Als ze binnen willen komen, komen ze toch wel binnen. Dat wil niet zeggen dat je niets aan preventie moet doen, maar tegenhouden doe je ze niet als ze echt willen.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:57 schreef Wandtegeltje het volgende:
Als je een camerasysteem aanbrengt voor beveiliging registreer je alleen wat er gebeurd is zoals eerder terecht opgemerkt, meer niet.
Het gaat niet om DAT je beelden hebt, maar of het effectief is. Daar heb ik een andere mening over dan jij, ik heb er andere ervaringen mee.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:01 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Als ze binnen willen komen, komen ze toch wel binnen. Dat wil niet zeggen dat je niets aan preventie moet doen, maar tegenhouden doe je ze niet als ze echt willen.
Dus... Preventie + camera's is altijd beter dan dezelfde preventie zonder camera' s. Best prettig als je beelden hebt.
Effectief? Als in preventief? Moet dat? Is een kentekenplaat voor een auto effectief in het voorkomen van een ongeval? Nee. Maar als het dan toch gebeurt, liever zoveel mogelijk gegevens paraat hebben.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:11 schreef Wandtegeltje het volgende:
Het gaat niet om DAT je beelden hebt, maar of het effectief is. Daar heb ik een andere mening over dan jij, ik heb er andere ervaringen mee.
Mja. Ik ben echter niet zo gauw onder de indruk van wat wel of niet verboden is. En nu?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:38 schreef axamenta het volgende:
Dus je filmt ook nog eens voluit de straat ? dan zou ik maar oppassen met het aanbieden van materiaal want voor je het weet heb je een proces aan je broek hangen, aangezien dat, dacht ik, nog steeds verboden is (1 of andere minister heeft er geloof ik laatst wel iets over gezegd dat het zou moeten mogen)
Jij hebt nog nooit ' Opsporing verzocht' gezien? Waarbij ze mensen laten zien die net voor het misdrijf door de straat wandelden? Really?quote:En wat die kentekens betreft, leuk voorbeeld, maar alle kentekens zijn in 1 database bekend, terwijl er maar weinig criminelen in een facial recognition systeem staan (in tegenstelling tot wat hollywood je wil laten geloven)
Als je dan ook even je budget vermeld denk ik dat je wel een bevredigende respons krijgt van deze en/of gene...quote:Op zondag 29 juli 2012 22:45 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik zal morgen even uitleggen. Nu te lang om via mobiel te typen. Bedankt.
Helaas niet veel maar tussen de ¤0-¤400 is toch wel max.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:36 schreef Wandtegeltje het volgende:
[..]
Als je dan ook even je budget vermeld denk ik dat je wel een bevredigende respons krijgt van deze en/of gene...
Ik vind dit toch wel belangrijke en bruikbare informatie. Wij hebben, naast goed hang- en sluitwerk, dus ook een (relatief eenvoudige) alarminstallatie thuis. Eigenlijk staat ie altijd aan als we niet beneden zijn. Veel mensen vinden het een tamelijk overbodig speeltje, maar zelfs gevoelsmatig vinden wij het veiliger als we 's nachts boven zijn, dat alle ramen en deuren beneden "op scherp" staan. Dat na 1 inbraak en "1 poging tot" vóór de installatie.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:57 schreef Wandtegeltje het volgende:
Op mijn werk hebben we een camera systeem en een inbraakalarm.
De camerabeelden die we hebben aangeboden aan de politie leveren over het algemeen weinig op. Je kan alleen zien wat er gebeurd is en door wie,maar alleen als personen bekend zijn bij de plaatselijke politie heb je er wat aan.
Onbekende mensen zijn door de politie niet makkelijk op te sporen en hebben geen hoge prioriteit.
Een inbraakalarm signaleert en slaat alarm als iemand onbedoeld je beveiligde object betreedt. Het inbraakalarm heeft ons veel meer ellende bespaard dat het camera-systeem.
Het camerasysteem is bij uitstek geschikt voor observatie en reconstructie. Het kan een aanvulling zijn op je alarminstallatie, maar voor het VOORKOMEN en SIGNALEREN van inbraak is een alarmsysteem effectiever en goedkoper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |