Zijn daar geen lekkere jongens?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niemand, sufferd. Ik heb gala.
nee ik drink nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Hey speedking ik ga morgen misschien bier drinken met ragboer, u jelly?
Ragboerquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Hey speedking ik ga morgen misschien bier drinken met ragboer, u jelly?
Ik huil niet kutmocro, ben je blind.quote:
Jij moet je laten hosselen toch.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is van m'n school. En er zijn wel leuke jongensmaar ik heb geen zin in hosselen.
Je ziet er zo mooi uit vanavond (quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is van m'n school. En er zijn wel leuke jongensmaar ik heb geen zin in hosselen.
Juist.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je ziet er zo mooi uit vanavond () dat ze jou hosselen.
Ik.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:24 schreef JohannesKozijn het volgende:
Wie reizen dr allemaal van Gro cs naar Utr cs morgen?
Als ik heen zou gaan ik wel maar ga niet heulmaal naar Utrquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:24 schreef JohannesKozijn het volgende:
Wie reizen dr allemaal van Gro cs naar Utr cs morgen?
ben ik een kutmocro?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
RagboerIk wil tegen hem aan in slaap vallen na vurig anaal contact
[..]
Ik huil niet kutmocro, ben je blind.
Ah kom op. Ga mee met mijquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:24 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Als ik heen zou gaan ik wel maar ga niet heulmaal naar Utr
Zo wreedquote:
srryquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:25 schreef Ezechielk het volgende:
Mensen die nog nooit pils hebben gedronken met Ragboer.
Nop. Sorryquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Integraalfiets, was jij trouwens ook naar sunsation in middelstum?
Hmm.. zou ik kunnen doen... Maar ben bang dat je door mijn schoonheid wordt verblind en onder de trein valtquote:
Beetjequote:
Ohh zo fijnquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je bent welkom.luister maar niet naar Trollscience, hij is een beetje asperger. @:
Ik mag jou ook hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zou hem niet vertrouwen met zijn verkrachterskoppie.
Ik moest lachen om epische kinderfoto.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:29 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ik mag jou ook hoor.
[ afbeelding ]
kusje voor trollscience
Pijpmuil.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:29 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ik mag jou ook hoor.
[ afbeelding ]
kusje voor trollscience
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |