Ik kan kampioen worden. Nog 2x winnen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:06 schreef Geo4kant het volgende:
Moest je huilen 422?
Of kun je alsnog kampioen worden?
Is toch wel een smetje dit, dus je bent de Lodeiro van Dainaden?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik werd gewisseld ook nog omdat er gescoord moest wordenhet stond toen al 1-1.
![]()
Denken dat Ajacied422 El Stino niet kan scoren
Ben jij die lange slungel met een kut motoriek die altijd als laatste wordt gekozen bij gym?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik werd gewisseld ook nog omdat er gescoord moest wordenhet stond toen al 1-1.
![]()
Denken dat Ajacied422 El Stino niet kan scoren
Nee.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch wel een smetje dit, dus je bent de Lodeiro van Dainaden?
Nee.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben jij die lange slungel met een kut motoriek die altijd als laatste wordt gekozen bij gym?
En je ouders hebben je onder een sport gestampt om buiten te komen?
Als hij lang was geweest dan werd ie niet gewisseld als er gescoord moet worden, dan blijft alleen het kleine dikkertje overquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben jij die lange slungel met een kut motoriek die altijd als laatste wordt gekozen bij gym?
En je ouders hebben je onder een sport gestampt om buiten te komen?
Kijk, dat belooft wat voor zondagquote:PSV speelde na de winterstop zes uitwedstrijden en pakte alleen een punt bij FC Utrecht en Heracles. Van FC Groningen, NAC, Ajax en RKC werd verloren. Mocht ook het duel bij Roda JC een nederlaag opleveren, dan is dat de vijfde in successie op vreemde bodem. Een evenaring van het clubrecord uit 1967.
Place your bets.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk, dat belooft wat voor zondag
Tegen je eigen ploeg wedden? Dat kan nietquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Place your bets.
Heb al ingezet op Roda, zul je zien dat ze nu wel winnen, dan heb ik daar weer plezier van
Start hatin'quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegen je eigen ploeg wedden? Dat kan niet
Zouden ze verliezen van Exelsior?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan net zo goed nog wat verdienen aan dat geprutst van ze
Als ze morgen verliezen zit dat er wel inquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zouden ze verliezen van Exelsior?
Als PSV geen 2e wordt maakt het toch ook niet meer uit hoe hoog ze eindigen omdat CL al gehaald is?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ze morgen verliezen zit dat er wel in
Hé, Roda uit is een van de vervelendste wedstrijden die een club kan wensen. Ik hoop daarom dat ROD-AJA volgend jaar ook vroeg in het schema zitquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ze morgen verliezen zit dat er wel in
EL bedoel je. Ja vanwege de beker.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als PSV geen 2e wordt maakt het toch ook niet meer uit hoe hoog ze eindigen omdat CL al gehaald is?
Sorry ja EL bedoel ikquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
EL bedoel je. Ja vanwege de beker.
denk eerder Nabil, een mocro die op korfbal zitquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:33 schreef stevenmac26 het volgende:
1-1
Met wat voor mongolen speel jij dan
Het waaide wel heel hard of nietquote:
Het regende ook tyfushard. Raakte onderkoeld man.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het waaide wel heel hard of niet
Maar kampioenschap is met een weekje uitgesteld dus?quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het regende ook tyfushard. Raakte onderkoeld man.
Toen ik thuiskwam kon ik niet eens fatsoenlijk de schuurdeur van het slot draaien. Zelfde voor het huis![]()
Als ik over 2 weken win ben ik sowieso dubbelkampioen. Moet dan tegen wat houthakkers uit Pijnackerquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar kampioenschap is met een weekje uitgesteld dus?
Dit is geen goed voorteken voor morgen pik
uit of thuis?quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik over 2 weken win ben ik sowieso dubbelkampioen. Moet dan tegen wat houthakkers uit Pijnacker
Een echte vastbijtertje sowieso denk ik jaquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
maare jij bent dus een verdediger? Beetje type puyol dus?
zo dichtbijquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik over 2 weken win ben ik sowieso dubbelkampioen. Moet dan tegen wat houthakkers uit Pijnacker
Nee. Om de 2 goals wissel je van vak. Aanval of verdedigingquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
maare jij bent dus een verdediger? Beetje type puyol dus?
quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
uit.
Thuis viel de paal zelfs om door de harde wind
Je speelt korfbal toch gewoon in een zaal? Of doen jullie dat ook buiten in dit prutweer?quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
uit.
Thuis viel de paal zelfs om door de harde wind
1-1 in 50 minuten, godverdommequote:Op zaterdag 28 april 2012 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Werd gewisseld omdat er gescoord moest worden. Maar El Stino kan altijd scoren. Het stond toen 1-1. en het bleef ook 1-1.
Gelijk maar naar huis gefietst toen
Tot de herfst veld. Tot 21maart ofwat zaal. En dan tot eind mei weer veldquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je speelt korfbal toch gewoon in een zaal? Of doen jullie dat ook buiten in dit prutweer?
Je was niet echt in vorm dus?quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja. Stino kon nog scoren maar er werd gefloten voor rust
Misschien tot een beetje de stress omdat je bang was dat wij echt zouden komenquote:
Nee.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien tot een beetje de stress omdat je bang was dat wij echt zouden komen
Wat voorspel je voor vandaag en morgen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, nu lekker genieten van het slot van de Eredivisie
Oké dan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat voorspel je voor vandaag en morgen?
Zal Heerenveen winnen bij Heracles?
Eens.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké dan.
HER - HEE gelijk
VIT - EXC winst VIT
UTR - NAC winst UTR
VVV - ADO gelijk
ROD - PSV winst Roda JC
TWE - AJA winst Ajax
FEY - AZ gelijk
NEC - RKC winst NEC.
FEY-AZ is ook op basis van hopenquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:01 schreef GGMM het volgende:
Meh, laat ons maar tegen VVV kampioen worden.
Feyenoord mag wel winnen van mij.
Van mij ook, en verder denk ik dat wij morgen gelijk spelenquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:01 schreef GGMM het volgende:
Meh, laat ons maar tegen VVV kampioen worden.
Feyenoord mag wel winnen van mij.
Groningen speelde gisteren pikquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Huistra laat je tieten zien
Oh.
Huistra neem je rotzooi mee
Truequote:Op zaterdag 28 april 2012 19:09 schreef Geo4kant het volgende:
Niet dat ik weet maar dat is wel logisch als je in het onderwijs werkt
quote:
Nee meid, vertel!quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:07 schreef Jojoortje het volgende:
Oooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhjaaaaaaaaaaaaaaa
Had ik al gezegd dat ik vakantie heb?
Ik zit niet onder voetbalquote:
Ballen man. Meid scoren. Chima's husslen.quote:Op zondag 29 april 2012 00:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zit niet onder voetbal, dus nee.
Chima'squote:Op zondag 29 april 2012 00:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ballen man. Meid scoren. Chima's husslen.
Tot die dag emotie-snacken. Heerlijk man, sito-stickje om je verdriet te verwerken. Niks mis mee.quote:Op zondag 29 april 2012 00:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Chima's.. wat is dat voor een kut woord.
En nee geen 'chicks gehosseld'.
Spaar mezelf tot het huwelijk, om me volledig te geven aan de ware.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KOEKOEKquote:Op zondag 29 april 2012 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga die boeken in de zomer lezen denk ik...
Juist mooi, veel leesvoer. Zijn geweldige boekenquote:Op zondag 29 april 2012 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je bent ook wel even bezig met al die boeken trouwens, laatst checkte ik het even in de boekenwinkel, elk boek minstens iets van 800 pagina's...
Ja, wel lekker voor in de zomer, buiten met een boekje, niks mis mee.quote:Op zondag 29 april 2012 00:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Juist mooi, veel leesvoer. Zijn geweldige boeken
Liep vandaag een 'African American' bij mij door het dorp, hele dorp in rep en roer, wat moeten wij tegen zo'n kleurling zeggen?quote:Op zondag 29 april 2012 00:53 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens , ik poste gisteren filmpie waar ik woonde toch, zei iemand dat ik in zaantje woon. Niet dus
"Eey faka g, gwn chillingz doen hier bradda".quote:Op zondag 29 april 2012 00:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Liep vandaag een 'African American' bij mij door het dorp, hele dorp in rep en roer, wat moeten wij tegen zo'n kleurling zeggen?
Ken het fenomeen. Dorp waar m'n ouders wonen is ook zo.quote:Op zondag 29 april 2012 00:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Liep vandaag een 'African American' bij mij door het dorp, hele dorp in rep en roer, wat moeten wij tegen zo'n kleurling zeggen?
Ik zat te trollen man, mijn dorp is erg multi cultureel. Maar die kerel en een andere groep praten wel zo met fakka g en weet ik hetquote:Op zondag 29 april 2012 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ken het fenomeen. Dorp waar m'n ouders wonen is ook zo.
Ga ticks husslen dan brah.quote:Op zondag 29 april 2012 01:23 schreef kapiteintje het volgende:
Fuck...ik moet echt naar the Black Keys man als ze eind dit jaar in Nederland optreden.
Stel je niet zo aan man.quote:Op zondag 29 april 2012 01:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Godver ik kan niet slapen want teveel spanning voor morgen
Heb hetzelfdequote:Op zondag 29 april 2012 01:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Godver ik kan niet slapen want teveel spanning voor morgen
Jij weet niet hoe het is om naar een kampioenswedstrijd te gaan dat snap ik maar dan is het niet aanstellenquote:
Dat wordt trakteren dan.quote:Op zondag 29 april 2012 01:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe het is om naar een kampioenswedstrijd te gaan dat snap ik maar dan is het niet aanstellen
Hopen dat je gelijk speelt is ook niet leuk maar thuis kampioen worden is wel leuker.quote:Op zondag 29 april 2012 01:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe het is om naar een kampioenswedstrijd te gaan dat snap ik maar dan is het niet aanstellen
Uit of thuis boeit mij niet zo eigelijkquote:Op zondag 29 april 2012 01:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hopen dat je gelijk speelt is ook niet leuk maar thuis kampioen worden is wel leuker.
Wie moet ik trakteren dan?quote:
Jullie zijn toch al kampioen als ik je moet geloven? En idd...trakteren ja. En die kampioenswedstrijd...tsja snap dat de match van Ajacied422 erin heeft gehakt qua spanning.quote:Op zondag 29 april 2012 01:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat we dat al zijn dan?quote:Op zondag 29 april 2012 01:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jullie zijn toch al kampioen als ik je moet geloven? En idd...trakteren ja. En die kampioenswedstrijd...tsja snap dat de match van Ajacied422 erin heeft gehakt qua spanning.
Zal er aan denkenquote:
Niet zo happen man.quote:Op zondag 29 april 2012 01:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat we dat al zijn dan?
En dan kan je er ook meteen maar geen spanning voor hebben?
En stijntje heeft gelijk gespeeld, geen goed teken
Nogmaals, spanningquote:
Ga gewoon ff hasjie roken zoquote:Op zondag 29 april 2012 01:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Zet ff je ski-bril op man...dat ontspant de ogen.
Gespierde vrouwenquote:Op zondag 29 april 2012 02:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
hommo
Gespierde vieze vrouwen die vechten.
quote:
Have fun morgen.quote:Op zondag 29 april 2012 02:35 schreef stevenmac26 het volgende:
High as a mofo
Pitteng, morgen vroeg op voor trip richting enschede
Gaat lukkenquote:
Mikey kloon. TR gemacht.quote:Op zondag 29 april 2012 02:35 schreef stevenmac26 het volgende:
High as a mofo
Pitteng, morgen vroeg op voor trip richting enschede
Have fun morgen.quote:Op zondag 29 april 2012 02:40 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga pitten. Morgen in Den Haag ff De_kromme een mep van jewelste verkopen.
Morgenavond he appel.quote:Op zondag 29 april 2012 02:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook zo slapen, ik luister nog ff podcast met Joey Diazen heb die woman's mma show aan staan.
quote:Op zondag 29 april 2012 02:56 schreef Geo4kant het volgende:
IMGUR is relax maar geen filename in de url, zo weet je nooit wie the bitch is, kun je niet googlen
Je weet wel: koninginnenacht, die avond dat mensen uitgaan en met andere mensen leuke dingen gaan doen?quote:
Ah dat, dat ken ik, maar doe ik niet aan. Lekker fok!kenquote:Op zondag 29 april 2012 02:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet wel: koninginnenacht, die avond dat mensen uitgaan en met andere mensen leuke dingen gaan doen?
Forever alone...quote:Op zondag 29 april 2012 02:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah dat, dat ken ik, maar doe ik niet aan. Lekker fok!ken
Me broer vroeg me mee om naar Eindje te gaan, beursgebouw had gratis feestje ofso met Paul Elstak.. maar ik heb me weer eens niet gedragen en gezondigd dus mijn gezondheid is naar de kut dus zal hem vast niet wordenquote:Op zondag 29 april 2012 02:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Forever alone...Nee, serieus...je gaat ook 30 april niks doen? Ik doe er ook pas aan sinds ik op kamers zit hoor.
Deliciaquote:Op zondag 29 april 2012 02:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Elke post van mij is toch kwaliteit?
[ afbeelding ]
Jij mag vaker geen zin hebbenquote:Op zondag 29 april 2012 03:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb niet eens zin om te posten trouwens.
[ afbeelding ]
Half 1 weer op voor PSV en hopelijk begint de vakantie goedgr gr
Idd. het is beide dieptriest.quote:Op zondag 29 april 2012 03:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Van die mensen die carnaval afkraken en dan wel aan koninginnedag doen
Gelukkig doe ik beide niet. (afkraken en k'dag)quote:Op zondag 29 april 2012 03:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Van die mensen die carnaval afkraken en dan wel aan koninginnedag doen
Carnavalquote:Op zondag 29 april 2012 03:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik beide niet. (afkraken en k'dag)
Didn't happen.quote:Op zondag 29 april 2012 03:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh trouwens geen pics van ajacied422 fok meet van vandaag?
Roda tb PSV + Twe-AJAX X - Fey AZ X + JDS tb Mir @ 62.73quote:Op zondag 29 april 2012 03:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch maar eens even een voorspelling doen voor vanmiddag:
Roda JC - PSV
FC Twente - Ajax
Feyenoord - AZ
NEC - RKC
Ditquote:Op zondag 29 april 2012 03:14 schreef GGMM het volgende:
Ajax winnen, Feyenoord gelijk, PSV verliezen.
Het leuke aan Ajacied422.....quote:Op zondag 29 april 2012 03:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
u sure?
Het leuke aan Ajacied422.....
Die ga ik ook nog in zetten ja, want ik denk dat Ajax wel wintquote:Op zondag 29 april 2012 03:14 schreef GGMM het volgende:
Ajax winnen, Feyenoord gelijk, PSV verliezen.
Dat heeft hij gewoon verteld in deze slowchat toen ze naar de wedstrijd vroegenquote:Op zondag 29 april 2012 03:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
u sure?
Het leuke aan Ajacied422.....
Tegen je eigen club weddenquote:Op zondag 29 april 2012 03:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die ga ik ook nog in zetten ja, want ik denk dat Ajax wel wintff kijken wat dat oplevert.
Zul je zien dat ze winnen, zie het gebeuren..quote:
harde pokoe Gquote:
Jij niet toch?quote:Op zondag 29 april 2012 14:29 schreef Geo4kant het volgende:
PSVVVVVVVVVVVVV .. we doen nog mee om de tweede plek wie had dat verwacht bij Roda winnen
quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 02:32 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb het gevoel dat ze inderdaad de 'upset' zijn, waar iedereen gezien de bad streak en het verleden bij Roda denkt dat ze kei hard onderuit gaan .. zie ik ze wel winnen.
Waarom weet ik niet want ik als ik moet kiezen zeg ik punt verlies![]()
2-1
Jaquote:Op zondag 29 april 2012 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
O ja het was dat wedden, dat geld ben je kwijt dus
Kansloos volkquote:
Dat is goed balenquote:Op zondag 29 april 2012 17:24 schreef GGMM het volgende:
gvd, de stroom viel hier uit tijdens de wedstrijden
Overal TR's alles.
Ajax, PSV, Feyenoord en Twente - Heerenveen denk ikquote:Op zondag 29 april 2012 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd wat EL woensdag allemaal gaat uitzenden.
Ik denk dat AZ na komende speelronde uitgespeeld is.quote:Op zondag 29 april 2012 17:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax, PSV, Feyenoord en Twente - Heerenveen denk ik
Woensdag en zondag alle wedstrijden om dezelfde tijd.quote:Op zondag 29 april 2012 17:57 schreef GGMM het volgende:
Ze spelen alles tegelijk?
Als Heerenveen verliest tegen Twente en Feyenoord wint van Heracles, dan zou Heerenveen er verstandig aan doen om Feyenoord te laten winnen trouwens die laatste speelronde.
hoezo dat eigenlijk?quote:Op zondag 29 april 2012 17:57 schreef GGMM het volgende:
Ze spelen alles tegelijk?
Als Heerenveen verliest tegen Twente en Feyenoord wint van Heracles, dan zou Heerenveen er verstandig aan doen om Feyenoord te laten winnen trouwens die laatste speelronde.
Omdat, als ze van Feyenoord winnen, PSV voorronde CL haalt, waardoor de nr 5 ook play-offs speelt, waardoor Heerenveen het moeilijker gaat krijgen in de play-offs.quote:
Ah.quote:Op zondag 29 april 2012 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat, als ze van Feyenoord winnen, PSV voorronde CL haalt, waardoor de nr 5 ook play-offs speelt, waardoor Heerenveen het moeilijker gaat krijgen in de play-offs.
Maakt me niks uit, ik kijk toch Ajax.quote:Op zondag 29 april 2012 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk is er weer zo'n schakelprogramma. Sluiten we beneden een 2e tv aan en kijken we Ajax op het hoofdkanaal en dan voor de andere het schakelen
Helaas veel te vaakquote:Op zondag 29 april 2012 20:46 schreef Jojoortje het volgende:
Hebben jullie wel eens lauw bier gezopen?
?quote:Op zondag 29 april 2012 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel uitkijken dat je ouders niet meekijken he?
Jezus nog zo'n broekie, 1 jaar ouder dan 422quote:Op zondag 29 april 2012 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel uitkijken dat je ouders niet meekijken he?
Ach, verzin dan als excuus dat je een topic over sexchange bekijkt.quote:Op zondag 29 april 2012 23:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Oh godver komt natuurlijk net mijn moeder binnen
Had je hem al uit je broek hangen? (Of in je Fleshlight zittten..)quote:Op zondag 29 april 2012 23:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Oh godver komt natuurlijk net mijn moeder binnen
quote:Op zondag 29 april 2012 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, verzin dan als excuus dat je een topic over sexchange bekijkt.
quote:Op zondag 29 april 2012 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had je hem al uit je broek hangen? (Of in je Fleshlight zittten..)
Ik wil wel mannen voor jou googlen.quote:Op zondag 29 april 2012 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Ah, Davy begint weer met 'chicks'posten. Ik ben weg.
Naja, die chicks die jij post lijken al op mannen, dus als ik mannen zoek kom ik hier wel terug.quote:
Als jij dat mannen vindquote:Op zondag 29 april 2012 23:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Naja, die chicks die jij post lijken al op mannen, dus als ik mannen zoek kom ik hier wel terug.
Niet overdrijven.quote:Op zondag 29 april 2012 23:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als jij dat mannen vind!!!
Oh wacht jij date natuurlijk modellen.
Waarom niet?quote:Op zondag 29 april 2012 23:48 schreef Jojoortje het volgende:
Waar zijn alle vrouwen?
En nee, niet in de keuken
Wat ben je toch een goed mens.quote:Op zondag 29 april 2012 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om zelfs dat al van vrouwen af te pakken gaat me wat ver.
VI opnemen en de wedstrijd kijken.quote:Op zondag 29 april 2012 23:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm morgen eerste helft City - United of VI
VI ook.quote:
Waar?quote:Op zondag 29 april 2012 23:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb Ajax - Twente nu al 5 keer gezien, blijft leuk.
DVD.quote:Op zondag 29 april 2012 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja waar kijk je die terug? Eredivisielive.nl?
Daar heeft hij het toch over?quote:Op maandag 30 april 2012 00:02 schreef GGMM het volgende:
Toch was de wedstrijd vorig jaar tegen Twente, thuis, nog leuker.
Ik ook nauwelijks. Het kan aanstaan, dat ik ondertussen op m'n p.c. zit oid, maar echt kijken is niks idd.quote:Op maandag 30 april 2012 00:02 schreef Tarado het volgende:
Wedstrijden terugkijken kan ik echt niet, ook een hele wedstrijd later kijken als ik de uitslag al weet lukt me niet
Ja, daar gaat het overquote:Op maandag 30 april 2012 00:02 schreef GGMM het volgende:
Toch was de wedstrijd vorig jaar tegen Twente, thuis, nog leuker.
Jaaa!quote:Top 100 van zondag 29 april 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 299 Ajacied422
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |