quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:10 schreef kwiwi het volgende:
Er gaan 450 mannen over jullie heen, maar voor de rest lijkt het me inderdaad een fantastisch idee!
450-fetish?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
450 fetisjen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:12 schreef tralalala het volgende:
TS wordt verkocht voor 50 cent.
En dan...ik maakte het afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"When you poop in your dreams, you poop for real"
(Peter Griffin)
fixedquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:14 schreef loveyourlife het volgende:
En we zijn niet allemaal 14. De meeste zijn 15/16 en een van ons is bijna 17!
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:14 schreef loveyourlife het volgende:
Ik ben al 12 en mag tot zo laat opblijven.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:14 schreef loveyourlife het volgende:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
450 fetisjen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:05 schreef kwiwi het volgende:
In ieder geval... Dit topic hielp mij van 450 java 'updates' af, dat was echt fantastisch!
Je houdt ervan dat we gemeen zijnquote:
Dom dom, uitermate naief bedoel je.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:20 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
En jij de domste Fokkert die ik hier ooit heb gezien
Hij is speciaal. Ik zou dit echt nooit doen voor een jongen maar hij is een uitzondering. Dat kun jij niet snappen je weet niet hoe hecht onze vriendschap is.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:24 schreef jcdragon het volgende:
Als je dat stukje leest hoe haar vriend, waar ze niet verliefd op is, haar toch weet te strikken. Het zoenen voelt vreemd
Je zou het nooit doen, maar je doet het toch?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:27 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij is speciaal. Ik zou dit echt nooit doen voor een jongen maar hij is een uitzondering. Dat kun jij niet snappen je weet niet hoe hecht onze vriendschap is.
Hij is een uitzondering.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zou het nooit doen, maar je doet het toch?
Dan kun je dus ook niet zeggen dat je het nooit doet.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:27 schreef AldoTheApache het volgende:
ze laat ook haar papa bij haar naar binnen,
je weet niet hoe hecht die relatie is
Wat hebben jullie dan meegemaakt ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:27 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij is speciaal. Ik zou dit echt nooit doen voor een jongen maar hij is een uitzondering. Dat kun jij niet snappen je weet niet hoe hecht onze vriendschap is.
Nee.. Ik heb er wel over geleerd bij geschiedenis. Nou eigenlijk een documentaire gekeken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:27 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja of nee? Eerst antwoord. Dan word je door mij van repliek voorzien.
Hoe laat moet je naar bed. Het is half twaalf.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:29 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nee.. Ik heb er wel over geleerd bij geschiedenis. Nou eigenlijk een documentaire gekeken.
Haha, geschiedenis.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:29 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nee.. Ik heb er wel over geleerd bij geschiedenis. Nou eigenlijk een documentaire gekeken.
watquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:29 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Heel veel. We doen alles samen en ook dingen die een stel doet, we weten alles van elkaar, ik heb zelfs een tandenborstel en dagcrème in zijn badkamer staan (en nog wat kleren bij hem thuis) en we zijn al heel erg lang vrienden.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:31 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Heel veel. We doen alles samen en ook dingen die een stel doet, we weten alles van elkaar, ik heb zelfs een tandenborstel en dagcrème in zijn badkamer staan (en nog wat kleren bij hem thuis) en we zijn al heel erg lang vrienden.
Toch wel lief. Kalverliefdequote:Op vrijdag 27 april 2012 23:31 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Heel veel. We doen alles samen en ook dingen die een stel doet, we weten alles van elkaar, ik heb zelfs een tandenborstel en dagcrème in zijn badkamer staan (en nog wat kleren bij hem thuis) en we zijn al heel erg lang vrienden.
je laat je gewoon elke nacht gruwelijk hard door hem nemen, dat weet ik, dat weet jij, dat weet hij, en dat weet de rest van FOK!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:33 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Dat is omdat ik daar vaak logeer he..voordat je raar gaat denken.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:31 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Oh ja, je doet alsof je volwassen bent.quote:
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je laat je gewoon elke nacht gruwelijk hard door hem nemen, dat weet ik, dat weet jij, dat weet hij, en dat weet de rest van FOK!
Ik was bijna ingedut. Maar door dit topic ben ik weer wakkerquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:35 schreef il_Tonno het volgende:
dit topic is té leuk voor een vrijdagavond
Ik doe niet alsof ik ben behoorlijk volwassen voor mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:35 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Oh ja, je doet alsof je volwassen bent.
Dat zeggen alle 14-jarige kindjes.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:37 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik doe niet alsof ik ben behoorlijk volwassen voor mijn leeftijd.
Sure. Je bent even oud als mijn jongste zusje. Dus ik ben zowat ervaringsdeskundige op het gebied van 14-jarige meisjes.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:37 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
neuqen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:37 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Misschien onderschatten jullie ons intellect gewoon en willen jullie niet inzien dat wij ook verantwoordelijk zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Sure. Je bent even oud als mijn jongste zusje. Dus ik ben zowat ervaringsdeskundige op het gebied van 14-jarige meisjes.En die denkt ook dat ze alles beter weet.
Tuurlijk. Wil je een ijsje?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:42 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Misschien onderschatten jullie ons intellect gewoon en willen jullie niet inzien dat wij ook verantwoordelijk zijn.
