quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:23 schreef Silenus het volgende:
Heel apart, dit klinkt als de perfecte relatie.
Geen idéé wat er mis zou kunnen zijn.
Ze komt niet terug.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:34 schreef snoezert het volgende:
Ja of ik doe claimerig, en dat ik het even tijd moet gunnen, of ik moet haar terugnegeren zodat ze weer als een hondje achter me aan komt:)
Naja hoop het wel maar denk het niet, of ze moet veranderen, aangezien ze nogal erge stemmingswisselingen heeftquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:35 schreef Tamaarx17 het volgende:
Zie je jezelf echt nog met haar over een paar jaar?
Ja oke, ik ga het morgen doen als ik met haar afspreek. Aangezien er meerdere mensen meegaan, en we nog nooit aleen met zn 2en hebben afgesproken...quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:48 schreef Silenus het volgende:
"terugnegeren".![]()
De ultieme diss als je genegeerd wordt. Gewoon terugnegeren, dat zal haar leren!
Je hebt een relatie maar je hebt nog nooit met z'n 2en afgesproken? Je bent 12 neem ik aan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:55 schreef snoezert het volgende:
[..]
Ja oke, ik ga het morgen doen als ik met haar afspreek. Aangezien er meerdere mensen meegaan, en we nog nooit aleen met zn 2en hebben afgesproken...
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:08 schreef snoezert het volgende:
Vanmiddag komt ze ermee dat ze niet wilt Ze vind het geen zin hebben zegt ze.
Ziet ze me niet zitten? Of moet ik het zelf uitmaken?
Er zijn genoeg poesjes op deze aarde hoor. Of ben je verliefd ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:47 schreef snoezert het volgende:
[..]
Dus als ik niets zeg dan spreek en zie ik haar gwn niet meer?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:35 schreef Tamaarx17 het volgende:
Zie je jezelf echt nog met haar over een paar jaar?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:48 schreef snoezert het volgende:
[..]
Naja hoop het wel maar denk het niet, of ze moet veranderen, aangezien ze nogal erge stemmingswisselingen heeft
Klopt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:47 schreef snoezert het volgende:
[..]
Dus als ik niets zeg dan spreek en zie ik haar gwn niet meer?
Ah, juist.quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:20 schreef snoezert het volgende:
Haha leeftijden zijn 17 en 16, ik ben 17 btw
Precies. Ze wilt volgeblaft worden, en die gast zit over relaties te zeikenquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ah, juist.
Zij is een sletje, gefeliciteerd
Dat haha..quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:15 schreef zarGon het volgende:
Je kent haar drie weken en ze is twee weken je vriendin?,
,
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |