abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114098765
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 10:12 schreef Daeron het volgende:

[..]

Jij kan hem ook vragen hoor.
Dat heb ik al gedaan,een paar jaar geleden haha. Maar het komt er maar niet van.
pi_114098837
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 10:14 schreef Nanoeef het volgende:

[..]

Dat heb ik al gedaan,een paar jaar geleden haha. Maar het komt er maar niet van.
Dan wijs je hem er maar eens op dat het een reden is om een awesome feest te geven en dat die veel kado's krijgt dan. :P
pi_114102665
Hier nog 2 weken maar alles is geregeld. Zaterdag vrijgezellenfeest. Volgende week vrijdag burgerlijk huwelijk. Volgende week zaterdag generale repetitie.

Volgens mij ga ik de vrijdag voor de bruiloft pas de stress krijgen. Als alles daar aangekleed moet worden. En de donderdag voor de bruiloft, als ik alles moet inpakken, inclusief koffers voor huwelijksreis.
pi_114106116
Ik ben wel benieuwd naar jouw bruiloft Lily, volgens mij trouwen jullie echt met alles erop en eraan!
pi_114115009
En ik maar denken dat ik origineel was met die badeendjes.. :@
Wij (vriend en ik) gaan ook de slaapkamer van het bruidspaar versieren, en willen de badeendjes in het bad laten drijven, omdat m'n zwager m'n schoonzusje ten huwelijk heeft gevraagd terwijl ze in bad zat! :s)
Smile, tomorrow will be worse...
pi_114115057
quote:

[..]

Is niet altijd een optie als vrouw, helaas... Mijn vriend zegt dat-ie 'nee' zegt als ik hem vraag.. en ik zie 'm het nog doen ook.. :{
Smile, tomorrow will be worse...
  donderdag 12 juli 2012 @ 18:23:25 #282
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_114118731
Wij hadden die eendjes als bedankjes ! :)
1 eendje kwam zelfs terug op onze trouwkaart O+

Wij hadden typisch Rotterdamse invloeden in fisheye perspectief laten tekenen!
Heel geslaagd idee, omdat alles wat erop stond ook voorbij kwam op onze trouwdag! ^)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_114268244
Vrijgezellenfeest zit er ook weer op!

Fantastische dag gehad. We werden bij mijn schoonouders allebei opgehaald met een limo. Daarna naar de sauna gegaan (mijn vriend moest de survivalbaan op, verschil moet er zijn :P ). Ontspannen dagje gehad daar inclusief heerlijke massage en lekkere lunch en borrel. Daarna zijn we gaan eten in Nijmegen bij het restaurant waar ik in mijn studententijd altijd ging eten. De vierdaagsefeesten begonnen zaterdagavond dus we hebben een megagezellige avond gehad in Nijmegen. Rond 1 uur de mannen ontmoet en toen samen nog tot in de vroege uurtjes doorgegaan.

Het was perfect. Een leuke dag samen zonder al te veel gekheid (alleen een badjas voor in de sauna en een sjerp voor 's avonds met bride to be er op).

Nu op naar vrijdag. Burgerlijk huwelijk. Ik ga vandaag ook alvast inpaklijst maken, koffers inpakken voor zover het kan en de dingen kopen die ik nog nodig heb voor onze huwelijksreis. Ik wil dat deze week gedaan hebben zodat ik me volgende week alleen nog maar bezig hoef te houden met de bruiloft.
pi_114268347
Oh en ik merk dat ik nu ook de weerberichten in de gaten aan het houden ben. Van vrijdag word ik nog niet echt vrolijk maar het weer schijnt volgende week om te slaan naar droog met 20-25 graden. Zou perfect zijn!
pi_114270098
Lief en ik hebben de komende twee weken allebei vakantie, dus we gaan deze tijd eens gebruiken voor wat puntjes op de i qua planning. Net een afspraak met de notaris gemaakt, en ik heb gisteren ook twee schoenendozen gescoord waar ik de komende dagen eens flink mee ga knutselen om er een kaartendoos van te maken. Daarnaast zijn de uitnodigingen gisteren ook naar 'de printer' (oftewel mijn vader, haha, die werkt met grote professionele printers) gegaan en krijgen we die als het goed is vrijdag. Deze week ga ik enveloppen en postzegels scoren, zodat die binnenkort ook de deur uit kunnen.

quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:07 schreef Lily1987 het volgende:
Oh en ik merk dat ik nu ook de weerberichten in de gaten aan het houden ben. Van vrijdag word ik nog niet echt vrolijk maar het weer schijnt volgende week om te slaan naar droog met 20-25 graden. Zou perfect zijn!
Oooh, erg is dat he? Ik hoop vooral dat deze natte zomer betekent dat oktober droog en zonnig wordt. ;)
pi_114414538
quote:

[..]

En ik mocht het niet! De romanticus ;)
pi_114414691
Uitnodigingen zijn weg hier. Helaas hebben een aantal mensen het kaartje niet gehad. Waaronder mijn ouders. De kaartjes zijn niet zo heel groot, misschien is dat een reden waarom er een paar kaartjes niet bezorgd zijn..
pi_114417174
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:43 schreef DanseMacabre het volgende:
Uitnodigingen zijn weg hier. Helaas hebben een aantal mensen het kaartje niet gehad. Waaronder mijn ouders. De kaartjes zijn niet zo heel groot, misschien is dat een reden waarom er een paar kaartjes niet bezorgd zijn..
Oh, wat vervelend! Het zou inderdaad door het formaat kunnen komen, kleine kaartjes glippen makkelijker door de sorteermachines (ik heb weleens handmatig sorteerwerk gedaan in de kerstperiode, toen had ik ook een godgloeiende hekel aan de kleine kaartjes omdat ze overal tussendoor glipten).
pi_114417480
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:39 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Oh, wat vervelend! Het zou inderdaad door het formaat kunnen komen, kleine kaartjes glippen makkelijker door de sorteermachines (ik heb weleens handmatig sorteerwerk gedaan in de kerstperiode, toen had ik ook een godgloeiende hekel aan de kleine kaartjes omdat ze overal tussendoor glipten).
Ik denk dat ik nu dus maar genodigden moet gaan nabellen of ze een uitnodiging hebben ontvangen. :')

Had gisteren al een tante aan de telefoon die beledigd was omdat op de uitnodiging stond dat ze op de locatie welkom waren vanaf een bepaald tijdstip maar ze had naar het ouderlijk huis van vriend willen komen. Tja, die mensen gaan verhuizen naar een tijdelijke woning en ik weet niet eens waar dat is. Echt he. :')
pi_114417598
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:46 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Ik denk dat ik nu dus maar genodigden moet gaan nabellen of ze een uitnodiging hebben ontvangen. :')
Altijd een goed idee als je niks hoort. Ik verwacht zo eind augustus ook wel wat vergeetachtige mensen na te moeten bellen, met "Kom je nou of niet?", haha.

quote:
Had gisteren al een tante aan de telefoon die beledigd was omdat op de uitnodiging stond dat ze op de locatie welkom waren vanaf een bepaald tijdstip maar ze had naar het ouderlijk huis van vriend willen komen. Tja, die mensen gaan verhuizen naar een tijdelijke woning en ik weet niet eens waar dat is. Echt he. :')
God, mensen die beledigd zijn vanwege uitnodigingen omdat ze denken dat ze zo belangrijk zijn voor het een of ander... |:( Iedereen die bij mij daarover gaat zeiken kan een uitbrander krijgen.
pi_114417909
Ze is wel belangrijk voor me hoor en dat weet ze.
Maar sommige dingen snapt ze gewoon niet. Ze blijft ook overnachten op de locatie, maar dat stond ook niet op de uitnodiging. Ja, wat moet ik dan doen? Kaarten voor mensen die op de receptie komen, kaarten voor daggasten en kaarten voor vip-daggasten. Ja doei. :{w

Diezelfde tante zei ook dat de receptie langer moest duren, anders komen de mensen niet. Ja, dan komen die mensen toch lekker niet? :W
pi_114422019
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:56 schreef DanseMacabre het volgende:
Ze is wel belangrijk voor me hoor en dat weet ze.
Maar sommige dingen snapt ze gewoon niet. Ze blijft ook overnachten op de locatie, maar dat stond ook niet op de uitnodiging. Ja, wat moet ik dan doen? Kaarten voor mensen die op de receptie komen, kaarten voor daggasten en kaarten voor vip-daggasten. Ja doei. :{w

Diezelfde tante zei ook dat de receptie langer moest duren, anders komen de mensen niet. Ja, dan komen die mensen toch lekker niet? :W
Die mensen komen uit de tijd dat iedereen dezelfde dagindeling had op zijn bruiloft. Begrijpen niet dat tegenwoordig iedereen het op zijn eigen manier doen. Moet je je niets van aantrekken.

Balen van de kaartjes. Wij hebben trouwens ook maar 2 soorten kaarten hoor. De mensen die tot het selecte gezelschap behoren weten dat en zijn ook betrokken bij de hele voorbereiding. Zij zijn er morgen ook bij en volgende week al vanaf vrijdag.

Over morgen gesproken :p Net maar even goed gepoetst voordat morgen iedereen hier komt lunchen voor het burgerlijk huwelijk. En het lijkt er op dat het morgenmiddag droog blijft in Amsterdam! Vooral morgenochtend regen.
pi_114422277
Ah, spannend Lily!

Ik heb tegen tante gezegd dat ze zich vooral niet druk moet maken, want alles komt goed! _O-
pi_114422984
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:19 schreef DanseMacabre het volgende:
Ah, spannend Lily!

Ik heb tegen tante gezegd dat ze zich vooral niet druk moet maken, want alles komt goed! _O-
Haha ja ik vind het spannender of het wel droog blijft. We hebben wel overal een tweede plan voor (maar het zou handiger zijn als het eerste plan doorgaat).

Ohja en mijn vriend gaat morgenochtend gewoon werken maar hij moet om 12.00 uur wel weer thuis zijn want dan is de lunch. Ben benieuwd of hij dat gaat halen. Ken hem langer dan vandaag O-) Heb al gezegd dat ik 's middags nog gewoon nee kan zeggen >:)
pi_114477018
Hoera, mijn vader kwam vandaag langs met de uitnodigingen. Ze zijn erg mooi geworden, ben er blij mee. :D Vanavond meteen allemaal gevouwen en op de post gedaan, haha. De bruiloft is wel over iets minder dan drie maanden, dus we zijn eigenlijk heel vroeg, maar ach, het is vakantietijd, dan kan dat vind ik. ;)

Nu bezig met de bedankjes. 100 cd's branden en 100 hoesjes vouwen, dat gaat wat langer duren...
pi_115041550
Lily, is nou vandaag jullie dag? Zo ja, geniet ervan! *O* ^)
pi_115042218
Nog 1 week :o
pi_115049314
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:28 schreef Daeron het volgende:
Nog 1 week :o
Spannend, het lijkt hier nu ook sneller gaan. Nog een maandje. :)
pi_115332353
Nog 1 dag :o
pi_115332491
Spannend Daeron *O* En het weer is bet op tijd omgeslagen voor jullie!! Een hele fijne dag morgen!
And so the lion fell in love with the lamb
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')