Ga eerst een diploma halen....quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:42 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Misschien onderschatten jullie ons intellect gewoon en willen jullie niet inzien dat wij ook verantwoordelijk zijn.
Ouders slapen al..ik moest eigenlijk slapen maar ze komen er toch niet achter.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:41 schreef il_Tonno het volgende:
moet jij niet naar bed btw? 's-ochtends krantenwijkje lopen ofzo?
wedstrijd zuigen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:43 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ouders slapen al..ik moest eigenlijk slapen maar ze komen er toch niet achter.
Morgen heb ik trouwens een wedstrijd maar ik heb geen zin om te gaan slapen.
Ach, dit soort kattekwaad hoort bij de leeftijd. En per slot van rekening is het vrijdagavond.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:43 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ja maar ik moet echt vroeg opstaan. Gelukkig logeert mijn beste vriend vandaag niet bij me, ik kwam deze week elke dag te laat op school door hem en nu heb ik eindelijk eens tijd voor mezelf.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ach, dit soort kattekwaad hoort bij de leeftijd. En per slot van rekening is het vrijdagavond.
Tss, al ochtendseks op je 14e. Moet je er voortaan maar voor zorgen dat je 's avonds aan je trekken komt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:48 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ja maar ik moet echt vroeg opstaan. Gelukkig logeert mijn beste vriend vandaag niet bij me, ik kwam deze week elke dag te laat op school door hem en nu heb ik eindelijk eens tijd voor mezelf.
Geen ochtendseks.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:50 schreef OverRated het volgende:
[..]
Tss, al ochtendseks op je 14e. Moet je er voortaan maar voor zorgen dat je 's avonds aan je trekken komt.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:42 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:43 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
enn over twee weken is het uit en ga je hem stalken op FBquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:53 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Geen ochtendseks.Hij is heel moeilijk wakker te maken en hij blijft meestal nog een half uur in zijn bed liggen. En soms begint ie ook over gevoelens enzo, dat ik nooit tegen hem zeg dat ik van hem hou sinds we een stel zijn.
Nee want we blijven vrienden als het uitgaat. Klinkt stom maar ik wil dat het uitgaat en dat we weer beste vrienden zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:55 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
enn over twee weken is het uit en ga je hem stalken op FB
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:59 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nee want we blijven vrienden als het uitgaat. Klinkt stom maar ik wil dat het uitgaat en dat we weer beste vrienden zijn.
Schattigquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:59 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nee want we blijven vrienden als het uitgaat. Klinkt stom maar ik wil dat het uitgaat en dat we weer beste vrienden zijn.
wat een bitch ben jij eigenlijkquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:59 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
TS is nog ff peukie roken, vriendje heeft haar net gepaaldquote:
Ik vind het ook een beetje egoïstisch van mezelf maar ik wil hem echt niet kwijt..quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat een bitch ben jij eigenlijk
Kan me voorstellen dat dat voor hem een probleem is. Ook gewoon waar, je houdt niet van hem als vriendje. Je misbruikt hem emotioneel, zodat je hem niet kwijtraakt als vriend. Egoïstisch.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:53 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Geen ochtendseks.Hij is heel moeilijk wakker te maken en hij blijft meestal nog een half uur in zijn bed liggen. En soms begint ie ook over gevoelens enzo, dat ik nooit tegen hem zeg dat ik van hem hou sinds we een stel zijn.
Ik weet het.. Ik voel me soms echt schuldig.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:02 schreef OverRated het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dat voor hem een probleem is. Ook gewoon waar, je houdt niet van hem als vriendje. Je misbruikt hem emotioneel, zodat je hem niet kwijtraakt als vriend. Egoïstisch.
En in ruil daarvoor mag hij je zoenen en wat nog meer.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:03 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik weet het.. Ik voel me soms echt schuldig.
rustig maar, het klinkt niet alleen stom, aan je pg te zien lijk jij me een oerstomme breezersletquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:59 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Zo gaat het niet..quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:03 schreef jcdragon het volgende:
[..]
En in ruil daarvoor mag hij je zoenen en wat nog meer.
het begint niet altijd met zoenenquote:
ja verdwijn meteen maarnvoorgoed, de volgende keer dat ik je hier weer zie, nou ik hoop dat je instaat voor de consiquentiesquote:
TRAPquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:06 schreef il_Tonno het volgende:
iemand nog een goeie natrap op de valreep, voordat ze gaat slapen?
1. pijp je vriendjequote:Op zaterdag 28 april 2012 12:32 schreef loveyourlife het volgende:
Heeft iemand nog tips? Als het vandaag niet lukt geef ik het op.
Iel!quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:35 schreef smitjew het volgende:
[..]
1. pijp je vriendje
2. Stop vlak voordat hij komt
3. geowned
oke kan ik me voorstellen doe maar bij mij danquote:
Gefixt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:13 schreef BabeWatcher het volgende:
ik zou zeggen: ga!
* doe voorzichtig
* niet met vreemde mannen meegaan
* kom niet meer terug
quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:35 schreef smitjew het volgende:
[..]
1. pijp je vriendje
2. Stop vlak voordat hij komt
3. geowned
Ja tochquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wij zijn de stoere bois van de FOKS! Gemeen is onze derde naam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |