Veel plezier morgen.quote:Op zondag 29 april 2012 20:30 schreef Mickeys het volgende:
Tuurlijk is het daar een forum voor maar ook in het echte leven word het gedaan. Maar als ik dat allemaal had moeten geloven, had ik denk al wel 100 kinderen gebaard en zo... maar goed.. heel open en eerlijk: we gaan gezamenlijk een leuke K-dag ervan maken. Jullie waren ook allemaal uitgenodigd maar niemand hapte toe...
Doosquote:Op zondag 29 april 2012 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga nog even snel héél veel boodschappen halen
Ik heb niets te ruilen, want kom bijna nooit bij Appie en Bdaal lijkt me toch iets ver voor een miniquote:Op zondag 29 april 2012 20:31 schreef Bluezz het volgende:
Knakworssies kan je komen halen hier in Bdaal, is toch dubbel![]()
Net als de kaas!
Maar wel ruilen he, we geven niks weg
Fuck van god los... al begonnenquote:
quote:Op zondag 29 april 2012 20:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoorde vandaag op de radio een berekening van hoeveel je kwijt zou zijn aan die mini's.
De aktie duurt 3 weken.
Er zijn 51 mini's.
Je moet 15 euro aan boodschappen doen voor 1 mini.
quote:Deze actie loopt van 10 april t/m 13 mei 2012, maar op = op.
quote:Op zondag 29 april 2012 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oeps i did it again![]()
toch gepost in deel 3
Lol, ik volgde het even, maar ben afgehaaktquote:Op zondag 29 april 2012 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oeps i did it again![]()
toch gepost in deel 3
Winkeltje spelen, natuurlijk.quote:Op zondag 29 april 2012 21:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
weet ik veel dat jullie die dingen sparen![]()
wat moet je daar dan mee?
Ah, als je dan een mini Nutella potje weet te scoren, dan hou ik mij aanbevolen. De rest vind ik niet interessantquote:Op zondag 29 april 2012 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... jah.. tuurlijk![]()
nah, volgende keer zal ik ze meenemen, mogen jullie uitkiezen
Ik zal aan je denken !quote:Op zondag 29 april 2012 21:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ah, als je dan een mini Nutella potje weet te scoren, dan hou ik mij aanbevolen. De rest vind ik niet interessant
Jemig, ik moet nog etenquote:Op zondag 29 april 2012 21:36 schreef Mickeys het volgende:
Hmm. half 10... had afgesproken om op tijd te gaan slapen... maar dit vind ik nog echt te vroeg
Je man was toch aan het koken?quote:Op zondag 29 april 2012 21:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jemig, ik moet nog etenalleen een soepje is niet genoeg hoor ik moet effe mijn BMI
opkrikken
Ik ook, kunnen we elkaar feeden? Ik zit nu aan een tosti.quote:Op zondag 29 april 2012 21:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jemig, ik moet nog etenalleen een soepje is niet genoeg hoor ik moet effe mijn BMI
opkrikken
quote:Op zondag 29 april 2012 14:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ah, FANN en de andere pittige-potten-brigade. Tijd voor de sirene.
Klopt, daar zit ik op te wachtenquote:Op zondag 29 april 2012 21:41 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Je man was toch aan het koken?
feedersquote:Op zondag 29 april 2012 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ook, kunnen we elkaar feeden? Ik zit nu aan een tosti.
Ow, ik moet mijn BMI nog ietsje laten krimpen. 4 kg van mij hebben? Dan heb ik mijn doelstelling gehaaldquote:Op zondag 29 april 2012 21:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
opkrikken
Je hebt ook al pedo feeders:quote:Op zondag 29 april 2012 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
feedersoi dat vind ik zo'n enge afwijking
Oehquote:Op zondag 29 april 2012 21:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[Polcafe #3149] Waar hoppa!
Ik ben een pot
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |