O.k. Ik wens je een fijne dag toe.quote:Op zondag 29 april 2012 19:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wat niet? Tis in deze reeks zo gekomen. En het is gewoon een gezellige K-dag vieren. Ik ken Amsterdam niet met K-dag en Karzai wel. Verder gewoon leuke dag van maken hoor.
Is daar iets te doen dan?quote:Op zondag 29 april 2012 19:14 schreef Soury het volgende:
O.k. Ik wens je een fijne dag toe.Ik ga een rondje Vondelpark doen iig.
Ex-to-be.. niet aan beginnen.. tis een lulquote:Op zondag 29 april 2012 19:15 schreef Bluezz het volgende:
Zo is het : go with the flow! En wie is die lekkere krullebol op je flikker?
In dat geval willen we ook updates he? Dat je het maar ff weetquote:Op zondag 29 april 2012 19:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wat niet? Tis in deze reeks zo gekomen. En het is gewoon een gezellige K-dag vieren. Ik ken Amsterdam niet met K-dag en Karzai wel. Verder gewoon leuke dag van maken hoor.
schuld van FANN geloof ik (lol)
Ik hou het nog wel ff bij mn eigen toekomstige exquote:Op zondag 29 april 2012 19:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ex-to-be.. niet aan beginnen.. tis een lul
Dat is al jaren zo, het is voor kinderen. Ik hou niet van drukte dus ga ik 6 jarige met een jankviool bekijken.quote:Op zondag 29 april 2012 19:17 schreef APK het volgende:
[..]
Is daar iets te doen dan?
Ik zag afgelopen week alleen maar borden met 'Geen commercieel gedoe en geen vrijmarkt'
Maar die kutkinderen met hun kutviolen willen toch ook geld?quote:Op zondag 29 april 2012 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo, het is voor kinderen. Ik hou niet van drukte dus ga ik 6 jarige met een jankviool bekijken.
Moet bekennen dat ik een 2 tal prachtige theeglazen afhandig heb gemaakt, kreeg er een teddybeer bij. Die heb ik terug gegevenquote:Op zondag 29 april 2012 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Maar die kutkinderen met hun kutviolen willen toch ook geld?
Ik heb ergens nog wel 1 cent muntstukken liggenquote:Op zondag 29 april 2012 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze nog liever die plastic AH minicentenquote:Op zondag 29 april 2012 19:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog wel 1 cent muntstukken liggen
Oh en ze verkopen ook dusquote:Op zondag 29 april 2012 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk de mini nutella pot nu.... Deze aktie geef ik niks wegquote:Op zondag 29 april 2012 19:24 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze nog liever die plastic AH minicenten
Ja mag welquote:
Oeh, mini nutella.... die wil ik ook wel dan. De rest heb ik allemaal weggegeven aan de kids van een goede vriend van me.quote:Op zondag 29 april 2012 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk de mini nutella pot nu.... Deze aktie geef ik niks weg
Voor 45 eoro is ie van jouquote:Op zondag 29 april 2012 19:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Oeh, mini nutella.... die wil ik ook wel dan. De rest heb ik allemaal weggegeven aan de kids van een goede vriend van me.
Lol, dan maak ik bij appie 3 maal kans en krijg ik de boodschappen er op de koop toe bijquote:
Ow, ik had die cornflackes, bonuskaart en 2 munten ook. geloof 3 zakjes lays paprika chips maar allemaal weggegeeftquote:Op zondag 29 april 2012 19:40 schreef Soury het volgende:
Mijn verzameling tot nu toe, [ afbeelding ]
Ow dat sowieso hoor. Het is een dag om plezier te maken!quote:Op zondag 29 april 2012 19:45 schreef Lienekien het volgende:
Ik kreeg een minikip. Die heb ik weggegooid. Stom ding.
Veel plezier morgen, M en K. Probeer een beetje ontspannen de dag in te gaan.
Ik gaf alles altijd weg, maar dit vind ik zelf leukquote:Op zondag 29 april 2012 19:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow, ik had die cornflackes, bonuskaart en 2 munten ook. geloof 3 zakjes lays paprika chips maar allemaal weggegeeft
Ik heb dat ooit gedaan met de actie van de Deka. die Anubis. Toen het boek vol was aan kids gegevenquote:Op zondag 29 april 2012 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gaf alles altijd weg, maar dit vind ik zelf leuk
Moeder van Magneetstrip?quote:Op zondag 29 april 2012 19:45 schreef Lienekien het volgende:
Ik kreeg een minikip. Die heb ik weggegooid. Stom ding.
Veel plezier morgen, M en K. Probeer een beetje ontspannen de dag in te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |