Neej een banaanquote:Op zaterdag 28 april 2012 07:26 schreef MohMi het volgende:
Mogguh! Zo eens even wat geparkeerde auto's en overstekende oma's in de prak rijden
Was mijn eerste rijlesquote:Op zaterdag 28 april 2012 09:54 schreef miesjelle112 het volgende:
Heeeuj wat is dat nou op de zaterdagmorgen?
Ik sta niet meer in de OP
Nice, je hebt de smaak al te pakkenquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:22 schreef MohMi het volgende:
Verslavend!Hoefde alleen nog te sturen wat ik niet heel erg vond
Ging voor mijn gevoel prima, niks of niemand geramd iig. Succesvol gekeerd op een piepklein stukje met teveel te dure auto's
Volgende week drie uur aan een stuk rijden
Ging me veel te snel!
Mooizo!quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:22 schreef MohMi het volgende:
Ging voor mijn gevoel prima, niks of niemand geramd iig. Succesvol gekeerd op een piepklein stukje met teveel te dure auto's
Ging me veel te snel!
Zeeeker!quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nice, je hebt de smaak al te pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij nog leuke plannen voor het weekend?
Je mag op shifto rijden?quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeeeker!Maar natuuuuurlijk mag ik van shifto ook wel eens met hem oefenen...
Dit was mijn eerste xD Dus dat durf ik nog niet te zeggenquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:29 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Natuurlijk mag het van shifto. Hoeveel lessen moet je nog?
Awh oke, nou iig leukquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste xD Dus dat durf ik nog niet te zeggen
Dafuq. Na de eerste keer ga je gelijk drie uur?quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:22 schreef MohMi het volgende:
Ging me veel te snel!
Ik moest binnenkort ook maar eens aan mijn rijbewijs gaan beginnen, maar geeeengeeen zin..quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste xD Dus dat durf ik nog niet te zeggen
Ik wilde nu al drie uur, maar mocht nietquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dafuq. Na de eerste keer ga je gelijk drie uur?
Ik baal nu dat ik er zolang mee gewacht heb, je gaat het toch echt ooit een keer nodig hebben en het wordt alleen maar duurder en moeilijker.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:34 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik moest binnenkort ook maar eens aan mijn rijbewijs gaan beginnen, maar geeeengeeen zin..
Jij kan het toch wel aanraden dus?
Haha ja, het lijkt me dus echt niet leukquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik baal nu dat ik er zolang mee gewacht heb, je gaat het toch echt ooit een keer nodig hebben en het wordt alleen maar duurder en moeilijker.
Plus; het is LEUK!
Het is wel leuk voor tripjesquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:41 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Haha ja, het lijkt me dus echt niet leuk
Maar het staat in de planning om volgend schooljaar er aan te gaan beginnen; dan heb ik met mijn afstuderen hopelijk ook mijn rijbewijs
Ik zou niet meer zonder willenquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:53 schreef ovoxo het volgende:
Nouja een auto is ten alle tijden wel handig..
Ja dat kan ik me wel voorstellen ja.quote:
Duurde 3 jaar voordat ik een auto hadquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:55 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me wel voorstellen ja.
Ik heb 'm tot nu toe gewoon echt nog nooit nodig gehad
Valt nog mee toch!quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Duurde 3 jaar voordat ik een auto had
Dat was ook mijn probleem; toen ik het geld had, wilde ik het niet. Toen ik het wilde, had ik geen geldquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:55 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me wel voorstellen ja.
Ik heb 'm tot nu toe gewoon echt nog nooit nodig gehad
Dat is toch ook geld?quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:07 schreef ovoxo het volgende:
Het nadeel van rijden is dat je weer geld uit moet geven aan tanken en verzekering e.d. terwijl je alleen maar hoeft te opwaarderen bij het OV.
Ik zit liever 30 tot 60 minuten in de auto dan het dubbele in de trein of bus.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:07 schreef ovoxo het volgende:
Het nadeel van rijden is dat je weer geld uit moet geven aan tanken en verzekering e.d. terwijl je alleen maar hoeft te opwaarderen bij het OV.
Bussen vind ik ook een drama, treinen vind ik wel leuk om te doen, maar dat kan ook zijn omdat ik nog niet weet hoe het is om je eigen auto te hebbenquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zit liever 30 tot 60 minuten in de auto dan het dubbele in de trein of bus.
Trein heeft zijn voordelen. Geen stress, handen vrij om iets te doenquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Bussen vind ik ook een drama, treinen vind ik wel leuk om te doen, maar dat kan ook zijn omdat ik nog niet weet hoe het is om je eigen auto te hebben
quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Trein heeft zijn voordelen. Geen stress, handen vrij om iets te doen. Jammer dat ze niet voor je deur stoppen
Het plepsquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor jou misschien, niet voor het werkvolk
Gepeupel ben je.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor jou misschien, niet voor het werkvolk
Er zijn ergere maandagen geweest inderdaadquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:44 schreef Mystikvm het volgende:
Over werkvolk gesproken, ik heb niet helemaal 4 dagen weekend. Op Koninginnedag moet ik om 7 uur beginnen met werken. Maar dat is leuk, daarom tel ik het niet mee. En om 2 uur ben ik vrij en is er bier
haha de afgelopen maandag?quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Er zijn ergere maandagen geweest inderdaad
Vlucht je voor de belasting dat je niet specifieker wilt zijn of ga je ons ook vertellen welk warm en tropisch land?quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:30 schreef thatday het volgende:
Ik zit maandag in een warm tropisch land. Niks mis mee
Mag ik meequote:Op zaterdag 28 april 2012 12:30 schreef thatday het volgende:
Ik zit maandag in een warm tropisch land. Niks mis mee
Wel lekker volgens mij! Niks geraakt, ook niet bijna, duurde alleen veel te kort naar mijn zinquote:
Nice.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wel lekker volgens mij! Niks geraakt, ook niet bijna, duurde alleen veel te kort naar mijn zinVolgende week tenminste drie uur
Ik droom juist nog vaak over hem.. En dan word ik dus sad wakkerquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:40 schreef sawadie het volgende:
Ik droom eigenlijk niet meer sinds de break up.. Lekker rustig! Ny nog wat meer slapen en alles komt goed!
Ik dus ook, ja. Droom nog heel vaak over hem.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:47 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik droom juist nog vaak over hem.. En dan word ik dus sad wakker
Beter dan fantaserenquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:47 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik droom juist nog vaak over hem.. En dan word ik dus sad wakker
"Just dream about how I will let go"quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:14 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
"Just dream about how I will let go"
Somebody i used to knowquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:19 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Doet me denken aan kiss me through the phone.
Ik heb echt een grafhekel aan dit nummer nadat ik het de 40 miljoenste keer op de radio hoordequote:
Ik ook. Kutlied.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb echt een grafhekel aan dit nummer nadat ik het de 40 miljoenste keer op de radio hoorde
Goed, beetje brakjes van gisteren maar voor de rest gaat het prima.quote:
Even snel bijkomen vóór Koninginnenacht uiteraard.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed, beetje brakjes van gisteren maar voor de rest gaat het prima.
Ik weet niet of ik naar Koninginnenacht ga, want ik ga vanavond ook al uit.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Even snel bijkomen vóór Koninginnenacht uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |