Boeie, vijf woorden posten is saai. Ik ga lekker meer dan dat posten hier. Moehahahahahaha.quote:
Dat geldt ook voor TT.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:21 schreef Morgen- het volgende:
Post hier in 5 woorden.
We hebben maar 1 regel: Post in 5 woorden.
Veel plezier
maar bovenal is hij rechtvaardigquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:43 schreef humorduck28 het volgende:
Remlof is hard, maar geloofwaardig.
Dan is 'ie ook onschendbaar?quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:41 schreef JohannesKozijn het volgende:
Maar wat nou als een modje heeeel erg gaat trollen. Dattie bijv. voor de grap steeds alle topics sluit, enzo. (dus niet alleen de waardeloze topics, maar echt alle topics en dan als sluitingspost "haha") Wat gebeurd er dan met het account van dat modje, Remlof?????
Dan komt Bio anaal uitwonen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:45 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Dan is 'ie ook onschendbaar?
Hier kom ik niet onderuit.quote:
Thanx, neem erzelf ook eentje...quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:56 schreef Ssytse het volgende:
[..]
Een lekker koud biertje, proost!
[ afbeelding ]
niemand want jij bent bang_brosquote:Op zondag 6 mei 2012 00:58 schreef bang_bros het volgende:
Wie wil neuken met bang_bros?
Einz
Zwei
Drei
Vier
Funf!!!!!!!!
Ben ik ook ontdeugend Kimberliedje?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:05 schreef Kimberliedje het volgende:
Nee Topiekje. Ontdeugend mannetje toch!
Ik wil niet ontdeugend zijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:16 schreef Kimberliedje het volgende:
Stuk voor stuk, Ontdeugende jongetjes!
Daarom honger je jezelf uit?quote:Op donderdag 10 mei 2012 07:46 schreef Morgen- het volgende:
[..]
JazekerMaar ik heb verantwoordelijkheden.
Ik ga wel mee hoorquote:Op donderdag 10 mei 2012 07:48 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Kneiterzat worden op een feestje.
Dat word vast dolle pretquote:Op donderdag 10 mei 2012 07:48 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Kneiterzat worden op een feestje.
waarom zet jij achter elk zin zo'n kuikentje?quote:
Zie username. Dan weetje het.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:20 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
waarom zet jij achter elk zin zo'n kuikentje?
gewoon omdat, kwestie van gewoontequote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:20 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
waarom zet jij achter elk zin zo'n kuikentje?
Het zijn er twee.quote:
Sukkelsquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:21 schreef Morgen- het volgende:
Post hier in 5 woorden.
We hebben maar 1 regel: Post in 5 woorden.
Veel plezier
Dat heb je wel eens.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:48 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Het was een beetje weggezakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |