Nee, maar als jij wilt cammen is dat welkom. Ik kijk alleen. Kan wel een opfleurbeurt gebruiken.quote:
Het zal een keer niet zo zijnquote:Op zaterdag 28 april 2012 02:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wel maar ik zit in mn 1tje verliefd naar mezelf te kijken
Oke, ik ben student maar wanneer ik een andere bril opzet zou ik nog steeds D66 stemmen in het landsbelang.quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:41 schreef Sneezeechu het volgende:
D66...
Zeg dan gewoon dat je student bent en je eigen belangen wil veilig stellen.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:59 schreef twi het volgende:
Ik geef geen lobi, ik ben serieuzer. Ik hou gewoon van je Sinosje
Insgelijksquote:
wil je me weg hebben?quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 03:12 schreef heloef het volgende:
Ik zou Sinos hard raken.
Helaas is dat niet wederzijds.
Je komt steeds later.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:15 schreef Faxie het volgende:
Mogguh
Zo vertrekken, hopelijk verlies ik de tijd niet uit het oog daar.... ik zal er vanavond om 8 uur zijn denk ik, wellicht ietsjes later hoor
ik dacht dat joysa alle harten in euhm gijzeling had?quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:16 schreef Faxie het volgende:
Ow en hoi Sinos
Je bent het populairste topicmeisje
Veel plezier en tot vanavond.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:20 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik ga naar Kamperland, da's een uurtje rijden. Ik probeer daar voor 5 uur nog te vertrekken, dan ben ik 6 uur thuis, even douchen en scheren, dan vertrek ik half 7 en kom ik half 8 aan. Maar het kan natuurlijk iets uitlopen....
Ik ga nu
Tot vanavond
ga je bier kopen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:20 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik ga naar Kamperland, da's een uurtje rijden. Ik probeer daar voor 5 uur nog te vertrekken, dan ben ik 6 uur thuis, even douchen en scheren, dan vertrek ik half 7 en kom ik half 8 aan. Maar het kan natuurlijk iets uitlopen....
Ik ga nu
Tot vanavond
Ik kom wel en dan vind ik het wel tof. Maar nu zie ik dat pauper weer en moet ik eerst hier thuis nog opruimen.quote:
oh ja?quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
Aah de zon gaat toch nog goed schijnen vanmiddag?
ik hoop dat ik aan je verwachtingen kan voldoenquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel komen, ik vind nieuwe mensen altijd wel tof.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:12 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik hoop dat ik aan je verwachtingen kan voldoen
20 graden vandaag zei de weerpersoonquote:
Tsja, prima, zolang het niet regent! De zon zal i.i.g. niet meer gaan schijnen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
20 graden vandaag zei de weerpersoon
fabulousquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:32 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, prima, zolang het niet regent! De zon zal i.i.g. niet meer gaan schijnen.
happydance! pff ik verveel me ook.Wat ga je doen vandaag?quote:
Ohja.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:36 schreef twi het volgende:
[..]
Jij wilde niet eerder naar Leiden komen. Tsja...
Anders had je romantisch met Twi een high tea kunnen doen in het park.quote:
Ik zou eigenlijk gaan klussen bij een vriend, maar dat gaat niet door. Dus ik ga hier een beetje opruimen en huiswerken en dan rond half 6 maar eens richting het station.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:37 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
happydance! pff ik verveel me ook.Wat ga je doen vandaag?
Twi is echt een romantische man.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders had je romantisch met Twi een high tea kunnen doen in het park.
High teaquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders had je romantisch met Twi een high tea kunnen doen in het park.
Ehhh, ik bedoel:quote:
halfzes?quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk gaan klussen bij een vriend, maar dat gaat niet door. Dus ik ga hier een beetje opruimen en huiswerken en dan rond half 6 maar eens richting het station.
Ja, maar we hebben rond 6 uur op het station afgesproken in Rotterdam. Dan hebben we de trein van 20 over en zijn we er om 7.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:39 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
halfzes?
de meeting is pas om 7 uur toch?
Luister nou maar gewoon naar mij, want ik ben zo succesvol bij de vrouwtjes.quote:
Tsja, je gaat eerst achter lesbiënnes aan en daarna achter vrouwen van 1.90m. Je maakt het jezelf ook niet gemakkelijk, Kaneel.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Luister nou maar gewoon naar mij, want ik ben zo succesvol bij de vrouwtjes.
je kan ook gewoon high wordenquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan ook een high wine doen.Dat zag ik laatst.
kaneel houdt van not to getquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:42 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, je gaat eerst achter lesbiënnes aan en daarna achter vrouwen van 1.90m. Je maakt het jezelf ook niet gemakkelijk, Kaneel.
ik ook trekken aan een dood paardquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:48 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
kaneel houdt van not to get
Misschien val ik onbewust op iets dat uitstraalt dat het niet gaat lukken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:48 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
kaneel houdt van not to get
Ik ben nog niet achter haar aangegaan, maar ze is wel leuk.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:42 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, je gaat eerst achter lesbiënnes aan en daarna achter vrouwen van 1.90m. Je maakt het jezelf ook niet gemakkelijk, Kaneel.
Dat is ook een mogelijkheid.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:54 schreef strawberry_hill het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 28 april 2012 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
misschien ben je bang om je kwetsbaar op te stellen.
oh ja?hoe dat zo?quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:55 schreef twi het volgende:
Kaneel en ik kunnen een hoop van elkaar leren wat dat betreft.
waarom denk je dat ze de echte jij niet leuk zullen vinden?Is dat waarom je het onmogelijke najaagt?quote:
wijn met een joint?quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan ook een high wine doen.Dat zag ik laatst.
oeh nu ben ik nieiwsgierig! Pic?quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:57 schreef screwloose het volgende:
Kaneel moet gewoon nie zo moeilijk doen. Die gast kan met zn looks 1000 vrouwen krijgen.
Kaneel jonge, lower your standards!
doe ik ook maarquote:
kaas,chicken wings en bitterballenquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wijn met een joint?
Ik hou wel van een high tea
maar morgen maak ik een mannen variant
bier en snacks (iemand nog favorieten als tip?)
Dat is niet iets dat ik bewust denk of overweeg. Maar het is wel zo dat ik ook niet tevreden ben met mezelf, misschien dat het dat is.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:57 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
waarom denk je dat ze de echte jij niet leuk zullen vinden?Is dat waarom je het onmogelijke najaagt?
Ik heb het van mijn pa denk ik. Ik heb hem nog nooit emoties zien tonen.quote:
Hehe, overdrijven is een kunst schroefje.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:57 schreef screwloose het volgende:
Kaneel moet gewoon nie zo moeilijk doen. Die gast kan met zn looks 1000 vrouwen krijgen.
Kaneel jonge, lower your standards!
Murphy's Red en bitterballen. Moeilijker moet je 't niet maken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:59 schreef rhubarbje het volgende:
bier en snacks (iemand nog favorieten als tip?)
quote:
Ik heb geen recente pics, jeweet.quote:
Ik ben geen psycholoog. Ik kan dit noch bevestigen noch ontkennen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:59 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
doe ik ook maar
maar kaneel doet dit juist om te VOORKOMEN dat hij zich kwetsbaar opstelt denk ik ,dat is meer zelfbehoud
Dude, ik overdrijf niet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, overdrijven is een kunst schroefje.
Maar waarom zou ik mijn standaard verlagen? Het is niet zo dat ik zit te springen om seks ofzo.
hoe komt het dat je onzeker bent?quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niet iets dat ik bewust denk of overweeg. Maar het is wel zo dat ik ook niet tevreden ben met mezelf, misschien dat het dat is.
[..]
Ik heb het van mijn pa denk ik. Ik heb hem nog nooit emoties zien tonen.
[..]
Hehe, overdrijven is een kunst schroefje.
Maar waarom zou ik mijn standaard verlagen? Het is niet zo dat ik zit te springen om seks ofzo.
daar valt toch niets aan te maken?quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:00 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
kaas,chicken wings en bitterballen
Dat heb ik nou ook zo vaak godverdomme.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:04 schreef moneyfornothing het volgende:
GODVER ik zette mijn eyeliner scheef, nu moet ik overnieuw beginnen.
Pics!quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:04 schreef moneyfornothing het volgende:
GODVER ik zette mijn eyeliner scheef, nu moet ik overnieuw beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |