hmmm ik neem er 3 zit ik op 58 kg, heb ik nog ietsje speling voor ijssies enzoquote:Op zondag 29 april 2012 21:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow, ik moet mijn BMI nog ietsje laten krimpen. 4 kg van mij hebben? Dan heb ik mijn doelstelling gehaald
Ik ben een dekselquote:Op zondag 29 april 2012 21:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[Polcafe #3149] Waar hoppa!
Ik ben een pot
[..]
Dat maakte je toen ook niets uitquote:Op zondag 29 april 2012 21:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... goed dat ik nu uit de kast bendan mag ik je legaal betasten
Deal, dan kom ik op 55...quote:Op zondag 29 april 2012 21:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmm ik neem er 3 zit ik op 58 kg, heb ik nog ietsje speling voor ijssies enzo
Deegroller of koekenpan?quote:Op zondag 29 april 2012 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zal ik hem effe de keuken doormeppen ?
Alohaquote:
Hey hey hey... Rustig... Je kan ook te ver gaan.quote:Op zondag 29 april 2012 21:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als je dat nog een keer zegt laat ik je een vegetarische pizza eten
da;s Grieksquote:Op zondag 29 april 2012 21:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als je dat nog een keer zegt laat ik je een vegetarische pizza eten
Jups, volgens mij trek is ze steeds eerder hierheen... of zou dat toeval zijn?quote:
Happelsequote:Op zondag 29 april 2012 21:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
da;s Grieks![]()
Eten is klaar ,
Kali Orexi![]()
Doei![]()
![]()
![]()
Ik begrijp het nietquote:Op zondag 29 april 2012 21:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jups, volgens mij trek is ze steeds eerder hierheen... of zou dat toeval zijn?
Hoeft ook niet, het is nog vroegquote:
Blijf jezelf vooral voor lul zettenquote:Op zondag 29 april 2012 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oeps i did it again![]()
toch gepost in deel 3
Vond dat wel meevallen... Een Griek die voor je kookt... ben maar een ietsjepietsje jaloers hoor...quote:
In deel 3 wel jaquote:Op zondag 29 april 2012 22:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Vond dat wel meevallen... Een Griek die voor je kookt... ben maar een ietsjepietsje jaloers hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |