gewoon met iPod in en ogen dicht, ik voel jequote:Op vrijdag 27 april 2012 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik reis liever alleenheb je die awkward momenten ook niet.
Kom je morgen ook naar Utrecht?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
ja ik moet ook aan 1 stuk door blozen:@
Het leven van een autist.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gewoon met iPod in en ogen dicht, ik voel je
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:35 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
<slechte versiertruc>
Wij moeten een keer samen meeten met zn 2en in een hotel dat geen van ons beiden kan betalen
</slechte versiertruc>
Ik heb dat ook altijd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ohgodik heb mn jurk aan en ik ben verliefd op mezelf geworden. Ohmy
Dragonforcequote:Op vrijdag 27 april 2012 18:37 schreef Trollscience het volgende:
Mijn pickupline is: "hey wil je een boi die through the fire and flames kan fc'en met max starpower op hispeed in je voelen?"
laat zienquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ohgodik heb mn jurk aan en ik ben verliefd op mezelf geworden. Ohmy
Verander je UI nou maar.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:37 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
awkward momenten?![]()
![]()
Wat zijn DAT nou weer.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja zometeen, even vragen of papa foto's wil maken.
Neequote:
"Hey pap, kun je foto's van me maken in mijn jurk? Dan kan ik ze dumpen op een site vol seksueel gefrustreerde autisten"quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja zometeen, even vragen of papa foto's wil maken.
Ditquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
"Hey pap, kun je foto's van me maken in mijn jurk? Dan kan ik ze dumpen op een site vol seksueel gefrustreerde autisten"
that would be usquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
"Hey pap, kun je foto's van me maken in mijn jurk? Dan kan ik ze dumpen op een site vol seksueel gefrustreerde autisten"
BOEquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:41 schreef Dimens het volgende:
Ik ben hier voor de pics van DV haar jurk.
Hier heb je alvast -->quote:
Lekkere broodjes maak je.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hier heb je alvast -->![]()
![]()
<-- hoeft niemand hier dat meer te doen
Bij de Appie. Broodjes bakken.
Bijbaantje wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |