Gewoon een pot maken voor eten, drank. Zodra de pot leeg is aanvullen met gelijke hoeveelheid.quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:56 schreef Dorst het volgende:
ow, en duidelijk afspraken maken met je vrienden wat je wel en niet wil qua betalen.
1, delen de rekening,
2, ik betaal, je vrienden de dag erna, en daarna
3, ieder betaald voor zich
hoe moeten wij dat nou weten?quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:48 schreef Vinnie13 het volgende:
Hallo Hallo,
Ik ga met vrienden 2 weken naar spanje toe in een 3 sterren hotel, het is all inclusive dus we kunnen onbeperkt eten.
Verder gaan we gewoon beetje chillen aan het strand en mischien een paar keer stappen(dus niet elke dag mischien keertje of 4).
We gaan ook geen excursies doen maar mischien wel wat andere leuke dingen.
Hoeveel zou ik nodig hebben om mee te nemen??
dat doet ie toch niet?quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:09 schreef renerulezzz het volgende:
2 weken lang all-in naar spanje, en dan zuur doen over wat je per dag kwijt bent![]()
Echt, als je geen cent te makken hebt, ga dan gewoon 8 dagen in een appartementje zitten...
Eten kunnen ze in 't resort doenquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:14 schreef sthomass het volgende:
Logt eraan of je elke avond gaat stappen of niet. Je kan dus voor 10 euro per dag leven, aangezien het all-inclusive is. Maar het kan ook meer dan 150eu per dag worden, als je uit eten gaat + stappen + waterscooters (o.i.d.) huren.
dat eten wil nog wel eens zo erg zijn dst je toch voor buiten de deur kiest heb io begrepenquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eten kunnen ze in 't resort doen
Ik denk dat 50 euro per dag wel een goede inschatting is. Dus dan zou je 700 euro kwijt zijn in 2 weken. Maak er voor de zekerheid 1000 euro van voor het geval je een keer duur gaat stappen of toch op excursie wilt.
Maar ff serieus, denk je dat hier iemand is die je een zinnig antwoord kan geven? Denk je niet dat het daarvoor een beetje teveel afhangt van:quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:10 schreef Vinnie13 het volgende:
renerulezz waar slaat dat op?![]()
ik vraag gewoon een schatting omdat ik geen idee heb...
quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:22 schreef ThaNetRunner het volgende:
Vooral precies uitrekenen, dan kan je tenminste genieten van je vakantie...
Zorg gewoon voor ongeveer ¤2000 euro op je rekening, dan kan je tenminste genieten i.p.v. elke dag uitrekenen of je het einde van de vakantie haalt...
Is verder lezen dan de OP zo moeilijk? TS post dat hij een inschatting wilt omdat hij geen idee heeft hoeveel geld het gaatkosten. Misschien dacht hij met 500 euro klaar te zijn. Zou toch ook goed kunnen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:10 schreef Vinnie13 het volgende:
ik vraag gewoon een schatting omdat ik geen idee heb...
quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eten kunnen ze in 't resort doen
Ik denk dat 50 euro per dag wel een goede inschatting is. Dus dan zou je 700 euro kwijt zijn in 2 weken. Maak er voor de zekerheid 1000 euro van voor het geval je een keer duur gaat stappen of toch op excursie wilt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |