Neej een banaanquote:Op zaterdag 28 april 2012 07:26 schreef MohMi het volgende:
Mogguh! Zo eens even wat geparkeerde auto's en overstekende oma's in de prak rijden
Was mijn eerste rijlesquote:Op zaterdag 28 april 2012 09:54 schreef miesjelle112 het volgende:
Heeeuj wat is dat nou op de zaterdagmorgen?
Ik sta niet meer in de OP
Nice, je hebt de smaak al te pakkenquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:22 schreef MohMi het volgende:
Verslavend!Hoefde alleen nog te sturen wat ik niet heel erg vond
Ging voor mijn gevoel prima, niks of niemand geramd iig. Succesvol gekeerd op een piepklein stukje met teveel te dure auto's
Volgende week drie uur aan een stuk rijden
Ging me veel te snel!
Mooizo!quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:22 schreef MohMi het volgende:
Ging voor mijn gevoel prima, niks of niemand geramd iig. Succesvol gekeerd op een piepklein stukje met teveel te dure auto's
Ging me veel te snel!
Zeeeker!quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nice, je hebt de smaak al te pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij nog leuke plannen voor het weekend?
Je mag op shifto rijden?quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeeeker!Maar natuuuuurlijk mag ik van shifto ook wel eens met hem oefenen...
Dit was mijn eerste xD Dus dat durf ik nog niet te zeggenquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:29 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Natuurlijk mag het van shifto. Hoeveel lessen moet je nog?
Awh oke, nou iig leukquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste xD Dus dat durf ik nog niet te zeggen
Dafuq. Na de eerste keer ga je gelijk drie uur?quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:22 schreef MohMi het volgende:
Ging me veel te snel!
Ik moest binnenkort ook maar eens aan mijn rijbewijs gaan beginnen, maar geeeengeeen zin..quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste xD Dus dat durf ik nog niet te zeggen
Ik wilde nu al drie uur, maar mocht nietquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dafuq. Na de eerste keer ga je gelijk drie uur?
Ik baal nu dat ik er zolang mee gewacht heb, je gaat het toch echt ooit een keer nodig hebben en het wordt alleen maar duurder en moeilijker.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:34 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik moest binnenkort ook maar eens aan mijn rijbewijs gaan beginnen, maar geeeengeeen zin..
Jij kan het toch wel aanraden dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |