ja, maar hoe weet ik of het de goeie appie is?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou ik zeker overhebben voor een lekker broodje
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:52 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ja, de economische zaken gaan behoorlijk slecht
daarom zou je je vader toch vragen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kan maar geen goede foto's maken
Gewoon posten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja die worden ook niet goedquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom zou je je vader toch vragen?
Iedere Appie is de goeie Appiequote:Op vrijdag 27 april 2012 18:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar hoe weet ik of het de goeie appie is?
Dit zou mij moeten triggeren om een flirtende opmerking te maken als "Jouw foto's zijn altijd mooi".quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ben ik ook echtquote:
neh, dat geloof ik nietquote:
Heb ooit gehoord dat sommige Duitse bakkers gips in hun deeg doen om de productiekosten laag te houdenquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neh, dat geloof ik niet
tevens kan de duitse bakker die er tegenover ligt betere broodjes maken die ook nog goedkoper zijn
als het maar lekker isquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb ooit gehoord dat sommige Duitse bakkers gips in hun deeg doen om de productiekosten laag te houden![]()
Wilde ik even delen.
quote:
Ja, ik houd persoonlijk wel van een beetje gips in mijn eten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |