Gelukkigquote:
Slaap lekker, ik ga ook zoquote:Op zondag 29 april 2012 00:12 schreef Mickeys het volgende:
Goed, snoezelmodes.... moet goed aan mijn beautyslaapje denken ... morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen
En een bestemming voor al het voedsel wat ik nog heb bedenken
Mijn redenatie met op de kast laten jagen is dat het op de kast ook schoon gemaakt moet wordenquote:Op zondag 29 april 2012 02:12 schreef Bluezz het volgende:
Je mot je niezo op de kast laten jagen Fann![]()
Wij hebben net een ongelofelijke creafilm zitten kijken op de VPROIn het begin denk je : what the fuck, maar hij is eigenlijk zo ongelofelijk knap gemaakt, er zit voor 1000+ uren werk in denk ik zo
![]()
Ik zat niet op de kastquote:Op zondag 29 april 2012 02:12 schreef Bluezz het volgende:
Je mot je niezo op de kast laten jagen Fann![]()
Oh, die is geweldig hhahahaquote:Op zondag 29 april 2012 11:20 schreef sacha het volgende:
[..]
dan heb je niks aan Pachelbel![]()
hiero, SPRINGEN!![]()
met dank aan Edward![]()
Het was vermakelijk leesvoer op de zondagquote:Op zondag 29 april 2012 00:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga ook pitten, genoeg ruzie gemaakt weer voor vandaag![]()
Truste allemaal !
En er is een deel 3quote:Op zondag 29 april 2012 16:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was vermakelijk leesvoer op de zondag
Kan je even een korte samenvatting geven van de voorgaande delen?quote:Op zondag 29 april 2012 17:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En er is een deel 3![]()
Thaise of Russische bruid populair (deel 3)
Het wordt daar steeds leuker![]()
Lol, heb net deel 3 bijgelezen en probeer nu deel 1....quote:Op zondag 29 april 2012 17:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je even een korte samenvatting geven van de voorgaande delen?
Ik heb alleen in deel 2 gepost samenvatting hmmmmmquote:Op zondag 29 april 2012 17:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je even een korte samenvatting geven van de voorgaande delen?
deel 1 had ik niet eens gelezen en deel 3 ga ik WEL volgen maar ik heb alles al gezegdquote:Op zondag 29 april 2012 17:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, heb net deel 3 bijgelezen en probeer nu deel 1....
Ah, dan schakel ik even over op deel 2 want de samenvatting is ook wat er in deel 1 staat...quote:Op zondag 29 april 2012 17:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
deel 1 had ik niet eens gelezen en deel 3 ga ik WEL volgen maar ik heb alles al gezegd
in deel 2 dus in 3 hoef ik niks meer kwijt
Strak plan!quote:Op zondag 29 april 2012 17:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb alleen in deel 2 gepost samenvatting hmmmmm![]()
Ik denk dat we straks met zijn alles weer aan de lotusvoetjes moeten of hakken
van 10 cm GEEN ik herhaal GEEN pittig kort kapsel, Cup D, en misschien nog
een korset ook om de ''mannen'' te behagen, ow ja en vooral onderdanig zijn
niet tegenspreken en achter het aanrecht blijven![]()
Dawast wel zo'n beetje
quote:Op zondag 29 april 2012 17:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoi !!! Alles goed met jou ?
Die lotusvoetjes zijn wmb ook niet echt noodzakelijkquote:Op zondag 29 april 2012 17:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Strak plan!![]()
Kan me daar geheel in vinden. De cup D heb ik al voorhanden, het niet korte pittigekapsel ook al. De rest lijkt mij op de lotusvoetjes na ook prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |