijg. Tering spel
Ligt aan je eigen internet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Man, wtf is dat met die EA servers. Nu al voor 5de keer op rij dat ik in de eerste helft een disconnect krijg. Tering spel
Hoe dan?quote:
LIGT AAN JE INTERNET!quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, want ik heb het ook nu. Daarom handelen > wedstrijd spelen nu.
Wat doe je nu eigenlijk? Silverpack only ofzo?quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:12 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
en
meneer jizz in my pants
[ afbeelding ]
twee goudmijntjes
Hehe, ben er ook wel van overtuigd dat het niet het internet is hier. Vind het alleen wel echt zwaar vervelend worden, misschien haat EA mij gewoonquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb de goejsten internet van Nederland vriend.
Yep.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat doe je nu eigenlijk? Silverpack only ofzo?
is Trials leuk?quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, want ik heb het ook nu. Daarom handelen > wedstrijd spelen nu.
Yep dit is bekabeldquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is Trials leuk?
En @Goten, FIFA wil nog wel eens problemen maken zonder dat de verbinding wegvalt, heb je al eens bekabeld geprobeerd?
Gold nu ja.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij had toch een bronze pack only? of ook overgestapt naar betere packs?
Ik zat met hetzelfde probleem, maar ik zie ook af en toe op yt filmpjes dat bij bekende mensen ook wel eens de verbinding word verbroken, ik heb nu met kabel, vroeger draadloos, en dat kan ook wel helpen alhoewel ik vandaag ook weer 2 disconnects had, maar om een nieuwe provider te kopen is fifa het geld niet waard..quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hoe dan?Op de laptop/telefoon/tablet heb ik geen last van wegvallende connecties? Zou fijn zijn als het op te lossen is. Het is ook in fases dan weer wel dan weer een week nergens last van.
@GekkeGerrit- Grapjas.
Ligt niet aan je internet, is gewoon EAquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:21 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Ik zat met hetzelfde probleem, maar ik zie ook af en toe op yt filmpjes dat bij bekende mensen ook wel eens de verbinding word verbroken, ik heb nu met kabel, vroeger draadloos, en dat kan ook wel helpen alhoewel ik vandaag ook weer 2 disconnects had, maar om een nieuwe provider te kopen is fifa het geld niet waard..
Nog 2 in dit topic (waaronder ikquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:21 schreef Confetti het volgende:
The Ultimate Team serves are unavailable bla bla..
Of ben ik de enige?
Feit.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ligt niet aan je internet, is gewoon EA
Elk speler moet van een andere club komenquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:29 schreef WezepAFCA het volgende:
Wat voor team moet je nou eigenlijk hebben voor dat nieuwe Work It Out tournament? Begrijp t niet helemaal.
Wat valt er niet aan te begrijpen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:29 schreef WezepAFCA het volgende:
Wat voor team moet je nou eigenlijk hebben voor dat nieuwe Work It Out tournament? Begrijp t niet helemaal.
Nvm, YT is gewoon traag met HQ.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gold nu ja.
----
Als ik met Fraps opneem op halve grootte van 1920x1080 dan moet dat toch minstens 720p zijn? Gaat toch om die 1920?
Michieltje vormpie, wat doe je. 4 goals incasseren LUL. Je bent gediskwalificeerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH RAGEQUIT SWANSEAquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:33 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mensen die de tussenstanden niet willen weten de oren even dicht doen (Studio sport style)
Ja of Newcastlequote:Op zaterdag 28 april 2012 17:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Michieltje vormpie, wat doe je. 4 goals incasseren LUL. Je bent gediskwalificeerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH RAGEQUIT SWANSEA
Of je zet het even in een spoilertje?quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:33 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mensen die de tussenstanden niet willen weten de oren even dicht doen (Studio sport style)
- Goed je best doenquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:44 schreef GekkeZuiden het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#fYwyonuMbdqGn
Iemand nog tips voor het Work It Out toernooi?
M'Vila centrale CM, Sissoko naar rechts en rechter CB Sakhoquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:44 schreef GekkeZuiden het volgende:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:44 schreef GekkeZuiden het volgende:
Ok bedankt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
M'Vila centrale CM, Sissoko naar rechts en rechter CB Sakho
Zette net dit nummer op en toen ging Wenger helemaal los in zijn lange jas.. goeie comboquote:
New Kidsquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:55 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ikke ook niet.
Kan je 'm uitleggen?
Nee, want ik vroeg om tips en toen kwam je bij dat clipje(waar ik overigens niks van verstond).quote:
Zelfde voor Holy Moses.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:56 schreef Tim86 het volgende:
Jelavic niet. Was afgelopen week IF en dan is 2 goals niet echt boeiend.
Je team heet Woenselse boys.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Nee, want ik vroeg om tips en toen kwam je bij dat clipje(waar ik overigens niks van verstond).
Dus ik snap hem echt niet.
Dan zou ik het wel mooi vinden als hij alsnog in het TOTY kwam zoals was geplanned, heeft toch in 13 wedstrijden 10 goals gemaakt in Engelandquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:56 schreef Tim86 het volgende:
Jelavic niet. Was afgelopen week IF en dan is 2 goals niet echt boeiend.
Aahh zo op die manier.quote:
Fro Bro'squote:
Klopt! En dan straks TOTY Dembele daarnaast!quote:
Drieling.quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:08 schreef laucas het volgende:
Fellaini mid-mid en Coloccini & Luiz CB is ook vrij lastig. Kameraad van mij speelt zo en elke keer denk je dat je met Luiz een rush aan het maken bent maar het is Fellaini.
lekker pino!quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:14 schreef Pino0 het volgende:
Eruit gekickt door EA en gepromoveerd naar div 5EA servers <3
quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:21 schreef Rijst het volgende:
Euro 2012 DLC3x in de poule tegen Engeland. Nu zit ik in de 1/8e finales. Zou men iks verbazen als ik weer 4x tegen Engeland moet.
Die wedstrijd van Arsenal wil je niet zien zo slecht. Ik vraag me ook af wat er bij Newcastle is gebeurd en bij Swansea-Wolverhampton is maar dat zie ik vanavond wel in MotD.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
@Cuenca jij hebt nog meer posts per dag dan GJE(E:oh ook andere topcis
)
Arsenal weer punten verneuktEven kijken of ik die wedstrijd nog ff ergens kan downloaden. Heeft iemand newcastle gezien? Wat is daar gebeurd...
Ja maar ik ben ook nog niet zo lang geregistreerd hier, dus gaat ook best wel makkelijkquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
@Cuenca jij hebt nog meer posts per dag dan GJE(E:oh ook andere topcis
)
Ik ben sinds 12Januari geregistreerd en je hebt meer post dan mij.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook nog niet zo lang geregistreerd hier, dus gaat ook best wel makkelijk
Ja dat klopt, en nu?quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:27 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik ben sinds 12Januari geregistreerd en je hebt meer post dan mij..
Okequote:Op zaterdag 28 april 2012 18:29 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Niks, het ging over dat je veel meer post dan GJE.
4-4-2. De opstelling waar je de LM en RM net zo goed eruit kan laten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:34 schreef Rijst het volgende:
Mijn team. Als Lima het niet goed doet dan gai k hem vervangen voor SIF FalcaoKOEKOEK
[ afbeelding ]
Klopt die zijn haast onzichtbaar.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:36 schreef Pino0 het volgende:
[..]
4-4-2. De opstelling waar je de LM en RM net zo goed eruit kan laten.
IF Welbeck nice? Ik had zn NIF in 4-2-3-1 en daar was ie echt een beest.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:34 schreef Rijst het volgende:
Mijn team. Als Lima het niet goed doet dan gai k hem vervangen voor SIF FalcaoKOEKOEK
[ afbeelding ]
Ik dacht echt dat het een grote beer zou zijn ala Adebayor. Maar nee 67 Strength. Maar hijs wel lekker snel en niet zo onhandig als Adebayorquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
IF Welbeck nice? Ik had zn NIF in 4-2-3-1 en daar was ie echt een beest.
Piepquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:39 schreef Fuszy het volgende:
Iemand een idee waar ik een windows 7 zonder virussen kan downloaden? Key heb ik wel
I see what you did there ....quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Piep
Interessant
Regular
Anti
Theezakje
Enter
Bril
Anders
Yolo
Geblokkeerdquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Piep
Interessant
Regular
Anti
Theezakje
Enter
Bril
Anders
Yolo
quote:
Contained defending was in elke vorige FIFA dus nie bitchenquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:45 schreef vandermar het volgende:
Wel godverdomme fucking gay, ik kom echt veel contained bitches tegen met 5* teams dus soms moet ik alleen maar met Nasri en Johnson langs de zijlijn rennen
Ik contain nooit. Laat ze er gewoon langs rennen om vervolgens een karatetrap uit te delen met mijn keeperquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:45 schreef vandermar het volgende:
Wel godverdomme fucking gay, ik kom echt veel contained bitches tegen met 5* teams dus soms moet ik alleen maar met Nasri en Johnson langs de zijlijn rennen
Ja ik speel pas sinds eind vorige onlinequote:Op zaterdag 28 april 2012 18:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Contained defending was in elke vorige FIFA dus nie bitchen
Nou ik maakte zonet weer iets mee, Adebayor kan vol uithalen maar omdat Luiz met gestrekt been hem onderuit haalt (gestrekt jaquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik contain nooit. Laat ze er gewoon langs rennen om vervolgens een karatetrap uit te delen met mijn keeper. Succes gegarandeerd.
speelde net tegen zo iemand haha, ook zoals jij gespeeld. Gelukkig kan ik perfecte voorzetten geven dus zo lastig was het niet. MAar speelt wel kut aangezien skillen nogal lastig is dan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:45 schreef vandermar het volgende:
Heb ik ook heel vaak en dan vijf minuten later dat een zielig tikje een penalty veroorzaaktquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou ik maakte zonet weer iets mee, Adebayor kan vol uithalen maar omdat Luiz met gestrekt been hem onderuit haalt (gestrekt ja) bal werd niet geraakt en Adebayor schiet volledig mis en niets, fucking niets
Daarna hetzelfde maar dan met Ba en ook een sliding hem onderuit en bal niet gespeeld en godverdomme weer niets
Ik cross bijna nooit dus dat zijn de wedstrijden dat ik ook niet of maar 1x scoor en daardoor gaat mijn gemiddelde met de spitsen omlaagquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
speelde net tegen zo iemand haha, ook zoals jij gespeeld. Gelukkig kan ik perfecte voorzetten geven dus zo lastig was het niet. MAar speelt wel kut aangezien skillen nogal lastig is dan.
Hij 0 schoten op doel met z'n lukaku en agbon voorin.
lol ....quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja ik speel pas sinds eind vorige online
quote:
kijk dat zijn de mensen die het snappenquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:52 schreef Fuszy het volgende:
Mensen die langs willen komen om coins te kopen en me in elkaar gaan slaan wanneer ik er met hun geld vandoor ga
Zo'n knaapje had ik ookquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:52 schreef Fuszy het volgende:
Mensen die langs willen komen om coins te kopen en me in elkaar gaan slaan wanneer ik er met hun geld vandoor ga
Hoezo niet? Beide sterk en pace dus win winquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat werkte dus ontzettend slecht bij mij
Leuk filmpje Rijst, heel wat beter dan de vorige! Als ik jou was zou ik nu proberen een lange van 3/4 minuten ofzo te maken ...quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:54 schreef Rijst het volgende:
Nieuwe mijlpaal bereitk vandaag. 10 subscribersIt's a start. En voor de mensen dieh em nog niet hebben gezien.
Ik krijg wel een meldinkje over de auteursrechten maar dan hoef ik alleen op te erkennen en heeft het geen gevolgen op mijn viewers. Hoewel ik net zie dat mijn laatste filmpje in Duitsland geblokkeerd wordtquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:55 schreef Fuszy het volgende:
Zit je er niet mee dat je licensed muziek gebruikt in je filmpjes?
in Duitsland wordt alles geblokkeerd. Duitslandquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik krijg wel een meldinkje over de auteursrechten maar dan hoef ik alleen op te erkennen en heeft het geen gevolgen op mijn viewers. Hoewel ik net zie dat mijn laatste filmpje in Duitsland geblokkeerd wordt![]()
[ afbeelding ]
Thanksquote:
Thanks. 4 minuten vind ik persoonlijk iets te langdradig.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Leuk filmpje Rijst, heel wat beter dan de vorige! Als ik jou was zou ik nu proberen een lange van 3/4 minuten ofzo te maken ...
RIPquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb al mijn MLS spelers verkocht.
Armenteros hoop ik ook.quote:
Kost ook niet veel en als Feyenoord Immers wil halen dan kan Armenteros ook.quote:
Suggesties;quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:18 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ga dit maken denk ik
http://www.futhead.com/12/squad/606220
Cuesta is overpriced, Okugo gaat er nooit uit, dus even kijken naar die 2 mannen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Suggesties;
Cuesta, Zavarise, Watson.
Mooie Badge.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:20 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
HartGelukkig de 85e minuut er nog 1 in kunnen krijgen.
Haha ik hoop dat ze Immers halen, dat is echt zo'n Swerts aankoop waarbij je nu al weet dat het niks word.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kost ook niet veel en als Feyenoord Immers wil halen dan kan Armenteros ook.
thxquote:
Is een bug.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:49 schreef Rijst het volgende:
Heeft iemand hier Euro 2012? Hoe selecteer je je bank? Ik zie dat nergens staan bij teammanagement.
In die formatie misschien wel watquote:
omg, ik dacht dat ik gewoon in een domme bui was laatst..kon het ook niet vindenquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Is een bug.Je kan niks veranderen.
Mwoah, het is gewoon hetzelfde spel met een paar nutteloze spelmodi erbij en wat nieuwe kits en selecties. Duidelijk een product wat haastig in elkaar is geflanst.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:02 schreef StijnDa het volgende:
Is het wel leuk verder? Nog niet geprobeerd.
Wk 2010 spel was wel doodlachenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mwoah, het is gewoon hetzelfde spel met een paar nutteloze spelmodi erbij en wat nieuwe kits en selecties. Duidelijk een product wat haastig in elkaar is geflanst.
Ik heb ook meer dan 1 neefje hoor dus misschien is dan wel weer een neefje jarigquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:04 schreef DutchSL het volgende:
Die RJ op marktplaats op zoek naar coins is echt 100% zeker een oplichter.
Hij stuurde mij gisteren een mail dat zijn neefje zondag jarig was. Ik had niet gereageerd, omdat hier al mensen schreven dat hij eerst de helft van de coins wilt en dan pas geld stort o.i.d..
Vandaag stuurt hij weer een mail en exact dezelfde tekst, maar nu is zijn neefje maandag jarig.
Hmm oké.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mwoah, het is gewoon hetzelfde spel met een paar nutteloze spelmodi erbij en wat nieuwe kits en selecties. Duidelijk een product wat haastig in elkaar is geflanst.
Jij hebt ook bij al je neefjes toegang tot hun FUT accountquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb ook meer dan 1 neefje hoor dus misschien is dan wel weer een neefje jarig
Helaas nietquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij hebt ook bij al je neefjes toegang tot hun FUT account
Hoe goed is UP Suarez?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:14 schreef Fuszy het volgende:
Suarez scoorde daarnet blijkbaar een dikke longshot van 50 meter
maakt ook gelijk zijn hattrick
Keeper kan geen rood krijgen online.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Doorgebroken zijn, keeper haalt je neer, niks.![]()
![]()
Op full manual is dat nog 10x zuurder omdat je amper zulke uitgespeelde kansen krijgt.quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:20 schreef marcie216 het volgende:
wat is dat manuel gebeuren en waarom zou je dat gebruiken?
Omdat het een heel ander spel is op full manual. Niet de hele tijd LB+Y en rennen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:20 schreef marcie216 het volgende:
wat is dat manuel gebeuren en waarom zou je dat gebruiken?
Wou ik net zeggen, jammer dat de IF naar de discard waarde gingquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:20 schreef DutchSL het volgende:
Griezmann als linksbuiten ook twee goals, kan wel een leuke SIF worden.
Jij speelt op de Xdoos toch?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat het een heel ander spel is op full manual. Niet de hele tijd LB+Y en rennen.
Wat is daar jammer aan?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wou ik net zeggen, jammer dat de IF naar de discard waarde ging
Ja.quote:
quote:
Vind het zelf zonde dat goede spelers maar die niet bekend zijn bij iedereen meteen zo erg in prijs dalenquote:
Jammer anders wilde ik wel eens manual vs. manual doen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik had het moeten weten, gast met 3 sterren op z'n profile. Quit meteen na 1 minuut maar wel op zo'n manier dat mijn spel vastloopt.![]()
[..]
Ja.
Hij is gewoon niet goed genoeg voor een waarde van 20k+quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vind het zelf zonde dat goede spelers maar die niet bekend zijn bij iedereen meteen zo erg in prijs dalen
Speel je ook manual dan?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jammer anders wilde ik wel eens manual vs. manual doen.
3 sterren?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik had het moeten weten, gast met 3 sterren op z'n profile. Quit meteen na 1 minuut maar wel op zo'n manier dat mijn spel vastloopt.![]()
[..]
Ja.
1-2quote:
Sowieso geen packsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |