tsja, ik moest wel want anders kreeg ik een black screenquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:43 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Oh ja vergeten, is ook wel fijner aangezien je dan geen hangende keys meer hebt
Ubuntu is ook zeker een van de betere distros om mee te beginnenquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
tsja, ik moest wel want anders kreeg ik een black screen
tot nu toe bevalt ubuntu me wel
nu slapen, morgen school, bedankt voor de hulp!
nja, opzich ben ik niet nieuw met linux. Ik draai een servertje op een linux/unix distro CLI, maar dit is toch weer ff wat anders als je het voor dagelijks gebruik gaat gebruikenquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:44 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ubuntu is ook zeker een van de betere distros om mee te beginnen
No problem slaap ze
Eh. Wie?quote:Op woensdag 2 mei 2012 07:46 schreef TC03 het volgende:
Hoe komt iedereen erbij dat Ubuntu zo snel is? Op mijn netbook draait Windows 7 Home Premium veel sneller dan Ubuntu.
Lubuntu.quote:Op woensdag 2 mei 2012 03:24 schreef Drommelsch85 het volgende:
Die bloat is idd wel jammer ja. Ik mis het ook om als alternatief op een ouder systeempje te draaien, maar dan ben je weer beter uit met Lubuntu met chromium-browser. Op een ouder Atom netbookje draait dat perfect, maar Ubuntu en Netbook Remix zijn ECHT te traag. Windows 7 starter wil je natuurlijk niet en XP was te gedateerd.
Toch blijft Linux voor de desktop een <2% markt als het allemaal zo gefragmenteerd blijft. En dan bedoel ik consistentie die ook voor leken helder is, dus niet een ander windowtje zo en een menu weer anders, of nog erger een totaal andere interface.. Fijn dat je de keus hebt om tussen windowmanagers te kiezen en dat je met een commandline alles weer recht kan pielen, maar dat gaat Linux niet interresant maken voor die 98% van de computergebruikers.
Zondermeer top voor mensen die hun (oudere) PC alleen gebruiken voor internet en licht office gebruik.quote:
Zeker weten. Alleen wil het draadloze gebeuren nog wel eens problemen veroorzaken bij bepaalde laptops.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:46 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Zondermeer top voor mensen die hun (oudere) PC alleen gebruiken voor internet en licht office gebruik.
Reinstalls zeker?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:07 schreef gogosweden het volgende:
ubuntu liep vast
ik trok de externe hdd waar ubuntu op draait uit frustratie uit de usb
ubuntu werkt weer
probeer dat maar eens bij windows te doen
Zet trouwens je /home op een andere partitie, als je dan ooit wilt reinstallen hoef je alleen de /root en evt. /boot opnieuw toe te wijzen dan ben je dus niks kwijtquote:Op donderdag 3 mei 2012 07:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
bij windows wel wss,
ubuntu blijft gewoon werken_O_
Logisch,heb ik in Januari nog gedaan met 11.10,voor het 1ste keer sinds ik 5 Jaar Kubuntu gebruikt!quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:56 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Zet trouwens je /home op een andere partitie, als je dan ooit wilt reinstallen hoef je alleen de /root en evt. /boot opnieuw toe te wijzen dan ben je dus niks kwijt
Ik quote jouw toch ook niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Logisch,heb ik in Januari nog gedaan met 11.10,voor het 1ste keer sinds ik 5 Jaar Kubuntu gebruikt!
Ik ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 04:46 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik quote jouw toch ook niet?sommige verwachten gewoon niet dat dat kan. Ik bedoel ik gebruik al vanaf mijn eerste kennismaking met computers een van de Linux varianten. En toch leer ik nog iedere dag wat bij
Ja, maar die doen ook niet bijzonder veel meer en ik heb nog niet veel zin enorm te kloten in de configuratiefiles zonder dat ik weet of het wat oplevert.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Kun je voor intel geen proprietary drivers installeren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |