Nou ehm, als je met mijn vrienden om kunt gaan is ook een kunst hoor. Allemaal goed gebekt dus je word snel ondergesneeuwd dan want je kent niemand verder, ook de "host" niet.. kweetnietquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Goede graadmeter. Kan je gelijk zien of de sociale vaardigheden een beetje aanwezig zijn.
Ik leef duidelijk in een andere wereldquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:46 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het ook een prima tijd voor een feestje, rond 16 uur laten komen, hapas en drankjes en dan hop na de koffie en mss nog een likeurtje rond 21.00 weer wegwezen
Jij haalt de hele nacht door?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik leef duidelijk in een andere wereld
In mijn koelkast onder anderequote:Op zaterdag 28 april 2012 23:51 schreef sacha het volgende:
de gedoogpartij ligt in bed![]()
waar is de drank?
Ik zit aan een lekkere whisky.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:51 schreef sacha het volgende:
de gedoogpartij ligt in bed![]()
waar is de drank?
Maar 21 uur vind ik ook zo wat. Nadeel is dat ze bij mij op de buurtjes na zeker een uur rijden bij mij vandaan wonen. Maar soms kan het ook rustig een uur of 2 of 3 worden al hoewel dat meer uitzondering dan regel is.Komt ook een beetje doordat wel allemaal voor 6 uur 's morgens opstaan als we moeten werken. Krijg je toch een ander leefritmequote:
lol. heel simpel: "Doen jullie het licht uit?"quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:55 schreef Karzai het volgende:
Ik ga met iets minder gedisciplineerde mensen om
Die hebben soms een zetje in de rug nodig om ze het huis uit te krijgen
Is ook zoquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Maar 21 uur vind ik ook zo wat. Nadeel is dat ze bij mij op de buurtjes na zeker een uur rijden bij mij vandaan wonen. Maar soms kan het ook rustig een uur of 2 of 3 worden al hoewel dat meer uitzondering dan regel is.Komt ook een beetje doordat wel allemaal voor 6 uur 's morgens opstaan als we moeten werken. Krijg je toch een ander leefritme
als ik niet gestoord wil worden zeg ik altijd: 'ik ben er niet, behalve als mijn vader belt'quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:18 schreef golfer het volgende:
Voordeel van geen (schoon)ouders meer hebben: nooit meer onaangekondigd bezoek.
Nah ik zeg meestal ik ga zo pitten of iets in die trantquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
lol. heel simpel: "Doen jullie het licht uit?"
Kan ook. Maar waarom was ik net gemeen trouwens?quote:Op zondag 29 april 2012 00:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nah ik zeg meestal ik ga zo pitten of iets in die trant
Ik heb wel trek in ietsquote:Op zondag 29 april 2012 00:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kan ook. Maar waarom was ik net gemeen trouwens?
En dan ga ik meestal nog een uur of twee op FOK als ze weg zijnquote:Op zondag 29 april 2012 00:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kan ook. Maar waarom was ik net gemeen trouwens?
Tja.... tegen de tijd dat je hier dan bent, ben ik al omgedonderd denk ikquote:
*verslaafde*quote:Op zondag 29 april 2012 00:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
En dan ga ik meestal nog een uur of twee op FOK als ze weg zijn
Ik ben niet zo goed in sociaal doenquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik leef duidelijk in een andere wereld
Ik zie je overmorgen, morgen voetbal kijken met het schoremquote:Op zondag 29 april 2012 00:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja.... tegen de tijd dat je hier dan bent, ben ik al omgedonderd denk ik
Ajax mag ik hopenquote:Op zondag 29 april 2012 00:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik zie je overmorgen, morgen voetbal kijken met het schorem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |