Hakken van 10 cm wel ?quote:Op zondag 29 april 2012 17:59 schreef APK het volgende:
[..]
Die lotusvoetjes zijn wmb ook niet echt noodzakelijk
Ik wel, gisternacht danquote:Op zondag 29 april 2012 17:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja goed !
Niks bijzonders meegemaakt dat dan weer niet gewoon lekker een lui dagje
quote:Op zondag 29 april 2012 18:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fok meet.....
Ik date alleen jou, dat weet je.
Over een weekje ofzo?quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 18:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Over een weekje ofzo?
We pingen nog wel is dat goed ?
Of ik twetter je wel effe ken ook![]()
Ik heb weer honger ik ga een tomatensoepje eten
Nah, moet ik er toch aan gelovenquote:
Ik zie het probleem ook nietquote:Op zondag 29 april 2012 18:21 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou me aan dat soort eisen conformeren als je wanhopig graag bij dat soort mannen in de smaak wilt vallen.
Niet dus. Lekker makkelijk.
jeezzzz... Dat laat ik echt niet doen. Als ik niet op een bepaalde hoge hak in de winkel kan lopen, dan koop ik ze niet eens. Maar goed. Heb ook sneakers en dan moet je daar je opgevulde voeten in gaan proppen? Ook geen succes dan.quote:Op zondag 29 april 2012 18:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah, moet ik er toch aan geloven![]()
http://www.nu.nl/vrouw/27(...)ties-verdubbeld.html
en mezelf een cup D aan laten meten, ik weet niet of ik dat er allemaal voor
over hebik denk het niet eigenlijk
BAHquote:
ehm, jupsquote:Op zondag 29 april 2012 18:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben niet nieuwsgierig hoor, maar ga jij morgen Karzai voor het eerst zien Mickeys?
Leukquote:Op zondag 29 april 2012 18:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ehm, jups
Maar goed, normaliter zou ik voor een eerste kennismaking er wat meer van mijzelf maken. Kapper en zo, maar ik ben zoals ik ben....
Wat leukquote:Op zondag 29 april 2012 18:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ehm, jups
Maar goed, normaliter zou ik voor een eerste kennismaking er wat meer van mijzelf maken. Kapper en zo, maar ik ben zoals ik ben....
Inderdaad. Ach, zo erg is het nu ook weer niet met mij gesteld hoor. Enige jammere, maar dat vind ik zelf erger dan een ander dat vind, is dat ik mijn lenzen niet in kan wegens ontstoken oog.quote:Op zondag 29 april 2012 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk![]()
Zo is het ook, je kan daarin zover gaan als je zelf wilt.
Schilderen? Doel je op plamuur op je smoel of oranje troep op je muil?quote:Op zondag 29 april 2012 19:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat leukGewoon jezelf zijn en niet teveel schilderen, less is more
al denken veel vrouwen daar heel anders over
Plamuur op je smoelquote:Op zondag 29 april 2012 19:09 schreef Mickeys het volgende:
Schilderen? Doel je op plamuur op je smoel of oranje troep op je muil?
Zou je dat wel allemaal op fok plaatsen ? Ik zou het niet doenquote:Op zondag 29 april 2012 18:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ehm, jups
Ehm, behalve een oogpotloodje en mascare zal het niet komen. Ow en labello met een tintje erinquote:
Wat niet? Tis in deze reeks zo gekomen. En het is gewoon een gezellige K-dag vieren. Ik ken Amsterdam niet met K-dag en Karzai wel. Verder gewoon leuke dag van maken hoor.quote:Op zondag 29 april 2012 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou je dat wel allemaal op fok plaatsen ? Ik zou het niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |