ok dus velen zoals jou denken is dat die ambtenaren deze wietpas bedacht hebben om de burger te pestenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat wilden wij, dat wilde de poltiek onder druk van die zogenaamde overlast. Heb je ooit al eens een objectief onderzoek gezien dat die overlast ook kwantificeerd? Nee he, dat komt omdat die er niet is. De overlast die er zoukunnen zijn, zijn foutparkeerders, nou laten we daar al een dienst voor hebben maar die hebben het te druk met flitcontroles houden en andere onzinnige dingen controleren, maar om overlast aan te pakken nee daarvoor hebben die blauwe pettten geen tijd.
Wanhoopspoging. Vvd staat niet voor vooruitgaan, poging zieltjes te stelen van de sp.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:52 schreef Nielsch het volgende:
Er zijn gelukkig ook nog VVD'ers die het wel snappen:
http://www.vvdamsterdam.nl/danielvanderree/article/3354/
Suuuuuure, wat staat de vvd opeens open voor logica?quote:"Maar wat wellicht goed werkt voor Roosendaal en Maastricht hoeft nog niet goed te werken voor Amsterdam.
Klinkt leuk maar toch niet, scooters worden per definitie altijd van de weg geplukt, niet goed voor je klanten als je altijd bij een politiecontrole staatquote:Er liggen gouden tijden in het verschiet voor scooterkoeriers
Mijn liberale imago wat doen zequote:Met de invoering van de wietpas is dus ook een economisch belang gemoeid en staat het liberale imago van Amsterdam op het spel.
Ff rondvragen en je krijgt het nummer van Mo, die brengt het naar je. En voor een klein beetje extra zijn er nog allerlei andere lekkerneijen in de aanbieding. Op de pof kopen is zelfs geen probleem.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:57 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Hé en als ik dus de 2001ste wietroker in Lutjebroek ben, dan kan ik dus gvd geen wiet halen.
Waarom is onze overheid dan niet in staat om zulke onderzoeken te publiceren?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ok dus zoals velen denken zoals jij is dat die ambtenaren deze wietpas duidelijk bedacht om de burger te pesten
Bedankt V.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben zo ontzettend blij met deze ontwikkeling. Ik zie dit als tussenstap naar definitief verbod.²
Hoes had de regering een dikke vinger kunnen geven en zelf het bestuur over zijn stad moeten blijven voeren, zoals de taak van een burgemeester beaamt.quote:Terwijl voor het stadhuis een groot fluitconcert losbarste van boze buitenlandse coffeeshopklanten en coffeeshopwerknemers zei Hoes tijdens de persconferentie binnen dat hij het probleem niet heeft veroorzaakt.
Gelukkig is mijn pa wat progressiever, woont in maasttricht en als je daar aan burgers vraag waar ze echt overlast van hebben zijn het dronken studenten de hele week door in de nachten herrie maken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:54 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Als je het mijn vader vraagt wordt wiet verboden en gaat iedereen die met drugs in aanraking komt de cel in.
Rijden zonder gordel of met een glas op achter het stuur zou dan weer gedoogd worden.
Studenten en alcohol, een combinatie die ik nooit heb begrepen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn pa wat progressiever, woont in maasttricht en als je daar aan burgers vraag waar ze echt overlast van hebben zijn het dronken studenten de hele week door in de nachten herrie maken.
Dan is tegenwoordig de standaard reactie maar meteen om studeren te verbieden. (aan de drank zal het niet liggen)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn pa wat progressiever, woont in maasttricht en als je daar aan burgers vraag waar ze echt overlast van hebben zijn het dronken studenten de hele week door in de nachten herrie maken.
Leuk voor je.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben zo ontzettend blij met deze ontwikkeling. Ik zie dit als tussenstap naar een definitief verbod.²
1950 belde, ze willen hun bekrompenheid terug.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben zo ontzettend blij met deze ontwikkeling. Ik zie dit als tussenstap naar een definitief verbod.²
Jij begrijpt wel meer niet. Alcohol ook maar verbieden dan he?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Studenten en alcohol, een combinatie die ik nooit heb begrepen.²
Want je bent bang voor wietrokers?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Studenten studeren aan het hoger onderwijs, HBO of Universiteit, daarbij is het verre van rationeel om je te bezatten aan alcohol.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jij begrijpt wel meer niet. Alcohol ook maar verbieden dan he?
Het zijn pyschosemakers en zie de mensen graag tegen zichzelf beschermd worden.quote:
In jouw achterlijke cultuur misschien.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Studenten studeren aan het hoger onderwijs, HBO of Universiteit, daarbij is het verre van rationeel om je te bezatten aan alcohol.²
zo ben ik, dankquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom is onze overheid dan niet in staat om zulke onderzoeken te publiceren?
En ja ik zie die wietpas als weer een beperking in je vrijheden, dus idd de burger weer verder te pesten.
De argumentatie van onze overheid voor die pas klopt totaal niet met wat ze ermee willen bereiken, wanneer jij als burger die logica van de overheid wel wilt accepteren vind ik dat goed, maar helaas geeft het wel aan dat je niet al te veel verstand van basale wiskunde hebt en nogal plichtsgetrouw bent want regels zijn regels.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het zijn pyschosemakers en zie de mensen graag tegen zichzelf beschermd worden.²
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Studenten studeren aan het hoger onderwijs, HBO of Universiteit, daarbij is het verre van rationeel om je te bezatten aan alcohol.²
Religie verbiedenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het zijn pyschosemakers en zie de mensen graag tegen zichzelf beschermd worden.²
Maar wel lekker zo af en toe.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |