Ik kan kampioen worden. Nog 2x winnen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:06 schreef Geo4kant het volgende:
Moest je huilen 422?
Of kun je alsnog kampioen worden?
Is toch wel een smetje dit, dus je bent de Lodeiro van Dainaden?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik werd gewisseld ook nog omdat er gescoord moest wordenhet stond toen al 1-1.
![]()
Denken dat Ajacied422 El Stino niet kan scoren
Ben jij die lange slungel met een kut motoriek die altijd als laatste wordt gekozen bij gym?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik werd gewisseld ook nog omdat er gescoord moest wordenhet stond toen al 1-1.
![]()
Denken dat Ajacied422 El Stino niet kan scoren
Nee.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch wel een smetje dit, dus je bent de Lodeiro van Dainaden?
Nee.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben jij die lange slungel met een kut motoriek die altijd als laatste wordt gekozen bij gym?
En je ouders hebben je onder een sport gestampt om buiten te komen?
Als hij lang was geweest dan werd ie niet gewisseld als er gescoord moet worden, dan blijft alleen het kleine dikkertje overquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben jij die lange slungel met een kut motoriek die altijd als laatste wordt gekozen bij gym?
En je ouders hebben je onder een sport gestampt om buiten te komen?
Kijk, dat belooft wat voor zondagquote:PSV speelde na de winterstop zes uitwedstrijden en pakte alleen een punt bij FC Utrecht en Heracles. Van FC Groningen, NAC, Ajax en RKC werd verloren. Mocht ook het duel bij Roda JC een nederlaag opleveren, dan is dat de vijfde in successie op vreemde bodem. Een evenaring van het clubrecord uit 1967.
Place your bets.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk, dat belooft wat voor zondag
Tegen je eigen ploeg wedden? Dat kan nietquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Place your bets.
Heb al ingezet op Roda, zul je zien dat ze nu wel winnen, dan heb ik daar weer plezier van
Start hatin'quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegen je eigen ploeg wedden? Dat kan niet
Zouden ze verliezen van Exelsior?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan net zo goed nog wat verdienen aan dat geprutst van ze
Als ze morgen verliezen zit dat er wel inquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zouden ze verliezen van Exelsior?
Als PSV geen 2e wordt maakt het toch ook niet meer uit hoe hoog ze eindigen omdat CL al gehaald is?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ze morgen verliezen zit dat er wel in
Hé, Roda uit is een van de vervelendste wedstrijden die een club kan wensen. Ik hoop daarom dat ROD-AJA volgend jaar ook vroeg in het schema zitquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ze morgen verliezen zit dat er wel in
EL bedoel je. Ja vanwege de beker.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als PSV geen 2e wordt maakt het toch ook niet meer uit hoe hoog ze eindigen omdat CL al gehaald is?
Sorry ja EL bedoel ikquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
EL bedoel je. Ja vanwege de beker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |