Ik kan me nog wel een anders stel herinneren, die elkaar hadden kennen door Fok! en dat ook uitgebreid gedeeld hadden. Echter, toen er een eind aan die relatie kwam wilden ze er (vanzelfsprekend) niet al te veel over kwijt, maar was er iemand die vond dat ze daar wel recht op had omdat ze ook de making of hadden gedeeld op Fok!.quote:Op zondag 29 april 2012 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
In dat geval willen we ook updates he? Dat je het maar ff weet
Ik heb nog een elektrische kooksetje (voor kinderen) in de berging, met emaille pannen. Daar bakte we patatjes in en eitjes in de steelpan. Denk niet dat een moeder dat nog durft te geven.quote:Op zondag 29 april 2012 19:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit gedaan met de actie van de Deka. die Anubis. Toen het boek vol was aan kids gegeven
Over wie gaat het?quote:Op zondag 29 april 2012 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een anders stel herinneren, die elkaar hadden kennen door Fok! en dat ook uitgebreid gedeeld hadden. Echter, toen er een eind aan die relatie kwam wilden ze er (vanzelfsprekend) niet al te veel over kwijt, maar was er iemand die vond dat ze daar wel recht op had omdat ze ook de making of hadden gedeeld op Fok!.
Zo ben jij toch niet Soury?
Nee of ja, Nee zelf zou ik het niet doen. Ja als je toch met de billen bloot gaat laat alles maar weten.quote:Op zondag 29 april 2012 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een anders stel herinneren, die elkaar hadden kennen door Fok! en dat ook uitgebreid gedeeld hadden. Echter, toen er een eind aan die relatie kwam wilden ze er (vanzelfsprekend) niet al te veel over kwijt, maar was er iemand die vond dat ze daar wel recht op had omdat ze ook de making of hadden gedeeld op Fok!.
Zo ben jij toch niet Soury?
In alle jaren diverse, en nee je krijgt geen namenquote:
Ja natuurlijk was ik ook nieuwsgierig naar het hoe en waarom, maar om dan te zeggen dat je er recht op hebt....nehquote:Op zondag 29 april 2012 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee of ja, Nee zelf zou ik het niet doen. Ja als je toch met de billen bloot gaat laat alles maar weten.
En dat is meestal het probleem. Vreselijk verliefd zijn en alles hier op fok met hartjes delen en dan inééns hoor je niks meer. Super kinderachtig
Je hebt weer anderen dan wij:quote:Op zondag 29 april 2012 19:40 schreef Soury het volgende:
Mijn verzameling tot nu toe, [ afbeelding ]
Wel yoh, moet je maanden lang dat gezeik en geflirt aanzien. Domper als het uitgaatquote:Op zondag 29 april 2012 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk was ik ook nieuwsgierig naar het hoe en waarom, maar om dan te zeggen dat je er recht op hebt....neh![]()
Ik vind ze zo leuk, die mini's van AH, maar ik kom er bijna nooitquote:Op zondag 29 april 2012 20:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt weer anderen dan wij:
[ afbeelding ]
Godver zeg !!!quote:Op zondag 29 april 2012 20:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt weer anderen dan wij:
[ afbeelding ]
Nu ben je net zo flauw!quote:Op zondag 29 april 2012 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
In alle jaren diverse, en nee je krijgt geen namen
Nee, golfer.quote:
Ik ben je voorquote:
Wat niet is kan komen natuurlijkquote:Op zondag 29 april 2012 20:25 schreef Mickeys het volgende:
Het is gewoon een dagje uit. Lijkt mij niet zo ernstig iets om te delen hoor. Het leuke is altijd dat anderen er meer van maken dan de mensen zelf waar het om gaat.
Daar is het ook een forum voorquote:Op zondag 29 april 2012 20:25 schreef Mickeys het volgende:
Het is gewoon een dagje uit. Lijkt mij niet zo ernstig iets om te delen hoor. Het leuke is altijd dat anderen er meer van maken dan de mensen zelf waar het om gaat.
Jij hebt ook het blikje Nivea erbij gevraagd?quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt ook het blikje Nivea erbij gevraagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |