Ik heb de spoilers gelezen en ik ben nog steeds benieuwd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:43 schreef J-net het volgende:
ik ga ook de spoilers neit lezen, maar ben zooooo benieuwd.
Is al duidelijk of het deze week een dubbele is, of dat het 2 weken achter elkaar is?
2 weken achter elkaarquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:43 schreef J-net het volgende:
ik ga ook de spoilers neit lezen, maar ben zooooo benieuwd.
Is al duidelijk of het deze week een dubbele is, of dat het 2 weken achter elkaar is?
En uit dit topic blijven!!quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:03 schreef scrub_nurse het volgende:
ik kan de finale niet zien dan zit ik in Italie! OOO dan moet ik wachten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:30 schreef Catwoman1986 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 81% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2012 10:36:45 ]
Die hebben geneukt hoorquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Huh, leuke () Relationships of Greys quiz op FaceBook, waar uit blijkt dat Karev ooit met Addison gebumsd heeft??
Ik dacht dat die twee niet verder waren gekomen dan wat om elkaar heen gedraai, gezoen en gevoel?
Uhu, volgens mij ook idd.quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:52 schreef scrub_nurse het volgende:
jawel toen kwam hij met zn broek op de knieen uit de oncall room,toch?
Wat loopt ze dan te huilen dat ze nu pas ontmaagd is?quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die hebben geneukt hoor![]()
[..]
Uhu, volgens mij ook idd.
Addison en April zijn twee verschillende vrouwen hoorquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:59 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Wat loopt ze dan te huilen dat ze nu pas ontmaagd is?
Spoiler!quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Addison en April zijn twee verschillende vrouwen hoor
Addison, niet April.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:59 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Wat loopt ze dan te huilen dat ze nu pas ontmaagd is?
Haha, ik en lezen, excusez moiquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Addison en April zijn twee verschillende vrouwen hoor
Ik zal jou spoileren Muizeltje!quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zal jou spoileren Muizeltje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en dat is geen spoiler omdat.....?quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Las net op tvline dat alle originals hebben bijgetekend voor 2 jaar incl Ellen, en Patrick!
http://tvline.com/2012/05(...)-sign-new-contracts/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |